Leuke video met dashcam opnames en normale video camera.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:46 schreef JohnB52 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Waarom zo'n ding handig en of leuk is
quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Beetje blurry, maar dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan de Youtube compressie. Wat is het er voor één? Met GPS zie ik.
Hier voorbeeldje van m'n nieuwe 50 euro Mobius. Kwaliteit ook deels verneukt door Youtube; raw is is een stuk scherper.
yw
PTA / Camera in je auto (Dashcam) #4: Vorige deel 5 kan je hier terug vinden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:21 schreef blackbeartje het volgende:
Het is de De EP HD002 van Epine
Mijn probeersel : YouTube doet de kwaliteit inderdaad weinig goed.
maar het weer hielp ook niet echt mee
hun voorbeeld filmpjes.
En de GPS programma die automatisch op je SDkaart word gezet.
[ afbeelding ]
Poos terug gebruikte ik mijn Samsung Galaxy Note N7000 nog om te filmen alleen die liep leeg tijdens het opladen. en was nogal groot voor op het raam kwaliteit was wel oke.
Nope... ¤3,50 extra voor een houdertje.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja echt he.
maar zit daar een houder bij om hem aan je raam te plakken dan?
En ook als er voor je neus een ongeval gebeurt kan je als getuige dienen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:40 schreef Monopoly het volgende:
Mijn broer heeft het afgelopen maand er ook in gezet. Vond het eerst maar vreemd (moest gelijk aan Rusland denken met al die dashcam filmpjes)
Maar hij zei dat het verzekeringtechnisch wel verdomd handig is als je buiten jouw schuld om aangereden wordt.
Beelden waren ook verdomd scherp. Best wel tof eigenlijk
Aan wie vraag je dit?quote:Op zondag 17 november 2013 22:48 schreef einzeinz het volgende:
Hoeveel elektriciteitsverbruik heb je in je auto?
Doorgaans heeft een auto ook een accessoirestand. Gewoon vanaf daar stroom tappen. En een sigarettenaansteker blijft ook niet op spanning in het algemeen.quote:Op maandag 18 november 2013 09:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nu we het toch over electra hebben, hoe lang kan de dashcam aangesloten zijn voordat de accu leeg is? Want op de 12v staat altijd spanning.
Ik heb een polo en op de sigarettenaansteker blijft altijd stroom staan. Een accessoirestand zegt mij zo niksquote:Op maandag 18 november 2013 10:52 schreef Dromer het volgende:
[..]
Doorgaans heeft een auto ook een accessoirestand. Gewoon vanaf daar stroom tappen. En een sigarettenaansteker blijft ook niet op spanning in het algemeen.
Ik heb ook de non brand ls300w, alleen dat ding gaat vaak niet aanquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:56 schreef MauBro het volgende:
Een paar maand geleden was ik van plan om de Hewlett Packard F200 aan te schaffen, maar de prijs lag me met 120 euro toch wat te hoog. Onlangs ben ik een goedkoper 1080P alternatief tegengekomen, een Non Brand LS300W. Ik heb deze afgelopen week aangeschaft en totdusver ben ik er zeer over te spreken.
Voorbeeldfilmpje
Nu is 't wachten op vreemde verkeersdeelnemers
Als het goed is gaat je stroom uit als je je sleutel uit het contact haalt. Ik heb mijn cam ook in de sigarettenaansteker en die gaat gewoon uit bij contact uitquote:Op maandag 18 november 2013 09:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nu we het toch over electra hebben, hoe lang kan de dashcam aangesloten zijn voordat de accu leeg is? Want op de 12v staat altijd spanning.
bij mijn auto blijft er echt wel stroom OL de 12v zitten.. Wel fijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als het goed is gaat je stroom uit als je je sleutel uit het contact haalt. Ik heb mijn cam ook in de sigarettenaansteker en die gaat gewoon uit bij contact uit
Totdusver geen problemen mee... start netjes op bij contact. Misschien een kabelbreuk in je 12V stekker?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb ook de non brand ls300w, alleen dat ding gaat vaak niet aan![]()
jij hebt daar geen last van?
Tot je een keer vergeet iets eruit te halen en je accu leegtrekt in een weekend.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bij mijn auto blijft er echt wel stroom OL de 12v zitten.. Wel fijn.
in de ruim 3 jaar dat ik de auto heb is dat nog nooit gebeurt.,quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:32 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tot je een keer vergeet iets eruit te halen en je accu leegtrekt in een weekend.
dat was een peugeot 408 .quote:Op zondag 1 december 2013 10:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die is goed in links rijden! Die Galaxy?
Welke cam heb je?
Ik ben blij voor je.quote:Op zondag 1 december 2013 09:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
in de ruim 3 jaar dat ik de auto heb is dat nog nooit gebeurt.,
Non Brand Ls300wquote:Op zondag 8 december 2013 13:23 schreef SunChaser het volgende:
I ga er een kopen, heb er een gezien 1080p rond de 100 euro
Mijn voorwaarde: 1080p
Beetje goeie iso
viewscreen
quote:Op maandag 16 december 2013 20:38 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Wat is een redelijke dashcam voor 50-60 euro?
http://item.mobileweb.eba(...)&itemId=111241901830quote:
http://dutchdashcam.webklik.nl/page/home-paginaquote:
Bevalt extreem goed. Neemt duidelijke beelden op. Op YouTube zul je ongetwijfeld wel voorbeelden vinden. Ook gaat het apparaat automatisch na enkele minuten op de screensaver. Zodat het display uit isquote:
http://www.techmoan.com/b(...)ts-worth-buying.htmlquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:19 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
http://item.mobileweb.eba(...)&itemId=111241901830
Dat is deze toch?
Of zijn er verschillende G1W dvr's ?
Top; ben ook benieuwd. Samples zien er zeer goed uit!quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:07 schreef JohnB52 het volgende:
K heb m maar besteld, ben benieuwd, wanneer ik m binnen krijg, en hoe ie bevalt! Hou jullie op de hoogte.
Heb er trouwens 38¤ voor betaald via jouw linkje.
Lijkt mij een kloon maar ik kan het fout hebben.quote:Op zondag 29 december 2013 17:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
iemand de LS300W hier besteld? of durven jullie dat niet aan
of zie ik iets over het hoofd met deze LS300W van DX? :-)
mja kosten ze meteen meer eurotjesquote:Op zondag 29 december 2013 17:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Lijkt mij een kloon maar ik kan het fout hebben.
Zie hier voor betrouwbare adressen:
http://dashcamtalk.com/ls300w/
http://dashcamtalk.com/dash-cam-comparison/
Dat kan. Alleen kost een goede houder bijna net zo veel als n budget cam (Die ik heb gekocht)quote:Op zondag 29 december 2013 18:16 schreef marzman het volgende:
Kun je niet gewoon een smartphone gebruiken hiervoor?
Pak dan de G1Wquote:Op zondag 29 december 2013 17:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja kosten ze meteen meer eurotjes
Wat een idioten zeg. Bij dit soort lui moet het rijbewijs gelijk door de shredder.quote:Op maandag 30 december 2013 15:00 schreef Soohr het volgende:
Ik heb sinds kort deze DX link in mijn auto hangen.
Binnen een week was het raak met gekken op de weg, was nog bezig om de beste instellingen te vinden, dus beeld is niet super scherp en de camera bleek iets scheef te hangen.
Stond deze ook niet op GS?quote:Op maandag 30 december 2013 15:00 schreef Soohr het volgende:
Binnen een week was het raak met gekken op de weg, was nog bezig om de beste instellingen te vinden, dus beeld is niet super scherp en de camera bleek iets scheef te hangen.
Deze is inderdaad op Geenstijl terecht gekomen ja,quote:Op maandag 30 december 2013 18:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stond deze ook niet op GS?
Trouwens geef jij wel richting aan?
In mijn auto hoor je het geluid van de richtingaanwijzer ook bijna niet…quote:
Haha. Meteen goede beelden te pakken.quote:Op maandag 30 december 2013 15:00 schreef Soohr het volgende:
Niet iedereen rijdt in een afgetrapte Fransoos met tandwielclignoteur.quote:
en hun handen ook… anders kunnen ze alsnog zonder rijbewijs achter het stuur...quote:Op maandag 30 december 2013 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een idioten zeg. Bij dit soort lui moet het rijbewijs gelijk door de shredder.
hèhè lekker claxonnerenquote:Op maandag 30 december 2013 15:00 schreef Soohr het volgende:
Ik rij een pick-up, alleen door de radio hard te zetten verdring ik wind motor en bandengeluid. De knipper is dan niet te horenquote:
Ik heb iets andere settings dan op de film te zien. Daar was het net onder de 100mb per minuut, nu 110mb per minuut ongeveer.quote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Haha. Meteen goede beelden te pakken.
Ik vrees dat je het niet veel beter gaat krijgen hoor. Het lijkt niet zo'n toppertje te zijn zo op het eerste gezicht.
[..]
Niet iedereen rijdt in een afgetrapte Fransoos met tandwielclignoteur.
tofquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef JohnB52 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij is binnen!
3 weken levertijd
Mooi!, laat even weten of hij echt zo is als in het filmpjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef JohnB52 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij is binnen!
3 weken levertijd
Whehe, mij overkwam t zelfde. Dus ik de kaart terug gestuurd, is de geheugenkaart nooit aangekomen bij de winkelquote:Op zondag 19 januari 2014 23:04 schreef JohnB52 het volgende:
Oh lekker handig, ik dacht gaat gewoon een SD kaartje in mijn dashcam...
Moet dus een MicroSDHC zijn.
Heb deze besteld:
http://tweakers.net/price(...)card-uhs-i-32gb.html
Getest.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef JohnB52 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij is binnen!
3 weken levertijd
Ik heb de kabels netjes weggewerkt. Via het plafond en dan via de zijkant langs, dan onder het stuur richting de sigarettenaansteker. Allemaal netjes onder de bekleding weggewerkt.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:47 schreef Fopje het volgende:
Ik wil ook een dashcam aanschaffen. Maar die zitten toch altijd aangesloten op je sigarettenaansteker? Hebben jullie dat allemaal netjes weggewerkt of hebben jullie een ander soort dashcam?
Haha wtfquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanochtend gemaakt, wat een gedoe met inparkeren.
En 2 keer zelfs het winkelwagentje geraakt
Klopt die tijd in het schermpje? Ik reed daar ook rond die tijd maar dan de andere richting op, maar ik zie mezelf niet rijden. Kan nooit veel schelenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef JohnB52 het volgende:
Vandaag voor het eerst gefilmd, ging alweer bijna mis.
Wel irritant met uploaden vanaf microSD, en nu nog een makkelijk progammatje vinden om de video's snel in te korten.
Wat vinden jullie van de kwaliteit?
mooi beeld wel. geluid is wat luidquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef JohnB52 het volgende:
Vandaag voor het eerst gefilmd, ging alweer bijna mis.
Wel irritant met uploaden vanaf microSD, en nu nog een makkelijk progammatje vinden om de video's snel in te korten.
Wat vinden jullie van de kwaliteit?
wtf, een rolstoel?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:03 schreef JohnB52 het volgende:
Klopt, de camera hangt recht boven de center speaker.
Let op de gele Twingo!
Snij jij hem nou af? Eerst volg je gewoon netjes de baan net als die Mercedes, vervolgens duw je hem naar links….quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:22 schreef JohnB52 het volgende:
Nee een sofa,,,
Laatste dan voorlopig, dan ga ik weer even rijden...:
Omdat er geheugenkaarten in moeten bij dr meestequote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:35 schreef Roellie80 het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer, ook mis ik vaak informatie.
Ik wil een cam en ik wil hier best ¤200 voor betalen. Dan moet het ding wel een redelijke tijd kunnen opslaan. Ik wil het ding aansluiten en hier vervolgens niet meer naar hoeven om te kijken. Gewoon recorden zonder gedoe wanneer ik de motor aan zet.
Waarom ontbreekt deze informatie en wie kan me hier wat zinnigs over zeggen?
Ja, dat snap ik. Maar dan kunnen ze er toch bij vermelden hoeveel data er nodig is voor een uur opname bijvoorbeeld? Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:20 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Omdat er geheugenkaarten in moeten bij dr meeste
Belijning maakt in dit geval niet uit. Jij neemt eerst de rechterbaan net als de Mercedes, vervolgens wil de persoon naast jou ook een baan naar rechts en knal jij hem er hardhandig voorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:18 schreef JohnB52 het volgende:
Nee, kijk maar naar de belijning.
En de borden die op de brug staan.
Vroeger was het wel anders.
Zit er op de sigaretten aansteker altijd stroom? Of als je het contact erop zet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:35 schreef Roellie80 het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer, ook mis ik vaak informatie.
Ik wil een cam en ik wil hier best ¤200 voor betalen. Dan moet het ding wel een redelijke tijd kunnen opslaan. Ik wil het ding aansluiten en hier vervolgens niet meer naar hoeven om te kijken. Gewoon recorden zonder gedoe wanneer ik de motor aan zet.
Waarom ontbreekt deze informatie en wie kan me hier wat zinnigs over zeggen?
Er wordt uitgeweken door JohnB52 omdat de auto op de linkerbaan hem snijdt/wegdrukt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Belijning maakt in dit geval niet uit. Jij neemt eerst de rechterbaan net als de Mercedes, vervolgens wil de persoon naast jou ook een baan naar rechts en knal jij hem er hardhandig voor
Dan kun je mooi zien dat je een notoire linksplakker bent. Opzouten naar rechts...quote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef Cucum het volgende:
Ik heb sinds vorige week ook een dashcam![]()
Gisteren zat er een pipo in een Golfje achter me te duwen, hij haalde mij in over de afgekruiste rijstrook en drukte hem naar rechts. (ik moest zelfs even uitwijken voor deze piemol)
Beelden zijn schokkend!!!
Het is maar een 20 euro camera van Banggood.com![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:55 schreef athlonkmf het volgende:
het is toch mogelijk om geluid niet op te nemen?
Twee reacties die niet naar jouw zin zijn en nu is de video weg...? Beetje kinderachtig.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef Cucum het volgende:
Ik heb sinds vorige week ook een dashcam![]()
Gisteren zat er een pipo in een Golfje achter me te duwen, hij haalde mij in over de afgekruiste rijstrook en drukte hem naar rechts. (ik moest zelfs even uitwijken voor deze piemol)
Beelden zijn schokkend!!!
Het is maar een 20 euro camera van Banggood.com![]()
Schaamte denk ik. Velen zijn zo gefixeerd op wat anderen uithalen, dat ze hun eigen asociale rijgedrag niet zien. (en... waar er twee vechten....)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:25 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Twee reacties die niet naar jouw zin zijn en nu is de video weg...? Beetje kinderachtig.
Vind het dan wel vreemd dat bijna alle filmpjes gewoon de mic aan staan. Uit scheelt ruimte, en niet iedereen hoeft te horen dat je naar K3 zit te luisterenquote:
Niet als je ook zaken als GPS wil. Qua beeldkwaliteit en (klein) formaat vind ik de Mobius nog steeds een toppertje. Er zijn ook enkele 'kloons' voor iets minder geld dacht ik. Die zijn ook vaak ok.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:20 schreef athlonkmf het volgende:
vreemd. Ik dacht dat er een deel was waar er heel veel Mobius werden besproken. Nu is dat niet meer the best buy?
Hmm... volgens mij is er voor dat geld geen dashcam met GPS dacht ik zo. (als je eentje met goede beeldkwaliteit en al die opties voor een bedrag rond de 70 euro kent...)quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:08 schreef Dromer het volgende:
[..]
Niet als je ook zaken als GPS wil. Qua beeldkwaliteit en (klein) formaat vind ik de Mobius nog steeds een toppertje. Er zijn ook enkele 'kloons' voor iets minder geld dacht ik. Die zijn ook vaak ok.
Nee, niet als je GPS wil dus. Maar anders nog zeker een goede keuze. Ik heb 'm ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:39 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Hmm... volgens mij is er voor dat geld geen dashcam met GPS dacht ik zo. (als je eentje met goede beeldkwaliteit en al die opties voor een bedrag rond de 70 euro kent...)
Ik heb de mobius nu wel besteld. Als ik het echt handig vind, kan ik altijd de mobius als achtercamera gebruiken en een andere met GPS voor de front.
Goede actie om ervoor te gaan staan met de autoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:46 schreef MauBro het volgende:
Eigenlijk voor het eerst dat ik iets noemenswaardig op de cam weet mee te pakken.
De jongedame was in orde, het verweer van de bestuurder was dat ie haar niet had gezien.
Inderdaad, goed daadkrachtig optredenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Goede actie om ervoor te gaan staan met de auto
Goed opgetredenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:46 schreef MauBro het volgende:
Eigenlijk voor het eerst dat ik iets noemenswaardig op de cam weet mee te pakken.
De jongedame was in orde, het verweer van de bestuurder was dat ie haar niet had gezien.
iddquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:23 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Goed opgetreden![]()
Dit is op de Bornsestraat toch?
damn, dat had heel anders kunnen aflopenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:46 schreef MauBro het volgende:
heb ik ook nog gewoondquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:29 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Dan rij ik daar over een halfuurtje op![]()
Mijn woonplaats.
Inderdaad de Bornerstraat, Ze kwamen beiden uit de Beukweg (weggebeukt is ze zeker). Dit is ook voor het eerst dat ik een aanrijding Tractor - fietser heb meegemaakt, Ik wist daarom even niet zo goed hoe ik juist moest handelen, vandaar dat ik een seconde of 3 nodig had voordat ik de auto opreed om het kruispunt veilig te stellen totdat ze met de fiets het trottoir heeft weten te bereiken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:23 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Goed opgetreden![]()
Dit is op de Bornsestraat toch?
Ik heb ook nog nooit een botsing van een tractor - fietser meegemaakt, ik zou ook enkele seconden nodig hebben om juist te handelen. Maar je hebt zeker goed gehandeld hoor, na 3 seconden was het kruispunt veilig gesteld.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:58 schreef MauBro het volgende:
[..]
Inderdaad de Bornerstraat, Ze kwamen beiden uit de Beukweg (weggebeukt is ze zeker). Dit is ook voor het eerst dat ik een aanrijding Tractor - fietser heb meegemaakt, Ik wist daarom even niet zo goed hoe ik juist moest handelen, vandaar dat ik een seconde of 3 nodig had voordat ik de auto opreed om het kruispunt veilig te stellen totdat ze met de fiets het trottoir heeft weten te bereiken.
Ik moet er niet aan denken hoe de situatie zou zijn geweest als ze onder het rechtervoorwiel was beland.
Waarom zet je hem er zo dicht achter?quote:
Wie zet hem dan ook zo dicht achter dat busjequote:
Ik rij daar in een bus welke net zo breed is als die MB. Voorts moet je gewoon in je spiegel kijken als je achteruit rijdt, zeker als je zicht beperkt is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wie zet hem dan ook zo dicht achter dat busje
Vind het wel meevallen hoor. Kan nog véél dichterbij.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wie zet hem dan ook zo dicht achter dat busje
quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:42 schreef Okuliarnik het volgende:
[..]
Ik rij daar in een bus welke net zo breed is als die MB. Voorts moet je gewoon in je spiegel kijken als je achteruit rijdt, zeker als je zicht beperkt is.
Nja ik vind het ook irritant als iemand zo dicht achter me gaat staan, krijg je kofferbak bijna niet open en je weet niet wat er voor die auto staat, misschien moet ie wel een klein stukje achteruit ofzo. Als er niet genoeg plek is parkeer ik mijn auto daar gewoon nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:23 schreef Dromer het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen hoor. Kan nog véél dichterbij.
Typischquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:34 schreef Fiorano het volgende:
Wtf.
Via: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/02/roadrage.html
Dit moet geacteerd zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:34 schreef Fiorano het volgende:
Wtf.
Via: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/02/roadrage.html
Ik heb zelf deze : DOD LS430W werkt echt supermooi, en ook nog goed beeldkwaliteit.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:08 schreef a84bfprqf7 het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een dashcam die aan de volgende eisen voldoet:
- GPS
- foto's maken op een in te stellen tijdsinterval (bijv. elke 2 seconden één foto)
Bestaat er zo een?
Nog steeds tevreden?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zit er op de sigaretten aansteker altijd stroom? Of als je het contact erop zet?
Op die van mij staat altijd spanning, ik durf nog niet de dashcam altijd aan te laten. (ivm lege accu)
en mijn dashcam overschrijft de oude beelden automatisch
Ik heb de non brand ls300w
Zeker nog steeds tevreden idd!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog steeds tevreden?
Sinds kort zit ik ook meer in de auto dus lijkt me een dashcam ook wel tof/handig en zit naar de NB LS300W te kijken voor als eerste dc.
el oh fucking elquote:Op maandag 30 december 2013 15:00 schreef Soohr het volgende:
Ah nice.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zeker nog steeds tevreden idd!
De NB LS300W bevalt me perfect..
Alleen kon ik de auto niet meer starten vorige week vanwege te weinig stroom. Slechte conditie van de accu inclusief de dashcam is denk ik geen goede combinatie. maar goed, dan doe ik een aanname
Denk dat het niet hoeft. Maar omdat mn accu in slechte staat was (zit inmiddels een andere in) deed ik het wel inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah nice.
Elke keer de stekker uit sigarenaansteker doen dus?
Dat zal idd ook een reden zijn dat ie ermee kapte ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Denk dat het niet hoeft. Maar omdat mn accu in slechte staat was (zit inmiddels een andere in) deed ik het wel inderdaad.
Oh ja, de garage zei ook dat de accu al 7 jaar oud was, en minder sterk was. Dus dat verklaart het ook
Maar als de aanstekeraansluiting ook uitgaat als je het contact uit doet heb je niks te vrezen.
valt wel op, maar ik laat m gewoon zitten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zal idd ook een reden zijn dat ie ermee kapte ja.
Klinkt verder goedValt ie veel op vanaf de buitenkant waardoor je hem steeds weghaalt of laat je em gewoon zitten?
was een oud vrouwtje die het verkeerd heeft ingeschat denk ik. Ik gaf ook nog richting aan naar links, doe ik altijd als ik driekwart ga. ze schrok zich de tyfusquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat asociaal. En dan ook nog verder rijden
Ik heb hem zojuist ook besteld. Is wel iets duurder geworden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef JohnB52 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij is binnen!
3 weken levertijd
Even mailen naar zijn baas... Zou het bijna zelfs bij de politie inleveren...quote:
Zeker mailen naar zijn baas... En eentje bij de politie inleveren...quote:Op zondag 23 maart 2014 15:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Even mailen naar zijn baas... Zou het bijna zelfs bij de politie inleveren...
Wat staat er nou precies onder eko-team?quote:
Eko team winkelinrichtingquote:Op zondag 23 maart 2014 15:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat staat er nou precies onder eko-team?
Dat vraag ik trouwens totaal niet om te kijken of die lui ook op twitter zitten![]()
Apart er staat niks over bij de kvk, waarschijnlijk onder een paraplu.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:19 schreef OEM het volgende:
[..]
Eko team winkelinrichting
Ik kon zelf niks vinden over dit bedrijf
Zeker dat het winkelinrichting is ???quote:Op zondag 23 maart 2014 19:19 schreef OEM het volgende:
[..]
Eko team winkelinrichting
Ik kon zelf niks vinden over dit bedrijf
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:03 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zeker dat het winkelinrichting is ???
Je hebt namelijk wel een Eko team (geluid en) lichttecniek
Mmmmm...quote:
quote:TIPS STROMEN BINNEN OVER VEROORZAKER DODELIJK ONGELUK N36 AADORP
De politie heeft tientallen tips binnengekregen over de bestuurder van een grijze VW Golf, die begin deze maand een dodelijk verkeersongeluk veroorzaakte op de N36 bij Aadorp. Gisteren gaf de politie beelden vrij van het ongeluk en werd een oproep gedaan voor tips of aanwijzingen.
[..]
Het ongeluk werd gefilmd door een andere automobilist met een camera op het dashboard. Deze bestuurder reed vlak achter de auto waarin het dodelijke slachtoffer zat. Op de camerabeelden is de grijze VW Golf te zien, maar het kenteken is niet leesbaar.
Daarom dus een dashcam die WEL kentekens leesbaar afspeelt….quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:50 schreef Pino112 het volgende:
Staat echt nergens het type?
Tevens:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=186237
[..]
Klootzak dat hij/zij doorrijdt.
Ze vinden hem wel, met die velgen kan dat niet al te lang duren voordat een bekende het ziet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom dus een dashcam die WEL kentekens leesbaar afspeelt….
Hopelijk pakken ze die hufter...
Op welk tijdstip was dat gebeurt? In het donker zijn kentekens niet makkelijk leesbaar...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom dus een dashcam die WEL kentekens leesbaar afspeelt….
Hopelijk pakken ze die hufter...
Lijkt mij sterk dat hij het niet gezien heeft. Als een auto voor jou de berm in moet, kijk je heus nog wel even in de spiegel. Het lijkt me ook dat het wel opvalt dat er ineens geen auto's (die je net hebt ingehaald) achter je rijden. Maarja.. dat is nooit meer aan te tonen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Hatseflats, ze hebben hem al.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=186246
"Niets gemerkt"
De man heeft bij de politie verklaard niets van de aanrijding, die achter hem gebeurde, te hebben gemerkt. De politie maakt proces verbaal op tegen de man.
Ik weet het, de cam kwaliteit is super maar ik heb hem onder mijn spiegel gehangen en daardoor trilt het, ik moet er een betere oplossing voor vinden (maar wil geen zuignap).quote:Op maandag 31 maart 2014 09:18 schreef Erasmo het volgende:
Door die stabilisatie nabewerking krijg je echt een heel raar beeld.
Vrouwen he..quote:Op maandag 31 maart 2014 09:10 schreef Ping-Ping het volgende:
Voetganger maakt beweging naar auto en komt daardoor mijn kant op.
Door fout geparkeerde auto's was het krap!
Waarom geen zuignap?quote:Op maandag 31 maart 2014 09:22 schreef Ping-Ping het volgende:
[..]
Ik weet het, de cam kwaliteit is super maar ik heb hem onder mijn spiegel gehangen en daardoor trilt het, ik moet er een betere oplossing voor vinden (maar wil geen zuignap).
Weet natuurlijk niet waarom je geen zuignap wil maar wellicht is zoiets een oplossing:quote:Op maandag 31 maart 2014 09:22 schreef Ping-Ping het volgende:
[..]
Ik weet het, de cam kwaliteit is super maar ik heb hem onder mijn spiegel gehangen en daardoor trilt het, ik moet er een betere oplossing voor vinden (maar wil geen zuignap).
Ik wil dat hij niet te veel opvalt, ik had hem zo mooi opgehangen aan het kapje van de binnenspiegel.quote:
Da's wel een goed idee om te proberen, ik heb een SJ1000 en daar zaten ruim 10 verschillende voetjes bij maar niet de juiste voor mij.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Weet natuurlijk niet waarom je geen zuignap wil maar wellicht is zoiets een oplossing:
http://www.aliexpress.com(...)S5000/680910866.html
Afhankelijk van de manier waarop je dashcam gemonteerd is natuurlijk
Niemand kent hem ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:59 schreef 2cv het volgende:
Is dit een goede ?
[ link | afbeelding ]
[ [url=http://i200.photobucket.com/albums/aa295/Lelijke_Eend/Allerlei/Dashcam_2_640_zpsed159e0f.jpg]afbeelding ][/url]
[ link | afbeelding ]
Foto's zijn klikbaar voor een groter formaat. In Photobucket op het vergrootglas linksonder in de foto klikken.
Ik kan niet ontdekken wat het merk is en het wordt voor een schijtprijs verkocht in een soort dumpzaak, dus ik vermoed dat het niet veel soeps is, maar je weet maar nooit. Zeker omdat deze (die hetzelfde lijkt te zijn) behoorlijk wat duurder is. Maargoed, een prijskaartje is natuurlijk geen rapportcijfer.
Kost 7,5 keer zoveelquote:
7.5? Ik heb hem voor 85 gekocht.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kost 7,5 keer zoveel
Hier is men wel redelijk tevreden over het ding. Alleen wat geklooi met de GPS, maar voor de GPS koop ik dat ding niet.
Waar ?quote:
Bedankt ! Ik ga er nog even over nadenken.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://dutchdashcam.webklik.nl/page/wat-wij-verkopen
Tja dat kan. Ik zou dan liever iets meer uitgeven ipv dat ie na een klein poosje naar de tering is of dat het beeld slecht is waardoor je er alsnog niks aan hebt.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bedankt ! Ik ga er nog even over nadenken.
De enige reden waarom ik overweeg de GS5000 te kopen is de lage prijs. Niet omdat ik een dashcam nodig meen te hebben
ik had voor de lws ook een waardeloos ding uit China. Ven blij dat ik de lws gekocht heb.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bedankt ! Ik ga er nog even over nadenken.
De enige reden waarom ik overweeg de GS5000 te kopen is de lage prijs. Niet omdat ik een dashcam nodig meen te hebben
Besteldquote:Op maandag 31 maart 2014 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://dutchdashcam.webklik.nl/page/wat-wij-verkopen
Oh dat wist ik niet. De LS300W iig wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 07:06 schreef RobertNL het volgende:
Moet je Dashcam wel met 64GB overweg kunnen natuurlijk(Veel kunnen dat niet
).
Gaat 'ie ook vanzelf uit als je de 12V-stekker uit de aanstekerdinges trekt ? Of registreert hij het lopen van de motor op een andere manier ?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:24 schreef BartNH het volgende:
-Oja, bij het starten gaat ie vanzelf aan en na het stoppen van de motor gaat ie na een minuut of zo ook weer vanzelf uit. Geen omkijken naar dus.
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gaat 'ie ook vanzelf uit als je de 12V-stekker uit de aanstekerdinges trekt ? Of registreert hij het lopen van de motor op een andere manier ?
Ja, maar het duurt wel een minuutje voordat ie uit gaat, dus bij herstarten voor een open brug of zo draait ie wel door zonder onderbreking (in tegenstelling tot mn carkit).quote:Op woensdag 2 april 2014 14:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hij reageert gewoon op verlies van spanning.
Ik denk verschil tussen PAL- en NTSC-frequentie. M.a.w. voor wanneer je de cam op je tv aansluit.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:34 schreef BartNH het volgende:
In Europa is het lichtnet 50Hz, in Amerka 60. Ik vermoed dat je dat in kan stellen om interferentie van stoplichten en lantarenpalen te beperken. Iets anders kan ik niet verzinnen. Iemand anders?
Wtf is dat voor een klapjosti joh, ook gewoon wegrijden heh...quote:
Gewoon nog wegrijden ook na het moedwillig slopen van gemeente-eigendommen.quote:
Wel in het menu ingesteld dat hij (na een eventuele vertraging) vanzelf uitgaat na verlies van 5 volt?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:39 schreef Mano_ het volgende:
Vandaag binnen gekregen
Gelijk even een rondje gemaakt, heb niets aan de instellingen veranderd. De verkoper stelt hem in voor je voor 'ie hem verstuurt.
Werkt prima, alleen denk ik dat mijn 12v continu spanning heeft, ook als de auto uit staat. Ben even boodschappen wezen doen en heb nu 3 clips van 3 minuten van de parkeerplaats
Kwam onderweg ook nog wat leuks tegen. Volgens de RDW is het een Kever 1200 uit '61, dan is het wel de leukste kever ooit
Mja, het punt is dat er spanning op de adapter blijft staan, dus de cam krijgt gewoon stroom. Franse/Italiaanse auto hequote:Op zaterdag 5 april 2014 15:43 schreef Made-In-Holland het volgende:
[..]
Wel in het menu ingesteld dat hij (na een eventuele vertraging) vanzelf uitgaat na verlies van 5 volt?
Update.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:24 schreef BartNH het volgende:
http://www.dx.com/p/mini-(...)-156601#.UzlzT_l_tio
[ afbeelding ]
Maar eh, pas een paar dagen in bezit dus....
Vandaag binnen gekregen, precies 3 weken onderweg geweest vanuit Singaporequote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vandaag binnen gekregen, precies 3 weken onderweg geweest vanuit Singapore
De eerste opnamen zijn gemaakt, ik vind het perfect beeld! Mooi lang snoer erbij en ik heb er een Class 6 kaartje in van 32 GB.quote:
Wtf, waarom ook altijd die grafhekjes en paaltjes overal. schijnen echt mega veel ongelukken door te ontstaan en ik kan me daar wel iets bij indenken. Zelf ook wel meer dan eens bijna een paaltje geramd in bv het donker of bij slecht zicht. Compleet onnodig. Goede kwaliteit wel.quote:
Dit ja, om het knipperen van bv TL licht tegen te gaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:34 schreef BartNH het volgende:
In Europa is het lichtnet 50Hz, in Amerka 60. Ik vermoed dat je dat in kan stellen om interferentie van stoplichten en lantarenpalen te beperken. Iets anders kan ik niet verzinnen. Iemand anders?
Is om te voorkomen dat mensen rechtstreeks de weg op vliegen zonder af te remmen. Natuurlijk moet het dan wel wat sterker zijn dan in dit geval.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:37 schreef Metro2005 het volgende:
Wtf, waarom ook altijd die grafhekjes en paaltjes overal. schijnen echt mega veel ongelukken door te ontstaan en ik kan me daar wel iets bij indenken. Zelf ook wel meer dan eens bijna een paaltje geramd in bv het donker of bij slecht zicht. Compleet onnodig. Goede kwaliteit wel.
Nu krijg je én het hekje én de bejaarde voor je , weet niet wat nou prettiger isquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:38 schreef Dromer het volgende:
[..]
Is om te voorkomen dat mensen rechtstreeks de weg op vliegen zonder af te remmen. Natuurlijk moet het dan wel wat sterker zijn dan in dit geval.
Als jij zo'n bejaarde voor je auto krijgt omdat er geen hekje staat, ben je ook niet blij.
Daarom moet het dus wat sterker zijn. Gewapend beton of zo.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nu krijg je én het hekje én de bejaarde voor je , weet niet wat nou prettiger is
Ik vind hem wel scherp, alleen bij sneller rijden wordt het wat minder.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wtf, waarom ook altijd die grafhekjes en paaltjes overal. schijnen echt mega veel ongelukken door te ontstaan en ik kan me daar wel iets bij indenken. Zelf ook wel meer dan eens bijna een paaltje geramd in bv het donker of bij slecht zicht. Compleet onnodig. Goede kwaliteit wel.
[..]
Dit ja, om het knipperen van bv TL licht tegen te gaan.
Wil je nog eens een linkje naar de bedoelde camera posten?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
De nachtopnames zijn ook uitstekend. Helemaal geen verkeerde cam voor die paar tientjes
http://www.techmoan.com/b(...)ts-worth-buying.htmlquote:Op woensdag 16 april 2014 08:52 schreef BartNH het volgende:
[..]
Wil je nog eens een linkje naar de bedoelde camera posten?
tnxquote:Op woensdag 16 april 2014 16:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
http://www.techmoan.com/b(...)ts-worth-buying.html
Er zijn zwaardere laders te koop, de mijne is een dual slot met een usb aansluiting van 1A en eentje van 2.1A. Made in Tsjaaina, daarom trekt hij na een kwartier ofzo als hij warm wordt, de radio ontvangst wegquote:Op maandag 28 april 2014 19:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn autolader kan niet op tegen het stroomverbruik van de telefoon.
Als je 1 koopt van 2,1a dan kan je 3 gps programma's aanhebben en tegelijk filmen en laad hij nog bijquote:Op maandag 28 april 2014 19:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
ik heb bij de action eentje gehaald met 3 sigarettenaanstekers en 2 usb-stekkers welke 2.1A uitspuugt. werkt nog prima.quote:Op maandag 28 april 2014 19:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Gewoon langs de randen van de raam leiden.quote:Op maandag 28 april 2014 21:32 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb vooralsnog geen dashcam buiten mijn mobiel. Maar als ik er 1 koop wil ik hem helemaal bovenaan bij de spiegel, niet onderaan op het dashboard uiteraard. Hoe doen jullie het qua bekabeling? Hebben jullie gewoon een draadje midden langs de voorruit lopen? Beetje onhandig toch?
Doe eens een gokquote:
Nummerplaatcamera:quote:Op zondag 4 mei 2014 20:28 schreef dangerpaki het volgende:
Ook ik kom in dit topic met als vraag of iemand mij een goede Dashcam kan adviseren.
Eisen:
Goede beeldkwaliteit (nummer platen goed leesbaar)
Voor en achter camera
Motion detection voor in de parkeerstand
Minimale zichtbaarheid van camera zelf (mag los kastje hebben op afstand, als de camera maar niet duidelijk opvalt ivm diefstal)
Nou heb ik een beetje zitten zoeken en kom ik niet echt uit op goede camera's. De Blackvue 550 komt het meest in de buurt. Maar is wat mij betreft te opvallend en juist reden voor iemand om even een ruit in te slaan.
Verder ben ik nog de Mobius tegen gekomen welke aangepast zou kunnen worden om vrijwel onzichtbaar te zijn. Maar die heeft standaard geen dual camera, dus dan zou ik twee losse moeten kopen. Ook geen ideale oplossing omdat de kans bestaat als het niet naar behoren werkt het er alleen maar hangt zonder functie.
Zijn er andere opties die ik over het hoofd zie? Evt is een grill cam ook een optie. Alleen daar vind ik nog minder over.
Graag jullie advies.
Hebben jullie allemaal een super lange draad langs de A stijl lopen ofzo? Want bij mij zou dat echt heel onhandig zijn en eerst langs de voeten van de passagier moeten dus dan moet ik echt wel 3-4 meter kabel hebben denk ik?quote:Op maandag 28 april 2014 21:32 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb vooralsnog geen dashcam buiten mijn mobiel. Maar als ik er 1 koop wil ik hem helemaal bovenaan bij de spiegel, niet onderaan op het dashboard uiteraard. Hoe doen jullie het qua bekabeling? Hebben jullie gewoon een draadje midden langs de voorruit lopen? Beetje onhandig toch?
Nou moequote:
Tja je moet ook niet links plakken en langzamer rijden dan de rechter 2 banen, dan worden mensen boos.. Ik zeg niet dat het een terechte actie is, maar ik begrijp het wel.quote:
true that, maar ik zou zelf niet zo agressief reageren, artikel 5 is nog te zwak voor deze actiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja je moet ook niet links plakken en langzamer rijden dan de rechter 2 banen..
Hey trouwens, gebeurde er daarna niks meer? Het lijkt wel alsof hij achter die andere aangaat?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Deze sprak mij wel aan: http://www.carmera.eu/carmera_nl/scott-dashcam.html#.UZyXRO7CTDc
Geen video's, wel een kleine review.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:18 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat ik deze niet eerder heb gezien... Bijna te mooi om waar te zijn, maar toch de gok gewaagd. Als ik wat heb post ik het wel online.
In welke modus record jij?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
De nachtopnames zijn ook uitstekend. Helemaal geen verkeerde cam voor die paar tientjes
Ik neem alles in 1080 op, maar youtube heeft er wat vanaf gesnoept zo te zien. Vanaf de sd-kaart / pc zijn ze nog een stuk scherperquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:16 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
In welke modus record jij?
Ik zie dat de camera 720p 30/60 fps en 1080p kan.
Klinkt goed, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb een G1WH gekocht, de opvolger van de beroemde G1W, is bijna hetzelfde maar met bredere lens en geen zilveren opvallend ringetje. Heb er nog niet echt leuke beelden mee kunnen maken maar zal deze week wat posten. Ik zie zelf in beeld kwaliteit geen verbetering over de G1W, (goh logisch zelfde camera), alleen je krijgt wel echt een breder beeld met een licht fisheye effect.
Hij ging er inderdaad achteraan, maar aangezien ik me altijd netjes (echt hoor) aan de snelheid hou heb ik de afloop niet gezien. ze stonden in ieder geval niet een stuk verderop tegen elkaar aan op de vluchtstrook..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hey trouwens, gebeurde er daarna niks meer? Het lijkt wel alsof hij achter die andere aangaat?
Ik hou me ook wel meestal aan de snelheid maar in deze situatie was ik ze wel even blijven filmenquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:59 schreef peeth het volgende:
[..]
Hij ging er inderdaad achteraan, maar aangezien ik me altijd netjes (echt hoor) aan de snelheid hou heb ik de afloop niet gezien. ze stonden in ieder geval niet een stuk verderop tegen elkaar aan op de vluchtstrook..
Heb je al filmpjes?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb een G1WH gekocht, de opvolger van de beroemde G1W, is bijna hetzelfde maar met bredere lens en geen zilveren opvallend ringetje. Heb er nog niet echt leuke beelden mee kunnen maken maar zal deze week wat posten. Ik zie zelf in beeld kwaliteit geen verbetering over de G1W, (goh logisch zelfde camera), alleen je krijgt wel echt een breder beeld met een licht fisheye effect.
Ik heb al wel filmpjes maar er staat echt 0,0 boeiends op.. Alleen maar hoe ik over de snelweg rij en gisteren een stukje met regen dan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:06 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Heb je al filmpjes?
En je camera nog netjes weg kunnen werken?
Als je snoer lang genoeg is krijg je m wel achter je bekleding.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:10 schreef vikk het volgende:
Ik wil ook een dashcam aanschaffen, wat is een redelijke dashcam voor 80-100 euro?
G1WH is volgens mij zo ongeveer de beste voor rond de 50 euro. G1W is vrijwel net zo goed voor een tientje goedkoper, maar heeft een iets minder brede lens en een heel opvallend chromen ringetje aan de voorkant, wat ik niet wil want dan ziet iedereen dat je er een hebt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:53 schreef delano.888 het volgende:
Nou jongens, sorry maar er gebeurde weer eens niks boeiends op de weg vandaag, maar wil toch iets posten zodat mensen weten hoe een G1WH van ebay er uit ziet. Ik heb heel veel gefilmd vandaag maar er zat echt niks boeiends bij dus dan maar iets willekeurigs voor het idee.
Edit: godver ik zat weer eens tegen mezelf te praten![]()
Hoeveel opslagruimte kost bijvoorbeeld een uur opname in 1080p?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:53 schreef delano.888 het volgende:
Nou jongens, sorry maar er gebeurde weer eens niks boeiends op de weg vandaag, maar wil toch iets posten zodat mensen weten hoe een G1WH van ebay er uit ziet. Ik heb heel veel gefilmd vandaag maar er zat echt niks boeiends bij dus dan maar iets willekeurigs voor het idee.
Edit: godver ik zat weer eens tegen mezelf te praten![]()
bij mij 6GBquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Hoeveel opslagruimte kost bijvoorbeeld een uur opname in 1080p?
Hij geeft bij mij aan dat ik op 32gb ongeveer iets meer dan 5 uur kan opslaan, dat klopt dus precies met Marko. En een 32gb kaartje kost geen drol meer tegenwoordig. En hij verwijderd vanzelf het oudste bestand steeds.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Hoeveel opslagruimte kost bijvoorbeeld een uur opname in 1080p?
Jep dan zou je of meerdere kaartjes moeten kopen of een lagere resolutie moeten pakken. Voor "normaal" dashcam gebruik voor t geval dat er iets gebeurt is dit perfect. Ik vind de fullhd wel erg handig ivm nummerborden lezen enz.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:51 schreef Viezze het volgende:
Ja alleen willen wij hem op roadtrip gaan gebruiken voor een filmpje achteraf. Dan is 6 gb/uur vrij gortig.
We zouden wel een laptop mee kunnen nemen maar alsnog neemt het te veel ruimte in op een hele vakantie. En om de x aantal seconden een foto maken neemt het hele voordeel weg van die cam voor als je wel een ongeval krijgt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jep dan zou je of meerdere kaartjes moeten kopen of een lagere resolutie moeten pakken. Voor "normaal" dashcam gebruik voor t geval dat er iets gebeurt is dit perfect. Ik vind de fullhd wel erg handig ivm nummerborden lezen enz.
Formatteren via pc EN de dashcam geprobeerd?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik kan sinds enkele dagen niet meer opnemen op mn 32 gb kaart, ook formatteren lukt niet
Morgen maar ff een nieuwe kopen denk ik...
jep.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Formatteren via pc EN de dashcam geprobeerd?
Anders neem je een minilaptop mee en een 1tb externe hd, dan moet je een heel eind komenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:54 schreef Viezze het volgende:
[..]
We zouden wel een laptop mee kunnen nemen maar alsnog neemt het te veel ruimte in op een hele vakantie. En om de x aantal seconden een foto maken neemt het hele voordeel weg van die cam voor als je wel een ongeval krijgt.
Dat klinkt alsof er ergens een lock aan staat, weetjewel net zoals bij grote sd kaartjes dat schuifje..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
jep.
Zowel quick als normaal kan niet.
Als ik alle filmpjes normaal verwijder via mijn pc en dan op f5 druk dan zijn de bestanden weer terug
Dat is nog wel een optie, thanks.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Anders neem je een minilaptop mee en een 1tb externe hd, dan moet je een heel eind komen
Schuifje staat naar boven.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er ergens een lock aan staat, weetjewel net zoals bij grote sd kaartjes dat schuifje..
En hij moet ECHT niet naar boven?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Schuifje staat naar boven.
Heb al met diverse programma's het geprobeerd
Als ik m naar beneden schuif dan krijg ik niet eens de mogelijkheid om de bestanden te verwijderenquote:
Ok vaag..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als ik m naar beneden schuif dan krijg ik niet eens de mogelijkheid om de bestanden te verwijderen
Ja heb al van alles geprobeerd, ben zelf it-er.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok vaag..
Probeer het eens via windows disk manager. Als die het niet kan dan gaat t niet goed komen nee.
Rechts klikken op computer, properties, disk management (of even logisch nadenken als jouw windows nl is)
Zeg dat dat meteen dan kom ik niet met allemaal adviezen aan die je al weetquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja heb al van alles geprobeerd, ben zelf it-er.
Snap er ook niks vanaf waarom de bestanden elke keer terug komen
Misschien zag ik iets over het hoofdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zeg dat dat meteen dan kom ik niet met allemaal adviezen aan die je al weetik behandel iedereen op fok als idioten omdat de meesten het ook zijn
ja qua scherpte is het natuurlijk niet veel. kijk het voorbeeldfilmpje wat gepost is in het iBOOD forum. nachtbeeld zal wel slecht zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:27 schreef Viezze het volgende:
Zou dit wat zijn?
http://www.ibood.com/extr(...)oeklens_en_G-sensor/
Diequote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:27 schreef Viezze het volgende:
Zou dit wat zijn?
http://www.ibood.com/extr(...)oeklens_en_G-sensor/
G1W & G1WH (40 & 50 euro) van ebay zijn echt super voor het geld.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
nieuwe auto en wil ook een dashcam installeren/kopen. voordat ik me helemaal suf ga zoeken welke cams kan ik bekijken met een goede prijs/kwaliteit verhouding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |