Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
Waarom sta je met negertjes op de foto?
Het werkt niet eens bij mijquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:46 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ik vind de app wat matig.. Had er veel meer van verwacht. Ik heb tot nu toe 0 matches.
Valt het bij jullie ook tegen, en zijn er dingen waarvan je denkt; dit had ik liever anders gewild bij Tinder? Of dingen die eraan toegevoegd zou kunnen worden?
ja, dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:58 schreef Nebisinidem het volgende:
Ik krijg nog steeds mijn facebook niet veranderd. Kan doen wat ik wil, alles verwijderen en opnieuw installeren etc. maar hij bewaart de facebook waarmee ik voor het eerst ben ingelogd. Waar slaat dat op? Kut-app. De reden dat ik het wil veranderen is een andere kutbugg. Hij pakt geen nieuwe foto's van mijn albums. Hoeveel ik er ook toevoeg, ze verschijnen met geen mogelijkheid in Tinder.
Als de ontwikkelaars van Tinder dit ooit eens lezen:quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:46 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ik vind de app wat matig.. Had er veel meer van verwacht. Ik heb tot nu toe 0 matches.
Valt het bij jullie ook tegen, en zijn er dingen waarvan je denkt; dit had ik liever anders gewild bij Tinder? Of dingen die eraan toegevoegd zou kunnen worden?
Triotje?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:52 schreef Captainp00face het volgende:
Super leuk meisje ontmoet, meerdere keren bij elkaar geslapen, praten elke dag. Vandaag vroeg ze opeens of ik meer meisjes via Tinder heb ontmoet. Uuhh, nee, jij wel?
Blijkt dat ze in de tussentijd nog een jongen heeft ontmoet. Wat de neuk moet ik hiermee?
Meer piemel voor haar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:03 schreef Captainp00face het volgende:
Ik zit liever niet aan piemels :s
Amenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij, aan de andere kant, doet je stoer voor en pretendeert de controle te hebben, met een aan narcisme grenzende arrogantie en betweterigheid die voortkomen uit een diep gewortelde onzekerheid. Oh, ik vergat je denigrerende houding.
Ja part of the game zou ik bijna zeggen als je met Tinder bezig bent. Als ik met een meid date van Tinder, ga ik er automatisch al vanuit dat ik niet de eerste en de laatste zal zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:52 schreef Captainp00face het volgende:
Super leuk meisje ontmoet, meerdere keren bij elkaar geslapen, praten elke dag. Vandaag vroeg ze opeens of ik meer meisjes via Tinder heb ontmoet. Uuhh, nee, jij wel?
Blijkt dat ze in de tussentijd nog een jongen heeft ontmoet. Wat de neuk moet ik hiermee?
Jouw superieure god die jouw intellectuele bekwaamheid gaat inzien en waarderen, gepaard met je uitzonderlijke looks, ga je toch niet vinden via Tinder. Dus wat maakt een verkeerde match meer of minder uit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:03 schreef Inloggen het volgende:
Ik heb matches met mannen die ik niet eens geliked heb!
Ja fuckin irritant dat er ook geen help of feedback optie in die app zit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:13 schreef watheet het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook.
heb niet echt mn beste foto's op facebook staan
Gevonden! Hihiquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:26 schreef cowman het volgende:
[..]
Jouw superieure god die jouw intellectuele bekwaamheid gaat inzien en waarderen, gepaard met je uitzonderlijke looks, ga je toch niet vinden via Tinder. Dus wat maakt een verkeerde match meer of minder uit.
Waarschijnlijk dat ze ook erg druk bezig is met andere jongens die haar ook vragen stellen, dus ze moet haar aandacht spreiden. Zou het 'nog' niet al te negatief bekijkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:04 schreef PG18 het volgende:
Wat wilt het zeggen als meisjes wel redelijk uitgebreide antwoorden geven op je vragen in een leuk gesprek, maar niets terug vragen? Zitten ze dan te wachten tot je ze voor een date vraagt ofzo?
Ik alleen met gedeelde vrienden. Record is 6 gedeeldequote:Op zaterdag 16 november 2013 13:23 schreef sausagin het volgende:
The f* , ik dacht dat je geen FB vrienden kon tegenkomen op tinder? Net iemand tegen gekomen...
Ik kwam mijn eigen vriend tegen, 14 gedeelde vrienden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik alleen met gedeelde vrienden. Record is 6 gedeelde
Waarom dacht je dat?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:23 schreef sausagin het volgende:
The f* , ik dacht dat je geen FB vrienden kon tegenkomen op tinder? Net iemand tegen gekomen...
Ga me niet vertellen dat het zelfs daar geen match mee werd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:40 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik kwam mijn eigen vriend tegen, 14 gedeelde vrienden.
HAhahahaquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat het zelfs daar geen match mee werd.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jawel!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook wat terugzeggen als je ze aanspreektquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:48 schreef KomtTijd... het volgende:
ik heb er sinds vanochtend ook 2. Misschien ben ik toch minder lelijk dan ik dacht!
Heb je alleen die zonnebrilfoto en die waar je ver weg en onzichtbaar bent?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:48 schreef KomtTijd... het volgende:
ik heb er sinds vanochtend ook 2. Misschien ben ik toch minder lelijk dan ik dacht!
Hey dat is niet lief he... die jongen wordt nu publiekelijk afgewezen door een meid met 'maar' 5 matchesquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:51 schreef Pienata het volgende:
[..]
Heb je alleen die zonnebrilfoto en die waar je ver weg en onzichtbaar bent?
Dat swipe ik namelijk sowieso weg op Tinder, wil wel een goed beeld hebben. Tip.
Over zonnebrillen gesproken inderdaad. Waarom moet er zo'n grote oversized op je neus? Zeker als het de enige foto is, is het al helemaal niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:51 schreef Pienata het volgende:
[..]
Heb je alleen die zonnebrilfoto en die waar je ver weg en onzichtbaar bent?
Dat swipe ik namelijk sowieso weg op Tinder, wil wel een goed beeld hebben. Tip.
Het zijn er 6, ja.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:52 schreef cowman het volgende:
[..]
Hey dat is niet lief he... die jongen wordt nu publiekelijk afgewezen door een meid met 'maar' 5 matches
Je denkt toch niet dat ik ze aan ga spreken! Weet je hoe engquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook wat terugzeggen als je ze aanspreekt
Sorry schat, had je nieuwe verovering van hierboven nog niet meegerekend!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:53 schreef Pienata het volgende:
[..]
Het zijn er 6, ja.ZES!
Ik zeg alleen dat ik mensen die ik niet goed met hun hele gezicht kan zien wegswipe, dat is geen persoonlijke aanval.
Hee, het is wel veilig vanaf je zolderkamer jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ze aan ga spreken! Weet je hoe eng
Ze is er nog niet over uit of ze de bril moet doen ja of nee.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:55 schreef cowman het volgende:
[..]
Sorry schat, had je nieuwe verovering van hierboven nog niet meegerekend!Is het een leuke nummer 6, of praat je nog niet met hem?
Heb hem er net bij, dus nog niet gesproken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:55 schreef cowman het volgende:
[..]
Sorry schat, had je nieuwe verovering van hierboven nog niet meegerekend!Is het een leuke nummer 6, of praat je nog niet met hem?
Vooronderzoekquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:59 schreef Pienata het volgende:
[..]
Heb hem er net bij, dus nog niet gesproken.
Maar hij is wel hot!
Edit: En we hebben een vriendinnetje van mij als mutual friend naar wiens verjaardag ik toevallig ga vanavond. Misschien is hij er wel, of kan ik alvast informeren of het een sukkel is.
Ben wel benieuwd op wat voor types je valt! Heb je pic voor me?(DM) Mijn gevoel zegt, donker haar, donkere ogen, beetje halfbloedje?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:59 schreef Pienata het volgende:
[..]
Heb hem er net bij, dus nog niet gesproken.
Maar hij is wel hot!
Edit: En we hebben een vriendinnetje van mij als mutual friend naar wiens verjaardag ik toevallig ga vanavond. Misschien is hij er wel, of kan ik alvast informeren of het een sukkel is.
En waarom zegt jouw gevoel dat?quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:07 schreef cowman het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd op wat voor types je valt! Heb je pic voor me?(DM) Mijn gevoel zegt, donker haar, donkere ogen, beetje halfbloedje?
Ja half Spaans keur ik goedquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:09 schreef Pienata het volgende:
[..]
En waarom zegt jouw gevoel dat?
Ik heb uiteenlopende types maar je beschrijft nu ongeveer mijn vriend, als half Spaans telt als een halfbloedje.
Maar ik val op het bovenste 0,1 percentiel van elk ras/kleur/type/geslacht hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:15 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja half Spaans keur ik goedOmdat m'n gevoel getraind is door ervaring. Als ik jou zie, dan koppel ik daar zo'n persoon aan.
Ja nu snap ik jouw aantal matches gelijk een stuk beterquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:19 schreef Pienata het volgende:
[..]
Maar ik val op het bovenste 0,1 percentiel van elk ras/kleur/type/geslacht hoor.
Congrats.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb een date via tinder
Ging heel snel. Een avondje gepraat via die app en ik dacht van mwah 't zal hier wel bij blijven. Dus ik melden dat ik ga slapen en zij geeft d'r nummer dus ik denk okayquote:
Wel nicequote:Op zaterdag 16 november 2013 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ging heel snel. Een avondje gepraat via die app en ik dacht van mwah 't zal hier wel bij blijven. Dus ik melden dat ik ga slapen en zij geeft d'r nummer dus ik denk okay
En de volgende dag nodigd ze me uit om mee uit te gaan. Als het niks is kan ik wel gratis naar dj paul elstak dus win win
Nice, we komen vanavond allemaal naar Berlikum om jouw date te beoordelenquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ging heel snel. Een avondje gepraat via die app en ik dacht van mwah 't zal hier wel bij blijven. Dus ik melden dat ik ga slapen en zij geeft d'r nummer dus ik denk okay
En de volgende dag nodigd ze me uit om mee uit te gaan. Als het niks is kan ik wel gratis naar dj paul elstak dus win win
Als de dame een gesprek begint is het altijd 'Hee' ofzo. Dan knap ik eigenlijk al afquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:21 schreef Volvoman het volgende:
Wat is dat met die dames die zelf beginnen met het gesprek. En daarna niks meer laten horen. Zo slecht zijn mijn reacties nou ook weer niet![]()
Nog steeds niets gehoord van het leukste meisje uit mijn match lijst
Niks van aantrekken, je bent nummer 100 waarmee ze praat. Gewoon blijven stalken tot ze iets terug zegt of ze je blokt, waarschijnlijk lukt het je beidequote:Op zaterdag 16 november 2013 15:21 schreef Volvoman het volgende:
Wat is dat met die dames die zelf beginnen met het gesprek. En daarna niks meer laten horen. Zo slecht zijn mijn reacties nou ook weer niet![]()
Daar maak ik me niet zo druk om. Mijn verwachtingen liggen ook niet zo heel erg hoog voor de restquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:21 schreef Volvoman het volgende:
Doe je het beter dan ikquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:41 schreef Toempf het volgende:
[..]
Daar maak ik me niet zo druk om. Mijn verwachtingen liggen ook niet zo heel erg hoog voor de restheb nu iets van 60 matches, leuke egoboost, maar echte toppers zitten er niet tussen en dat vind ik eigenlijk wel prima
als mijn droomvrouw er in eens tussen zit is dat alleen maar een mooie bonus maar ik ga er niet van uit.
Is volgende week zaterdag pasquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:39 schreef cowman het volgende:
[..]
Nice, we komen vanavond allemaal naar Berlikum om jouw date te beoordelen
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als de dame een gesprek begint is het altijd 'Hee' ofzo. Dan knap ik eigenlijk al af
dat vraag ik me ook af, mijn matches spreken me sowieso niet aanquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?
Bij mij ook niet. Maar leeftijdscategorie 18-20 (voor mij) zit daar ook niet op om werkelijk te daten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:43 schreef watheet het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af, mijn matches spreken me sowieso niet aan
Nee, die willen weten of ze goed in de markt liggenquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:44 schreef sausagin het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Maar leeftijdscategorie 18-20 (voor mij) zit daar ook niet op om werkelijk te daten.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:47 schreef JAOC het volgende:
Wat ik gisteren toch meemaakte met Tinder. Ik heel mooi een date geregeld enzo, samen wat drinken ergens vanmiddag.
Stuurt ze gisteravond laat nog:
Misschien is dit wel even zo eerlijk om te zeggen, ik weet niet of je op zoek bent naar iets serieus ofzo, maar in februari vertrek ik hoogstwaarschijnlijk voor een buitenlandse stage. Niet dat je morgen hier bent, en dat ik je dit vertel en je zou willen dat je niet gekomen was.
Ik vraag nog heel mooi of ze dus gewoon een fuckbuddy zoekt voor in de tussentijd?
"Haha, ja zoiets"
Dus ik zeg, als je toch geen relatie zoekt, kunnen we dan niet net zogoed die eerste stap overslaeen en meteen naar je huis gaan?
"Ja, dat is ook prima"
Dus vanmiddag mijn allereerste tinder 'date' gehad en meteen erg succesvol, dit smaakt naar meer
haha godver van dit soort dingen geniet ik dusquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:47 schreef JAOC het volgende:
Wat ik gisteren toch meemaakte met Tinder. Ik heel mooi een date geregeld enzo, samen wat drinken ergens vanmiddag.
Misschien is dit wel even zo eerlijk om te zeggen, ik weet niet of je op zoek bent naar iets serieus ofzo, maar in februari vertrek ik hoogstwaarschijnlijk voor een buitenlandse stage. Niet dat je morgen hier bent, en dat ik je dit vertel en je zou willen dat je niet gekomen was.
Ik vraag nog heel mooi of ze dus gewoon een fuckbuddy zoekt voor in de tussentijd?
"Haha, ja zoiets"
Dus ik zeg, als je toch geen relatie zoekt, kunnen we dan niet net zogoed die eerste stap overslaeen en meteen naar je huis gaan?
"Ja, dat is ook prima"
Dus vanmiddag mijn allereerste tinder 'date' gehad en meteen erg succesvol, dit smaakt naar meer
Tot februari wekelijks seks met haar?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:47 schreef JAOC het volgende:
"Haha, ja zoiets"
"Ja, dat is ook prima"
Ik heb een 3e foto waar ik intelligent in NY de rivier controleer dus meestal beginnen ze na die hey altijd over die foto te praten wat ik daar doequote:Op zaterdag 16 november 2013 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?
Elke dag natuurlijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:02 schreef PG18 het volgende:
[..]
Tot februari wekelijks seks met haar?
Ik normaal ook altijd als anderen dit posten! Dit is de eerste keer dat het mij op deze manier overkomt haha.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:53 schreef x1N2ition het volgende:
[..]haha godver van dit soort dingen geniet ik dus
Lekker van genieten zolang het duurtquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:04 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik normaal ook altijd als anderen dit posten! Dit is de eerste keer dat het mij op deze manier overkomt haha.
Sowieso klachtwaardig hoe de meeste meisjes zichzelf fotogaferen. Altijd alleen hoofd, van dichtbij met een dikke filter eroverheen. En dan nog een of 2 foto's in dezelfde stijl of iets om te laten zien dat ze vrienden/een levn hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb een 3e foto waar ik intelligent in NY de rivier controleer dus meestal beginnen ze na die hey altijd over die foto te praten wat ik daar doeEentje nu die opzich wel leuk is ( geen brunette
) dus even kijken hoe en wat vooral omdat ik alle dames minimaal op 50km afstand match
Mijn vertrouwen in tinder en vrouwen is wel gezakt trouwens na gisteren dat die op tinder gewoon leuk is en op facebook ineens een draak van een vrouw
Ach beoordeelt hij jou tenminste dit keer niet op je uiterlijk. Succes meid, maak er een prachtige intellectuele parendans van!quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:18 schreef Inloggen het volgende:
Ik heb een Tinderdate. Zie er niet uit hahahaha. Adidasbroek in laarzen met een ongestreken grijs truitje en een lange jas er overheen. Confidence is the key haha
Ik heb eens 4x dezelfde foto voorbij zien komen bij een meid. En tenzij ze een giraf is, is het verspilde moeitequote:Op zaterdag 16 november 2013 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sowieso klachtwaardig hoe de meeste meisjes zichzelf fotogaferen. Altijd alleen hoofd, van dichtbij met een dikke filter eroverheen. En dan nog een of 2 foto's in dezelfde stijl of iets om te laten zien dat ze vrienden/een levn hebben.
El_thijs ben je kritisch tijdens het beoordelen van de foto's of zit je voornamelijk voor de seks op Tinder? Bv. keur je 1 op 2 goed?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb eens 4x dezelfde foto voorbij zien komen bij een meid. En tenzij ze een giraf is, is het verspilde moeite
Was wat geweest als ik een date had op basis van die foto's en dan bij aankomst die dikke vuist gewoon in je ogenquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sowieso klachtwaardig hoe de meeste meisjes zichzelf fotogaferen. Altijd alleen hoofd, van dichtbij met een dikke filter eroverheen. En dan nog een of 2 foto's in dezelfde stijl of iets om te laten zien dat ze vrienden/een levn hebben.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:18 schreef Inloggen het volgende:
Ik heb een Tinderdate. Zie er niet uit hahahaha. Adidasbroek in laarzen met een ongestreken grijs truitje en een lange jas er overheen. Confidence is the key haha
Verschrikkelijk, ik hoop dat die gozer meteen wegrentquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:38 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]![]()
Mijn god, oke, wel typisch. Kom je toevallig ook uit het kamp ofzo.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:47 schreef JAOC het volgende:
"Haha, ja zoiets"
"Ja, dat is ook prima"
Neuh, als een vrouw me leuk lijkt like ik haar gewoon. Afknappers voor mij persoonlijk zijn foto's met haar kind, korte pittige kapsels en rokende vrouwen. Voor de rest like ik zowat alles, uiterlijk doet me niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:28 schreef cowman het volgende:
[..]
El_thijs ben je kritisch tijdens het beoordelen van de foto's of zit je voornamelijk voor de seks op Tinder? Bv. keur je 1 op 2 goed?
Zo m'n redenen voor; maar zal wat afzwakken, het is inmiddels wel duidelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:58 schreef Seriemoordenaar het volgende:
cowman, waarom reageer je zo agressief op Inloggen?
@Inloggen. Ik heb de dame waar je me aan deed denken een berichtje gestuurd en tot op heden niets op gehoord, dus ga ik er maar vanuit dat jullie niet dezelfde persoon zijn. Was wel erg toevallig geweest natuurlijk.
Wat voor redenen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:08 schreef cowman het volgende:
[..]
Zo m'n redenen voor; maar zal wat afzwakken, het is inmiddels wel duidelijk.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:08 schreef cowman het volgende:
[..]
Zo m'n redenen voor; maar zal wat afzwakken, het is inmiddels wel duidelijk.
Ze zijn het niet zo vaak eens. Het lijkt soms wel een getrouwd stelquote:
Hahaha, denk dat je me nu verward met iemand anders uit het vorige topic #13 ... bij die discussie stond ik aan de zijlijn. Ik sneer naar haar en zij negeert mij. Het ideale huwelijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn het niet zo vaak eens. Het lijkt soms wel een getrouwd stel
Whehe. Ik vind het nochtans eerder overkomen alsof cowman jaloers is dat hij haar niet kan krijgen. Maar hij zal wel zijn redenen hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn het niet zo vaak eens. Het lijkt soms wel een getrouwd stel
Hmm dan communiceer ik wel heel raar als ik die indruk wek. Ik heb geen idee hoe ze er überhaupt uitziet, is toch wel essentieel wil ik me afgewezen voelen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:14 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Whehe. Ik vind het nochtans eerder overkomen alsof cowman jaloers is dat hij haar niet kan krijgen. Maar hij zal wel zijn redenen hebben.
Misschien is ze wel mijn clonequote:Op zaterdag 16 november 2013 19:18 schreef El_Thijs het volgende:
Misschien zijn jullie al matches op Tinder
Denk dat die redenen al prachtig zijn samengevat door een medeposter:quote:
"Oh, split personality!"quote:
Zoveel mensen, zoveel meningen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:20 schreef cowman het volgende:
[..]
Denk dat die redenen al prachtig zijn samengevat door een medeposter:
"Jij, aan de andere kant, doet je stoer voor en pretendeert de controle te hebben, met een aan narcisme grenzende arrogantie en betweterigheid die voortkomen uit een diep gewortelde onzekerheid. Oh, ik vergat je denigrerende houding."
Heb je zeker gelijk in, vandaar ook dat ik wat zal afzwakken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel meningen.
Waarom er dan niet boven staan?
Ik ben nogal kieskeurig en lui wat dat betreft. Echt een klik heb ik er met veel niet, en de echt leuke zijn een grafeind rijden, dat heb ik er ook niet voor overquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
60 klinkt wel als veel. Dan kan je ook wel met 1 van hen afspreken lijkt me?
Nice going budquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:47 schreef JAOC het volgende:
"Haha, ja zoiets"
"Ja, dat is ook prima"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |