Hoewel de ware gedaante van SecretMM in nevelen is gehuld,quote:
Je maakt me nieuwschierig MMquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel de ware gedaante van SecretMM in nevelen is gehuld,
zijn er vele aanwijzingen dat zij zich toch wel heeft verluld.
Ik zal de gedichten tot nader order bewaren op een veilige plek,
Waarschijnlijk dat ik ze zo rond de 12/13e december nog een check...
Dat vroeg ik niet Druifquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon, ze zijn tevreden over me en ik mag de ingeslagen weg blijven volgen...
quote:
quote:
Zodra je je omgekleed hebt, dan zien we het wel...quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Net mijn verjaardagscadeautje gekregen van E.![]()
foto's volgen nog, beloofd
(Maar Etcie, je was toch begin november jarig? Ja, maar de werkelijkheid ging weer anders dan we bedacht hadden dus nu heb ik het (zelf) besteld en het is vandaag met de post gekomen
)
Moet jij anderen beoordelen of mag je, heel modern, je eigen beoordeling doen en die dan verdedigen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net een aantal beoordelingsformulieren ingevuld, blijft toch altijd lastig om sommige dingen te verwoorden.
Die geeft me gewoon een loeb, dan kan ik tenminste speurneuzenquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drie à vier weken wachten voordat je een cadeautje mag uitpakken is moeilijk voor je en nu kan je je nieuwsgierigheid ook al weer niet bedwingen. Jouw Secret Santa krijgt op deze manier wel een makkie aan jou...
Een loeb?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Die geeft me gewoon een loeb, dan kan ik tenminste speurneuzen
oh crap, het is met een pquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een loeb?
Spreek jij je teksten hier in of...?
Tssssquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zodra je je omgekleed hebt, dan zien we het wel...
Ik noem zoiets eerder een sieraadquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is toch ook een nek kledingstuk?
Ik schrok al, mijn vriendin is binnen nu en een week jarig...quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Net mijn verjaardagscadeautje gekregen van E.![]()
foto's volgen nog, beloofd
(Maar Etcie, je was toch begin november jarig? Ja, maar de werkelijkheid ging weer anders dan we bedacht hadden dus nu heb ik het (zelf) besteld en het is vandaag met de post gekomen
)
wij zijn niet zo modernquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jij anderen beoordelen of mag je, heel modern, je eigen beoordeling doen en die dan verdedigen?
Vind ik ookquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik schrok al, mijn vriendin is binnen nu en een week jarig...
Ik zal je niet komen stalken, maar ben wel benieuwd waar...quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:12 schreef TradeMarkie het volgende:
En bijna weekend, vanavond even uit eten ergens in A'dam
Wel ff afgedaan bij de douane onlangs zekerquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit trouwens aan een kettinkje om mijn nek hangen:
[ afbeelding ]
Een broodje zilver, dat uitgegeven is in 1977 ter ere van het jubileum van Queen Elizabeth.
Heb ik van mw. MM gekregen toen we verkering kregen.![]()
Prikt/jeukt niet, maar is wel zwaar en je moet het niet tegen je tanden krijgen...
ik ook, we gaan met een collega van m'n vriendin. Haar zwager heeft een restaurant, maar waar het exact is en hoe het heet weet ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal je niet komen stalken, maar ben wel benieuwd waar...
Nee, de röntgencheck reageert niet op zilver/edelmetalen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wel ff afgedaan bij de douane onlangs zeker
je prins albert?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de röntgencheck reageert niet op zilver/edelmetalen.
Dan zou ik mijn gouden kies er ook uit moeten halen en mijn oorbel en mijn...
rare plek voor een trouwringquote:
Je gaf een mooie voorzet jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afhankelijk van wie zou reageren had ik die invulling wel verwacht...
Loeb...quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:54 schreef wyccie het volgende:
De bloemblaadjes zijn afgerond, MM. Dat zie je toch zo. Leen anders Puala's loep.
En zelf kan aanschaffen...quote:Fijn dat je je eigen cadeau kunt uitkiezen, Etcie.
De zwartepiet die dit gepost heeft heeft voor haar werk gok ik een HP EliteBook 8470 oid. Ik gok zomaar dat de groep potentiële pieten een stuk kleiner is gewordenquote:
Waarom is het een zijquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De zwartepiet die dit gepost heeft heeft voor haar werk gok ik een HP EliteBook 8470 oid. Ik gok zomaar dat de groep potentiële pieten een stuk kleiner is geworden
ohh yeah... En poep die op pindakaas lijktquote:
jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:39 schreef wyccie het volgende:
Waaraan zie je dat, dat grijze randje?
kan ook, dan hebben ze een erg vrouwelijk handschrift.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:39 schreef wyccie het volgende:
Ik denk trouwens dat het TM is. Of Wiebel.
Alle algemene mailboxen uitzetten en pas weer activeren wanneer iemand erover klaagt. Degene waar niemand over klaagt zijn blijkbaar niet nodig en kunnen dichtblijvenquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef Puala het volgende:
Over speurneuzen gesproken. Ik heb een enig klusje. Uitzoeken welke algemene mailboxen wel gebruikt worden en bij wie ik dit kan navragen etc![]()
Goed bezig Etsquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:57 schreef Etcetera het volgende:
Gesolliciteerdook op die functie je via Twitter doorstuurde HT
en op een andere functie in Assen.
Dat mag ik nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alle algemene mailboxen uitzetten en pas weer activeren wanneer iemand erover klaagt. Degene waar niemand over klaagt zijn blijkbaar niet nodig en kunnen dichtblijven
Alternatief: stel voor elke mailbox een copy-forward in naar een van de andere mailboxen. Dan worden ze allemaal weer gebruikt en ben je ook klaarquote:
Lolquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alternatief: stel voor elke mailbox een copy-forward in naar een van de andere mailboxen. Dan worden ze allemaal weer gebruikt en ben je ook klaar
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:50 schreef Lotusss het volgende:
Voor het eerst sinds maanden echt wezen sporten: kracht is eigenlijk alleen maar toegenomen en mijn conditie is naar mijn idee zelfs licht verbeterd...
En nu volhouden want ik wil er binnen 1,5 jaar 30 kg kwijt...quote:
weet niet of het je helpt, maar het is mij in 10 maanden gelukt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En nu volhouden want ik wil er binnen 1,5 jaar 30 kg kwijt...
Knap, hoe heb je dat geflikt?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
weet niet of het je helpt, maar het is mij in 10 maanden gelukt.
Succes!quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Succes!!quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoi Etcie!quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:49 schreef Santas_Helper het volgende:
Zo, zo, zo. Het wordt tijd dat ik mij hier maar eens ga manifesteren. Vanaf nu moeten jullie oppassen met wat jullie posten. In opdracht van Santa moet ik iedereen hier in de gaten houden zodat hij via mij weet waar hij jullie straks mee moet verblijden en confronteren. Ik zal hier daarom regelmatig opduiken. Actief of passief. Dat zal afhangen van het moment en de situatie.
Tot binnenkort weer!
Santa's Helper
Wow! Heel knap.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet niet of het je helpt, maar het is mij in 10 maanden gelukt.
Dus zet hem op![]()
Dat is Etsie niet, dat is een kloon van MMquote:
Geen aardappelen en winegums meer?quote:
sorry, bedoelde minderquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen aardappelen en winegums meer?
Ik kan niet zonder suiker. Heb nu winegums, maar die zijn met zoetstoffen en dus laxerend. Had ik helaas niet gezien.
Ik weet ook nog niet wat voor cadeau ik zal kopen, en weet evenmin of ik die avonden kan of niet. Verwacht dat het niet zo'n probleem zal zijn though.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:27 schreef MaJo het volgende:
Wat zijn jullie al druk bezig met Secret santaIk moet nog een cadeau bedenken/kopen
![]()
beide avonden kan ik trouwens
Etcie bedankt voor de vacature! Denk niet dat ik er genoeg van af weet maar wie weet het proberen waard
Ik ben gelukkig niet de enigequote:Op vrijdag 15 november 2013 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet wat voor cadeau ik zal kopen, en weet evenmin of ik die avonden kan of niet. Verwacht dat het niet zo'n probleem zal zijn though.
@MaJo ik zag vandaag ook een vacature langskomen voor de buitenlandredactie van Novum. Misschien ook de moeite waard om naar te kijken
Je hebt een DMquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige
Oeh klinkt goed, kun je die doorsturen? Ik wil weer wat fanatieker solliciteren, ooit moet het toch lukken?
Graag geen gedichten over solliciteren en werk zoekenquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:49 schreef Santas_Helper het volgende:
Zo, zo, zo. Het wordt tijd dat ik mij hier maar eens ga manifesteren. Vanaf nu moeten jullie oppassen met wat jullie posten. In opdracht van Santa moet ik iedereen hier in de gaten houden zodat hij via mij weet waar hij jullie straks mee moet verblijden en confronteren. Ik zal hier daarom regelmatig opduiken. Actief of passief. Dat zal afhangen van het moment en de situatie.
Tot binnenkort weer!
Santa's Helper
zwerkbalquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet zwerken maar werken.
Is dat wat?
Kende je die echt nog niet?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Apple wilde een productlijn voor kinderen invoeren, maar daar hebben ze toch maar vanaf gezien. De naam iTouch Kids vonden ze toch niet zo geschikt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beter![]()
kunnen we samen nog een biertje doen (ik rook niet)
Die had er zin inquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
Collega was er vroeg. Nu al bijna thuis terwijl ik eigenlijk tot 2300 dienst heb.
bij noordwest op de Noordermarkt, lekker gegetenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal je niet komen stalken, maar ben wel benieuwd waar...
niet eensquote:
Met jou altijd MaJo.quote:
proost Jojo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben blij dat je dat soort dingen niet over bier drinken zegt (met mij)
Je bent gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben blij dat je dat soort dingen niet over bier drinken zegt (met mij)
klopt. Lijkt me heerlijk om mijn bronchitis longen te asfalterenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.
Red-dagje gehad. Morgen nog ramen wassen en het hier een beetje opfleuren.
waarom?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.
Red-dagje gehad. Morgen nog ramen wassen en het hier een beetje opfleuren.
Die liggen nog steeds in de oven?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:31 schreef wyccie het volgende:
Hihi, ik had twee of drie weken geleden drie koppenpootjes in de oven gedaan en eentje opgegeten. Raad eens wat ik met die andere twee heb gedaan?
de wat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:32 schreef MaJo het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe HEMA zorgverzekering? Ik vind het maar raar.
oh ok, wist niet dat hij bij jou sliep....quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij blijft tot 6 december.
Die 10% korting is wel handig en slim. Bij de Kruidvat had je ook al allerlei verzekeringen, zo gek vind ik het niet eens.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:32 schreef MaJo het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe HEMA zorgverzekering? Ik vind het maar raar.
je gaat toch niet zo doen met scalpels en klemmen e.d.?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
In een keer goed. En niet eens schimmel, alleen iets droog.
Ik vind het gewoon gek dat een winkel met een zorgverzekering komt, zou het zelf niet snel afsluiten. Maar misschien zijn ze wel onderdeel van een zorgverzekeringsmaatschappij zoals zoveel maatschappijen samenwerken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die 10% korting is wel handig en slim. Bij de Kruidvat had je ook al allerlei verzekeringen, zo gek vind ik het niet eens.
quote:
Menzis horen ze bij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gek dat een winkel met een zorgverzekering komt, zou het zelf niet snel afsluiten. Maar misschien zijn ze wel onderdeel van een zorgverzekeringsmaatschappij zoals zoveel maatschappijen samenwerken.
Ken de Noordermarkt, Noordwest niet...quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bij noordwest op de Noordermarkt, lekker gegeten
De smaak was nog te doen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
In een keer goed. En niet eens schimmel, alleen iets droog.
ik mag volgende week bij de lokale intocht weer helpen alle voorbereidingen te treffen en na afloop de troep weer opruimen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken de Noordermarkt, Noordwest niet...
Goedemorgen, vandaag Sintreklaas onthalen met mijn nichtjes + hun ouders.
Ik voorzie een hoop kou en vies weer...
Ik heb dit jaar 2 optredens gepland staan, maar dat duurt nog even.quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik mag volgende week bij de lokale intocht weer helpen alle voorbereidingen te treffen en na afloop de troep weer opruimen.
Hier schijnt de zon, speciaal voor Sinterklaasquote:Op zaterdag 16 november 2013 08:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar als het vandaag zo mistig blijft zal het lekker koud en guur zijn buiten ja.
Ik weet wel zeker dat je beter een dagje van een van de andere SC'ers kunt pakken. Niks saaiers dan mijn leven.quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:24 schreef MadMaster het volgende:
De smaak was nog te doen?
Ik zou wel eens een dagje mee willen maken uit het leven van een Wyccie, lijkt me zeer interessant...
Jaah Sinterklaas!quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon, speciaal voor Sinterklaas![]()
Wedstrijdje van maken?quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je beter een dagje van een van de andere SC'ers kunt pakken. Niks saaiers dan mijn leven.
Check.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier is het ook grijs en mistig
ik geloof er niets vanquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je beter een dagje van een van de andere SC'ers kunt pakken. Niks saaiers dan mijn leven.
ken je het concept vrienden en pas je dat ook toequote:Op zaterdag 16 november 2013 11:32 schreef wyccie het volgende:
Oof, jij hebt tenminste nog een lieve, poepende baby en een vriend om de dag mee door te komen.
Mijn week: werken, eten, zappen, slapen. Op zaterdag zappen, bankhangen, dutten, boodschappen doen, eten, zappen, slapen. Zondag idem, plus hardlopen. Eens in de 3-4 weken een keer uit eten.
Dat is wel heel lompquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom loont het om geschoold/kundig personeel in een winkel te hebben? Die denken na....
Net een broek gekocht voor 9 euro die voor 89 geprijsd was. De kassa gaf 9 aan en ik heb nog gevraagd of het klopte. De scholier zei dat het zo was dus vond ik het prima.![]()
Net nog gecontroleerd of er geen defecten in de broek zitten en dat lijkt niet het geval te zijn
ik vond Groningen best wel een beetje buitenland maar als FB gelijk heeft dan ben ik benieuwd naar de uitleg van PSquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens de gezichtsherkenning van Facebook is PS samen met B bij de intocht
Maar jij hebt interessant werk en nachtrust.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:32 schreef wyccie het volgende:
Oof, jij hebt tenminste nog een lieve, poepende baby en een vriend om de dag mee door te komen.
Mijn week: werken, eten, zappen, slapen. Op zaterdag zappen, bankhangen, dutten, boodschappen doen, eten, zappen, slapen. Zondag idem, plus hardlopen. Eens in de 3-4 weken een keer uit eten.
Op een oude moet je het leren?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Een burgemeester is als een fiets
Ik had er twee gekocht.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom loont het om geschoold/kundig personeel in een winkel te hebben? Die denken na....
Net een broek gekocht voor 9 euro die voor 89 geprijsd was. De kassa gaf 9 aan en ik heb nog gevraagd of het klopte. De scholier zei dat het zo was dus vond ik het prima.![]()
Net nog gecontroleerd of er geen defecten in de broek zitten en dat lijkt niet het geval te zijn
Onvoldoende aanwezigheid van dat concept is dan wel weer lastig te corrigeren ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ken je het concept vrienden en pas je dat ook toe![]()
zou ook nog een goeie zijn geweest, maar de maat die ze hadden zie je niet veel en er was er dus maar 1 van(33/32) en ik denk dat ze daarna wel waren gaan nadenken, zeker als die wel voor 89 aangeslagen zou zijnquote:
Met dat laatste heb je wel gelijk. Afrekenen en dan nog een pakken (mits aanwezig natuurlijk).quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zou ook nog een goeie zijn geweest, maar de maat die ze hadden zie je niet veel en er was er dus maar 1 van(33/32) en ik denk dat ze daarna wel waren gaan nadenken, zeker als die wel voor 89 aangeslagen zou zijn
Volgens mij klopt het gewoonquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is aangeslagen zoals ik het gebruikt heb correct Nederlands, het ziet er een beetje raar uit
Dus toen maar truien gaan kopen met dat geld bij Mexx
zonder ketting is het niets.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar jij hebt interessant werk en nachtrust.
[..]
Op een oude moet je het leren?
:quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens de gezichtsherkenning van Facebook is PS samen met B bij de intocht
Wat ontzettend suf.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
plaats van concertquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:59 schreef MaJo het volgende:
Vraagje voor PS: ik wil kaartjes kopen voor een concert in de VS volgend jaar en de kaartverkoop start aanstaande maandag om 10.00AM. Er staat alleen niet 10AM van welke staat. Moet ik dan van de eerste 10AM uitgaan (dus de oostkust) of zal het 10AM zijn van de plaats waar het concert wordt gehouden (namelijk de westkust)? Hoop dat je me nog een beetje kan volgen
ja hey dat had geheim moeten blijvenquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik vond Groningen best wel een beetje buitenland maar als FB gelijk heeft dan ben ik benieuwd naar de uitleg van PS
quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ontzettend suf.
Hier naar de intocht geweest in de stad. Wiebel en ik zijn ziek (M. is net beter), maar we hadden het beloofd. En M. vergeet dat dus ook niet he. Na de intocht op tv: 'Klaas toe. *rent naar de deur* halllooo Klaas'.
Bij de Pieten een heel serieus gezichtje en helemaal niks zeggen, maar zodra ze weg waren zwaaien en de grootste praatjes over wat hij nu net meegemaakt had.
Ze doen er al langer in. Zelf heb ik al meer dan een jaar een reisverzekering lopen bij de Hemaquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij was de HEMA al bezig met verzekeringen (op zijn minst auto verzekeringen) en vakanties en weet ik het toen ik daar werkte (2006)
Kruidvat heeft ook eigen verzekeringen blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze doen er al langer in. Zelf heb ik al meer dan een jaar een reisverzekering lopen bij de Hema
quote:
thanks! Dat is mooi balen want dan is het hier zeven uur en dan heb ik drumlesquote:
Geen zorg meer, maar dat was OHRA. Net als bijv. de Rabo, dat is Interpolis. Voelt alleen minder vreemd omdat je het product eerder bij een bank verwacht.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kruidvat heeft ook eigen verzekeringen blijkbaar.
Of G. laten bestellenquote:
Voor de percentages maakt dat niet uit. Er zijn blijkbaar relatief gezien meer mannen die in een Fiat 500 cabrio willen rijden dan in een gewone 500.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In absolute aantallen zal het aantal cabrio's natuurlijk een stuk lager zijn
no shitquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de percentages maakt dat niet uit.
Genoeg mensen die niet goed genoeg in wiskunde zijn om percentages goed te begrijpenquote:
Kia picanto zou ik als man nog wel kopen denk, de rest staat niet hoog op de lijst.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Positie Merk + model Aandeel vrouwen
1 Fiat 500 65,5 procent
2 Fiat 500C 64,7 procent
3 Ford Ka 61,8 procent
4 Kia Picanto 59,8 procent
5 Citroën C1 59 procent
6 Peugeot 107 57,8 procent
7 Mini Clubman 57,6 procent
8 Nissan Pixo 57,6 procent
9 Peugeot 207CC 56,7 procent
10 Toyota Aygo 56,5 procent
Dat zeg ik: fascinerend om eens mee te mogen maken, omdat het totaal anders is dan mijn invulling van de dag...quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:32 schreef wyccie het volgende:
Ik denk ik gooi er even een wens over een Range Rover tussendoor maar werd volgens mij niet zo gewaardeerd. Tenminste zo kwam het over.quote:
Ik lees na jouw post 2 andere posts waar ik geen negatieve reactie uit kan halen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik denk ik gooi er even een wens over een Range Rover tussendoor maar werd volgens mij niet zo gewaardeerd. Tenminste zo kwam het over.
Op mij kwam het niet zo over. Dat je een Range Rover zou willen hoeft je helemaal niet apart te maken, omdat het lijstje gaat over het daadwerkelijk bezitten van auto's. Oof haalde dat punt opnieuw aan, om aan te geven dat er op basis van de lijst geen zinnig antwoord was op je vraag. Ik had het dus niet als aanval begrepenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik denk ik gooi er even een wens over een Range Rover tussendoor maar werd volgens mij niet zo gewaardeerd. Tenminste zo kwam het over.
Dan kun je net zo goed 8 uur lang naar een slapende man kijken (film van Warhol). Als saaiheid voor jou fascinerend is ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Dat zeg ik: fascinerend om eens mee te mogen maken, omdat het totaal anders is dan mijn invulling van de dag...
Voor mij is een auto meer dan een gebruiksvoorwerp. Het is daarom voor mij belangrijker of ik een auto leuk vind of niet dan of de auto de meest praktische is die ik op dat moment kan nemen. Meestal hoef ik namelijk alleen mezelf te vervoeren, en dat lukt eigenlijk overal wel mee. Gewone boodschappen passen ook overal wel in, en voor de incidentele keren dat ik meer ruimte nodig heb kan ik wel iets huren/lenenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Moet je alles wat je mooi vindt op wielen ook aanschaffen?
Een auto is voor mij een gebruiksvoorwerp en hoeft op zich niet mooi te zijn, wel functioneel. Desondanks (!!) zijn er mooie auto's, die ik daarom niet zou willen hebben...
bij mij nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
snap ik, als je zo druk bent kan ik me voorstellen dat dat op een laag pitje staatquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed 8 uur lang naar een slapende man kijken (film van Warhol). Als saaiheid voor jou fascinerend is ...
Jojo, er zijn er nog maar weinig hier en ik slaap liever wat extra dan dat ik elke avond of zelfs maar elke week afspraak.
Zoveel nachtrust heb ik namelijk niet, doordeweeks max. 6 uur. Het gaat allemaal niet meer zo makkelijk als vroeger.
Ik meen wat ik zeg.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed 8 uur lang naar een slapende man kijken (film van Warhol). Als saaiheid voor jou fascinerend is ...
Jojo, er zijn er nog maar weinig hier en ik slaap liever wat extra dan dat ik elke avond of zelfs maar elke week afspraak.
Zoveel nachtrust heb ik namelijk niet, doordeweeks max. 6 uur. Het gaat allemaal niet meer zo makkelijk als vroeger.
Misschien is dat de reden dat praten over auto's me geen reet boeit. Ik heb er vele gehad en heb er geen emotionele binding mee. Reparaties zijn waardeloos, want die kosten geld, maar verder interesseert het me niks...quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor mij is een auto meer dan een gebruiksvoorwerp. Het is daarom voor mij belangrijker of ik een auto leuk vind of niet dan of de auto de meest praktische is die ik op dat moment kan nemen. Meestal hoef ik namelijk alleen mezelf te vervoeren, en dat lukt eigenlijk overal wel mee. Gewone boodschappen passen ook overal wel in, en voor de incidentele keren dat ik meer ruimte nodig heb kan ik wel iets huren/lenen
Af en toe mis ik mijn gele scheurijzer nog wel eens. En als ik er een van hetzelfde model in dezelfde kleur in het wild aantref, maakt dat mijn dag net even beterquote:Op zondag 17 november 2013 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden dat praten over auto's me geen reet boeit. Ik heb er vele gehad en heb er geen emotionele binding mee. Reparaties zijn waardeloos, want die kosten geld, maar verder interesseert het me niks...
Ja ik ben ook blij met onze auto. Dan nog je wist al wel welke auto je zou kiezen als wij het geld ervoor haddenquote:Op zondag 17 november 2013 06:10 schreef iamredleader het volgende:
Ach, auto's, ben heel blij met ons bakkie
Tevensmogguh
Dat ja, ik heb ook liever een Range Rover dan wat er in dat lijstje staat, net als (denk ik) een hoop van de eigenaren van de auto's in dat lijstje. Ik bedoelde dus aan te geven dat je niet de enige was/ niet vreemd was.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op mij kwam het niet zo over. Dat je een Range Rover zou willen hoeft je helemaal niet apart te maken, omdat het lijstje gaat over het daadwerkelijk bezitten van auto's. Oof haalde dat punt opnieuw aan, om aan te geven dat er op basis van de lijst geen zinnig antwoord was op je vraag. Ik had het dus niet als aanval begrepen
Klopt, ik had het in het reguliere topic geplaatst. Ik heb niet echt een voorkeur, maar op de donderdag is de kans het grootst dat ik er live bij aanwezig kan zijnquote:Op zondag 17 november 2013 10:28 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je om die (of andere) reden nog willen veranderen, laat dat dan even via PM weten.
Van MaJo, Tim, Wyccie en iamredleader heb ik nog geen PM ontvangen.
Had dat niet gezien, heb je op de donderdag geregistreerd...quote:Op zondag 17 november 2013 11:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, ik had het in het reguliere topic geplaatst. Ik heb niet echt een voorkeur, maar op de donderdag is de kans het grootst dat ik er live bij aanwezig kan zijn
Top!quote:Op zondag 17 november 2013 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had dat niet gezien, heb je op de donderdag geregistreerd...
Het is een verassing voor hem dus die optie valt afquote:
Dat risico wil ik niet nemen. Deze band (Arcade Fire) verkoopt in Europa alle shows binnen een paar minuten uit. Denk niet dat het in de VS veel anders is.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Of hopen dat er na een uur nog kaartjes zijn
Ik denk dat dat het gaat wordenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mobiel bestellen tijdens de drumles?
Ik had het net als Tim ook al in het topic laten wetenquote:Op zondag 17 november 2013 10:28 schreef MadMaster het volgende:
De stand tot nu toe, waarbij ik moet opmerken dat het niet woensdag de 12e en donderdag de 13e december is, maar donderdag 12 december en vrijdag 13 december...
Mocht je om die (of andere) reden nog willen veranderen, laat dat dan even via PM weten.
Puntenslijpsel - ?? (Afhankelijk van wel/geen job)
B.ertha - Vrijdag 13 december
Etcetera - Donderdag 12 december
Hawaii_Tim - Donderdag 12 december
Bart - Donderdag 12 december/Vrijdag 13 december
MadMaster - Donderdag 12 december/Vrijdag 13 december
Its-Jojo-4you - Donderdag 12 december
Nico - Donderdag 12 december/Vrijdag 13 december
MaJo - ??
wyccie - ??
Trademarkie - Donderdag 12 december/Vrijdag 13 december
iamredleader - ??
Tinuviel - Vrijdag 13 december
Puala - Donderdag 12 december
Lotusss - Donderdag 12 december/Vrijdag 13 december
Wiebelkont - ?? (Afhankelijk van wel/geen pasgeborene)
Het zal dus onmogelijk zijn om allemaal tegelijk op één avond aan de bak te komen, maar over 2 avonden verspreid lijkt het wel te gaan lukken. Eventueel kunnen we woensdag 11 december als reserve dag aanhouden, voor degene die de 12e en 13e echt niet kunnen...
Liever niet de donderdag ivm lange werkdag. Dus als t kan dan de vrijdagquote:Op zondag 17 november 2013 10:28 schreef MadMaster het volgende:
De stand tot nu toe, waarbij ik moet opmerken dat het niet woensdag de 12e en donderdag de 13e december is, maar donderdag 12 december en vrijdag 13 december...
MaJo - ??
wyccie - ??
iamredleader - ??
Puala - Donderdag 12 december
Het zal dus onmogelijk zijn om allemaal tegelijk op één avond aan de bak te komen, maar over 2 avonden verspreid lijkt het wel te gaan lukken. Eventueel kunnen we woensdag 11 december als reserve dag aanhouden, voor degene die de 12e en 13e echt niet kunnen...
Actuele stand van zaken...quote:Op zondag 17 november 2013 10:28 schreef MadMaster het volgende:
MaJo - Donderdag 12 december/Vrijdag 13 december
wyccie - ??
iamredleader - ??
Puala - Vrijdag 13 december
Niemand anders die die kaarten voor je kan bestellen?quote:Op zondag 17 november 2013 12:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is een verassing voor hem dus die optie valt af
[..]
Dat risico wil ik niet nemen. Deze band (Arcade Fire) verkoopt in Europa alle shows binnen een paar minuten uit. Denk niet dat het in de VS veel anders is.
[..]
Ik denk dat dat het gaat worden
[..]
Ik ben een beetje een controlfreak als het op kaarten kopen aankomtquote:Op zondag 17 november 2013 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand anders die die kaarten voor je kan bestellen?
quote:
OK, dan zal ik je het aanbod niet eens doen...quote:Op zondag 17 november 2013 12:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een controlfreak als het op kaarten kopen aankomtBen bang dat het anderen niet lukt dus hou het dan liever zelf in de hand
Aan jou zou ik het wel toevertrouwenquote:Op zondag 17 november 2013 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan zal ik je het aanbod niet eens doen...
Kan je me de specificaties via PM doorsturen, zodat ik kan kijken of ik je kan helpen qua datum, tijd en zo?quote:Op zondag 17 november 2013 12:48 schreef MaJo het volgende:
Jij bent namelijk ook wel ervaren met het kopen van tickets
Ik stuur je later even een PM, G zit nu naast me dus ik kan even die pagina niet openenquote:Op zondag 17 november 2013 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je me de specificaties via PM doorsturen, zodat ik kan kijken of ik je kan helpen qua datum, tijd en zo?
Ik heb trouwens soms helpers in de US voor kaarten in Nederland, aangezien zij kennelijk via een andere weg Ticketmaster kunnen benaderen dan ik zelf en bijna altijd met succes. Misschien werkt dat andersom ook, nog niet geprobeerd...
Ja, dat moet lukken...quote:Op zondag 17 november 2013 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik stuur je later even een PM, G zit nu naast me dus ik kan even die pagina niet openenDe kaarten gaan morgen om 19.00 uur onze tijd in de verkoop. Heb je dan tijd?
Bram van der Vlugtquote:
Topquote:
Dat is wel erg kansloos jaquote:Op zondag 17 november 2013 14:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik laat nooit meer iets via DHL bezorgenBriefje in de bus dat ze langs geweest zijn voor bezorging en dat ik kan bellen voor opnieuw bezorgen of afhalen bij hun depot. Ik - heel naief - gekeken op de DHL website en daar staat aangegeven dat ze een depot in Den Bosch hebben en dat dat elke dag tot 19:00 open is. Dat zou mij prima uitkomen want dan kan ik er na m'n werk gewoon even langsrijden. Dus ik bel die druiven voor een afspraak en blijkt dat je daar als particulier niet kan afhalen en dat je naar Eindhoven mag rijden of minimaal een halve dag thuis moet wachten omdat ze bezorgen binnen tijdsvakken van 4 uur voldoende vinden... kansloos.
het grappige is dat de eerste sint uit de tijd is dat ik er nog in geloofde en zelfs nog even daarna maar dat ik de 2e alleen herken.quote:
ja inderdaad, dat wordt dus een halve dag thuis zitten wachtenquote:
DHL sucks.quote:Op zondag 17 november 2013 14:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik laat nooit meer iets via DHL bezorgenBriefje in de bus dat ze langs geweest zijn voor bezorging en dat ik kan bellen voor opnieuw bezorgen of afhalen bij hun depot. Ik - heel naief - gekeken op de DHL website en daar staat aangegeven dat ze een depot in Den Bosch hebben en dat dat elke dag tot 19:00 open is. Dat zou mij prima uitkomen want dan kan ik er na m'n werk gewoon even langsrijden. Dus ik bel die druiven voor een afspraak en blijkt dat je daar als particulier niet kan afhalen en dat je naar Eindhoven mag rijden of minimaal een halve dag thuis moet wachten omdat ze bezorgen binnen tijdsvakken van 4 uur voldoende vinden... kansloos.
Je zou de klantenservice kunnen bellen en vragen of ze het op een ander adres kunnen bezorgen. Hebben ze laatst met mijn pakketje ook gedaan.quote:Op zondag 17 november 2013 14:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zou idd kunnen, maar vrijwel iedereen die ik ken werkt en ik wil degenen die dat niet doen niet opzadelen met de verplichting minimaal een halve dag thuis te gaan zitten wachten.quote:Op zondag 17 november 2013 14:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je zou de klantenservice kunnen bellen en vragen of ze het op een ander adres kunnen bezorgen. Hebben ze laatst met mijn pakketje ook gedaan.
... maar laten bezorgen op je werk dan?quote:Op zondag 17 november 2013 14:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zou idd kunnen, maar vrijwel iedereen die ik ken werkt en ik wil degenen die dat niet doen niet opzadelen met de verplichting minimaal een halve dag thuis te gaan zitten wachten.
krijg idd het idee dat ze het aan huis bezorgen er maar een beetje bij doen, omdat het moet. Gezien de locaties waar ze zitten - achteraf op industrieterreinen of bv Schiphol - geven ze aan dat je de boom in kan lijkt het wel.quote:Op zondag 17 november 2013 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DHL sucks.
Ik mag altijd naar Schiphol rijden om pakketjes op te halen, een beetje normale distributiepunten kennen ze inderdaad niet...
willen ze niet, ze zitten niet op pakketjes van 450 man te wachten.quote:Op zondag 17 november 2013 14:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
... maar laten bezorgen op je werk dan?
Kan je m niet ergens anders laten bezorgen in DB? Want je mag m wel bij mij op t werk bezorgen? Dan krijg ik het pakketje vast wel bij jou in DB?quote:Op zondag 17 november 2013 14:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 17 november 2013 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan je m niet ergens anders laten bezorgen in DB? Want je mag m wel bij mij op t werk bezorgen? Dan krijg ik het pakketje vast wel bij jou in DB?
Ah dat kan ookquote:Op zondag 17 november 2013 14:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbod. Ik ga dinsdagmiddag al thuis zitten werken.
Ik heb daar zo'n gruwelijke hekel aanquote:Op zondag 17 november 2013 14:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja inderdaad, dat wordt dus een halve dag thuis zitten wachten![]()
En hoe komt dat?quote:Op zondag 17 november 2013 14:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als het moet doe ik het wel maar ik hou er niet erg van. Ik ben dan met van alles en nog wat bezig en maar weinig met werk.
Ik heb er nu een plaatje van gemaaktquote:
Omdat ik snel afgeleid ben. Op m'n werk ga ik meestal op een rustige plek zitten waar ik daar weinig last van heb.quote:Op zondag 17 november 2013 14:30 schreef Puala het volgende:
[..]
En hoe komt dat?
Ik merk juist dat als ik thuiswerk ik veel productiever ben. Gewone afleiding van katten/eigen spullen ipv allerlei mensen die voorbij lopen en praten in de gangen etc.
Ik ookquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 14:35 schreef Puala het volgende:
Wij hebben ook een verjaardag vanmiddag en daarvoor hebben we bier gekocht. En dat zal dus vast wel goedkomen
klinkt als een beter feestjequote:Op zondag 17 november 2013 14:35 schreef Puala het volgende:
Wij hebben ook een verjaardag vanmiddag en daarvoor hebben we bier gekocht. En dat zal dus vast wel goedkomen
Ervan uitgaande dat het geen kinderverjaardag is zal dat zeker in de smaak vallenquote:Op zondag 17 november 2013 14:35 schreef Puala het volgende:
Bij ons is het geen feestje, gewoon taart eten met onze vrienden en cadeau geven aan hun dochterquote:Op zondag 17 november 2013 14:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klinkt als een beter feestje
Mwah, allemaal familie van de vrouw van mijn moeder. Ken er weinig van en meestal probeer ik na 1,5 uur weer te vertrekkenquote:Op zondag 17 november 2013 14:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klinkt als een beter feestje
Is je moeder nog niet lang samen met haar vrouw dat je de familie niet kent dan? Bij zulke feestjes is bier drinken altijd goedquote:Op zondag 17 november 2013 14:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, allemaal familie van de vrouw van mijn moeder. Ken er weinig van en meestal probeer ik na 1,5 uur weer te vertrekken
Ze zijn 2,5 jaar samen, maar ik zie die familie enkel met verjaardagen en met hun trouwerij. En dat is niet zo vaak dat ik ze echt kenquote:Op zondag 17 november 2013 14:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is je moeder nog niet lang samen met haar vrouw dat je de familie niet kent dan? Bij zulke feestjes is bier drinken altijd goed![]()
Haha, klinkt wel goed. Maar moet er met de auto heen, dus gaat helaas nietquote:Op zondag 17 november 2013 14:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En als het een heel erg feest is kan je het bierdrinken beter van tevoren doen.
Aha dan snap ik het, dat is nog niet zo lang.quote:Op zondag 17 november 2013 14:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze zijn 2,5 jaar samen, maar ik zie die familie enkel met verjaardagen en met hun trouwerij. En dat is niet zo vaak dat ik ze echt ken
[..]
Haha, klinkt wel goed. Maar moet er met de auto heen, dus gaat helaas niet
Ik heb laatst geprobeerd om een balletje op te gooien maar er kwam niet heel veel reactie op. Misschien even opnieuw proberenquote:Op zondag 17 november 2013 14:44 schreef Puala het volgende:
Btw, er werd laatst iets gepost over een meet. Waren er al concrete plannen? Dan kan ik kijken of ik durf
Dat doen we dan ff in het nieuwe topicquote:Op zondag 17 november 2013 14:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aha dan snap ik het, dat is nog niet zo lang.
[..]
Ik heb laatst geprobeerd om een balletje op te gooien maar er kwam niet heel veel reactie op. Misschien even opnieuw proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |