Ik ben al blij dat ik een tv heb. Student struggles jwz.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon TV erbij joh. Dit wil je niet missen toch
Ow dan maar priotiteiten stellen hequote:Op vrijdag 15 november 2013 23:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik een tv heb. Student struggles jwz.
Laat dat nou niet mijn sterkste punt zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan maar priotiteiten stellen he
Doe maar, altijd leuk het livetopicquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Laat dat nou niet mijn sterkste punt zijn
Maar als ik het niet vergeet, mijn geheugen is mijn enemy, zal ik het doen
quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:42 schreef Lt.Surge het volgende:
MENSEN, QUOTE DEZE POST MASSAAL MORGEN ZO DAT IK HET NIET GA VERGETEN.
Ik dank jullie.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het is nog vandaagMaar zo inderdaad
Reikhalzend uitkijkt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:42 schreef Lt.Surge het volgende:
MENSEN, QUOTE DEZE POST MASSAAL MORGEN ZO DAT IK HET NIET GA VERGETEN.
Ik dank jullie.
Nee klopt, ik bespaar mijn collega's graag werk :'Dquote:
In dit topic mag je gewoon toegeven dat je elk jaar voor de buis zit hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:38 schreef asco het volgende:
Ik ga ook kijken. Eerste keer sinds 1982 ofzo.
Ooooh, schaamde me al....quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
In dit topic mag je gewoon toegeven dat je elk jaar voor de buis zit hoor
KvK is niet meer wat het geweest is.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:50 schreef essnhills het volgende:
Nog even als opwarmertje Kinderen voor Kinderen kijken?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
KvK is niet meer wat het geweest is.
Ik mis Aartquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Dieuwertje en Jeroenwat een heerlijke nostalgie.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Voor mij is het nog altijd Vrouwtje Wiet en Meneer Aartquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Nee, Aart Staartjes, dat is nostalgie.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:01 schreef Jor_Dii het volgende:
ik ook. Dat was veel leukerquote:
Fantastischquote:
Ookquote:
Leuk jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:07 schreef Ole het volgende:
Elk jaar weer spannend of alles wel goedkomt
En dan die borden dat fietsen uit de binnenstad moestenquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is me nogal een boot, ik snap nu waarom gisteren alle andere boten weg moesten van het Hoge der A.
Lijkt me dat hij hartstikke zenuwachtig is voor zo'n dagquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
Burgemeester zingt wat ongemakkelijk mee
Denk het ook jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij hartstikke zenuwachtig is voor zo'n dag
Dat jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:07 schreef Ole het volgende:
Elk jaar weer spannend of alles wel goedkomt
Zijn dikke neus en buikquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat enthousiasme van die burgemeester![]()
Jaquote:
Yupquote:
Dat heb ik niet meegekregen. Ik woon langs de vaarroute en heb gisteren wel een half uur voor bruggen staan wachten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dan die borden dat fietsen uit de binnenstad moesten
De zeurpieten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:10 schreef Cee het volgende:
Ik snap nooit wat hij nou zo lelijk vindt.
't weerquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:10 schreef Cee het volgende:
Ik snap nooit wat hij nou zo lelijk vindt.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:12 schreef Muto het volgende:
De zwarte moet weer de staf gaan halen.
Ik denk dat hij ongemakkelijk wordt van zichzelfquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje ongemakkelijk van die burgemeester
Echt hè.. ze kiezen ze ook altijd wel uit hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje ongemakkelijk van die burgemeester
Jeroen Kramer, van het Klokhuisquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:13 schreef kanovinnie het volgende:
Wie is die presentator naast de burgemeester ook al weer?
Als ik burgemeester was geweest had ik al weken sinterklaasliedjes gedraaidquote:
Oja! Hij kwam me al zo bekend voorquote:
Typisch Sint intocht weerquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:14 schreef tralalala het volgende:
Het is daar beter weer dan hier, de Sint komt op de Rijnkade aan maar het zicht is echt maar maximaal 50 meter door de mist.![]()
Lullig voor de kinderen.
Hier komt hij pas morgen aan. Dus niet zeurenquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:14 schreef tralalala het volgende:
Het is daar beter weer dan hier, de Sint komt op de Rijnkade aan maar het zicht is echt maar maximaal 50 meter door de mist.![]()
Lullig voor de kinderen.
tuurlijk. dit is een en al promotie voor de stad.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:15 schreef Paxcon het volgende:
Heeft de gemeente afgedwongen dat een paar keer moet worden gezegd dat Groningen dichtbij is?
Is toch ook zoquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:15 schreef Paxcon het volgende:
Heeft de gemeente afgedwongen dat een paar keer moet worden gezegd dat Groningen dichtbij is?
Normaal ligt het daar dus vol met zeilschepen.quote:
Ik hoop dat ie morgen beetje normaal gaat verlopen..quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier komt hij pas morgen aan. Dus niet zeuren
Ik ook.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:16 schreef ChatGirl het volgende:
Ik moet toch nog altijd wennen aan de 'nieuwe' sinterklaas.
Gemist.. wat was er?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:16 schreef Karina het volgende:
Witte pietjesMoet toch even gezegd worden blijkbaar.
Neukbewegingen richting lekkere wijven, Sjonnie.quote:
Eg welquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:16 schreef essnhills het volgende:
En Hassan, kijk ze eens alle culturen samensmelten
The Titanic-2 Leonardo di Caprio redt als Zwarte Piet de drenkelingen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:16 schreef sonnyspek het volgende:
Je zou maar piet mogen spelen op die boot.
Er wordt door Dieuwertje veel over kleurrijk, kleurvol gesproken.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dieuwertje net, witte pietjes, pietjes met roetvegen.
Die sinterklaasaflevering van Flodderquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neukbewegingen richting lekkere wijven, Sjonnie.
Hij moet wel snel rennen hoorquote:
Volgens mij wel, en het slaat nergens op.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:19 schreef Muto het volgende:
Die Spaanse vlaggen op de boot zijn toch ook nieuw?
Hè wat, reclame wat is dat?quote:
Meneer duurkoopquote:
Staffi.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:20 schreef Karina het volgende:
Zometeen heeft de Sint 2 staffen (staven?).
Geschminkt? Wat zeg je me nou?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Is Erik van Muiswinkel nu zwarter geschminkt dan anders?
Discriminatiequote:Op zaterdag 16 november 2013 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Is Erik van Muiswinkel nu zwarter geschminkt dan anders?
En Peter van der Pood. 'Van je afsnijden.'quote:
Onze stadquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:22 schreef Cee het volgende:
Wel gezellig zo, leuker dan bij zo'n grote haven aankomen en dan met een plankje de wal op.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:22 schreef essnhills het volgende:
Allemaal Pieten in de mast, is dat wel arbotechnisch verantwoord?
Bran was wat statiger als sint jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:22 schreef Karina het volgende:
De Sint moet zich wat Sinteriger gedragen.
Als je het zo bekijkt doet hij het niet slechter dan Rehwinkel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:22 schreef pablo1989 het volgende:
Die burgermeester, wat een faalhaas..
Komen ze uit India dit keer?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
Die boot zit echt stikvol PietenDringen daar aan boord.
Groningen is mooi.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:22 schreef Cee het volgende:
Wel gezellig zo, leuker dan bij zo'n grote haven aankomen en dan met een plankje de wal op.
Die zit in Spanje, het kasteel schoon te makenquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:23 schreef borisz het volgende:
Dat Rehwinkel dit feestje niet mee wilde maken.
Kiek 'm die bal hooghouden!quote:
Hij wilde vast niet in de zak mee terug.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die zit in Spanje, het kasteel schoon te maken
Die is nu zelf naar Spanje toch?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:23 schreef borisz het volgende:
Ik zag anders zonet beelden vanuit de stuurhut.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:22 schreef Ole het volgende:
Vriend van me is trouwens schipper van de pakjesboot. Komt niet in beeld helaas
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:24 schreef Cee het volgende:
Sodeju, heel Groningen stil en Sint roept de hele provincie wakker.
Die is met onze taxpoet bezig in zijn darkroom.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:23 schreef borisz het volgende:
Erika Terpstra Pieten : 'We komen er aan.'quote:
Ik zou het niet weten, ben er ooit in m'n lange lange leven 1x een paar uur in 't donker geweest, maar ik wil je best geloven.quote:
Je komt maar een keerquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ben er ooit in m'n lange lange leven 1x een paar uur in 't donker geweest, maar ik wil je best geloven.
Volgens mij wel jaquote:
Ja, anders past het niet goed in de autoquote:
hetzelfde hetzelfdequote:
Jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet deze mijter dan de crisis ofzo voorstellen?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:27 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat de burgemeester de Pietietie niet heeft getekend en dat dat in het grote boek van de Sint staat en daarom wordt hij genegerd. Genegeerd, sorry.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:27 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat de burgemeester de Pietietie niet heeft getekend en dat dat in het grote boek van de Sint staat en daarom wordt hij genegerd. Genegeerd, sorry.
Whehequote:Op zaterdag 16 november 2013 12:27 schreef Cee het volgende:
Gewoon aanmelden is makkelijker.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zou echt een moord begaan om met die intocht als Piet mee te mogen doen
lijkt mij ook nog wel een keer gaaf om te doen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zou echt een moord begaan om met die intocht als Piet mee te mogen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |