Kan je naderhand wel ervaringen uitwisselenquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:39 schreef Silenus het volgende:
Haha, vanavond een tinder-date in Nijmegen. Dus ik whatsapp mijn (aldaar woonachtige) zusje of ik bij haar kan blijven slapen als het niks is.
Stuurt zij terug:
You got to be kidding! Ik heb ook een date vanavond in Nijmegen!
Oh no!
Ga naar Utrecht!Ik moet er niet aan denken dat we straks in dezelfde kroeg zitten. Allebei aan het daten.
Je weet zeker dat tindermeisje niet je zusje is?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:39 schreef Silenus het volgende:
Haha, vanavond een tinder-date in Nijmegen. Dus ik whatsapp mijn (aldaar woonachtige) zusje of ik bij haar kan blijven slapen als het niks is.
Stuurt zij terug:
Oh no!
Ga naar Utrecht!Ik moet er niet aan denken dat we straks in dezelfde kroeg zitten. Allebei aan het daten.
Het kan nog erger, zij haar succesvolle date mee naar huis nemen en jij daar zonder aan komen, ik hoop dat ze een groot en niet al te gehorig appartmentje heeftquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:39 schreef Silenus het volgende:
Stuurt zij terug:
Oh no!
Hihi, mijn vriend woont in Nijmegen. Maar hij komt vanavond naar Utrecht.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:39 schreef Silenus het volgende:
Stuurt zij terug:
Oh no!
Ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom wonen er zoveel mensen in Nijmegen?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:08 schreef MissGump het volgende:
[..]
Het kan nog erger, zij haar succesvolle date mee naar huis nemen en jij daar zonder aan komen, ik hoop dat ze een groot en niet al te gehorig appartmentje heeft
ik heb volgende week ook een tinderdate in Nijmegenquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom wonen er zoveel mensen in Nijmegen?
Daarom haal je hem dus maar lekker naar Utrecht. Verstandig.quote:
Ik heb sowieso het idee dat op FOK! relatief veel mensen van buiten de Randstad zitten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:37 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
ik heb volgende week ook een tinderdate in Nijmegen
Nee, maar gaat het ook niet om. Zie het maar als een adequate manier om de druk er in een vroeg stadium vanaf te halen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:22 schreef Silenus het volgende:
Precies, schiet je inderdaad niks mee op. "Ik waardeer je eerlijkheid". Alsof zij weet wanneer ik eerlijk ben of niet.
Dit komt op mij over alsof in jouw ogen de hele wereld draait om de randstad.... Man, open je ogen, er is heeeel wat meer en heel wat mooiers dan die rukrandstadquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat op FOK! relatief veel mensen van buiten de Randstad zitten.
Maar op Tinder kennelijk ook.
Welke "druk"? Het zit allemaal tussen de oren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, maar gaat het ook niet om. Zie het maar als een adequate manier om de druk er in een vroeg stadium vanaf te halen.
Zoals Brabantquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dit komt op mij over alsof in jouw ogen de hele wereld draait om de randstad.... Man, open je ogen, er is heeeel wat meer en heel wat mooiers dan die rukrandstad
Huh? Wat bazel jij nou weer?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Welke "druk"? Het zit allemaal tussen de oren.
Bravo, aan de hand van 1 post dit concluderen. Een gevoelig punt voor je?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dit komt op mij over alsof in jouw ogen de hele wereld draait om de randstad.... Man, open je ogen, er is heeeel wat meer en heel wat mooiers dan die rukrandstad
Dat is idd een gevoelig puntje.. De verklaring ga ik wijselijk niet geven. Zou de sfeer op niveau firefly3-paar-weken-geleden, brengenquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bravo, aan de hand van 1 post dit concluderen. Een gevoelig punt voor je?
Het is louter dat er hier vrij veel mensen wonen in vergelijking met bijvoorbeeld Groningen.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:02 schreef BeamofLight het volgende:
Dalijk op date. Paiqster. Zou haar eigenlijk morgen op party ontmoeten. Morgenvroeg weet ik of dat ontwijken wordt of omhelzen.
Ik heb mijn eigen account zonder FB. Maar ik had dat al voor ik FB hadquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:13 schreef watheet het volgende:
hoi ik ben weer op de markt na een paar jaartjes.![]()
Ik wil paiq proberen zitten er voor of nadelen aan aanmelden via facebook?
Over welke druk heb je het over?quote:
Nee wacht even, welke druk bedoelde jij dan? Want je loopt weer eens aannames te maken die slaan als een lul op een drumstel vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Over welke druk heb je het over?
Druk om het te laten werken misschien? Nu jij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee wacht even, welke druk bedoelde jij dan? Want je loopt weer eens aannames te maken die slaan als een lul op een drumstel vermoed ik zo.
Wordt jij nou nooit doodmoe van je zelf?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Druk om het te laten werken misschien? Nu jij.
Wat ik al zei; je maakt aannames die als een lul op een drumstel slaan. Wéér. Daar moet je toch echt eens mee ophouden wil je ooit nog een keertje serieus genomen worden, firefly. Tot die tijd ben je gewoon een kereltje die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Druk om het te laten werken misschien? Nu jij.
Mijn vraag staat nog steeds, welke druk? Beetje vreemde manier van verwoorden. Wie weet zit ze er totaal niet mee. Dan zit je dan met je "druk eraf halen".quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat ik al zei; je maakt aannames die als een lul op een drumstel slaan. Wéér. Daar moet je toch echt eens mee ophouden wil je ooit nog een keertje serieus genomen worden, firefly. Tot die tijd ben je gewoon een kereltje die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.
Met de druk eraf halen bedoelde ik dat het geen vervelende situaties oplevert in de toekomst, voor haar en voor mij omdat zij precies weet waar ik mee bezig ben. Daar. Is dat nu zo moeilijk?
Meestal is dat gewoon een dikke vette nee hoor. Hoe weet jij zo zeker dat ze in shock is dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:27 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Iemand hier weleens gehad dat een vrouw zo geshockeerd is dat je haar op date hebt gevraagd, dat ze gewoon spontaan niet meer terug reageert
Mijn meest recente dates waren met vrouwen die ik ontmoet heb bij het station en gewoon in de stad begin van de avond rond etenstijdquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wordt jij nou nooit doodmoe van je zelf?
En waar zijn je eigen date/datingsite ervaringen he? Of ga je weer ijsjes uitdelen aan meisjes in de kroeg?
Die vrouwen zijn er uiteraard ook, maar dat is dan des te beter natuurlijk als je zelf toch al niet meer wil. Niks hoeft en alles mag. Ergo; er is geen druk van een niet realistisch verwachtingspatroon bij de ander.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn vraag staat nog steeds, welke druk? Beetje vreemde manier van verwoorden. Wie weet zit ze er totaal niet mee. Dan zit je dan met je "druk eraf halen".
Een keertje hoi zeggen telt niet hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn meest recente dates waren met vrouwen die ik ontmoet heb bij het station en gewoon in de stad begin van de avond rond etenstijdMaarja openingpost: "PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. ".
Alleen tinder en paiq mogen
In ander nieuws: heb er nu eentje op Paiq via een oneliner die bij jou om de hoek woont.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat ik al zei; je maakt aannames die als een lul op een drumstel slaan. Wéér. Daar moet je toch echt eens mee ophouden wil je ooit nog een keertje serieus genomen worden, firefly. Tot die tijd ben je gewoon een kereltje die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.
Met de druk eraf halen bedoelde ik dat het geen vervelende situaties oplevert in de toekomst, voor haar en voor mij omdat zij precies weet waar ik mee bezig ben. Daar. Is dat nu zo moeilijk?
In de schaduw van de Burcht? Can't go wrong there.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
In ander nieuws: heb er nu eentje op Paiq via een oneliner die bij jou om de hoek woont.
Op fietsafstand als ik het mag geloven. Preciesquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In de schaduw van de Burcht? Can't go wrong there.
Kun je op de ochtend van de 14e gelijk door, slim bekeken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Op fietsafstand als ik het mag geloven. PreciesNog even de foto vrijspelen
Precies!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kun je op de ochtend van de 14e gelijk door, slim bekeken.
Dat is nog altijd mode hier. Net als bier drinken en negers lynchen op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:03 schreef eefje801 het volgende:
Aargh! Waarom nou weer een ruitjesblouse? Na ja, eerst maar even verder kletsen.
Hier ook ja..quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is nog altijd mode hier. Net als bier drinken en negers lynchen op vrijdagavond.
Hij wil goed voor de dag komenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hier ook ja..
Dat het op je werk netjes is, soit, maar privé, op zo'n paiqfoto? Het is net linkedin zo
Jaaa.. weet hetquote:
Bedank hem voor de genomen moeite, op zijn minstquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jaaa.. weet hetMaar op de een of andere manier vind ik het antisexy ofzo. Komt denk ik doordat ik er op mijn werk door wordt omringd, die ruitjesblouses. Toren C is er niets bij. Oh en nu heeft hij volgens eigen zeggen al zoveel humor dat iedereen van zijn stoelt valt van het lachen als hij wat zegt maar ik heb nog niet één keer moeten grinniken..
Aargh! en nu de standaardvragen
dat wordt hem niet denk ik H_J, de 14de
Lol, welke moeite? Ik moet het gesprek steeds gaande houden en als ik heel even niks zeg zegt hij: En toen was het stil...quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedank hem voor de genomen moeite, op zijn minst
Oh my God, zo eenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lol, welke moeite? Ik moet het gesprek steeds gaande houden en als ik heel even niks zeg zegt hij: En toen was het stil...
Yup. His loss!quote:
Dat was een geintje. Dat zei ik puur om het feit dat ik geen antwoord meer krijg terwijl we middenin een gesprek zaten. Maar goed, ik ga er maar vanuit dat het een "Nee" is, vraag me alleen af waarom ze me dit niet gewoon kan zeggen danquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meestal is dat gewoon een dikke vette nee hoor. Hoe weet jij zo zeker dat ze in shock is dan?
Hier ook veel dates in/uit Nijmegen! Lekker goedkoop stadje ook qua drankjes. Of daten we soms allemaal met dezelfde meiden?In dat geval moeten we maar eens beginletters van de voornaam posten. Zal me niets verbazen trouwens...
Okee de volgende:quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh my God, zo een
[..]
Yup. His loss!
Hond gaat toch niet werken met jou kattenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel een leuke hondEn een leuk koppie. Altijd hetzelfde
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Okee de volgende:
Mr X, na drie seconden ofzo: "hoelang ben je single?"
Eefje: lol, straight to the point
Mr X: "Sorry, me Engels is nie zo goed, wat bedoel je?"
Die vreten die pup op jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Hond gaat toch niet werken met jou katten
Nou, zulke monsters heb je toch niet? Al waren ze wel vaak weg de vorige keer...quote:
Truequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, zulke monsters heb je toch niet? Al waren ze wel vaak weg de vorige keer...
Daarom, de aanhoudster wint! Of in ieder geval tot de speeddates op zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
TrueNah, deze heeft het ook al afgelegd hoor. Maar.. ik blijf moedig op speeddates klikken vanavond, you never know
Voor een avondje vermaak is het niet verkeerd neequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef Kekaa het volgende:
Wel vermakelijk zo Eefje!
Ik zou er bijna ook weer van gaan speeddaten, gewoon voor de lol.
Da's ook precies wat mijn plan was vanavond. Heb nu een ICT-er met humor getroffen, de aanhouder wint inderdaadquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef Kekaa het volgende:
Wel vermakelijk zo Eefje!
Ik zou er bijna ook weer van gaan speeddaten, gewoon voor de lol.
Als het goed is krijg ik straks een appje van de ceremoniemeester als ie klaar is met werken, en dan bier drinkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's ook precies wat mijn plan was vanavond. Heb nu een ICT-er met humor getroffen, de aanhouder wint inderdaad![]()
Hoe is het met jouw dates dan?
Klinkt gezellig, veel plezier alvast!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik straks een appje van de ceremoniemeester als ie klaar is met werken, en dan bier drinken
Volgende week naar 90's now met hem en vrienden.
Klinkt goed allemaalquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik straks een appje van de ceremoniemeester als ie klaar is met werken, en dan bier drinken
Volgende week naar 90's now met hem en vrienden.
Alsof ITers geen humor kunnen hebben :-(quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's ook precies wat mijn plan was vanavond. Heb nu een ICT-er met humor getroffen, de aanhouder wint inderdaad![]()
Hoe is het met jouw dates dan?
nee jouw Nederlands is lekker wil je zeggen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Hond gaat toch niet werken met jou katten
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee jouw Nederlands is lekker wil je zeggen.
Terug van date overigens. Top! Morgen gelijk date 2 erachter.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, veel plezier alvast!
En het was gezelligquote:
Goed te horen!quote:
Met accent typen is best lastigquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hahaha, je blijft lachen op Paiq, kreeg het verwijt dat ik te netjes was (qua taalgebruik) en burgerlijk, en dat paste niet in haar straatje. Next!
Saai dusquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hahaha, je blijft lachen op Paiq, kreeg het verwijt dat ik te netjes was (qua taalgebruik) en burgerlijk, en dat paste niet in haar straatje. Next!
Dan kan ze de weg naar jou hart makkelijker vinden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:53 schreef Deezertje het volgende:
Op Tinder opent een meisje: ''He, heb jij toevallig een kaart voor me?'' Oké... is dat een nieuwe techniek ofzo?Ze komt me wel overigens heel bekend voor uit de buurt hier....
Moet je zeggen dat je er eentje hebt met jouw adres erop.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:53 schreef Deezertje het volgende:
Op Tinder opent een meisje: ''He, heb jij toevallig een kaart voor me?'' Oké... is dat een nieuwe techniek ofzo?Ze komt me wel overigens heel bekend voor uit de buurt hier....
Die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:55 schreef -0- het volgende:
[..]
Dan kan ze de weg naar jou hart makkelijker vinden.
Ik weet het, het vormt een gat in je zelfvertrouwen als je weet dat het mogelijk is om vrouwen te daten die je gewoon in het dagelijks leven tegenkomt, in plaats van alleen op datingsites. Wat maten van me hebben zo'n consistentie dat ze gewoon elke dag wel zo'n 10 telefoonnummers kunnen krijgen van de 12 waarvan ze het vragen en met de helft daarmee kunnen afspreken. En dan heb ik het niet zozeer over "in de kroeg" en dergelijke, maar gewoon in de stad overdag. Maten van me die ineens met wat vrouwen mee de stad in gaan onverwachts na een paar minuten gesprek enz. Dan vraag je je wel af waarom je zoveel "moeite" doet terwijl je gewoon heel open/sociaal en eerlijk hoeft te zijn en op de vrouwen waar je op valt af te stappen die je tegenkomt als je eventjes wat in de stad moet halen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een keertje hoi zeggen telt niet hoor.
Jij met je moeite, ik heb met een half uurtje chatten vaak wel een date geregeld met een leuk iemand hoor. Hoef ik niet eens voor te douchen, de stad in, met de trein, op het station rondhangen, blablabla. Ik denk dat internet nog veel minder moeite is dan '12 vrouwen op straat aanspreken'. (God wat lijkt me dat vermoeiend trouwens)quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik weet het, het vormt een gat in je zelfvertrouwen als je weet dat het mogelijk is om vrouwen te daten die je gewoon in het dagelijks leven tegenkomt, in plaats van alleen op datingsites. Wat maten van me hebben zo'n consistentie dat ze gewoon elke dag wel zo'n 10 telefoonnummers kunnen krijgen van de 12 waarvan ze het vragen en met de helft daarmee kunnen afspreken. En dan heb ik het niet zozeer over "in de kroeg" en dergelijke, maar gewoon in de stad overdag. Maten van me die ineens met wat vrouwen mee de stad in gaan onverwachts na een paar minuten gesprek enz. Dan vraag je je wel af waarom je zoveel "moeite" doet terwijl je gewoon heel open/sociaal en eerlijk hoeft te zijn en op de vrouwen waar je op valt af te stappen die je tegenkomt als je eventjes wat in de stad moet halen.
Zelf zit ik nog lang niet op dat niveau van consistentie, maar heb al veel dingen meegemaakt sinds ik aan dit avontuur begon.
Beter kwijt dan rijk. Nextquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dan maar saai, zelf vertelde ze ook bar weinig interessants..
Hij luistert toch niet AB. Verspilde moeite. Dan erbij kan ik soms wel lachen om zijn reacties en gaat de popcorn hier ook eens op.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Firefly, kan je alsjealsjeblieft een keer gewoon een dag je mond houden in dit topic? Dat zou zoveel irritatie en gezeik schelen en zoveel extra gezelligheid opleveren. Ga lekker de kou in, vrouwen regelen ofzo, zonder internet.
Het zijn volgens mij vooral de mensen die steeds maar op hem blijven reageren...quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Firefly, kan je alsjealsjeblieft een keer gewoon een dag je mond houden in dit topic? Dat zou zoveel irritatie en gezeik schelen en zoveel extra gezelligheid opleveren. Ga lekker de kou in, vrouwen regelen ofzo, zonder internet.
Dat ook.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:11 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij vooral de mensen die steeds maar op hem blijven reageren...
Ik heb vanavond een date met iemand die ik niet via een datingsite ken. Wat is je punt?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik weet het, het vormt een gat in je bladiebla - knipt saai en humorloos verhaal weg wat als een verslag van een Jehova getuige leest -
Je valt ook op vrouwen toch? Ik kwam gisteren toevallig een lesbisch stel tegen bij het stappen, het was erg gezellig. Wat me opviel was de mega positieve uitstraling. Dat is ook in principe de basis, zoveel mogelijk positieve emoties opdoen en veel met mensen praten die je niet kent om door te groeien. Het beste is om straks ook uit te gaan en jezelf te motiveren of elkaar als je met anderen gaatquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:04 schreef Fascination het volgende:
Heb je nog een goede tip voor mij, firefly?
Hier moest ik dan wel om gniffelen. Je komt over als een Hobbit.quote:Zelf zit ik nog lang niet op dat niveau van consistentie, maar heb al veel dingen meegemaakt sinds ik aan dit avontuur begon.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een date met iemand die ik niet via een datingsite ken. Wat is je punt?
Ja, joepie. Maar als ik haar wel via een datingsite zou kennen was ik niet goed bezig? Je blijft een rare kwibus, firefly.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij luistert toch niet AB. Verspilde moeite. Dan erbij kan ik soms wel lachen om zijn reacties en gaat de popcorn hier ook eens op.
Daarbij, deze onderstaande reactie is wat mij betreft één van de weinige zinnige van firefly.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij luistert toch niet AB. Verspilde moeite. Dan erbij kan ik soms wel lachen om zijn reacties en gaat de popcorn hier ook eens op.
In ander nieuws: Gister nog uiteindelijk een leuke speeddate gehad. En Paiq wemelt van ICT'ers en juffen dus een ICT-er met humor is dan ook wat zeldzamer bij die grote aantallen daarquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daarbij, deze onderstaande reactie is wat mij betreft één van de weinige zinnige van firefly.
Hoe leuk een date via een site ook kan zijn, het is inderdaad net iets leuker als het spontaan gebeurt, ik denk toch dat veel mensen dat wel zullen vinden. Dat is alleen wat zeldzamer en moet je zeker niet gaan zitten afdwingen met lijsten en aantallen. Je kunt best veel uit lichaamstaal en flirten halen, da's niks nieuws, maar het spontane is er net zo goed van af als je PUA gebruikt. Het is net iets te gemaakt om leuk te zijn.
[img] Op zaterdag 16 november 2013 18:52 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen op een datingsite hebben al voor hunzelf besloten om te gaan daten. Als diegene een beetje normaal is en normaal chat stemt ze er wel in mee, daarom doet ze dat en daarvoor heeft ze zich ingeschreven. Dat is heel wat anders dan je ware zelf durven bloot te stellen voor iemands neus. Daarvoor heb je ballen en spontaniteit voor nodig.
Ze vond het tegenstrijdig tov haarzelf.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Had je gevraagd waarom ze niet verder wilde chatten dan?
En quoten, niet mijn ding
Ik bedoelde meer hoe het dan verliep, maar snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ze vond het tegenstrijdig tov haarzelf.
Prima, ieder zijn of haar eigen ding.
Persoonlijk ben ik niet opzoek naar iemand die een vrouwelijke kopie is van mij.
Het duurde een moment voor ik het door hadquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In ander nieuws: Gister nog uiteindelijk een leuke speeddate gehad. En Paiq wemelt van ICT'ers en juffen dus een ICT-er met humor is dan ook wat zeldzamer bij die grote aantallen daar
[..]
Had je gevraagd waarom ze niet verder wilde chatten dan?
En quoten, niet mijn ding
Wow, wat een goede concrete tips.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je valt ook op vrouwen toch? Ik kwam gisteren toevallig een lesbisch stel tegen bij het stappen, het was erg gezellig. Wat me opviel was de mega positieve uitstraling. Dat is ook in principe de basis, zoveel mogelijk positieve emoties opdoen en veel met mensen praten die je niet kent om door te groeien. Het beste is om straks ook uit te gaan en jezelf te motiveren of elkaar als je met anderen gaat
Hoe het gesprek zelf verliep of nadat ik gevraagd had waarom ze dat zei?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer hoe het dan verliep, maar snap wat je bedoelt.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wow, wat een goede concrete tips.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:14 schreef een neppe ICT-er het volgende:
[..]
Het duurde een moment voor ik het door had
Nee, niet meerquote:
Ik chat gewoon door eigenlijk. Al heb ik hetzelfde ook wel eens meegemaakt dat er ineens een, laten we zeggen, onknap persoon tevoorschijn kwam.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:25 schreef -0- het volgende:
Zo vanavond voor de 2e opeenvolgende avond een tijd zitten paiqen met een speeddate contact. Erg leuk en wel wat gesproken over een mogelijke date binnenkort.
Af en toe zijn vrouwen weltrouwens.
Gisteren eentje:
Vraag 1: Hoe lang ben jij.
Nou ben ik 1.81, haar antwoord ow das te kort ik ben 1,82 doei.
En vroeg me af hoe jullie dat doen als de foto's zichtbaar worden tijdens het chatten?
Had gisteren een best leuk gesprek met iemand en ze zat midden in een verhaal en zodra de foto zichtbaar werd was het boem geblokkeerd. (Gelukkig was het wederzijds dus dat scheelde) Maar ik zou dan toch nog even het gesprek afmaken en desnoods daarna blokkeren.
Zijn jullie van het gelijk blokkeren of toch nog even de chat afmaken?
Ik ben niet meer wakker volgens mijquote:
Als ik toch eens eerlijk ga nadenken, durf ik eigenlijk wel te zeggen dat een beetje een vrouwelijke kopie van mij zoek.. En dat alleen maar omdat ik weet waartoe ik in staat kan zijn in een relatie. Dat verwacht ik eigenlijk ook van de ander...quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Persoonlijk ben ik niet opzoek naar iemand die een vrouwelijke kopie is van mij.
.......Dus....quote:Op zondag 17 november 2013 05:11 schreef firefly3 het volgende:
Ze raakte me als eerste aan. Over me borst en mijn schouder te strelen enz. Maar ik wist meteen dat ze totaal niet op me viel door mijn ervaring!! Concrete tips bestaan niet, het is door en door gaan. Jammer he))) het moderne pick up bestaat uit je eigen grenzen verleggen. Iets wat de massa niet doet.
Als ik uwes reacties lees hier, heb ik altijd lolquote:Op zondag 17 november 2013 05:39 schreef firefly3 het volgende:
Quote doet moeilijk hier. Heb je je internet lolletje weer gehad?
Ik tap geen positieve of negatieve emoties af van wat letters op mijn telefoon zoals jijquote:Op zondag 17 november 2013 05:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als ik uwes reacties lees hier, heb ik altijd lol![]()
Deed je dat maar.....quote:Op zondag 17 november 2013 05:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik tap geen positieve of negatieve emoties af van wat letters op mijn telefoon zoals jij
Klinkt goed, mooi manquote:Op zondag 17 november 2013 10:06 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Gisteren ook weer een date gehad. Was erg gezellig en leuke dame ook. Wel fijn om te merken dat iemand ook oprecht geïnteresseerd is in dingen die je verteld. Is niet altijd het geval. We zullen zien of er een vervolgafspraakje in zit. Die van vorige week was ook erg gezellig, maar die heeft dus helemaal niks meer laten horen.Benieuwd of deze nog wel een keer wil afspreken.
Haha nou zo bijzonder is het niet hoor. Eigenlijk bestaan al mijn eerste dates altijd gewoon uit een drankje doen met de dame in kwestie. Mijn voorkeur heeft dan gewoon ergens een gezellig cafeetje in de stad. Maar ben ook weleens op een eerste date al bij iemand thuis geweest en ik heb 1 keer iemand bij voor het eerst over de vloer gehad. Ik moet wel zeggen dat ik daar eigenlijk niet zo van ben, maar ik laat me soms nou eenmaal makkelijk overhalen.quote:Op zondag 17 november 2013 10:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Klinkt goed, mooi man. Zou je eens een eerste date willen omschrijven? Wat doe je, hoe doe je dat? Desnoods in een pm als je het niet hier open en bloot wil delen..
Dit klinkt herkenbaar en dat is ook hoe ik het meestal doe. Soms inderdaad op neutraal terrein en later pas bij iemand thuis. Ook al een keer iemand over de vloer gehad, soms klikte dat, soms niet.quote:Op zondag 17 november 2013 10:37 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Haha nou zo bijzonder is het niet hoor. Eigenlijk bestaan al mijn eerste dates altijd gewoon uit een drankje doen met de dame in kwestie. Mijn voorkeur heeft dan gewoon ergens een gezellig cafeetje in de stad. Maar ben ook weleens op een eerste date al bij iemand thuis geweest en ik heb 1 keer iemand bij voor het eerst over de vloer gehad. Ik moet wel zeggen dat ik daar eigenlijk niet zo van ben, maar ik laat me soms nou eenmaal makkelijk overhalen.
Maar goed gisteren dus afgesproken in de stad en de vraag is natuurlijk altijd of de klik die je via whatsapp hebt ook in het echt er is. Ik moet zeggen dat het in dit geval zelfs beter was. Ze is namelijk niet zo spraakzaam op de app, maar tijdens de date heeft ze de oren van mijn kop geluld.In positieve zin dan, want ze was oprecht geinteresseerd en ik in haar, waardoor het gesprek eigenlijk redelijk vloeiend verliep. Overigens was het ook één van de aantrekkelijkere dates die ik heb gehad, dus was ook niet onaardig om ernaar te kijken
. Uiteindelijk moest ze weg (En ik eigenlijk ook), maar merkte wel dat ze het echt tot de max tijd dat ze moest gaan gerekt had. Oftewel ik de rekening betaald (uiteraard) en afscheid genomen. Daarna nog thuis ff whatsapp bericht gestuurd dat ik het erg gezellig vond en zei vond dat ook. Dus nu afwachten of het ook daadwerkelijk nog een vervolg krijgt. Met die van vorige week had ik ook een leuke date en bij haar nam het appgedrag steeds meer af totdat ik na woensdag helemaal niks meer van haar hoorde
.
Als het contact leuk is dan komt het vanzelf ook wel van de andere kant inderdaad. Als ik even niks hoor (paar dagen of zo) dat stuur ik ook wel eens een sms/app/whatever, maar gebeurt net zo vaak andersom. Zo word je ook minder hard over jezelfquote:Op zondag 17 november 2013 10:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit klinkt herkenbaar en dat is ook hoe ik het meestal doe. Soms inderdaad op neutraal terrein en later pas bij iemand thuis. Ook al een keer iemand over de vloer gehad, soms klikte dat, soms niet.
Oprechte interesse is belangrijk en als dat er niet is, dan houdt het al snel op. De link van weinig of veel appen, dat verschilt per vrouw, de ene doet het veel, de andere minder.. Blijft grappig als je ze een paar dagen geen aandacht geeft, dan komen ze ineens weer. En dat is voor mij al een mijlpaal opzich, ik kon voorheen mensen niet met rust laten. Gaat nu al veel beter, gewoon eens proeven of het ook van twee kanten komt ja of nee.
Ik merk dat jij en ik daar wel redelijk hetzelfde in zijn. Wat je verteld over het niet met rust laten van de dames, daar had ik voorheen ook last van. Ik moet wel zeggen dat ik dankzij tinder wel contact met meerdere vrouwen tegelijk nu heb, dus op zich gaat het dan ook vanzelf dat je soms de ene iets meer appt dan de anderquote:Op zondag 17 november 2013 10:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit klinkt herkenbaar en dat is ook hoe ik het meestal doe. Soms inderdaad op neutraal terrein en later pas bij iemand thuis. Ook al een keer iemand over de vloer gehad, soms klikte dat, soms niet.
Oprechte interesse is belangrijk en als dat er niet is, dan houdt het al snel op. De link van weinig of veel appen, dat verschilt per vrouw, de ene doet het veel, de andere minder.. Blijft grappig als je ze een paar dagen geen aandacht geeft, dan komen ze ineens weer. En dat is voor mij al een mijlpaal opzich, ik kon voorheen mensen niet met rust laten. Gaat nu al veel beter, gewoon eens proeven of het ook van twee kanten komt ja of nee.
Wat was haar reactie dan?quote:Op zondag 17 november 2013 11:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Weekje geleden een date gehad, was erg leuk en over 2 weken volgt de tweede, maar ik betwijfel toch een beetje of het echt iets voor de toekomst gaat worden dit, gezien haar reactie ook.
Ondertussen heb ik wel de mogelijkheid om met andere dames te daten, maar twijfel of ik dit wel moet doen.
3 weken is idd wel lang. Als ik date en het klikt goed, probeer ik er toch max 1,5 week tussen te laten zitten. Uiteraard als de omstandigheden en de agendas het toelaten. Maar dat eerste zinnetje vind ik ook een beetje vreemd. Waarom ga je namelijk nog op date als je al weet dat degene met wie je date jou leuker vindt dan jij hem?quote:Op zondag 17 november 2013 11:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb inmiddels al 2x gehoord dat ze denkt dat ik haar leuker vind dat zij mij. Kan natuurlijk nog steeds dat ze me erg leuk vindt, daar niet van, maar het klinkt niet echt lekker in mijn oren.
Daarnaast houd ik er zelf wel van elkaar vaak te zien als je elkaar echt leuk vind en er zitten 3 weken tussen date 1 en 2. Naar mijn idee erg lang, maar ik ben ook geen ervaren dater. Ik heb het maar gewoon gevraagd hoe ze er over denkt en dan zien we wel. Er lang over piekeren heeft ook geen zin.
Daarom. Voorheen deed ik dat ook niet, daten met meerdere vrouwen. Maar ik heb al te vaak nu meegemaakt dat het leuk en gezellig is en het ineens na 4 dates ofzo ophoud. Als het serieuzer zou worden dan zou ik ook met eentje verdergaan uiteraard.quote:Op zondag 17 november 2013 11:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja, daarom. Maar we skypen dan wel weer regelmatig.
Ik wacht haar reactie gewoon ff af en ik denk dat ik het ook niet raar moet vinden om met meerdere vrouwen tegelijk te daten. Het is tenslotte maar daten en nog niet serieus.
Dat klopt inderdaad, wat dat betreft liggen wij op één lijn, als je nu een vrouw was hèquote:Op zondag 17 november 2013 10:58 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik merk dat jij en ik daar wel redelijk hetzelfde in zijn. Wat je verteld over het niet met rust laten van de dames, daar had ik voorheen ook last van. Ik moet wel zeggen dat ik dankzij tinder wel contact met meerdere vrouwen tegelijk nu heb, dus op zich gaat het dan ook vanzelf dat je soms de ene iets meer appt dan de ander. Maar idd, als ze je echt leuk vinden, dan komen ze vanzelf wel weer. Met mijn date van gisteren is het zo dat ze sowieso al niet uitgebreid veel appte, dus wat dat betreft verwacht ik in de loop van de dag wel weer een berichtje.
Ik ben er mee gestopt, vond het te vermoeiend. heb het in het verleen ook gedaan soms wel met 3 of 4 maar man wat een gedoe is dat zeg. Elke keer een tijd vinden wanneer je wel of niet kan en van alles onthouden. Nee was niet mijn dingquote:Op zondag 17 november 2013 11:41 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Daarom. Voorheen deed ik dat ook niet, daten met meerdere vrouwen. Maar ik heb al te vaak nu meegemaakt dat het leuk en gezellig is en het ineens na 4 dates ofzo ophoud. Als het serieuzer zou worden dan zou ik ook met eentje verdergaan uiteraard.
is dit een open sollicitatie momentjequote:Op zondag 17 november 2013 14:55 schreef smitjew het volgende:
zijn er op FOK! geen leuke zoekende dames dan ?
jah , maar werkt toch nooit op FOK! enige wat je kan doen is van dit soort steekjes laten vallen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is dit een open sollicitatie momentje
Ik heb vooral veel van die marketing & communicatie dames gedate. Vrouwen met een vlotte babbel. Hoewel ik op zo'n date makkelijk mee kan lullen, lijken ze op lange termijn altijd redelijk snel uitgekeken. Ik gooi het over een andere boeg en heb volgende week voor het eerst een date met een basisschool lerares. Hopelijk passen die meer bij mijquote:Op zondag 17 november 2013 14:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, wat dat betreft liggen wij op één lijn, als je nu een vrouw was hè.
De laatste tijd lijkt het wel alsof ik alleen maar labiele, instabiele, onstabiele, alleen maar met zichzelf bezig zijnde vrouwen aantrek.. Help!.
Tja we zullen zien. Voor mij is het nieuw, dus ik kan pas oordelen als ik er middenin zit. Met de eerste heb ik inmiddels een hele leuke date gehad gisteren en met de 2e staat er eentje gepland komende vrijdag. Tot nu toe lijkt het nog allemaal redelijk makkelijk te gaan.quote:Op zondag 17 november 2013 14:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt, vond het te vermoeiend. heb het in het verleen ook gedaan soms wel met 3 of 4 maar man wat een gedoe is dat zeg. Elke keer een tijd vinden wanneer je wel of niet kan en van alles onthouden. Nee was niet mijn dingElke keer als ik tijd vrij had was ik aan het daten. Dat gaat op den duur ook onwijs vervelen
quote:Op zondag 17 november 2013 14:55 schreef smitjew het volgende:
zijn er op FOK! geen leuke zoekende dames dan ?
Succes. Ik sta al een jaar open voor een relatie en na tig dates nog steeds vrijgezelquote:Op zondag 17 november 2013 15:12 schreef Planga het volgende:
Hoi ik ga dit topic volgen. Wil het liefst voor de jaarwisseling een vriendin, heb er net voor gebeden terwijl ik totaal niet geloof.
Sinds maandag actief op Paiq
zal ik je wat vertellen..... God bestaat niet. Jammer joh.quote:Op zondag 17 november 2013 15:12 schreef Planga het volgende:
Hoi ik ga dit topic volgen. Wil het liefst voor de jaarwisseling een vriendin, heb er net voor gebeden terwijl ik totaal niet geloof.
Hier zit je probleem. Je wilt te graag.quote:Op zondag 17 november 2013 15:16 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Succes. Ik wil al een jaar een vriendin en na tig dates nog steeds vrijgezel. En zo zitten er hier wel meer. Oftewel je eigen inschrijven op een datingsite is geen garantie dat je binnen een maand een vriendin hebt hoor.
quote:Op zondag 17 november 2013 15:12 schreef Planga het volgende:
Kan uiteraard wel. Het is maar net hoe laag je de lat legt.quote:Op zondag 17 november 2013 15:16 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Succes. Ik sta al een jaar open voor een relatie en na tig dates nog steeds vrijgezel. En zo zitten er hier wel meer. Oftewel je eigen inschrijven op een datingsite is geen garantie dat je binnen een maand een vriendin hebt hoor.
Klopt. Ik heb de tekst inmiddels al aangepastquote:Op zondag 17 november 2013 15:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hier zit je probleem. Je wilt te graag.
quote:
Genoeg mensen die daar inderdaad genoegen mee nemen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het kan overigens heel makkelijk: gewoon resoluut elke eis die je hebt laten vallen! Gewoon een lekkere dikke, gezellige, onaantrekkelijk meid met kort pittig kapsel en een bril uit de jaren '50 nemen
Die zijn juist ultra kritisch.quote:Op zondag 17 november 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het kan overigens heel makkelijk: gewoon resoluut elke eis die je hebt laten vallen! Gewoon een lekkere dikke, gezellige, onaantrekkelijk meid met kort pittig kapsel en een bril uit de jaren '50 nemen
Dat zeggen ze om hun vrijgezelle status te verantwoorden, maar zodra er een man geïnteresseerd is weten ze niet hoe snel ze zich moeten binden.quote:
Welke leeftijd hebben de vrouwen die jij aanspreekt?quote:Op zondag 17 november 2013 19:36 schreef watheet het volgende:
Ik vind de vrouwen (die aan mijn wensen voldoen qua opleiding, leeftijd, uiterlijk) op zowel paiq als tinder nogal bitchy doen. Terwijl ik zelf gewoon vriendelijk en enthousiast begin, raak er een beetje gedemotiveerd van.
quote:Hinder: hoi [naam]
[paar seconden later]
* [naam] heeft je geblokkeerd.
Dat snap ik dus echt niet he. Waarom zou je zo reageren als je op zo'n site zitquote:Op zondag 17 november 2013 19:36 schreef watheet het volgende:
Ik vind de vrouwen (die aan mijn wensen voldoen qua opleiding, leeftijd, uiterlijk) op zowel paiq als tinder nogal bitchy doen. Terwijl ik zelf gewoon vriendelijk en enthousiast begin, raak er een beetje gedemotiveerd van.
Dan moet je wat aan je eisen doen.quote:Op zondag 17 november 2013 19:36 schreef watheet het volgende:
Ik had een feestweekend aan de andere kant van het land wat dus betekende dat ik 2x3 uur in de trein zat. Onderweg had ik zo ongeveer de hele reis met haar zitten appen uit verveling. Zij had dit weekend ook een feest weekend. We werden nogal nieuwsgierig en vonden tot volgende week zondag wachtent te lang duren. Daarom besloten we vanmiddag maar om vanavond maar even wat te drinken op het station. Ook al waren we beiden enorm brakquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:15 schreef Rickario het volgende:
Oei, volgende week een date met een meid die 3-4 jaar ouder is dan ik. Als ik dat eerder had geweten was ik er niet aan begonnen. Maarja, laat ik het maar een kans geven
Vreemd. Heb ik geen last van. Maar goed, als een vrouw ook maar een bitchy uitstraling heeft en geen lach op haar gezicht like ik ze al niet.quote:
oke, misschien te vroeg geoordeeld. Twee leuke gesprekken gehad op paiq, worden waarschijnlijk allebei wel een date.quote:Op zondag 17 november 2013 22:34 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Vreemd. Heb ik geen last van. Maar goed, als een vrouw ook maar een bitchy uitstraling heeft en geen lach op haar gezicht like ik ze al niet.
Ik ook niet. Hoe knap ze ook zijn, dat zijn mn types gewoon niet.quote:Op zondag 17 november 2013 23:00 schreef watheet het volgende:
[..]
oke, misschien te vroeg geoordeeld. Twee leuke gesprekken gehad op paiq, worden waarschijnlijk allebei wel een date.
En dat is wel een prima strategie van jou, ga ik ook doen. Ik zie mezelf toch nooit serieus met zo iemand samen.
quote:Op zondag 17 november 2013 22:11 schreef Rickario het volgende:
Zo, vanavond een hele efficiënte date gehad met:
[..]
Ik had een feestweekend aan de andere kant van het land wat dus betekende dat ik 2x3 uur in de trein zat. Onderweg had ik zo ongeveer de hele reis met haar zitten appen uit verveling. Zij had dit weekend ook een feest weekend. We werden nogal nieuwsgierig en vonden tot volgende week zondag wachtent te lang duren. Daarom besloten we vanmiddag maar om vanavond maar even wat te drinken op het station. Ook al waren we beiden enorm brak
Aangekomen op het station bleek ze een nogal een ander figuur te hebben dan op de foto's (zullen wel oude foto's geweest zijn) Daarnaast was er echt totaal geen klik. Dus na 1 kop thee haar maar gevraagd of een 2e ronde thee nog zin had, of dat dit puur beleefdheid zou zijn. Ze gaf gelukkig aan dat ze twijfelde. Waardoor ik zonder dat het awkward werd voor kon stellen om het hier maar bij te laten.
Dit was mijn meest efficiënte date ever
Next.
Want?quote:Op maandag 18 november 2013 07:20 schreef Kekaa het volgende:
Ik denk dat ik mn Paiq account maar opzeg... en Tinder en Into my life van mn telefoon gooi
Leuk om te horen Kek!quote:Op maandag 18 november 2013 09:03 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Want we zijn er vrijwel zeker van dat het iets aan het worden is.
Goed bezigquote:Op maandag 18 november 2013 09:03 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Oh joh! Dat wist ik niet, maar leukquote:Op maandag 18 november 2013 09:03 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Haha inderdaadquote:Op zondag 17 november 2013 23:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]lekker goedkoop ook
Mooi hoor, oude foto's, foto's onder bepaalde hoek enzo... Na een tijdje begin je het wel te herkennen
Ze denken dat mannen tijdens de date dan toch wel 'doorgaan'quote:Op maandag 18 november 2013 11:06 schreef Rickario het volgende:
[..]
Haha inderdaad
Maar ik snap de logica niet echt dat dames foto's gebruiken waar ze IRL totaal niet op lijken. Dan begin je een wedstrijd toch al met 5-0 achterstand?
Als ze hun 'waarheidsgetrouwe' foto's nemen vindt er natuurlijk niet eens een wedstrijd plaats.quote:Op maandag 18 november 2013 11:06 schreef Rickario het volgende:
[..]
Haha inderdaad
Maar ik snap de logica niet echt dat dames foto's gebruiken waar ze IRL totaal niet op lijken. Dan begin je een wedstrijd toch al met 5-0 achterstand?
Of ze hopen je in te palmen met hun gechat en zorgen dat je ze al erg leuk gaat vinden voordat je ze in het echt hebt ontmoet...quote:Op maandag 18 november 2013 11:06 schreef Rickario het volgende:
[..]
Haha inderdaad
Een G-team in de Kuijp levert ook geen mooie pot op.quote:Op maandag 18 november 2013 11:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ze hun 'waarheidsgetrouwe' foto's nemen vindt er natuurlijk niet eens een wedstrijd plaats.Of je tegenstander is van het niveau zesde klasse G-voetbal.
Dat doen mannen toch ookquote:Op maandag 18 november 2013 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of ze hopen je in te palmen met hun gechat en zorgen dat je ze al erg leuk gaat vinden voordat je ze in het echt hebt ontmoet...
Voorbeschouwen op Feyenoord-PSV doe je maar ergens anders, Rickario.quote:Op maandag 18 november 2013 11:14 schreef Rickario het volgende:
[..]
Een G-team in de Kuijp levert ook geen mooie pot op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool. Zoveel tijd samen doorbrengen is wel extreem.quote:Op maandag 18 november 2013 13:12 schreef BeamofLight het volgende:
En vanavond weer terug naar weekend-date. Wordt vier op een rij. Vorige week zaterdag via Paiq gesproken. Toen vrijdag 1e date gehad (drankje gedaan) en dus gelijk 4 dagen achter elkaar. Ze is leuk en vooraf ingeschat totaal mijn type niet (uiterlijk).
Voor een type einzelgänger/zelfstandige vrouw gaan die tijd voor zichzelf ook prima vindt. Op de langere termijn moet je wel zo zijn wil je het kunnen volhouden lijkt me. Of een open relatie nemen natuurlijk.quote:Op maandag 18 november 2013 20:23 schreef Hinder het volgende:
-
Iemand ervaringen hiermee/meningen hierover?.
Neequote:Op maandag 18 november 2013 23:02 schreef watheet het volgende:
Stel je hebt een date met een meisje uit een andere stad. Is het dan standaard dat je als jongen daar naartoe gaat?
oke volgende en laatste noob vraag.quote:
Als jij het niets vindt, dan doe je het niet.quote:Op maandag 18 november 2013 23:34 schreef watheet het volgende:
[..]
oke volgende en laatste noob vraag.
Als je op paiq een date gepland hebt met 1 van je matches, is het dan normaal dat je ondertussen vaker online blijft komen op paiq om ook met anderen te flirten?
Ik heb er een beetje raar gevoel bij namelijk
daarmee zeg je dus eigenlijk dat het redelijk standaard is om wel te doen?quote:Op maandag 18 november 2013 23:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij het niets vindt, dan doe je het niet.
Verdenk je de ander ervan en je krijgt nu al de kriebels van een jaloers gevoel.. dan moet je daar maar eens wat aan gaan doen.
Tja wat is standaard. Maakt het uit wat standaard is?quote:Op maandag 18 november 2013 23:51 schreef watheet het volgende:
daarmee zeg je dus eigenlijk dat het redelijk standaard is om wel te doen?
Er is geen standaard. Doe gewoon waar jij je prettig bij voelt. Als je maar niet verwacht dat zij het zelfde doet. En je niet drukt maakt over wat zij buiten jou nog meer doet.quote:Op maandag 18 november 2013 23:51 schreef watheet het volgende:
[..]
daarmee zeg je dus eigenlijk dat het redelijk standaard is om wel te doen?
Ik betrapte mij er ook opquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:36 schreef Silenus het volgende:
Eens met firefly, wat is er met me aan de hand?
Ik gelukkig niet, ben ook echt een slet wat dat betreftquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:36 schreef Silenus het volgende:
Eens met firefly, wat is er met me aan de hand?
Maar ze is zielig en wat is nou 10 weken wachten!quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:56 schreef Silenus het volgende:
Haha 10 weken, dan zitten we in februari 2014.
In voor en tegenspoed hequote:Op dinsdag 19 november 2013 10:38 schreef Rickario het volgende:
Heb ik weer. Weer een date met een operatie in het verschiet
Ik vroeg haar gisteren op date en vervolgens vertelt ze doodleuk dat ik maar even geduld moet hebben omdat ze het druk heeft en vervolgens een operatie+revalidatie heeft. Over 10 weken zou ze wel tijd hebben voor een eerste date.
Daarop zei ik maar dat ik daar niet op ging wachten.
Nu is ze compleet over haar toeren en zegt ze dat ik overdreven reageer__________!
Ik heb dit ook wel eens jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:32 schreef Silenus het volgende:
Ach, soms heb je toch ook gewoon geen zin om met mensen te praten? Ik word af en toe ook helemaal gaar van dat gelul van iedereen. M'n collega's, vrienden, vrouwen op paiq/tinder/whatsapp, de kapster, mn moeder die belt, en dan dat gelul van mezelf nog...
Ik ben blij dat ik gewoon zwijgend door een supermarkt kan stiefelen zonder dat ik maar weer iedereen moet gaan aanspreken om nummers te regelen.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:38 schreef Rickario het volgende:
Ik vroeg haar gisteren op date en vervolgens vertelt ze doodleuk dat ik maar even geduld moet hebben omdat ze het druk heeft en vervolgens een operatie+revalidatie heeft. Over 10 weken zou ze wel tijd hebben voor een eerste date.
Nu is ze compleet over haar toeren en zegt ze dat ik overdreven reageer__________!
De valentijnsdag-date voor 2014 is dus al geregeld!quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:56 schreef Silenus het volgende:
Haha 10 weken, dan zitten we in februari 2014.
Tijdens boodschappen in de appie wil ik zonder oponthoud door kunnen struinenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dit ook wel eens jaHeel herkenbaar
Alsof je tegen die tijd een vriendin hebtquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:38 schreef Rickario het volgende:
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat hoeft zij toch niet te weten/denkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:01 schreef Kola het volgende:
Alsof je tegen die tijd een vriendin hebt
Als hij zijn opties open wil houden is hij wel goed op weg het te verkloten. Lekker subtiel, daar ga ik niet op wachten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat hoeft zij toch niet te weten/denken
God wat een viva-geneuzel is dit toch weer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:46 schreef Kola het volgende:
[..]
Als hij zijn opties open wil houden is hij wel goed op weg het te verkloten. Lekker subtiel, daar ga ik niet op wachten.
Wat een belediging!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
God wat een viva-geneuzel is dit toch weer.![]()
In 10 weken tijd kun je minstens 30 dates regelen, -als je wilt-. Maar oh wee als je het verkloot bij een of andere zeikmuts die geopereerd moet worden en het niet kan verkroppen dat iemand -die ze nog nooit heeft ontmoet- niet 10 weken in het klooster gaat om elkaar vervolgens misschien schaapachtig aan te staren. Wat verkloot je daar precies aan? Wat moet je met zo iemand?
Maar iemand die niet snapt dat 10 weken gewoon nog lang duurt en dan al uit der plaat schiet, daar wil je niet eens op wachten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:06 schreef Kola het volgende:
[..]
Wat een belediging!
Als hij zijn opties open had willen houden had hij beter iets kunnen zeggen in de trant van; oke, dat zien we dan wel. Of; dan spreken we elkaar tegen die tijd wel weer. Laat maar iets horen. Zoiets.
Niet dat hij helemaal niets mag doen in de tussentijd, maar zeg je dat je daar niet op gaat wachten dan verspil je sowieso iedere kans die je al had, mocht je over 10 weken vrij en dateloos zijn. Of niet?!
Nou ja, als zij hem echt zag zitten... Ik weet ook niet wat uit haar plaat schieten is. Maar als ze door een operatie buiten haar eigen wil om 2 maanden niet kan afspreken, en hij meteen zegt dat hij daar niet op gaat wachten? Wel een beetje bot toch. Ze begrijpt vast ook wel dat hij niet iedere avond op de bank gaat zitten wachtend tot zij kan. Maar 10 weken, je kan het dan tenminste een kans geven als je echt interesse hebt. Of is dat zo raar?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar iemand die niet snapt dat 10 weken gewoon nog lang duurt en dan al uit der plaat schiet, daar wil je niet eens op wachten.
Ik zou het ook gewoon afwachten als ik hem was geweest. Tis maar net hoe actief en alles hij is en hoeveel succes hoe je erop reageert.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:13 schreef Kola het volgende:
Nou ja, als zij hem echt zag zitten... Ik weet ook niet wat uit haar plaat schieten is. Maar als ze door een operatie buiten haar eigen wil om 2 maanden niet kan afspreken, en hij meteen zegt dat hij daar niet op gaat wachten? Wel een beetje bot toch. Ze begrijpt vast ook wel dat hij niet iedere avond op de bank gaat zitten wachtend tot zij kan. Maar 10 weken, je kan het dan tenminste een kans geven als je echt interesse hebt. Of is dat zo raar?
Als je het een beetje handig aanpakt hoef je niet eens 10 weken te wachtenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
God wat een viva-geneuzel is dit toch weer.![]()
In 10 weken tijd kun je minstens 30 dates regelen, -als je wilt-. Maar oh wee als je het verkloot bij een of andere zeikmuts die geopereerd moet worden en het niet kan verkroppen dat iemand -die ze nog nooit heeft ontmoet- niet 10 weken in het klooster gaat om elkaar vervolgens misschien schaapachtig aan te staren. Wat verkloot je daar precies aan? Wat moet je met zo iemand?
Haha, dat zou ik toch niet zo snel doen. Zie het al voor me, zit je bij haar op de rand van het bed, gezellig gesprek...zij fleurt helemaal op. En dan, ook al is het moment er niet naar, buig je voorover voor die eerste zoen.....quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:44 schreef Clicks_nl het volgende:
Eerste date was dus in het ziekenhuis
10 wekenquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:38 schreef Rickario het volgende:
De komende 4 week had ze het volgens haar te druk met afstuderen. Daarna een operatie met 6 week revalidatie. Als ze echt wil daten kan ze in die komende 4 weken echt wel een avondje vrij maken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:13 schreef Kola het volgende:
[..]
Nou ja, als zij hem echt zag zitten... Ik weet ook niet wat uit haar plaat schieten is. Maar als ze door een operatie buiten haar eigen wil om 2 maanden niet kan afspreken, en hij meteen zegt dat hij daar niet op gaat wachten? Wel een beetje bot toch. Ze begrijpt vast ook wel dat hij niet iedere avond op de bank gaat zitten wachtend tot zij kan. Maar 10 weken, je kan het dan tenminste een kans geven als je echt interesse hebt. Of is dat zo raar?
Waarom las ik masturberenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:26 schreef Rickario het volgende:
[..]
De komende 4 week had ze het volgens haar te druk met afstuderen.
Heb je in februari iets te doen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom las ik masturberen.
Wordt tijd dat ik weer eens ga daten
Ik ben wel van het plannen, maar niet zo ver van te vorenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:47 schreef Rickario het volgende:
[..]
Heb je in februari iets te doen?
37quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:49 schreef _peter_87 het volgende:
Ik vroeg me af, hoe veel vrouwen moet je over het algemeen een berichtje sturen om een date te regelen? Ik zit zelf op OKCupid, en het is niet alsof ik obsessief iedereen aanspreek, maar het is me nog nooit gelukt om via een datingsite op date te gaan.
Niet meer aan het daten dan? Als in.. niets leuks?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom las ik masturberen.
Wordt tijd dat ik weer eens ga daten
Meerdere redenenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet meer aan het daten dan? Als in.. niets leuks?
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
Meerdere redenen
M'n hoofd staat/stond er niet naar wegens wat persoonlijke en familiaire dingen
Internetdaten heb ik uberhaupt weinig zin in om energie in te steken (ga liever de kroeg in)
Verder aardig druk gehad (dus kon ook de kroeg niet in).
Vanaf begin december weer wat rustiger en is m'n grote vriend de wingman weer terug na z'n reis van 2 maanden.... dus misschien t.z.t.
haha kloptquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Ow dan komt het dan vast wel weer goed
Ik vind dat altijd wel jammer. Vind het zelf meestal wel gezellig om met anderen te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
haha kloptNiet dat ik hem ervoor nodig heb, maar ik heb dan in ieder geval weer een kroegmaatje die openstaat voor gesprekken met nieuwe mensen
de rest van m'n vrienden/kennissen is niet zo, op een vriendin van mij na
Gelukkig. Ik begon al een beetje panisch te worden dat het maar niet wilde lukken. Gewoon door blijven proberen dus?quote:
Ik zou na 30x proberen stoppen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:02 schreef _peter_87 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik begon al een beetje panisch te worden dat het maar niet wilde lukken. Gewoon door blijven proberen dus?
Ja, gewoon de 37 aantikken. Komt helemaal goed.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:02 schreef _peter_87 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik begon al een beetje panisch te worden dat het maar niet wilde lukken. Gewoon door blijven proberen dus?
Ik heb wel eens de 40 aangetiktquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:05 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ja, gewoon de 37 aantikken. Komt helemaal goed.
Sommige 200. En nee, dat ben ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de 40 aangetikt
Gadverdammequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige 200. En nee, dat ben ik niet
Op lexa moest ik meer moeite doen dan op tinder. Terwijl op tinder de vrouwen die ik date 10x mooier zijn dan mijn dates op lexaquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:49 schreef _peter_87 het volgende:
Ik vroeg me af, hoe veel vrouwen moet je over het algemeen een berichtje sturen om een date te regelen? Ik zit zelf op OKCupid, en het is niet alsof ik obsessief iedereen aanspreek, maar het is me nog nooit gelukt om via een datingsite op date te gaan.
1814 is een goed jaarquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gadverdammenecrofilie kan echt niet
Dude, je hebt m'n negativiteits spiraal doorbroken! Goeie verhalenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:41 schreef dudewhereismycar het volgende:
Kleine update van mijn kant, na bijna 4 maanden stilte :-)
Na maanden van leuke en soms vreemde dates via PAIQ ongeveer 5.5 maanden geleden begonnen met daten met een fantastische vrouw. Matched op veel vlakken en beide kijken wij nu met een glimlach naar de toekomst. We weten het beide 100%: wij gaan samen aan de toekomst bouwen! Hoe wij dit nu al weten? Omdat het zo goed klikt. Uiteraard leer je elkaar pas met de tijd kennen, maar laten we geen beren op de weg zien.
Sad but true die eerste....quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef namelessone-80 het volgende:
Ben zelf even gestopt met daten, maar mijn laatste ervaringen komen hierop neer. Ik moest ze even delen voor alle mensen met date failures, net als ik
Deze is wat lang..
Rock on!quote:Op woensdag 20 november 2013 00:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sad but true die eerste....
* Spezza19 ziet de laatste paar weken een leuke dame...
Het is erg gezellig...
Je bent wel heel snel getemd en haar meteen een uitgestippeld pad gegeven. Uitkijken dat ze geen klootzak op de weg tegen komt die de boel ineens een stuk spannender maakt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:41 schreef dudewhereismycar het volgende:
Na maanden van leuke en soms vreemde dates via PAIQ ongeveer 5.5 maanden geleden begonnen met daten met een fantastische vrouw. Matched op veel vlakken en beide kijken wij nu met een glimlach naar de toekomst. We weten het beide 100%: wij gaan samen aan de toekomst bouwen! Hoe wij dit nu al weten? Omdat het zo goed klikt. Uiteraard leer je elkaar pas met de tijd kennen, maar laten we geen beren op de weg zien.
het blijft apart hoe jij anderen geen relatie gunt, je bent echt een egoïstisch misbaksel, en blijf in je eigen topicquote:Op woensdag 20 november 2013 08:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent wel heel snel getemd en haar meteen een uitgestippeld pad gegeven. Uitkijken dat ze geen klootzak op de weg tegen komt die de boel ineens een stuk spannender maakt.
Ik durf tenminste te zeggen dat een stapje terug niet slecht is in zo'n vroeg stadium, waar heel veel mensen hier de mist in gaan. Met beiden voeten op de grond staan, vooral na een tijdje van niet gelukte dates, is zeer belangrijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:33 schreef Re het volgende:
[..]
het blijft apart hoe jij anderen geen relatie gunt, je bent echt een egoïstisch misbaksel, en blijf in je eigen topic
Ze zijn 5 maand aan het daten/relatie, dat het klintk alsof ie snel gaat, tja, beetje. Maar laat die jongen lekker verliefd zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 08:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik durf tenminste te zeggen dat een stapje terug niet slecht is in zo'n vroeg stadium, waar heel veel mensen hier de mist in gaan. Met beiden voeten op de grond staan, vooral na een tijdje van niet gelukte dates, is zeer belangrijk.
quote:Op woensdag 20 november 2013 08:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent wel heel snel getemd en haar meteen een uitgestippeld pad gegeven. Uitkijken dat ze geen klootzak op de weg tegen komt die de boel ineens een stuk spannender maakt.
Klinkt goed man, geniet ervan!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:41 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik las dat hij 5 maanden bezig was met daten in het algemeen. Mijn fout.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zijn 5 maand aan het daten/relatie, dat het klintk alsof ie snel gaat, tja, beetje. Maar laat die jongen lekker verliefd zijn
Hoe kan ik bovenstaande zien? Nu samenwonen bv of hoe of wat? Ben daar wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:41 schreef dudewhereismycar het volgende:
We weten het beide 100%: wij gaan samen aan de toekomst bouwen!
Ja waarom niet? Grote kans dat betreffende vrouwen miss wel in de zelfde trein zitten. Dit is echt iets wat je tussendoor doet dus bv in de trein.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:52 schreef Deezertje het volgende:
Durven jullie Tinder te gebruiken in de trein?![]()
Tsja, waarom niet. Zij die het herkennen doen het zelf ook. De anderen hebben geen idee...quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:52 schreef Deezertje het volgende:
Durven jullie Tinder te gebruiken in de trein?Ik heb best een groot telefoonscherm en tegenwoordig kijkt iedereen gewoon standaard met je mee op je scherm lijkt het wel... en als iemand voorbij loopt of kijkt is het natuurlijk wel een beetje raar gezicht dat je hele tijd foto's zit te sliden en mensen keurt...
Maar goed, zat mensen die het ook doen, alleen dan lekker thuis....
Sportiefquote:Op woensdag 20 november 2013 12:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik las dat hij 5 maanden bezig was met daten in het algemeen. Mijn fout.
Is anders wel erg toeval niet. Dus ja je kan je bedenken dat het bullshit is en ze je er zacht af wil laten komen. En wel aan denken, zorgt ervoor dat je verandert en de volgende keren het niet zo snel weer gebeurt.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:18 schreef kevin_ het volgende:
Vraagje, als je een aantal keren met iemand op date gaat. Na de date krijg je een bericht dat ze het erg leuk en gezellig vond. De volgende dag maak je afspraken met elkaar om elkaar te zien, maar dan krijg je een aantal dagen opeens een bericht dat ze niet over de ex heen is en zich niet 100% kan geven, ondanks dat er een klik is tussen ons. Dit is nou al de 2x dat dit gebeurd bij mij.
Is dit bullshit om mij er 'zacht' af te laten komen? Herkennen meer mensen dit?
Wat verandert er dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is anders wel erg toeval niet. Dus ja je kan je bedenken dat het bullshit is en ze je er zacht af wil laten komen. En wel aan denken, zorgt ervoor dat je verandert en de volgende keren het niet zo snel weer gebeurt.
Maarreh.. eerlijk zijn? Dat is ze toch? Ze vindt je niet leuk genoeg en is iedereen kennelijk nog met haar ex aan het vergelijken. Zou het zien als een sociaal wenselijk antwoord en gewoon normaal reageren. Trek het je niet te persoonlijk aan, ze kent je nog niet eens. Gewoon lekker verder daten en er wat luchtiger in staan.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:38 schreef kevin_ het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom ze gaat van ik vind het erg leuk met je en ik wil zo snel mogelijk weer afspreken, naar helemaal niks een aantal dagen later. Hatelijk als er zulke spelletjes gespeeld worden.... Wees gewoon eerlijk en bullshit niet.
Nou ja als hij weet waarom ze niet met hem willen afspreken weer kan hij dat misschien veranderen.quote:
Of hij zoekt iemand die wel voor hem wil gaan zoals ie is.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja als hij weet waarom ze niet met hem willen afspreken weer kan hij dat misschien veranderen.
Ik vind het zo zonde van alle moeite. Zeg dan niet meteen na de eerste date dat het erg leuk was en dat je a.s.a.p. weer wilt afspreken en dat er een klik is. Maar ja, je hebt gelijk. Ik ben ook netjes gebleven en haar verder succes gewenst.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maarreh.. eerlijk zijn? Dat is ze toch? Ze vindt je niet leuk genoeg en is iedereen kennelijk nog met haar ex aan het vergelijken. Zou het zien als een sociaal wenselijk antwoord en gewoon normaal reageren. Trek het je niet te persoonlijk aan, ze kent je nog niet eens. Gewoon lekker verder daten en er wat luchtiger in staan.
Hey, het overkomt ons allemaal wel eens. Of dat het juist andersom zo is maar da's minder pijnlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 19:51 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde van alle moeite. Zeg dan niet meteen na de eerste date dat het erg leuk was en dat je a.s.a.p. weer wilt afspreken en dat er een klik is. Maar ja, je hebt gelijk. Ik ben ook netjes gebleven en haar verder succes gewenst.
Daarbij, als het iets kleins was had ik het in die situatie gewoon gezegd. Maar dat wordt ook niet altijd in dank afgenomenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of hij zoekt iemand die wel voor hem wil gaan zoals ie is.
Heb dit ook 1 keer meegemaakt. Maand geleden nog. Dame in kwestie had 2 maanden daarvoor een relatie van 6 jaar achter de rug en na 3 hele leuke dates kwam ze erachter dat ze er nog niet aan toe was. Hield er al wel rekening mee, dus duidelijk genoeg voor mij.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:18 schreef kevin_ het volgende:
Vraagje, als je een aantal keren met iemand op date gaat. Na de date krijg je een bericht dat ze het erg leuk en gezellig vond. De volgende dag maak je afspraken met elkaar om elkaar te zien, maar dan krijg je een aantal dagen opeens een bericht dat ze niet over de ex heen is en zich niet 100% kan geven, ondanks dat er een klik is tussen ons. Dit is nou al de 2x dat dit gebeurd bij mij.
Is dit bullshit om mij er 'zacht' af te laten komen? Herkennen meer mensen dit?
Als je na 6 jaar een relatie binnen een maand een nieuwe "vriend" hebt ben je gewoon bang alleen te zijn en in mijn ogen een labiel persoonquote:Op woensdag 20 november 2013 22:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Er is geen peil op te trekken, sommige hoppen binnen een dag al naar een nieuwe man, andere binnen 2 / 3 maanden. Het kan een smoesje zijn of waarheid. Na een date ken ik iemand nog niet zo goed..
Dat. Ik zou me er ook niet zo comfortabel mee voelen denk ikquote:Op woensdag 20 november 2013 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je na 6 jaar een relatie binnen een maand een nieuwe "vriend" hebt ben je gewoon bang alleen te zijn en in mijn ogen een labiel persoon
Tenzij je het zelf hebt uitgemaakt en er stiekem al een jaar klaar mee was
Daarentegen meld ik me altijd graag aan voor het reboundvriendjequote:Op woensdag 20 november 2013 22:21 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat. Ik zou me er ook niet zo comfortabel mee voelen denk ik
Belangrijk detail...quote:Op woensdag 20 november 2013 22:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarentegen meld ik me altijd graag aan voor het reboundvriendje(mits ik weet dat ik de rebound ben
)
Was ook een flinke ninja editquote:
Precies, al verschilt dat per persoon natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Er is geen peil op te trekken, sommige hoppen binnen een dag al naar een nieuwe man, andere binnen 2 / 3 maanden. Het kan een smoesje zijn of waarheid. Na een date ken ik iemand nog niet zo goed..
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Leuk weekend voor de boeg. Voor het eerst 2 verschillende dates in één weekend (vrijdag en zondag). Gelukkig zit er zo'n 70 km afstand tussen beide locaties.
Misschien in het huisje naast je een vriendinnen- of vrijgezellenweekendquote:Op donderdag 21 november 2013 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga met m'n ouders, zus, nichtjes, zwager naar center parks... op zoek naar een milf dan maar
Je weet't nooit natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef MissGump het volgende:
[..]
Misschien in het huisje naast je een vriendinnen- of vrijgezellenweekend
Als neukbaar cadeautje?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
En mijn superschattige nichtjes van 3 en nog geen jaar pakken iedere vrouw in
Da's wel het ideequote:
Profiteer er van nu het nog kanquote:Op donderdag 21 november 2013 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet't nooit natuurlijk
En mijn superschattige nichtjes van 3 en nog geen jaar pakken iedere vrouw in
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:41 schreef MissGump het volgende:
Ik gebruik nichtjes en neefjes juist om de mannen (die ik niet wil) af te schrikken:
'Ja, ik heb echt 3 (of 2 of 1, al naar gelang hoe groot het shockeffect moet zijn) schatten van kinderen, wil je een foto zien?'
Het is trouwens wel onbegrijpelijk dat dames op Tinder zitten met baby's en kinderen op de fotoquote:Op donderdag 21 november 2013 13:41 schreef MissGump het volgende:
Ik gebruik nichtjes en neefjes juist om de mannen (die ik niet wil) af te schrikken:
'Ja, ik heb echt 3 (of 2 of 1, al naar gelang hoe groot het shockeffect moet zijn) schatten van kinderen, wil je een foto zien?'
Om over trouwfoto's nog maar niet te sprekenquote:Op donderdag 21 november 2013 14:11 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het is trouwens wel onbegrijpelijk dat dames op Tinder zitten met baby's en kinderen op de fotoDat schrikt toch gigantisch af. Ok...als het je eigen kinderen zijn kan ik het begrijpen.
Of een zwangere buik.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om over trouwfoto's nog maar niet te spreken
En geloof me, er is gewoon markt voor dat soort vrouwen hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 14:19 schreef Rickario het volgende:
[..]
Of een zwangere buik.![]()
Serieus langs zien komen op Tinder
Waarom zou een vent dat willenquote:Op donderdag 21 november 2013 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En geloof me, er is gewoon markt voor dat soort vrouwen hoor
Kijk eens rond op straat met wat voor figuren sommige mannen/vrouwen lopenquote:Op donderdag 21 november 2013 14:21 schreef Rickario het volgende:
[..]
Waarom zou een vent dat willen
Te vaak al gezien inderdaadquote:Op donderdag 21 november 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om over trouwfoto's nog maar niet te spreken
Nah dat schrikt helemaal niet zo erg af.. genoeg mannen die er totaal geen moeite mee hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:11 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het is trouwens wel onbegrijpelijk dat dames op Tinder zitten met baby's en kinderen op de fotoDat schrikt toch gigantisch af. Ok...als het je eigen kinderen zijn kan ik het begrijpen.
Ik kan me voorstellen dat wanneer je boven de 35 bent er misschien wat minder problemen mee hebt.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:57 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nah dat schrikt helemaal niet zo erg af.. genoeg mannen die er totaal geen moeite mee hebben.
Of als je Martijn heet, dan kan het zelfs een pluspunt zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:03 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat wanneer je boven de 35 bent er misschien wat minder problemen mee hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Of als je Martijn heet, dan kan het zelfs een pluspunt zijn.
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Of als je Martijn heet, dan kan het zelfs een pluspunt zijn.
Toch leuk om te horen meid!quote:Op donderdag 21 november 2013 19:59 schreef eefje801 het volgende:
Leuke nieuwe collegaBehalve korte gesprekjes over telepathie omdat we elkaar steeds in de lift treffen vandaag eindelijk wat meer gesproken, goeden muzieksmaak ook
Niet handig enzo dus rustig aan maar Eef
Kwam er eentje tegen en die had onderin dat opmerkingenveldje gezet "Dit is niet mijn kind!!"quote:Op donderdag 21 november 2013 14:11 schreef Rickario het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |