Zit je weer te white knighten ja?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die Meloewa onzeker proberen te maken
Hallo hij kom vanavond nog in haar onderbroekje door dit te zeggenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zit je weer te white knighten ja?
Wist je dat rode nagellak vroeger enkel door prostituees werd gedragen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hele linkerhand gedaan en alleen de duim van de rechter hand.
[ afbeelding ]
En dat viel een van hun op.
Alsof je hier tegenover iemand kan zitten. Tevens: lelijke lompe hand.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hele linkerhand gedaan en alleen de duim van de rechter hand.
[ afbeelding ]
En dat viel een van hun op.
Het reisadvies is doorgaans via Utrecht Centraal, dus 'die vlieger gaat niet op'.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is wmb gewoon logisch dat je via Den Bosch en Arnhem en Zwolle bij Leeuwarden uit zult komen.
Met name die duim.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:57 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Dat zijn geen worstenvingers hoor. Niet eens lelijk, ze heeft best mooie handen.
Jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zit je weer te white knighten ja?
Ik zou maar opletten, dadelijk komt HSG-Bomber je benen breken.quote:
hihaho wat een leuken garpjen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:24 schreef Miss.X het volgende:
Je moest gewoon antwoorden: ok, zit er bij mij een streep. Bij jou groeit er iets vreselijks uit je nek![]()
wat is dat ??
Hij: wattt
jij: oh laat maar, het is je hoofd
truequote:
Waarom gelijk zo gemeen? Die jongen bedoelde het toch goed?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:24 schreef Miss.X het volgende:
Je moest gewoon antwoorden: ok, zit er bij mij een streep. Bij jou groeit er iets vreselijks uit je nek![]()
wat is dat ??
Hij: wattt
jij: oh laat maar, het is je hoofd
Mijn grapjes zijn daarom ook niet voor de onzekere mannen bestemdquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:27 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo gemeen? Die jongen bedoelde het toch goed?
als je goede vrienden bent kan je zoiets natuurlijk zeggen maar tegen een wildvreemde is het wel apart. Heeft niks met onzekere mannen te maken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:29 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Mijn grapjes zijn daarom ook niet voor de onzekere mannen bestemd
Apart....dat was mijn bedoelingquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:35 schreef JuBoy het volgende:
[..]
als je goede vrienden bent kan je zoiets natuurlijk zeggen maar tegen een wildvreemde is het wel apart. Heeft niks met onzekere mannen te maken.
Terechte klacht, het was voor u vast eng om echte mensen in het echte leven gezien- en gesproken te hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:14 schreef Meloewa het volgende:
Klacht: intimiderende mensen in de trein
quote:
Jij lakt je nagels als een man zijnde?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom stopte je met nagellakken dan? Ik doe altijd alles in de treinIk heb er gewoon schijt aan
Waarom weiger je via Utrecht CS te reizen? Is best een mooi station gewordenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Het reisadvies is doorgaans via Utrecht Centraal, dus 'die vlieger gaat niet op'.
Maar ja, ik weiger via Utrecht Centraal te reizen, dus ga ik met de 3600.
aso.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom stopte je met nagellakken dan? Ik doe altijd alles in de treinIk heb er gewoon schijt aan
Jij ook?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ook van dronken zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |