Dat valt best mee. Excellentiebevordering is tegenwoordig een speerpunt op middelbare scholen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind het best dapper van dekker, want het gaat behoorlijk tegen het denken van nu in.
Het tekort wordt ook 'opgelost' door klassen steeds groter te maken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klopt.
Ken best veel mensen in onderwijs en die zeggen dat het tekort er niet is.
Maar dat is buiten de randstad. Rotterdam-zuid op een roc en dan een wiskunde vacature, die zal vast lang open staan.
Ja idd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Het tekort wordt ook 'opgelost' door klassen steeds groter te maken.
Is het verlengde van scharen, maar nu schoppen ze elkaar in de kut.... Edit: op straatquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
Straatvoetballer, is dat tegenwoordig een ander woord voor lesbiënne?
Weet je ook weer hoe serieus je hem moet nemenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
Buffon de beste keeper ter wereld?
Die hebben jullie niet in Katwijk toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
Dat is SM voor lesbo's?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is het verlengde van scharen, maar nu schoppen ze elkaar in de kut....
Ze doet zo een dubbele schaar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ik weet van niks.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit is door een FOK!ker gemaakt.
Google maarquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:34 schreef waxmask het volgende:
Je mag ook best een tikje later modden Karina zodat de rest de context van zijn post kent...
Nee maar met zoiets welquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je hier nu ook al mod eigenlijk?
Nou niet voor dit soort dingen schatquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder Google zou dit forum nutteloos zijn
Ik zag het niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet voor dit soort dingen schat
Ik zag een flits en dacht: WEGquote:
Is het een beetje ongemakkelijk?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Kan die kuiper even ophouden met ons te vertellen hoe de wereld in elkaar zit?
Blauw aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is er toch veel blauw in dit topic.
Johannes, ik heb wel een beetje teveel Ronaldo en Ibrahimovic gezien.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar mogen ze wel eens op bezuinigenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ribery er waarschijnlijk ook niet bij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Johannes, ik heb wel een beetje teveel Ronaldo en Ibrahimovic gezien.
Nu mis ik de wedstrijden van FC Bayern toch wel eerlijk gezegd.
Motie aangenomen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Daar mogen ze wel eens op bezuinigen
Ik ben eerlijk gezegd toch wel blij dat Frankrijk heeft verlorenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ribery er waarschijnlijk ook niet bij.
.....quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
Mjah vroeger bij mij in de buurt was ook zo een kerel die in de bosjes stond en dan eruit sprong en zijn jas opendeed waar niks onder zat.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
Mjah vroeger bij mij in de buurt was ook zo een kerel die in de bosjes stond en dan eruit sprong en zijn jas opendeed waar niks onder zat.
En je hebt jarenlang niks gezegd? Schandalig!quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
Wij hadden kinderlokkers die hadden tenminste nog wat snoep...quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
We lachten eromquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
En je hebt jarenlang niks gezegd? Schandalig!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
En toen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
In Katwijk uhu uhuquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het gedrag van deze dorpelingen minder problematisch dan het gedrag van pedojagers eigenlijk.
Stephen King heeft boeken vol van een gesloten community met geheimen. Heel sterk op eilanden ook.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het gedrag van deze dorpelingen minder problematisch dan het gedrag van pedojagers eigenlijk.
Wat wil je zeggen, ouwe pikkedief.quote:
Hij noemt je een pedofiel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen, ouwe pikkedief.
Dit inderdaad, ben me kapot geschrokken bij dat programma op 3 van de weekquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Welk programma?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ben me kapot geschrokken bij dat programma op 3 van de week
quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
Joosje lijkt me wel een toffe peer eigenlijk.
Ik zei altijd tegen Josje, voor een Riks, doe ik niks!quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
Joosje lijkt me wel een toffe peer eigenlijk.
thnxquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1378870
was je niet klaar met masturberen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:51 schreef marcodej het volgende:
Oh jee, het ging over een leuke pedo. We moeten even schakelen mensen, wat een heftig onderwerp was dat!
Barb
Wat voeg jij eigenlijk toe aan de maatschappij?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:53 schreef Travel. het volgende:
[..]
[..]
Mensen die denken dat ze grappig zijn
Niet eens...quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:54 schreef waxmask het volgende:
Ik wed dat hij leuker dan Pietertje is....
Omdat hij in je cache zit he?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Bij mij doet die het hoor. Dikke pret hier
Dat was leuk ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:58 schreef alors het volgende:
Het deed me een beetje denken aan Radio Bergeijk, al was dit stukken leuker.
Ewout is een mongoolquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
Topshowtje bij Humberto, bij P&W weer een flopshowtje neem ik aan?
Ewout heeft weer een nieuw programma aangekondigd over Russische importbruidjes.
Nee, dat was Frits.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
Nog steeds niet leukwas dat een lachband?
Oneens, Rene van camping powned is ook lid.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:04 schreef GGMM het volgende:
Mensen die lid van Powned zijn zijn meestal zwaar idioot en achterlijk.
Wacht eens even, Rene!quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oneens, Rene van camping powned is ook lid.
En ik ook.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oneens, Rene van camping powned is ook lid.
En ik ook.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:04 schreef GGMM het volgende:
Mensen die lid van Powned zijn zijn meestal zwaar idioot en achterlijk.
Ja kloptquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:07 schreef tralalala het volgende:
Via FOK! kon je toen lid worden toch? In ruil voor een abo
Goed plaatje Mani.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eindelijk ontmaskerd?
[ afbeelding ]
Ja zulks iets geloof ikquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:07 schreef tralalala het volgende:
Via FOK! kon je toen lid worden toch? In ruil voor een abo
Oh ja, jij was ook geindoctrineerd door Quinsy Gario cum suis.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zulks iets geloof ikFok altijd met die debieltjessamenwerkingen. Net als die Pietitie, flikker toch op man.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh ja, jij was ook geindoctrineerd door Quinsy Gario cum suis.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zulks iets geloof ikFok altijd met die debieltjessamenwerkingen. Net als die Pietitie, flikker toch op man.
quote:Speciale uitzendingen
Alle publieke radiozenders, het NOS Journaal, Hart van Nederland, RTL Boulevard, Koffietijd, RTLZ, Studio Max, Editie NL, Show Vandaag, Ontbijtnieuws, RTL Nieuws, Shownieuws en Studio Max Live schakelen gedurende de dag met het actiecentrum in Hilversum. Radio 2 staat van 06.00 uur tot 20.00 uur helemaal in het teken van de nationale actie voor de Filipijnen.
Het NCRV-programma Man bijt Hond en De Wereld Draait Door van de Vara komen met speciale uitzendingen.
Live talkshow
De dag wordt afgesloten met een gezamenlijke live talkshow vanuit het Top 2000 café in Beeld en Geluid. De presentatie is in handen van Jeroen Pauw, Paul Witteman, Humberto Tan en Bridget Maasland.
De show wordt uitgezonden van 22.30 uur tot middernacht op Nederland 1, RTL 4 en SBS. Dan zal ook de laatste tussenstand van de inzameling bekend worden gemaakt.
http://nos.nl/artikel/576(...)d-giro-555actie.html
Ik ben bezig ja dan is het lekker om de radio op de achtergrond aan te hebben. Nou ja of een Barry White CD.quote:
Zo'n journalist vertelde vanmiddag op 3fm dat hij in een auto sliep en van die automatische opwarmmaaltijden van het Amerikaanse leger at.quote:Op maandag 18 november 2013 22:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vraag mij altijd af waar die hulpverleners slapen en hoe zij aan voedsel en water komen.
Ze mag haar mondhoeken wel eens optrekkenquote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef tralalala het volgende:
Ik bied 15 euro voor die meid achter Sheryl.
Ja joh even een lijk verslepen en begravenquote:Op maandag 18 november 2013 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doe je er zelf dan niet iets aan als je het 7 dagen zag liggen?
Ah ok.quote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Zo'n journalist vertelde vanmiddag op 3fm dat hij in een auto sliep en van die automatische opwarmmaaltijden van het Amerikaanse leger at.
Zij is supercute.quote:Op maandag 18 november 2013 22:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ze mag haar mondhoeken wel eens optrekken [ afbeelding ]
Ik snap deze marathon uitzending ook niet helemaal.quote:Op maandag 18 november 2013 23:09 schreef Arcee het volgende:
Ik snap die actie niet. Wat maakt deze ramp nou dat er zo'n actie voor gehouden wordt? Zijn mensen in het land zo begaan met die mensen daar? Ik geloof daar niks van.
Het tijdstip is sowieso vreemd. Erg laat.quote:Op maandag 18 november 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap deze marathon uitzending ook niet helemaal.
Het begon vanmorgen om 6 uur al.quote:Op maandag 18 november 2013 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het tijdstip is sowieso vreemd. Erg laat.
Vind Tan ook erg geschikt voor een actualiteitenprogramma. Jammer dat hij bij RTL die BN-onzin erbij moet doen, waardoor mensen als Geer en Goor, GTST-acteurs, Jan Smit over zijn vaderschap, etc. met grote regelmaat aan tafel plaats nemen...quote:Op maandag 18 november 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
Humberto en Jeroen, wat een superteam.
Zit aan de telefoon. Maar had wat mij betreft juist tussen de bellende mensen moeten lopen en de updates moeten verzorgen ipv die vreselijke Maasland... Maar goed, dat is wat het betekent om van het KvdB-team deel uit te maken he. Zit je gewoon lager in de pikorde, en dus aan de telefoon, net als Thijs vd Brink....quote:Op maandag 18 november 2013 23:12 schreef tralalala het volgende:
Met Renske hadden ze nu al 1 miljard binnengehaald.
Ik heb het over de grote live-uitzending.quote:Op maandag 18 november 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het begon vanmorgen om 6 uur al.
Eigenlijk is SBS precies hetzelfde... Net als RTL....quote:Op maandag 18 november 2013 23:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wat een emo tv, sbs is er niks bij
Tafel vol bamibakkers, hoe actueel wil je het hebben?quote:Op maandag 18 november 2013 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Totaal niet boeiend deze mensen, waar zijn de actuele gasten?
quote:Op maandag 18 november 2013 23:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
We vliegen dagelijks naar Manilla
Vliegen jullie ook op Manilla?
bridget is goed.
Ik zou haar nog steeds doenquote:Op maandag 18 november 2013 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Bridget mist een zeker warmte voor dit soort werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |