abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133291573
Vond de originele serie zo tof O+ werd vroeger door de VPRO uitgezonden zondag ochtend meen ik.. keek ik graag :Y
pi_133291637
Bloes, is simpel - mijn klusjes (eerste, tweede en derdelijns) zijn grotendeels af, heb nog wat overgehouden voor morgen aangezien ik dan ook nog moet werken en ongeveer vier keer per uur krijg ik een telefoontje omtrent een op te lossen probleem en dan gaan muziek en filmpjes even op pauze. :)

(Films kijk ik alleen als ik in mijn uppie op kantoor zit, maar da's best vaak.)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Is het 2e deel toch? Vond geloof ik de 1e leuker. Maar hoe dan ook leuke film :Y

Nee, nee - twee is het leukst! Afgezien van die oeroude, geniale teevee-serie dan O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_133291652
haha het is lang geleden dat ik ze gezien heb, dus wellicht heb je gelijk. Is deel 2 met cousin It?
pi_133291668
Yep, en met de kinderen die naar een afgrijselijk vrolijk zomerkamp moeten :)
pi_133291686
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:43 schreef minilot het volgende:
Yep, en met de kinderen die naar een afgrijselijk vrolijk zomerkamp moeten :)
Ohja, dat kamp vond ik een iets beetje 'typisch-deel-2-gezocht', maar cousin Itt is altijd favoriet geweest hier O+
pi_133291741
Wellicht een beetje gezocht ja, maar het werkt erg goed en de films is echt heel lollig! Addams Family values wordt ook wel algemeen gezien als een voorbeeld van een vervolgfilm die beter is dan de eerste volgens mij.

Ik vind 'm in elk geval nog steeds erg tof!
pi_133291752
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:41 schreef minilot het volgende:
Bloes, is simpel - mijn klusjes (eerste, tweede en derdelijns) zijn grotendeels af, heb nog wat overgehouden voor morgen aangezien ik dan ook nog moet werken en ongeveer vier keer per uur krijg ik een telefoontje omtrent een op te lossen probleem en dan gaan muziek en filmpjes even op pauze. :)

(Films kijk ik alleen als ik in mijn uppie op kantoor zit, maar da's best vaak.)

Aha! Fijn zeg :)
pi_133291797
:Y
pi_133291917
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:46 schreef minilot het volgende:
Wellicht een beetje gezocht ja, maar het werkt erg goed en de films is echt heel lollig! Addams Family values wordt ook wel algemeen gezien als een voorbeeld van een vervolgfilm die beter is dan de eerste volgens mij.

Ik vind 'm in elk geval nog steeds erg tof!
Dat gebeurt niet vaak nee :) Die Hard :Y
pi_133292009
Gremlins 2 :Y
pi_133292034
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:55 schreef minilot het volgende:
Gremlins 2 :Y
Jaaaa!! :Y Rambooooooooo *poef* _O_
pi_133292059
O en Batman Returns O+ Die ken ik bijna uit mijn hoofd.

pi_133292088
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:57 schreef minilot het volgende:
O en Batman Returns O+ Die ken ik bijna uit mijn hoofd.

[ afbeelding ]
:N vind die batmanfilmserie niet leuk.. de nieuwe vind ik veeeel toffer.
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:58:31 #89
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133292107
Godfather 2 is ook minimaal gelijkwaardig aan het origineel, en back to the future ook :Y En The Dark Knight vond ik nog toffer dan Batman begins :Y
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 november 2013 @ 19:00:29 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133292166
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:55 schreef borisz het volgende:

Vanavond Pasta Witte Bolognese :+
Naar recept van Giovanni en Roberta van 24kitchen :P

Recensie: Was wel lekker hoor. Maar doe mij naar een echte bolognese of een echte killer-mac-and-cheese maar zo half half is eigenlijk het net niet.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133292181
Tuurlijk is de Batman-reboot enorrrrrm gaaf, maar ik heb ook wel een zwak voor die twee Batman-films van Tim Burton hoor! Ik ben inmiddels wel een beetje op het nieuwere werk van Tim Burton afgeknapt, maar Batman (1989) en Batman Returns (1992) vind ik echt verrukkelijk. Niet zo supergoed en heftig en cool als de nieuwe Batman-films van nu natuurlijk, maar wel met een heel eigen, specifieke charme. O+
pi_133292209
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:00 schreef minilot het volgende:
Tuurlijk is de Batman-reboot enorrrrrm gaaf, maar ik heb ook wel een zwak voor die twee Batman-films van Tim Burton hoor! Ik ben inmiddels wel een beetje op het nieuwere werk van Tim Burton afgeknapt, maar Batman en Batman Returns vind ik echt verrukkelijk. Niet zo supergoed en heftig en cool als de nieuwe Batman-films van nu natuurlijk, maar wel met een heel eigen, specifieke charme. O+
Ja ik kan me het wel voorstellen maar ik voel 'em niet. Vermakelijk, meer niet. :)
pi_133292283

Och, die heerlijke zweem van Duits expressionisme! O+ En die bizar toffe soundtrack!

Ik denk dat ik m'n film voor mijn kantoordienst van morgen heb! >:)
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:04:06 #94
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133292301
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:00 schreef minilot het volgende:
Tuurlijk is de Batman-reboot enorrrrrm gaaf, maar ik heb ook wel een zwak voor die twee Batman-films van Tim Burton hoor! Ik ben inmiddels wel een beetje op het nieuwere werk van Tim Burton afgeknapt, maar Batman (1989) en Batman Returns (1992) vind ik echt verrukkelijk. Niet zo supergoed en heftig en cool als de nieuwe Batman-films van nu natuurlijk, maar wel met een heel eigen, specifieke charme. O+
Heb wel een zwak voor Burton, maar veel van zijn films werken bij mij niet zo. Behalve Big Fish O+
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133292359
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:04 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Heb wel een zwak voor Burton, maar veel van zijn films werken bij mij niet zo. Behalve Big Fish O+
Snif, ja. Big Fish. O+

Ik vind alles tot aan Mars Attacks + Big Fish heel erg gaaf, maar wat er verder de laatste jaren uit zijn koker komt: nee.. :N Een beetje een ongeïnspireerde herhaling van zichzelf.

Neemt niet weg dat ik nog best flink genoten heb van Sleepy Hollow en Sweeney Todd en Charlie and the Chocolate Factory enzo, maar het doet me niet zoveel meer als zijn oude films.

(Ik ga nog niettemin naar elk van zijn films hoor, liefst meteen op de premieredag :))
pi_133292654
(Verder hol ik ook altijd meteen naar de bios zodra er iets nieuws van Terry Gilliam, Gus van Sant, Ridley Scott of Sofia Coppola uitkomt O+ #filmfan)
pi_133292784
Sweeney Todd O+ blijf ik toch ook wel erg leuk vinden.
pi_133293172
Big Fish is briljant ja ;( O+
Sleepy Hollow vond ik ook wel leuk nog.. Maar verder idd niet echt heel erg.
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:28:56 #99
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133293195
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Snif, ja. Big Fish. O+

Ik vind alles tot aan Mars Attacks + Big Fish heel erg gaaf, maar wat er verder de laatste jaren uit zijn koker komt: nee.. :N Een beetje een ongeïnspireerde herhaling van zichzelf.

Neemt niet weg dat ik nog best flink genoten heb van Sleepy Hollow en Sweeney Todd en Charlie and the Chocolate Factory enzo, maar het doet me niet zoveel meer als zijn oude films.

(Ik ga nog niettemin naar elk van zijn films hoor, liefst meteen op de premieredag :))
Mars Attacks, die vind ik ook geweldig *O*
pi_133294027
Op naar huis! Sigara böreği eten. :Y)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:17 schreef Sarabi het volgende:
Sweeney Todd O+ blijf ik toch ook wel erg leuk vinden.
Sowieso, Sondheim-musicals zijn fantastisch qua muziek O+ Weet alleen niet zozeer of Johnny Depp hierin nou de juiste keuze was..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')