abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 november 2013 @ 11:01:56 #1
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133279006

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:39:24 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133281112
Haha, vanavond een tinder-date in Nijmegen. Dus ik whatsapp mijn (aldaar woonachtige) zusje of ik bij haar kan blijven slapen als het niks is.

Stuurt zij terug:
You got to be kidding! Ik heb ook een date vanavond in Nijmegen!
Oh no!
Ga naar Utrecht!

:') Ik moet er niet aan denken dat we straks in dezelfde kroeg zitten. Allebei aan het daten. :')
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 november 2013 @ 12:55:27 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133281486
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:39 schreef Silenus het volgende:
Haha, vanavond een tinder-date in Nijmegen. Dus ik whatsapp mijn (aldaar woonachtige) zusje of ik bij haar kan blijven slapen als het niks is.

Stuurt zij terug:
Oh no!
Ga naar Utrecht!

:') Ik moet er niet aan denken dat we straks in dezelfde kroeg zitten. Allebei aan het daten. :')
Kan je naderhand wel ervaringen uitwisselen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133281556
quote:

Stuurt zij terug:
Oh no!
Ga naar Utrecht!

Je weet zeker dat tindermeisje niet je zusje is? :')
pi_133281803
quote:

Stuurt zij terug:
Oh no!
Ga naar Utrecht!

Het kan nog erger, zij haar succesvolle date mee naar huis nemen en jij daar zonder aan komen, ik hoop dat ze een groot en niet al te gehorig appartmentje heeft :+
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_133287110
quote:

Stuurt zij terug:
Oh no!
Ga naar Utrecht!

Hihi, mijn vriend woont in Nijmegen. Maar hij komt vanavond naar Utrecht. ;)
  vrijdag 15 november 2013 @ 16:09:29 #7
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133287229
Waarom wonen er zoveel mensen in Nijmegen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_133287327
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap het ook niet. :')
pi_133287365
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:08 schreef MissGump het volgende:

[..]

Het kan nog erger, zij haar succesvolle date mee naar huis nemen en jij daar zonder aan komen, ik hoop dat ze een groot en niet al te gehorig appartmentje heeft :+
_O-
pi_133288191
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik heb volgende week ook een tinderdate in Nijmegen :D
  vrijdag 15 november 2013 @ 17:01:55 #11
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133288883
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:13 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet. :')
Daarom haal je hem dus maar lekker naar Utrecht. Verstandig. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:37 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

ik heb volgende week ook een tinderdate in Nijmegen :D
Ik heb sowieso het idee dat op FOK! relatief veel mensen van buiten de Randstad zitten.
Maar op Tinder kennelijk ook.
pi_133289582
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:22 schreef Silenus het volgende:
Precies, schiet je inderdaad niks mee op. "Ik waardeer je eerlijkheid". Alsof zij weet wanneer ik eerlijk ben of niet. :')
Nee, maar gaat het ook niet om. Zie het maar als een adequate manier om de druk er in een vroeg stadium vanaf te halen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_133290089
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb sowieso het idee dat op FOK! relatief veel mensen van buiten de Randstad zitten.
Maar op Tinder kennelijk ook.
Dit komt op mij over alsof in jouw ogen de hele wereld draait om de randstad.... Man, open je ogen, er is heeeel wat meer en heel wat mooiers dan die rukrandstad :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_133290343
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:24 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nee, maar gaat het ook niet om. Zie het maar als een adequate manier om de druk er in een vroeg stadium vanaf te halen.
Welke "druk"? Het zit allemaal tussen de oren.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 november 2013 @ 17:57:52 #15
Brabo Bastard
pi_133290461
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:42 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dit komt op mij over alsof in jouw ogen de hele wereld draait om de randstad.... Man, open je ogen, er is heeeel wat meer en heel wat mooiers dan die rukrandstad :')
Zoals Brabant O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133290585
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Welke "druk"? Het zit allemaal tussen de oren.
Huh? Wat bazel jij nou weer?
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:02:30 #17
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133290591
Dalijk op date. Paiqster. Zou haar eigenlijk morgen op party ontmoeten. Morgenvroeg weet ik of dat ontwijken wordt of omhelzen.
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:08:17 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133290740
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:42 schreef theKiD het volgende:

[..]

Bravo, aan de hand van 1 post dit concluderen. Een gevoelig punt voor je?

Het is louter dat er hier vrij veel mensen wonen in vergelijking met bijvoorbeeld Groningen.
pi_133290839
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Bravo, aan de hand van 1 post dit concluderen. Een gevoelig punt voor je?

Het is louter dat er hier vrij veel mensen wonen in vergelijking met bijvoorbeeld Groningen.
Dat is idd een gevoelig puntje.. De verklaring ga ik wijselijk niet geven. Zou de sfeer op niveau firefly3-paar-weken-geleden, brengen :D
*** Nul Dertien ***
pi_133290851
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zoals Brabant O+
Hell yeah! O+
*** Nul Dertien ***
pi_133290890
hoi ik ben weer op de markt na een paar jaartjes. :')

Ik wil paiq proberen zitten er voor of nadelen aan aanmelden via facebook?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 november 2013 @ 18:13:46 #22
Brabo Bastard
pi_133290899
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:02 schreef BeamofLight het volgende:
Dalijk op date. Paiqster. Zou haar eigenlijk morgen op party ontmoeten. Morgenvroeg weet ik of dat ontwijken wordt of omhelzen.
Veel plezier!
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 november 2013 @ 18:14:20 #23
Brabo Bastard
pi_133290922
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:13 schreef watheet het volgende:
hoi ik ben weer op de markt na een paar jaartjes. :')

Ik wil paiq proberen zitten er voor of nadelen aan aanmelden via facebook?
Ik heb mijn eigen account zonder FB. Maar ik had dat al voor ik FB had :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133291217
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:02 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Huh? Wat bazel jij nou weer?
Over welke druk heb je het over?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133291286
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Over welke druk heb je het over?
Nee wacht even, welke druk bedoelde jij dan? Want je loopt weer eens aannames te maken die slaan als een lul op een drumstel vermoed ik zo.
pi_133292578
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:27 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nee wacht even, welke druk bedoelde jij dan? Want je loopt weer eens aannames te maken die slaan als een lul op een drumstel vermoed ik zo.
Druk om het te laten werken misschien? Nu jij.
pi_133292631
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wordt jij nou nooit doodmoe van je zelf?

En waar zijn je eigen date/datingsite ervaringen he? Of ga je weer ijsjes uitdelen aan meisjes in de kroeg? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_133292710
ik vind dat paiq nu al vermakelijk.
pi_133292877
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat ik al zei; je maakt aannames die als een lul op een drumstel slaan. Wéér. Daar moet je toch echt eens mee ophouden wil je ooit nog een keertje serieus genomen worden, firefly. Tot die tijd ben je gewoon een kereltje die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.

Met de druk eraf halen bedoelde ik dat het geen vervelende situaties oplevert in de toekomst, voor haar en voor mij omdat zij precies weet waar ik mee bezig ben. Daar. Is dat nu zo moeilijk?
pi_133292975
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wat ik al zei; je maakt aannames die als een lul op een drumstel slaan. Wéér. Daar moet je toch echt eens mee ophouden wil je ooit nog een keertje serieus genomen worden, firefly. Tot die tijd ben je gewoon een kereltje die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.

Met de druk eraf halen bedoelde ik dat het geen vervelende situaties oplevert in de toekomst, voor haar en voor mij omdat zij precies weet waar ik mee bezig ben. Daar. Is dat nu zo moeilijk?
Mijn vraag staat nog steeds, welke druk? Beetje vreemde manier van verwoorden. Wie weet zit ze er totaal niet mee. Dan zit je dan met je "druk eraf halen".
pi_133293128
Iemand hier weleens gehad dat een vrouw zo geshockeerd is dat je haar op date hebt gevraagd, dat ze gewoon spontaan niet meer terug reageert :D
pi_133293335
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:27 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Iemand hier weleens gehad dat een vrouw zo geshockeerd is dat je haar op date hebt gevraagd, dat ze gewoon spontaan niet meer terug reageert :D
Meestal is dat gewoon een dikke vette nee hoor. Hoe weet jij zo zeker dat ze in shock is dan?

Hier ook veel dates in/uit Nijmegen! Lekker goedkoop stadje ook qua drankjes. Of daten we soms allemaal met dezelfde meiden? :P In dat geval moeten we maar eens beginletters van de voornaam posten. Zal me niets verbazen trouwens...
pi_133293747
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wordt jij nou nooit doodmoe van je zelf?

En waar zijn je eigen date/datingsite ervaringen he? Of ga je weer ijsjes uitdelen aan meisjes in de kroeg? :')
Mijn meest recente dates waren met vrouwen die ik ontmoet heb bij het station en gewoon in de stad begin van de avond rond etenstijd ^O^ Maarja openingpost: "PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. ".

Alleen tinder en paiq mogen _O-
pi_133293775
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mijn vraag staat nog steeds, welke druk? Beetje vreemde manier van verwoorden. Wie weet zit ze er totaal niet mee. Dan zit je dan met je "druk eraf halen".
Die vrouwen zijn er uiteraard ook, maar dat is dan des te beter natuurlijk als je zelf toch al niet meer wil. Niks hoeft en alles mag. Ergo; er is geen druk van een niet realistisch verwachtingspatroon bij de ander.

Snap je het nu? Of moet ik twee poppetjes met tekstballonnen voor je tekenen zodat je het beter bevat?
pi_133293813
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mijn meest recente dates waren met vrouwen die ik ontmoet heb bij het station en gewoon in de stad begin van de avond rond etenstijd ^O^ Maarja openingpost: "PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. ".

Alleen tinder en paiq mogen _O-
Een keertje hoi zeggen telt niet hoor.
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:50:43 #36
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133294126
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

In ander nieuws: heb er nu eentje op Paiq via een oneliner die bij jou om de hoek woont.
pi_133294175
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

In ander nieuws: heb er nu eentje op Paiq via een oneliner die bij jou om de hoek woont.
In de schaduw van de Burcht? Can't go wrong there. :7
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:53:27 #38
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133294238
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

In de schaduw van de Burcht? Can't go wrong there. :7
Op fietsafstand als ik het mag geloven. Precies :7 Nog even de foto vrijspelen ;)
pi_133294326
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Op fietsafstand als ik het mag geloven. Precies :7 Nog even de foto vrijspelen ;)
Kun je op de ochtend van de 14e gelijk door, slim bekeken.
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:00:28 #40
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133294506
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:55 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Kun je op de ochtend van de 14e gelijk door, slim bekeken.
Precies! ;)
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:03:31 #41
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133294632
Aargh! Waarom nou weer een ruitjesblouse? Na ja, eerst maar even verder kletsen.
pi_133294680
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:03 schreef eefje801 het volgende:
Aargh! Waarom nou weer een ruitjesblouse? Na ja, eerst maar even verder kletsen.
Dat is nog altijd mode hier. Net als bier drinken en negers lynchen op vrijdagavond.
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:08:43 #43
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133294856
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat is nog altijd mode hier. Net als bier drinken en negers lynchen op vrijdagavond.
Hier ook ja..
Dat het op je werk netjes is, soit, maar privé, op zo'n paiqfoto? Het is net linkedin zo :')
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 november 2013 @ 20:13:38 #44
Brabo Bastard
pi_133295077
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hier ook ja..
Dat het op je werk netjes is, soit, maar privé, op zo'n paiqfoto? Het is net linkedin zo :')
Hij wil goed voor de dag komen :Y
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:20:11 #45
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133295384
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hij wil goed voor de dag komen :Y
Jaaa.. weet het :) Maar op de een of andere manier vind ik het antisexy ofzo. Komt denk ik doordat ik er op mijn werk door wordt omringd, die ruitjesblouses. Toren C is er niets bij. Oh en nu heeft hij volgens eigen zeggen al zoveel humor dat iedereen van zijn stoelt valt van het lachen als hij wat zegt maar ik heb nog niet één keer moeten grinniken..

Aargh! en nu de standaardvragen
dat wordt hem niet denk ik H_J, de 14de
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 november 2013 @ 20:28:16 #46
Brabo Bastard
pi_133295673
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jaaa.. weet het :) Maar op de een of andere manier vind ik het antisexy ofzo. Komt denk ik doordat ik er op mijn werk door wordt omringd, die ruitjesblouses. Toren C is er niets bij. Oh en nu heeft hij volgens eigen zeggen al zoveel humor dat iedereen van zijn stoelt valt van het lachen als hij wat zegt maar ik heb nog niet één keer moeten grinniken..

Aargh! en nu de standaardvragen
dat wordt hem niet denk ik H_J, de 14de
Bedank hem voor de genomen moeite, op zijn minst :P
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:29:43 #47
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133295741
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Bedank hem voor de genomen moeite, op zijn minst :P
Lol, welke moeite? Ik moet het gesprek steeds gaande houden en als ik heel even niks zeg zegt hij: En toen was het stil... :D
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:30:56 #48
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133295793
Okee.. verwijderd. Next!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 november 2013 @ 20:34:49 #49
Brabo Bastard
pi_133295957
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Lol, welke moeite? Ik moet het gesprek steeds gaande houden en als ik heel even niks zeg zegt hij: En toen was het stil... :D
Oh my God, zo een :')

quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:30 schreef eefje801 het volgende:
Okee.. verwijderd. Next!
Yup. His loss!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133295963
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Meestal is dat gewoon een dikke vette nee hoor. Hoe weet jij zo zeker dat ze in shock is dan?

Hier ook veel dates in/uit Nijmegen! Lekker goedkoop stadje ook qua drankjes. Of daten we soms allemaal met dezelfde meiden? :P In dat geval moeten we maar eens beginletters van de voornaam posten. Zal me niets verbazen trouwens...
Dat was een geintje. Dat zei ik puur om het feit dat ik geen antwoord meer krijg terwijl we middenin een gesprek zaten. Maar goed, ik ga er maar vanuit dat het een "Nee" is, vraag me alleen af waarom ze me dit niet gewoon kan zeggen dan ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')