Beste Fok! Ers,
Zoals je kan lezen aan de titel ben ik vandaag op de website van een gaybar gezet. Ik was uitgegaan met een chick en die wilde per se naar een gaybar. En natuurlijk was ik zo knap dat ze een behoorlijk gênante foto moesten maken en op de website moesten zetten.
Op jet moment leek me dat geinig. Nu sta ik echter op de website van een gaybar.

alhoewel heel Facebook voor mij gênant is.
Het was trouwens wel de avond van mijn leven. Ik ben klef geworden met de vriendin van de barman in 1 bar, werd daar weggestuurd, en had toen een trio gehouden met de vriendinnen van 2 andere barmannen in een andere bar. In die bar zelf. Een verdieping hoger zat hun slaapkamer.
Dat leidde trouwens wel tot ruzie. Ik had ook ruzie met een marrokaantje. En ben ook redelijk vroeg thuis.
Maar dat was echt geweldig. Die chick's waren so feil. En dat die barman beneden stond maakte het nog beter.
Ik ben nu ook knetter stoned en kapot dronken. Wel bizar vroeg thuis. Meestal ga ik door tot 6 uur ofzo. Die chick's vonden het ook al rot dat ik weg ging. Maar ik kon niet meer en haat het bij anderen thuis wakker te worden.
Subklacht^ Ik kan die bars waarschijnlijk niet t meer in
Subklacht 3 : ik had ruzie
Anti klacht : dit was een van de leukste nachten in mijn leven.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.