Jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij lakt je nagels als een man zijnde?![]()
De verbouwing is nog lang niet klaar. Pas als alles af is, ga ik er weer naartoe.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:07 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Waarom weiger je via Utrecht CS te reizen? Is best een mooi station geworden
Hommoquote:Op zaterdag 16 november 2013 04:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaMet van die doorzichtige lak
Dan gaan ze mooi glimmennnn
![]()
![]()
Dan moet hij een stel tieten groeien.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vind Susteren nou niet bepaald een leuke user, maar dat zijn bagger gesloten wordt en dat deze grafzooi open blijft is wel vrij hypocriet.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vind Susteren nou niet bepaald een leuke user, maar dat zijn bagger gesloten wordt en dat deze grafzooi open blijft is wel vrij hypocriet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje wat een kolenschop.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hele linkerhand gedaan en alleen de duim van de rechter hand.
[ afbeelding ]
En dat viel een van hun op.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Idd, susterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
weet ik. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een slechte smaak. Tokkie-jongens en kut-users. Eerst Sheba, nu Susteren.
Niet te stoppenquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:56 schreef Kiid het volgende:
Kwaliteit users kregen in het verleden allemaal een keiharde IP ban
Idd Susteren en Nikonlover zijn toch wel de kanker van dit forumquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een slechte smaak. Tokkie-jongens en kut-users. Eerst Sheba, nu Susteren.
Goeie ahhahahquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij lakt je nagels als een man zijnde?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |