quote:
VS
Het is natuurlijk schandalig dat deze twee landen tegenover elkaar moeten staan voor een ticket naar het WK volgend jaar in Brazilië maar aan de andere kant is dat natuurlijk ook de charme van de sport.
Wie gaat het worden? Portugal of Zweden? Volgend jaar wel of geen Ronaldo? Wel of geen Zlatan. Ik kan geen keus maken over wie het moet worden. Het zijn allebei goede teams met in beide teams een sterspeler van formaat.
Discuseer hier over de aanloop naar de wedstrijd, het verloop van de wedstrijd en de nasleep van de wedstrijd. Overigens is de wedstrijd live te zien op RTL 7 vanaf 20:30(wat betekent dat VI eenmalig komt te vervallen?)
Waarvan aktequote:Op vrijdag 15 november 2013 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
Deze wedstrijd kan alleen maar tegenvallen.
Nou en.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ibra heeft geen personality hij is gewoon knettergek.
Heb je deze instelling bij Feyenoord opgedaan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
Deze wedstrijd kan alleen maar tegenvallen.
komt door het noorderlichtquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Beelden zijn een beetje wazig hier, de 'veraf' beelden.,
#swagquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
Die mereiles met die dooie zweetrat op z'n kop.
Misschien een nieuwe tv aanschaffen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Beelden zijn een beetje wazig hier, de 'veraf' beelden.,
Sowieso een vieze zwerver die kerelquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
Die mereiles met die dooie zweetrat op z'n kop.
Mooie UI.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe tv aanschaffen?
Doe eens niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In een spoiler.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
mogen we hier ook tussenstanden posten van de andere wedstrijden?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
Nee de dichtbij beelden zijn wel scherpquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, opzouten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
Wij zijn het er wel over eens dat we team Ibragod zijn he?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso een vieze zwerver die kerel
karina fap fapquote:
FC Almere City - AGOVV 0-0quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:50 schreef Seam het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHH
Ik zal het zo aan GGMM vragenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
Heerlijke goal is dat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:50 schreef -Willempie- het volgende:
Deze tackle van Sebastian Larsson kan Ronaldo straks ook verwachten
Hmm ik ben eigenlijk niet echt voor iemand.. ik vind zowel Ibra als Ronaldo erg leuk om naar te kijken (hun voetbalspel) maar de rest van de spelers boeit me weinig.. Qua team om door te gaan naar het WK gun ik het Portugal wel iets meer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij zijn het er wel over eens dat we team Ibragod zijn he?
Niet zo bijdehand héquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Door naast te schieten bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |