Mensen met 25 posts per paginaquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
Inb4 13 pagina's seksueel getinte reacties...
Nee geen hosselpogingen gewoon van die sociale slimme mannen van jaar of 26 die aan het einde van hun master studie zitten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
Hij was je aan het hosselen en wilde nog iets anders over je gezicht smeren.
hele linkerhand gedaan en alleen de duim van de rechter hand.quote:
Verlengd InterRegio-materieel gespotquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hele linkerhand gedaan en alleen de duim van de rechter hand.
[ afbeelding ]
En dat viel een van hun op.
kan geen foto makenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Is goed, ik ken ze allemaal! Show treinstation in kwestie maar!
Ohhh... Noesss...quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:52 schreef Meloewa het volgende:
Ohnee kan geen foto maken naar buiten omdat het donker is
Ja maar das wel simpelquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat had ik al gezegd a.d.h.v. die andere foto!
Een V-IRM (dubbeldekker) dus.
Van waar naar waar gaat je treinreis nou?quote:
Oh ik dacht via München en Kopenhagen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Van waar naar waar gaat je treinreis nou?
De mijne ging vandaag van Barvaux (B) naar Leeuwarden (NL) via 's-Hertogenbosch en Arnhem.
Jij moet hand model worden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh ik dacht via München en Kopenhagen.
Het is wmb gewoon logisch dat je via Den Bosch en Arnhem en Zwolle bij Leeuwarden uit zult komen.quote:
Oh, nouja, ik hoop dat je de tijd vindt om de rest ook te lakkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:16 schreef chroestjov het volgende:
Bij de Action zijn de dagboeken in de aanbieding.
Zit je weer te white knighten ja?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die Meloewa onzeker proberen te maken
Hallo hij kom vanavond nog in haar onderbroekje door dit te zeggenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zit je weer te white knighten ja?
Wist je dat rode nagellak vroeger enkel door prostituees werd gedragen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof je hier tegenover iemand kan zitten. Tevens: lelijke lompe hand.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het reisadvies is doorgaans via Utrecht Centraal, dus 'die vlieger gaat niet op'.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is wmb gewoon logisch dat je via Den Bosch en Arnhem en Zwolle bij Leeuwarden uit zult komen.
Met name die duim.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:57 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Dat zijn geen worstenvingers hoor. Niet eens lelijk, ze heeft best mooie handen.
Jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zit je weer te white knighten ja?
Ik zou maar opletten, dadelijk komt HSG-Bomber je benen breken.quote:
hihaho wat een leuken garpjen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:24 schreef Miss.X het volgende:
Je moest gewoon antwoorden: ok, zit er bij mij een streep. Bij jou groeit er iets vreselijks uit je nek![]()
wat is dat ??
Hij: wattt
jij: oh laat maar, het is je hoofd
truequote:
Waarom gelijk zo gemeen? Die jongen bedoelde het toch goed?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:24 schreef Miss.X het volgende:
Je moest gewoon antwoorden: ok, zit er bij mij een streep. Bij jou groeit er iets vreselijks uit je nek![]()
wat is dat ??
Hij: wattt
jij: oh laat maar, het is je hoofd
Mijn grapjes zijn daarom ook niet voor de onzekere mannen bestemdquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:27 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo gemeen? Die jongen bedoelde het toch goed?
als je goede vrienden bent kan je zoiets natuurlijk zeggen maar tegen een wildvreemde is het wel apart. Heeft niks met onzekere mannen te maken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:29 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Mijn grapjes zijn daarom ook niet voor de onzekere mannen bestemd
Apart....dat was mijn bedoelingquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:35 schreef JuBoy het volgende:
[..]
als je goede vrienden bent kan je zoiets natuurlijk zeggen maar tegen een wildvreemde is het wel apart. Heeft niks met onzekere mannen te maken.
Terechte klacht, het was voor u vast eng om echte mensen in het echte leven gezien- en gesproken te hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:14 schreef Meloewa het volgende:
Klacht: intimiderende mensen in de trein
quote:
Jij lakt je nagels als een man zijnde?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom stopte je met nagellakken dan? Ik doe altijd alles in de treinIk heb er gewoon schijt aan
Waarom weiger je via Utrecht CS te reizen? Is best een mooi station gewordenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Het reisadvies is doorgaans via Utrecht Centraal, dus 'die vlieger gaat niet op'.
Maar ja, ik weiger via Utrecht Centraal te reizen, dus ga ik met de 3600.
aso.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom stopte je met nagellakken dan? Ik doe altijd alles in de treinIk heb er gewoon schijt aan
Jij ook?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ook van dronken zijn.
Jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij lakt je nagels als een man zijnde?![]()
De verbouwing is nog lang niet klaar. Pas als alles af is, ga ik er weer naartoe.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:07 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Waarom weiger je via Utrecht CS te reizen? Is best een mooi station geworden
Hommoquote:Op zaterdag 16 november 2013 04:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaMet van die doorzichtige lak
Dan gaan ze mooi glimmennnn
![]()
![]()
Dan moet hij een stel tieten groeien.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vind Susteren nou niet bepaald een leuke user, maar dat zijn bagger gesloten wordt en dat deze grafzooi open blijft is wel vrij hypocriet.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vind Susteren nou niet bepaald een leuke user, maar dat zijn bagger gesloten wordt en dat deze grafzooi open blijft is wel vrij hypocriet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje wat een kolenschop.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Idd, susterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
weet ik. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een slechte smaak. Tokkie-jongens en kut-users. Eerst Sheba, nu Susteren.
Niet te stoppenquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:56 schreef Kiid het volgende:
Kwaliteit users kregen in het verleden allemaal een keiharde IP ban
Idd Susteren en Nikonlover zijn toch wel de kanker van dit forumquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een slechte smaak. Tokkie-jongens en kut-users. Eerst Sheba, nu Susteren.
Goeie ahhahahquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij lakt je nagels als een man zijnde?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |