SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomme zegheeft ze zichzelf laten ontdoen van haar mooie lange lokken. Dit verpest haar hele uitstraling.
Ter illustratie, zo zag ze er eerst uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: kan niet genieten van de side-boob van Jennifer Lawrence, doordat ze zichzelf bijna kaal heeft laten knippen.
Ik zou de klacht zelfs wat breder willen trekken: vrouwen die hiermee hun uiterlijk verpesten
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Erg hè?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
Nee wat zonde![]()
Waarom doen die meisjes dit zichzelf aan
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
Nee wat zonde![]()
Voor een vrouw, zeker gezien haar voorheen lange lokken, is dat al bijna kaal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:32 schreef Brummetje_ het volgende:
Bijna kaal.
Jezus wat een verschrikkelijke aansteller ben je TS!
3 millimeter, dát is pas bijna kaal!
Omdat ze dat ZELF mogen bepalen!!quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
Nee wat zonde![]()
Woehahahahaha!quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor een vrouw, zeker gezien haar voorheen lange lokken, is dat al bijna kaal.
Zo simpel en oppervlakkig zijn dat het afknippen van haren een reden is om niet meer op iemand te vallenquote:
Ik stel voor dat we een verzoek indienen bij de Tweede Kamer en dat haar korter dan schouderlengte bij de wet verboden wordtquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:33 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Omdat ze dat ZELF mogen bepalen!!
Deze man weetquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een verzoek indienen bij de Tweede Kamer en dat haar korter dan schouderlengte bij de wet verboden wordt![]()
En dat gekke opscheren ook
Dat heeft dus geen zin, ze is Amerikaansquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een verzoek indienen bij de Tweede Kamer en dat haar korter dan schouderlengte bij de wet verboden wordt![]()
En dat gekke opscheren ook
Want je valt op een Hollywood-ster vanwege haar lieve karakter en omdat ze goede lasagne maakt, in plaats van omdat je het een lekker wijf vindtquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo simpel en oppervlakkig zijn dat het afknippen van haren een reden is om niet meer op iemand te vallen![]()
Mongool.
Ja, als ik van kort haar had gehouden was ik wel homo gewordenquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo simpel en oppervlakkig zijn dat het afknippen van haren een reden is om niet meer op iemand te vallen![]()
Mongool.
Aankaarten bij de VNquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen zin, ze is Amerikaans
Nee keutel. Je valt op een lekker wijf, dat ze nu even korte haren heeft doet er dan toch totaal niet toe? Haat je ook op vrouwen die hun nagels afknippen? Die shit groet wel weer aan hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Want je valt op een Hollywood-ster vanwege haar lieve karakter en omdat ze goede lasagne maakt, in plaats van omdat je het een lekker wijf vindt
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, als ik van kort haar had gehouden was ik wel homo geworden![]()
Ik zou sowieso niks hoeven met een meisje die het zo kort heeft en als mijn vriendin het allemaal zou afknippen zou ik toch serieus gaan overwegen er een dikke punt achter te zetten
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:39 schreef MichaelScott het volgende:
Jennifer is toch een meisjesnaam? Waarom staat er dan een man in de eerste spoiler?
Graagquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:39 schreef DaveyL het volgende:
Ik bel Obama wel ff, hij regelt het wel
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee keutel. Je valt op een lekker wijf, dat ze nu even korte haren heeft doet er dan toch totaal niet toe? Haat je ook op vrouwen die hun nagels afknippen? Die shit groet wel weer aan hoor.
Het is toch verschrikkelijkquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt wel een twaalf jarig jongetje in de tweede foto
Ik weet het nu zeker: ik ben dus GEEN pedofiel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt wel een twaalf jarig jongetje in de tweede foto
En nog belangrijker: waarom doen ze ons dit aan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
Nee wat zonde![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:39 schreef MichaelScott het volgende:
Jennifer is toch een meisjesnaam? Waarom staat er dan een man in de eerste spoiler?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:44 schreef Vlinderbom het volgende:
jennifer lawrence lijkt een beetje op samantha de jong (barbie) vind ik dan
En nu dus ook niet meer fappen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:44 schreef very het volgende:
Je zal haar toch nooit neuken, dus boeie
haha watquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:44 schreef Vlinderbom het volgende:
Je valt op iemands innerlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Want je valt op een Hollywood-ster vanwege haar lieve karakter en omdat ze goede lasagne maakt, in plaats van omdat je het een lekker wijf vindt
Uiteraard, dumpen die mislukking.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:45 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Je valt op iemands innerlijk.
Gaan jullie ook bij de vriendin/vrouw weg als ze door brand of wat dan ook op haar hoofd/in haar gezicht verbrand raakt?
Dán ben je pas echt een triest en laag geval.
Natuurlijk niet, maar als jij een meid met een verbrand hoofd op straat tegen komt dan denk je toch ook niet goh als ik vanavond lig te fappen zal ik me haar geile smoel voor de geest halen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:45 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Gaan jullie ook bij de vriendin/vrouw weg als ze door brand of wat dan ook op haar hoofd/in haar gezicht verbrand raakt?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:45 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Je moet wel aids hebben in beide ogen wil je hier een gelijkenis in zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:44 schreef Vlinderbom het volgende:
Ik denk dat ik aids en kanker ogen heb want ze zijn hetzelfdequote:Op vrijdag 15 november 2013 14:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet wel aids hebben in beide ogen wil je hier een gelijkenis in zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:47 schreef krullenbolletje het volgende:
Niet snappen dat ze voor film rollen haar haar steeds van blond naar bruin en weer terug moest verven/blonderen waardoor het een bos stro wasWaarschijnlijk heeft ze binnen no time extensions voor een andere rol
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet wel aids hebben in beide ogen wil je hier een gelijkenis in zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verbranding van het achterhoofd maakt permanent kaal. Dat haar groeit niet meer terug.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik aids en kanker ogen heb want ze zijn hetzelfde
Foutjequote:
Een lekker wijf is een samenraapsel van verschillende eigenschappen die je aanspreken, zoals haar haar, dat nu minder mooi is waardoor zij zelf ook minder mooi is.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee keutel. Je valt op een lekker wijf, dat ze nu even korte haren heeft doet er dan toch totaal niet toe? Haat je ook op vrouwen die hun nagels afknippen? Die shit groet wel weer aan hoor.
dus als ik m'n ballen even in het vuur hang hoef ik niet meer te scheren?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:49 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Verbranding van het achterhoofd maakt permanent kaal. Dat haar groeit niet meer terug.
Is haar haar te kort voor+ dan kan het niet gezond terug laten groeien waardoor ze voor eeuwig met die dingen moet rond lopenquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken?
Ze kan nu toch ook gewoon extensions laten zetten?
Op die 2e foto in de OP vond ik dat ook wel een beetje idd, maar dat is de eerste foto waar enige gelijkenis te bekennen is en het komt vooral door de slechte make-up daar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:44 schreef Vlinderbom het volgende:
Een stuk minder mooi inderdaad. Oerlelijk is dit:quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ja inderdaad, ooooooer lelijk dit
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Haha Hosti houdt van trannies.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ja inderdaad, ooooooer lelijk dit
[ afbeelding ]
Deze userquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef Shreyas het volgende:
Jennifer Lawrence heeft nooit een knap uiterlijk gehad. Ok, ze heeft een goed lichaam, maar haar kop is niet bepaald aantrekkelijk, noch met lang haar, noch met kort haar.
Dan laat ze het iets langer en laat ze het in fases weer goed teruggroeienquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Is haar haar te kort voor+ dan kan het niet gezond terug laten groeien waardoor ze voor eeuwig met die dingen moet rond lopen
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef Shreyas het volgende:
Jennifer Lawrence heeft nooit een knap uiterlijk gehad. Ok, ze heeft een goed lichaam, maar haar kop is niet bepaald aantrekkelijk, noch met lang haar, noch met kort haar.
Omdat ik een andere mening heb dan jij? Ik vond het zeer jammer dat Silver Lining Playbook werd gespeeld door Jennifer en niet door Anne Hathaway zoals aanvankelijk het plan was. Toegegeven, Jennifer Lawrence speelde erg goed, als actrice heb ik ook geen commentaar op haar, maar ik vind haar echt absoluut niet knap. Gewoon niet mijn type.quote:
Waarom doe je bijdehand als ik een andere smaak heb? Wees blij dat niet iedere man dezelfde vrouw aantrekkelijk vindt.quote:
Ja duh, maar daar gaat het nu niet overquote:
Waarom zou ze als ze dit ook prima vindt? Als ik mijn haar ook zo vaak had geblondeerd/geverfd in een korte tijd zou ik ook liever beginnen met een schone lei dan mij elke dag te ergeren aan mijn extreem dode haar. En wie weet heeft ze wel een film in de planning staan waar ze kort haar voor nodig heeft. Haar groeit weer terug, no big deal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan laat ze het iets langer en laat ze het in fases weer goed teruggroeien
Je brengt het niet echt als mening hè?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening heb dan jij? Ik vond het zeer jammer dat Silver Lining Playbook werd gespeeld door Jennifer en niet door Anne Hathaway zoals aanvankelijk het plan was. Toegegeven, Jennifer Lawrence speelde erg goed, als actrice heb ik ook geen commentaar op haar, maar ik vind haar echt absoluut niet knap. Gewoon niet mijn type.
[..]
Waarom doe je bijdehand als ik een andere smaak heb? Wees blij dat niet iedere man dezelfde vrouw aantrekkelijk vindt.
Tot die tijd blijft deze klacht staan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Haar groeit weer terug, no big deal.
Kijk dat verklaard hetquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja duh, maar daar gaat het nu niet over![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef Shreyas het volgende:
Zie je usernamequote:
Dat klopt, maar kijk uit, straks komen enkele users bijdehand doen omdat je het niet brengt als een meningquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Iedere vrouw met kort haar is lelijker dan dezelfde vrouw met lang haar. Lang haar is namelijk vrouwelijk. Haar tot aan de kont is
Meestal gaat dat korte kapsel gepaard met overgewicht.
Dan kun je zo lekker aan haar haar trekken als je ze van achter neemtquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Iedere vrouw met kort haar is lelijker dan dezelfde vrouw met lang haar. Lang haar is namelijk vrouwelijk. Haar tot aan de kont is
Meestal gaat dat korte kapsel gepaard met overgewicht.
Praat H.FR niet naquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Breng het dan ook als mening
En jij denkt: Als ik hem maar napraat, dan snap ik het ook?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
H.FR snapt tenminste hoe de wereld werkt
Nee ik deel zijn wijsheid, GMTA, one love jwzquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En jij denkt: Als ik hem maar napraat, dan snap ik het ook?
Ja dusquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik deel zijn wijsheid, GMTA, one love jwz
Goed lezen vriend, minder aantrekkelijk dan wanneer dezelfde vrouw lang haar gehad zou hebbenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn vrouwen met kort haar minder aantrekkelijk
Deze vrouwen zouden stuk voor stuk veel aantrekkelijker zijn geweest met lang haar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik blijf erbij dat jullie overdrijven
Daar gaat het niet om, lees de TT anders. Verpesten is overdrevenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deze vrouwen zouden stuk voor stuk veel aantrekkelijker zijn geweest met lang haar.
Feiten hoef je natuurlijk niet als mening te brengen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt, maar kijk uit, straks komen enkele users bijdehand doen omdat je het niet brengt als een mening
En met lang haar zouden ze allemaal mooier zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik blijf erbij dat jullie overdrijven
Die bovenste van die 4 heeft volgens mij ook gewoon een klein ministaartje in.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Die met dat brilletje heeft natuurlijk ook geen echt kort haar.
Daaaaar gaat het niet om!!!quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En met lang haar zouden ze allemaal mooier zijn
Niet mijn woorden. Het AD roept dit. Gaat me te ver om daar ook een klacht over te maken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:09 schreef MsMessy het volgende:
Oké het kapsel is compleet ruk....MAAR WELKE SIDEBOOB????? Je ziet hélemaal niets, nada, nakkes.
Lekkere tetten, kotskapsel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daaaaar gaat het niet om!!!
[ afbeelding ]
Zou ook nog kunnen, maar doe mij toch brilmeisje maarquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Die bovenste van die 4 heeft volgens mij ook gewoon een klein ministaartje in.
Daar gaat het wel omquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daaaaar gaat het niet om!!!
[ afbeelding ]
Is goed kerel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar gaat het wel om![]()
Ik zou deze vrouwen stuk voor stuk links laten staan als ik ze in een bar tegen zou komen
Ga anders weer op trannies fappenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is goed kerel.Grote boy hoor
Maar de hamvraag is: Wat prefereer jij? Kort of Lang.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is goed kerel.Grote boy hoor
Dat ligt aan de haarstyle in het eerste plaatjequote:Op vrijdag 15 november 2013 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Alleen bij haar staat het beter:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Bij sommige vrouwen vind ik kort haar leuker staan, maar meestal ben ik meer fan van lang haar. Ligt er maar net aan of het een beetje bij d'r gezicht staat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is: Wat prefereer jij? Kort of Lang.
Wat een drogredenquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:45 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Bij Halle Berry bedoel je?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Bij haar vind ik het korte niet zo veel afdoen als bij de rest van de dames.
Jep.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bij Halle Berry bedoel je?
Daar ben ik het wel mee eens. Het is minder, maar niet zoveel minder dan bij de rest.
Nee, die blijft (imho) niet knap. Ongeacht de lengte van d'r haren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Bij haar vind ik het korte niet zo veel afdoen als bij de rest van de dames.
Het scheelt dat jij erg sterk staat met die gedrochten als voorbeeld hierboven. Je kan dr op vallen of niet, maar haar lelijk noemen is onmogelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, die blijft (imho) niet knap. Ongeacht de lengte van d'r haren.
Onmogelijk? Ik zeg niet dat ze lelijk is, maar ik vind d'r niet knap. Zelfde met die blonde van Diaz, zal ik ook nooit een harde van krijgen. Mag ik dat lekker zelf weten? En die roodharige dames noem jij gedrochten?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het scheelt dat jij erg sterk staat met die gedrochten als voorbeeld hierboven. Je kan dr op vallen of niet, maar haar lelijk noemen is onmogelijk.
Andersomquote:
Ja maar je zegt toch altijd de naam andersom enzo..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Nee.. hij heeft gewoon gelijk!.quote:
Dat is ook gewoon bullshit. Ik vind het 9 van de 10 keer ook stukken minder mooi dan lang haar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
Misschien is het de leeftijd, maar dat gejank om korte haren is echt iets voor pubers denk ik. Waarschijnlijk een beetje seksuele onzekerheid ofzo, meteen die associatie met jongens die ze dan hebben maar toch nog graag je pik erin willen stoppen omdat je een puberjochie bent en het toch een vrouw is.
Dat zal het zijn.
Joh, laat nou eerst een paar van die pubers reageren voor je er meteen overheen walstquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon bullshit. Ik vind het 9 van de 10 keer ook stukken minder mooi dan lang haar.
Wat je zegt, sommige vrouwen staat het goed, soms erg goed maar lang toch beter.
Ooit weleens een normale man gezien met een mooie jurk aan, make-up op, kettinkje om en oorbellen in?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:49 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
een vrouw die haar haar zo knipt lijkt bijna op een man!.
Wat nou als je vriendin/vrouw Alopecia krijgt? De variant waarbij je permanent kaal wordt.quote:
Weet je wel wat je dan overhoudt? Een gedrocht dat de natuur eromheen doet laten afsterven.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Minus extensions, drie lagen plamuur aan make up, en een bontkraag? En nee dan nog niet
Jij vind van niet, ik vind van wel.. en nu?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:56 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ooit weleens een normale man gezien met een mooie jurk aan, make-up op, kettinkje om en oorbellen in?
Nee?
Dan lijken ze ook niet op een man. Ook niet bijna.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:56 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ooit weleens een normale man gezien met een mooie jurk aan, make-up op, kettinkje om en oorbellen in?
Nee?
Dan lijken ze ook niet op een man. Ook niet bijna.
Eens.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:04 schreef LethalNinja het volgende:
[ afbeelding ]
mede door het lange haar was ze hot
Nee daar heb ik het niet over. Een vrouw met kort haar lijkt niet op een man vanwege de kleding, sieraden en make-up!quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]_ Ja want de bouw van een man is hetzelfde als die van een vrouw. Kasthomo.
Van bovenaf wel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:10 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee daar heb ik het niet over. Een vrouw met kort haar lijkt niet op een man vanwege de kleding, sieraden en make-up!
Daar heb ik het ook niet over.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:12 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook niet over.
Echt, is het zó moeilijk te begrijpen?
Maar ja jij vind niet dat ze op een man lijkt.. ik wel.. mag dat niet of zo?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:10 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee daar heb ik het niet over. Een vrouw met kort haar lijkt niet op een man vanwege de kleding, sieraden en make-up!
Brummetje is een vrouw. Met kort haar. Opgeschoren geloof ik, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]_ Ja want de bouw van een man is hetzelfde als die van een vrouw. Kasthomo.
Dat was al bekend, zijn user icon verklapt het al.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Brummetje is een vrouw. Met kort haar. Opgeschoren geloof ik, maar dat weet ik niet zeker.
Heb jij net zo'n kaal knarretje als de persoon afgebeeld op de UI dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:10 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
Gadverdamme het is een pot geworden
GEWOON EEN TIET?!??!!1EINZ1!!?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:29 schreef Scuidward het volgende:
Sinds wanneer is een sideboob nieuws. Het is toch gewoon een tiet?
Die zijn laatst al eens in een topic tevoorschijn gehaald.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat nog niemand met pics van Miley Cyrus is gekomen joh
Ik zou hier als vrouwzijnde toch echt niet op willen lijken eigenlijk, vind die kapsels vaak iemand er helemaal niet mooier opmaken. Zeker niet met zo'n chemisch paars-rood kleurtje en die blik alsof ze moet poepen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Onmogelijk? Ik zeg niet dat ze lelijk is, maar ik vind d'r niet knap. Zelfde met die blonde van Diaz, zal ik ook nooit een harde van krijgen. Mag ik dat lekker zelf weten? En die roodharige dames noem jij gedrochten? [ afbeelding ]
Ja, eentje die niet veranderd van een frontboobcleavage. Nippleslips zijn van een andere orde.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:24 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
GEWOON EEN TIET?!??!!1EINZ1!!?
Die krullenbende ziet er sowieso niet echt zo uit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
wat als ik vrouwen met kort haar gewoon lelijk vind?, ga jij maar je kort harige meisjes versieren dan houd ik het bij de meiden met lang haarquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:45 schreef Vortix het volgende:
De mensen die zaniken over 'als ik op vrouwen met kort haar zou vallen was ik wel homo geworden', die zijn pas echt gay.
Jennifer Lawrence ineens geen chick meer vinden omdat ze even wat minder haar heeft![]()
Kijk nou eens naar dat lichaamEn dat koppie
![]()
Okay, met lang haar vind ik haar ook mooier, maar ik zou 'r nog steeds doen, en jullie ook.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:51 schreef HeatWave het volgende:
Brilmeisje is oneindig veel leuker dan Halle Berry
Het zit je wel erg dwars hé meid.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
Misschien is het de leeftijd, maar dat gejank om korte haren is echt iets voor pubers denk ik. Waarschijnlijk een beetje seksuele onzekerheid ofzo, meteen die associatie met jongens die ze dan hebben maar toch nog graag je pik erin willen stoppen omdat je een puberjochie bent en het toch een vrouw is.
Dat zal het zijn.
Echt, waarom!?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |