quote:
VS
Het is natuurlijk schandalig dat deze twee landen tegenover elkaar moeten staan voor een ticket naar het WK volgend jaar in Brazilië maar aan de andere kant is dat natuurlijk ook de charme van de sport.
Wie gaat het worden? Portugal of Zweden? Volgend jaar wel of geen Ronaldo? Wel of geen Zlatan. Ik kan geen keus maken over wie het moet worden. Het zijn allebei goede teams met in beide teams een sterspeler van formaat.
Discuseer hier over de aanloop naar de wedstrijd, het verloop van de wedstrijd en de nasleep van de wedstrijd. Overigens is de wedstrijd live te zien op RTL 7 vanaf 20:30(wat betekent dat VI eenmalig komt te vervallen?)
Waarvan aktequote:Op vrijdag 15 november 2013 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
Deze wedstrijd kan alleen maar tegenvallen.
Nou en.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ibra heeft geen personality hij is gewoon knettergek.
Heb je deze instelling bij Feyenoord opgedaan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
Deze wedstrijd kan alleen maar tegenvallen.
komt door het noorderlichtquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Beelden zijn een beetje wazig hier, de 'veraf' beelden.,
#swagquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
Die mereiles met die dooie zweetrat op z'n kop.
Misschien een nieuwe tv aanschaffen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Beelden zijn een beetje wazig hier, de 'veraf' beelden.,
Sowieso een vieze zwerver die kerelquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
Die mereiles met die dooie zweetrat op z'n kop.
Mooie UI.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe tv aanschaffen?
Doe eens niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In een spoiler.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
mogen we hier ook tussenstanden posten van de andere wedstrijden?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
Nee de dichtbij beelden zijn wel scherpquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, opzouten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
Wij zijn het er wel over eens dat we team Ibragod zijn he?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso een vieze zwerver die kerel
karina fap fapquote:
FC Almere City - AGOVV 0-0quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:50 schreef Seam het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHH
Ik zal het zo aan GGMM vragenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
Heerlijke goal is dat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:50 schreef -Willempie- het volgende:
Deze tackle van Sebastian Larsson kan Ronaldo straks ook verwachten
Hmm ik ben eigenlijk niet echt voor iemand.. ik vind zowel Ibra als Ronaldo erg leuk om naar te kijken (hun voetbalspel) maar de rest van de spelers boeit me weinig.. Qua team om door te gaan naar het WK gun ik het Portugal wel iets meer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij zijn het er wel over eens dat we team Ibragod zijn he?
Niet zo bijdehand héquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Door naast te schieten bijvoorbeeld.
*Colombiaquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:52 schreef Evertjan het volgende:
nu al beter dan Belgie-Columbia van gisteren
http://www.youtube.com/user/Videosport?feature=watchquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:52 schreef elkravo het volgende:
Is er ergens een goede live stream?
Zit nu hier: http://www.stream2u.eu/wa(...)tugal-vs-Sweden.html
... maar dat is met Portugees commentaar... beetje irri...
Ik ben nog reuzefit hoor Geo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met je pompoms? Je bent niet te jongste meer
Hij speelt ook niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
Guidetti zit nog niet eens bij de selectie.
Ja net zo vaak als jij, nog nooit..quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoevaak heb jij de toto al gewonnen?
Guidetti is niet eens op gewicht.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
Zit Karina op yoga?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je je benen nog in je nek leggen?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/Videosport?feature=watch
Dat heb ik nog nooit gekundquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je je benen nog in je nek leggen?
wthquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Guidetti is niet eens op gewicht.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij moet gaan dartenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sana > Sigthorssonquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
20:45 uur
Sigthórsson exit?
Kolbeinn Sigthórsson wordt met een brancard van het veld afgedragen. Het is onduidelijk wat er precies met de Ajacied is gebeurd. Mogelijk is hij verkeerd neergekomen.
hij heeft ook al 2 jaar niet meer gespeeld dus dat is wel logischquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ziet er uit als een gezellige jongen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Geodorantquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elke keer als ik die reclame en dus die dude van hunger games zie moet ik aan guidetti denken
Dat is Rooneyquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Effe geprobeerd, dat kan ik wel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij kunt met je knieen niet bij je oren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
neequote:Op vrijdag 15 november 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
riep iemand darten??/
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk heel de tijd dat jij op jezelf reageert.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk heel de tijd dat jij op jezelf reageert.
Lusten die geen koffie?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:58 schreef Ties02 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef Paxcon het volgende:
NkufoDie man kan niet eens een kopje koffie bij de lokale middenstand bestellen
Dat is ook echt nodig als je prof voetballer bent
geen dankquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
Bedankt davy, dat je me laat zien hoe kinderachtig dat is.
ik zie hetquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:58 schreef Ties02 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef Paxcon het volgende:
NkufoDie man kan niet eens een kopje koffie bij de lokale middenstand bestellen
Dat is ook echt nodig als je prof voetballer bent
ho dit gaat verkeerd
Ah, oke.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Foto van vorig seizoen, Guidetti doet al 2 jaar niks...
Planking doet hij vast nog wel aan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Foto van vorig seizoen, Guidetti doet al 2 jaar niks...
Hij plankt op zijn eigen vetmassa.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Planking doet hij vast nog wel aan.
Niet beschikbaar voor me... (verkeerd land of zo?)quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/Videosport?feature=watch
Wat? Planken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:00 schreef Paxcon het volgende:
Dat heb ik ook eens in mijn jeugd gedaan
Door blessures rot hij weg in het 2e.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, oke.
Was het wellicht toch niet zo'n groot talent als vele Feyenoorders destijds beweerde.
Je zit nog steeds in je jeugd dwaasquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:00 schreef Paxcon het volgende:
Dat heb ik ook eens in mijn jeugd gedaan
Ja zag het, komt omdat RTL de rechten heeft denk ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:00 schreef elkravo het volgende:
[..]
Niet beschikbaar voor me... (verkeerd land of zo?)
*bijna nooitquote:
uh, okequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je zit nog steeds in je jeugd dwaas
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was een paar jaar geleden nog niet uitgevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu denk ik dat jij Davy bent, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe niet zo raar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu denk ik dat jij Davy bent, bedankt.
Ik vind eerlijk gezegd dat je karakter niet treurig genoeg is voor een tekenfilm-UI.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een veel hoger niveau dan hij, doe niet zo mal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu denk ik dat jij Davy bent, bedankt.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn PC lootp steeds vast doro jullie
loopt*, door*quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand mist je gelukkig.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb je Windows 98 ofzo?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuwe PC kopenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan zet je je darts stream uit, dat helpt wel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heb jij voor een kut pc.. sowieso wel treurig als je hier praktisch de hele dag zit.. dan wil je ook vloeiend en snel kunnen fokkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:02 schreef KingRoland het volgende:
Waarom staat Osvaldo opgesteld bij Italie en Jansen (?) bij Duitsland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Die UI-changer werkt niet mee.
Kutdavy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn genoeg mannen die zo heten hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
Je zou als man maar Kim heten.. zeker als je geen spleetoog bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |