Hoewel de ware gedaante van SecretMM in nevelen is gehuld,quote:
Je maakt me nieuwschierig MMquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel de ware gedaante van SecretMM in nevelen is gehuld,
zijn er vele aanwijzingen dat zij zich toch wel heeft verluld.
Ik zal de gedichten tot nader order bewaren op een veilige plek,
Waarschijnlijk dat ik ze zo rond de 12/13e december nog een check...
Dat vroeg ik niet Druifquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon, ze zijn tevreden over me en ik mag de ingeslagen weg blijven volgen...
quote:
quote:
Zodra je je omgekleed hebt, dan zien we het wel...quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Net mijn verjaardagscadeautje gekregen van E.![]()
foto's volgen nog, beloofd
(Maar Etcie, je was toch begin november jarig? Ja, maar de werkelijkheid ging weer anders dan we bedacht hadden dus nu heb ik het (zelf) besteld en het is vandaag met de post gekomen
)
Moet jij anderen beoordelen of mag je, heel modern, je eigen beoordeling doen en die dan verdedigen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net een aantal beoordelingsformulieren ingevuld, blijft toch altijd lastig om sommige dingen te verwoorden.
Die geeft me gewoon een loeb, dan kan ik tenminste speurneuzenquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drie ą vier weken wachten voordat je een cadeautje mag uitpakken is moeilijk voor je en nu kan je je nieuwsgierigheid ook al weer niet bedwingen. Jouw Secret Santa krijgt op deze manier wel een makkie aan jou...
Een loeb?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Die geeft me gewoon een loeb, dan kan ik tenminste speurneuzen
oh crap, het is met een pquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een loeb?
Spreek jij je teksten hier in of...?
Tssssquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zodra je je omgekleed hebt, dan zien we het wel...
Ik noem zoiets eerder een sieraadquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is toch ook een nek kledingstuk?
Ik schrok al, mijn vriendin is binnen nu en een week jarig...quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Net mijn verjaardagscadeautje gekregen van E.![]()
foto's volgen nog, beloofd
(Maar Etcie, je was toch begin november jarig? Ja, maar de werkelijkheid ging weer anders dan we bedacht hadden dus nu heb ik het (zelf) besteld en het is vandaag met de post gekomen
)
wij zijn niet zo modernquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jij anderen beoordelen of mag je, heel modern, je eigen beoordeling doen en die dan verdedigen?
Vind ik ookquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik schrok al, mijn vriendin is binnen nu en een week jarig...
Ik zal je niet komen stalken, maar ben wel benieuwd waar...quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:12 schreef TradeMarkie het volgende:
En bijna weekend, vanavond even uit eten ergens in A'dam
Wel ff afgedaan bij de douane onlangs zekerquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit trouwens aan een kettinkje om mijn nek hangen:
[ afbeelding ]
Een broodje zilver, dat uitgegeven is in 1977 ter ere van het jubileum van Queen Elizabeth.
Heb ik van mw. MM gekregen toen we verkering kregen.![]()
Prikt/jeukt niet, maar is wel zwaar en je moet het niet tegen je tanden krijgen...
ik ook, we gaan met een collega van m'n vriendin. Haar zwager heeft een restaurant, maar waar het exact is en hoe het heet weet ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal je niet komen stalken, maar ben wel benieuwd waar...
Nee, de röntgencheck reageert niet op zilver/edelmetalen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wel ff afgedaan bij de douane onlangs zeker
je prins albert?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de röntgencheck reageert niet op zilver/edelmetalen.
Dan zou ik mijn gouden kies er ook uit moeten halen en mijn oorbel en mijn...
rare plek voor een trouwringquote:
Je gaf een mooie voorzet jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afhankelijk van wie zou reageren had ik die invulling wel verwacht...
Loeb...quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:54 schreef wyccie het volgende:
De bloemblaadjes zijn afgerond, MM. Dat zie je toch zo. Leen anders Puala's loep.
En zelf kan aanschaffen...quote:Fijn dat je je eigen cadeau kunt uitkiezen, Etcie.
De zwartepiet die dit gepost heeft heeft voor haar werk gok ik een HP EliteBook 8470 oid. Ik gok zomaar dat de groep potentiėle pieten een stuk kleiner is gewordenquote:
Waarom is het een zijquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De zwartepiet die dit gepost heeft heeft voor haar werk gok ik een HP EliteBook 8470 oid. Ik gok zomaar dat de groep potentiėle pieten een stuk kleiner is geworden
ohh yeah... En poep die op pindakaas lijktquote:
jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:39 schreef wyccie het volgende:
Waaraan zie je dat, dat grijze randje?
kan ook, dan hebben ze een erg vrouwelijk handschrift.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:39 schreef wyccie het volgende:
Ik denk trouwens dat het TM is. Of Wiebel.
Alle algemene mailboxen uitzetten en pas weer activeren wanneer iemand erover klaagt. Degene waar niemand over klaagt zijn blijkbaar niet nodig en kunnen dichtblijvenquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef Puala het volgende:
Over speurneuzen gesproken. Ik heb een enig klusje. Uitzoeken welke algemene mailboxen wel gebruikt worden en bij wie ik dit kan navragen etc![]()
Goed bezig Etsquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:57 schreef Etcetera het volgende:
Gesolliciteerdook op die functie je via Twitter doorstuurde HT
en op een andere functie in Assen.
Dat mag ik nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alle algemene mailboxen uitzetten en pas weer activeren wanneer iemand erover klaagt. Degene waar niemand over klaagt zijn blijkbaar niet nodig en kunnen dichtblijven
Alternatief: stel voor elke mailbox een copy-forward in naar een van de andere mailboxen. Dan worden ze allemaal weer gebruikt en ben je ook klaarquote:
Lolquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alternatief: stel voor elke mailbox een copy-forward in naar een van de andere mailboxen. Dan worden ze allemaal weer gebruikt en ben je ook klaar
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:50 schreef Lotusss het volgende:
Voor het eerst sinds maanden echt wezen sporten: kracht is eigenlijk alleen maar toegenomen en mijn conditie is naar mijn idee zelfs licht verbeterd...
En nu volhouden want ik wil er binnen 1,5 jaar 30 kg kwijt...quote:
weet niet of het je helpt, maar het is mij in 10 maanden gelukt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En nu volhouden want ik wil er binnen 1,5 jaar 30 kg kwijt...
Knap, hoe heb je dat geflikt?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
weet niet of het je helpt, maar het is mij in 10 maanden gelukt.
Succes!quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Succes!!quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoi Etcie!quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:49 schreef Santas_Helper het volgende:
Zo, zo, zo. Het wordt tijd dat ik mij hier maar eens ga manifesteren. Vanaf nu moeten jullie oppassen met wat jullie posten. In opdracht van Santa moet ik iedereen hier in de gaten houden zodat hij via mij weet waar hij jullie straks mee moet verblijden en confronteren. Ik zal hier daarom regelmatig opduiken. Actief of passief. Dat zal afhangen van het moment en de situatie.
Tot binnenkort weer!
Santa's Helper
Wow! Heel knap.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet niet of het je helpt, maar het is mij in 10 maanden gelukt.
Dus zet hem op![]()
Dat is Etsie niet, dat is een kloon van MMquote:
Geen aardappelen en winegums meer?quote:
sorry, bedoelde minderquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen aardappelen en winegums meer?
Ik kan niet zonder suiker. Heb nu winegums, maar die zijn met zoetstoffen en dus laxerend. Had ik helaas niet gezien.
Ik weet ook nog niet wat voor cadeau ik zal kopen, en weet evenmin of ik die avonden kan of niet. Verwacht dat het niet zo'n probleem zal zijn though.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:27 schreef MaJo het volgende:
Wat zijn jullie al druk bezig met Secret santaIk moet nog een cadeau bedenken/kopen
![]()
beide avonden kan ik trouwens
Etcie bedankt voor de vacature! Denk niet dat ik er genoeg van af weet maar wie weet het proberen waard
Ik ben gelukkig niet de enigequote:Op vrijdag 15 november 2013 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet wat voor cadeau ik zal kopen, en weet evenmin of ik die avonden kan of niet. Verwacht dat het niet zo'n probleem zal zijn though.
@MaJo ik zag vandaag ook een vacature langskomen voor de buitenlandredactie van Novum. Misschien ook de moeite waard om naar te kijken
Je hebt een DMquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige
Oeh klinkt goed, kun je die doorsturen? Ik wil weer wat fanatieker solliciteren, ooit moet het toch lukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |