Nomnom die zijn lekkerquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef minilot het volgende:
Op naar huis! Sigara böreği eten.
[..]
Sowieso, Sondheim-musicals zijn fantastisch qua muziekWeet alleen niet zozeer of Johnny Depp hierin nou de juiste keuze was..
Hoe kan Johnny nu ooit niet de beste keus zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef minilot het volgende:
Op naar huis! Sigara böreği eten.
[..]
Sowieso, Sondheim-musicals zijn fantastisch qua muziekWeet alleen niet zozeer of Johnny Depp hierin nou de juiste keuze was..
Hele goede vraagquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe kan Johnny nu ooit niet de beste keus zijn
daar waren we vorig jaar. Heel gaaf! Prachtige ruige natuur. Max. temp is gewoonlijk 21 graden. Vorig jaar heel erg mazzel gehad met 25 graden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:01 schreef AnneX het volgende:
Fail @ stoppen mét roken meldt![]()
Als ik nu een uurtje op de stoel bezig blijf, loop ik niet naar de overkant ...
Laatste weken is het weer bar en boos met een pakje sig. in huis.
Voor sommige is stoppen met roken lastiger...
Jokkebrok heeft een hele verhandeling geschreven LIF / Elektronisch roken / e-smoken / dampen / vapen
Ipv. Curacao is de Can.Eilanden niks? Warm en zon en een hutje met auto ...mmm
Gaat Eliza daar niet heen?
Omdat 2x controle + 2x mondhyng goedkoper is met verzekering dan zonderquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:31 schreef AnneX het volgende:
Misschien niet OT...
Wrom zou je je voor tandheelkunde verzekeren?
Ohquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Omdat 2x controle + 2x mondhyng goedkoper met verzekering goedkoper dan zonder
Ik ben mijn leven lang 2xper jaar naar controle geweest en na de laatste controle dit jaar zei de tandarts opeens dat hij 1x per jaar in de toekomst wel genoeg vond.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe 1x per jaar grondig schoonmaken en controle, is goedkoper dan met verzekering en 2x per jaar controle is toch arbitrair verzonnen.
Vroeger moesten we ook 3x per dag tandenpoetsen. Nu opeens 2x.![]()
Leuke special, maar het merendeel is al verteld in eerdere shows van Brian Cox en veel andere populaire wetenschappelijke boekenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:03 schreef minilot het volgende:
Nog steeds een beetje vrolijk van die Brian Cox/ Dr.Who-special van gisterenavond.. Sowieso, als wetenschappers op zo'n verrukkelijk enthousiaste manier over het universum, quantummechanica en relativiteitstheorie praten, dan krijg ik daar soms net zo'n warm en fuzzy gevoel van als vroeger wanneer de dominee vertelde over het kindeke Jezus.![]()
Kerstgedachtes anno 2013.![]()
Ik weet nog dat ik toen ik klein was vooral altijd bang en ongemakkelijk werd van denken aan de uitgestrektheid van het heelal en de elementaire bouwstenen waar alles van gemaakt is, terwijl ik dat nu juist zó prachtig vind en zeer geschikt ter relativering van aardse ongenoegens en zorgen
Zeker, zeker. Heb er niets nieuws van geleerd. Niettemin reuze fijn om naar te kijken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leuke special, maar het merendeel is al verteld in eerdere shows van Brian Cox en veel andere populaire wetenschappelijke boeken.
Maar, wel erg van genoten.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga tweemaal per jaar. Niet verzekerd. Ik kan mijn tandarts niet langer missen dan een half jaar. We zijn nogal dol op elkaar.![]()
Gewoon een keer vragen of hij bij ons komt eten is waarschijnlijk goedkoper. Ik heb namelijk nooit gaatjes.
Wat zei ie dan??quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:58 schreef borisz het volgende:
Op de vrijdagavond met Eric Corton discussiëren over het onderwijs in NL
Kunstgebit?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb volgens mij niet eens een tandarts. Dát is pas goedkoop
Nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |