Popped?quote:Op vrijdag 15 november 2013 04:51 schreef smitjew het volgende:
jij verteld alles raar heb je poppes op ofzo ?
Ik ben niet gayquote:
Wat schattig. Hij zit nog in de ontkennisfase.quote:
Die kunnen altijd zo lekker teder zuigen als ze na jaren eindelijk breken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 06:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat schattig. Hij zit nog in de ontkennisfase.
Dat zijn de liefste.
Kusje
quote:Op vrijdag 15 november 2013 06:22 schreef regiliopeace het volgende:
TS je had beter niet kunnen zeggen dat je de avond van je leven had in een gaybar. Laten we wel wezen, je kunt nu maar beter gewoon toegeven in het kader van damage control.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 04:56 schreef Roadtrip het volgende:
Oh tering. Waarom moest ik mensen dier dronken over appen.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 06:22 schreef regiliopeace het volgende:
TS je had beter niet kunnen zeggen dat je de avond van je leven had in een gaybar. Laten we wel wezen, je kunt nu maar beter gewoon toegeven in het kader van damage control.
Maar je vindt de barman wel leuk.quote:
TS geeft duidelijk aan er van genoten te hebben. Dussssss... who cares?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:38 schreef Jv1994 het volgende:
Je ging naar een gaybar en je staat daar nu op een foto.
Dat hele verhaal tussendoor kan je wel weg laten sorry .
Weet je trouwens zeker dat het vrouwen waren waarme je naar boven ging?
Behoorlijk, vooral als je geen condooms gebruikt.quote:
Ik was een uurtje bij de gaybar, ging naar een anders bar, en had daar de tijd van mijn leven.quote:Op vrijdag 15 november 2013 06:22 schreef regiliopeace het volgende:
* hier dronken over appenquote:
Ik was echt heel snel naar een andere bar gegaan...quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:47 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Maar je vindt de barman wel leuk.
Bi dus. Niks mis mee, dubbele kansen!
[..]
TS geeft duidelijk aan er van genoten te hebben. Dussssss... who cares?
Dat bekrompen gedoe...![]()
![]()
[..]
Behoorlijk, vooral als je geen condooms gebruikt.
Jaja, we geloven je.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:00 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik was echt heel snel naar een andere bar gegaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:38 schreef Jv1994 het volgende:
Weet je trouwens zeker dat het vrouwen waren waarme je naar boven ging?
Het is een dronken epenis topic. Uit 1 bar was ik uitgekickt omdat het de vriendin van de barman bleek te zijn voordat het verder ging. In die tweede bar stelden die chicks dat trio zelf voor. Oh en uhm ik zie mijn foto wel op die website. Maar ik ga natuurlijk niet vertellen waar. Zowiezo privacy enzo dus hier echt niet posten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:21 schreef Scuidward het volgende:
Je geloofwaardigheid neemt af met de hoeveelheid topics die je opent. De kans dat je van al die drie barmannen in èèn avond de vriendin achterhaalt en er nog twee tussen de lakens neemt vind ik kleiner dan de kans dat je gewoon een hele leuke avond hebt gehad in een gaybar waarvan de mysterieuze foto het enige is wat dit topic nog een leuke twist kan geven zodat de evt. geïnteresseerden kunnen kijken of je een leuk pijpmondje hebt.
Verder heb ik op beide websites geen foto's gezien die deze week zijn geüpload.
Zag maar twee websites van gaybars in Utrecht via Google. Dus dan zal het aan mij liggen. Misschien zoek ik nog even wat beter op een later tijdstip. Enfin. Gefeliciteerd dan maar, je krijgt mijn zoveelste voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:30 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het is een dronken epenis topic. Uit 1 bar was ik uitgekickt omdat het de vriendin van de barman bleek te zijn voordat het verder ging. In die tweede bar stelden die chicks dat trio zelf voor. Oh en uhm ik zie mijn foto wel op die website. Maar ik ga natuurlijk niet vertellen waar. Zowiezo privacy enzo dus hier echt niet posten.
Waarom ik trouwens zo veel ruzie kreeg ontgaat me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |