Dat valt best mee. Excellentiebevordering is tegenwoordig een speerpunt op middelbare scholen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind het best dapper van dekker, want het gaat behoorlijk tegen het denken van nu in.
Het tekort wordt ook 'opgelost' door klassen steeds groter te maken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klopt.
Ken best veel mensen in onderwijs en die zeggen dat het tekort er niet is.
Maar dat is buiten de randstad. Rotterdam-zuid op een roc en dan een wiskunde vacature, die zal vast lang open staan.
Ja idd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Het tekort wordt ook 'opgelost' door klassen steeds groter te maken.
Is het verlengde van scharen, maar nu schoppen ze elkaar in de kut.... Edit: op straatquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
Straatvoetballer, is dat tegenwoordig een ander woord voor lesbiënne?
Weet je ook weer hoe serieus je hem moet nemenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
Buffon de beste keeper ter wereld?
Die hebben jullie niet in Katwijk toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
Dat is SM voor lesbo's?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is het verlengde van scharen, maar nu schoppen ze elkaar in de kut....
Ze doet zo een dubbele schaar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ik weet van niks.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit is door een FOK!ker gemaakt.
Google maarquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:34 schreef waxmask het volgende:
Je mag ook best een tikje later modden Karina zodat de rest de context van zijn post kent...
Nee maar met zoiets welquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je hier nu ook al mod eigenlijk?
Nou niet voor dit soort dingen schatquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder Google zou dit forum nutteloos zijn
Ik zag het niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet voor dit soort dingen schat
Ik zag een flits en dacht: WEGquote:
Is het een beetje ongemakkelijk?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Kan die kuiper even ophouden met ons te vertellen hoe de wereld in elkaar zit?
Blauw aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is er toch veel blauw in dit topic.
Johannes, ik heb wel een beetje teveel Ronaldo en Ibrahimovic gezien.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar mogen ze wel eens op bezuinigenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ribery er waarschijnlijk ook niet bij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Johannes, ik heb wel een beetje teveel Ronaldo en Ibrahimovic gezien.
Nu mis ik de wedstrijden van FC Bayern toch wel eerlijk gezegd.
Motie aangenomen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Daar mogen ze wel eens op bezuinigen
Ik ben eerlijk gezegd toch wel blij dat Frankrijk heeft verlorenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ribery er waarschijnlijk ook niet bij.
.....quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
Mjah vroeger bij mij in de buurt was ook zo een kerel die in de bosjes stond en dan eruit sprong en zijn jas opendeed waar niks onder zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |