SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TS gedraagt zich inderdaad kinderachtig.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Belachelijk. Ik had nog zo'n respect voor die man.
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
TS gedraagt zich inderdaad kinderachtig.
Ik denk dat het ook met name Ronald was, aangezien hij geen baan als hoofdrainer heeft. Maar sowieso was het gewoon een antwoord op een vraag.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:22 schreef Pedroso het volgende:
Op zich geen probleem, een trainer moet soms in de kelder van het voetbal werken om alles op waarde te schatten.
Frank had moeten zeggen dat hij dat niet wist en er nu niks over kon zeggen...quote:Op donderdag 14 november 2013 23:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook met name Ronald was, aangezien hij geen baan als hoofdrainer heeft. Maar sowieso was het gewoon een antwoord op een vraag.
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:44 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Frank had moeten zeggen dat hij dat niet wist en er nu niks over kon zeggen...
Waarom?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:44 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Frank had moeten zeggen dat hij dat niet wist en er nu niks over kon zeggen...
*kuch* Teletekst *kuch*quote:Op donderdag 14 november 2013 23:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom?
Een trainer kan toch best zeggen dat hij ook wel een andere club zou willen coachen in de toekomst?
Moeilijke mensen hier allemaal
Ik zie het probleem ook niet zo.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Who cares dat hij dat heeft gezegd
Wat is er precies gebeurd dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:53 schreef Burrito het volgende:
DAT DIT KAN IN AMSTERDAM111!!!!! Slecht presteren en heulen met de vijand!![]()
Weg met Frank
Ja maar jij had dan ook Feyenoord supporter moeten worden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van mijn part slaapt hij in een Feyenoord pyama dan nog kan ik er niet van wakker liggen
Wat probeer je nou knul?quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij had dan ook Feyenoord supporter moeten worden.
jep heeft al getekend voor 10 jaar weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:14 schreef GwaiLow het volgende:
Gaat Frank naar Feyenoord oid? Wat is er aan de hand?
Ahh oke, dat mag hij best zeggen ook al is het niet heel handig zolang hij werkzaam is in Amsterdam. Snap ook wel dat de supporters hem als een echte ajacied zien, dus komt het een beetje kut over als hij zegt ooit ook voor Feyenoord te kunnen werken. Ging Cruijff des tijds niet naar Feyenoord omdat Ajax hem niet meer wilde of er niet met hem uit kwam?quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:15 schreef Myph. het volgende:
Natuurlijk gaat Frank dat niet. Hij heeft enkel toegelicht dat het ooit eens zou kunnen gebeuren. Over 15 jaar ofzo. (Feyenoord of PSV. Zowel Frank als Ronald sluiten niks uit in de toekomst)
Ajax bood hem geen contract. Uit wraak heeft hij toen bij Feyenoord getekend.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ahh oke, dat mag hij best zeggen ook al is het niet heel handig zolang hij werkzaam is in Amsterdam. Snap ook wel dat de supporters hem als een echte ajacied zien, dus komt het een beetje kut over als hij zegt ooit ook voor Feyenoord te kunnen werken. Ging Cruijff des tijds niet naar Feyenoord omdat Ajax hem niet meer wilde of er niet met hem uit kwam?
En tja Koeman, die heeft al bij Ajax, PSV en Feyenoord gezeten als trainer.
Precies, dus dat is wat anders. Maar zolang Ajax hem wilt, en redelijk aan de eisen van Frank voldoet, kan hij moeilijk naar Feyenoord gaan vind ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:20 schreef Myph. het volgende:
[..]
Ajax bood hem geen contract. Uit wraak heeft hij toen bij Feyenoord getekend.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij had dan ook Feyenoord supporter moeten worden.
Daar snijdt Litmanen een gevoelig punt aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat probeer je nou knul?![]()
Jij bent wel de allerlaatste die daar iets over mag zeggen![]()
![]()
En als speler.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En tja Koeman, die heeft al bij Ajax, PSV en Feyenoord gezeten als trainer.
Ik ging al met mijn ouwe naar Ajax toen we nog in de Meer speelde dat kunnen er hier maar weinig zeggenquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Daar snijdt Litmanen een gevoelig punt aan
niet alleen hierquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ging al met mijn ouwe naar Ajax toen we nog in de Meer speelde dat kunnen er hier maar weinig zeggen
Gezien de meeste leeftijden hier zal dat ook vrij lastig zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ging al met mijn ouwe naar Ajax toen we nog in de Meer speelde dat kunnen er hier maar weinig zeggen
Dat maakt het niet minder grappig dat JR-Style vind dat ik maar voor Feyenoord had moeten zijn in plaats van Ajaxquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gezien de meeste leeftijden hier zal dat ook vrij lastig zijn.
Dat is maar de halve waarheid. In zijn omgeving was bekend dat Cruijff vanaf het eerste moment dat hij voet zetten in de kuip diep onder de indruk was van de atmosfeer, de grootsheid.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:20 schreef Myph. het volgende:
[..]
Ajax bood hem geen contract. Uit wraak heeft hij toen bij Feyenoord getekend.
uhuhquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:35 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is maar de halve waarheid. In zijn omgeving was bekend dat Cruijff vanaf het eerste moment dat hij voet zetten in de kuip diep onder de indruk was van de atmosfeer, de grootsheid.
Vanaf dat moment was het een stille wens om ooit een keer voor Feijenoord te spelen. Als ras-amsterdammer kon hij dit natuurlijk niet hardop zeggen dus hebben ze later dat wraakverhaal verzonnen.
Dat is inderdaad nog wel vrij ironischquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder grappig dat JR-Style vind dat ik maar voor Feyenoord had moeten zijn in plaats van Ajax
quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:35 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is maar de halve waarheid. In zijn omgeving was bekend dat Cruijff vanaf het eerste moment dat hij voet zetten in de kuip diep onder de indruk was van de atmosfeer, de grootsheid.
Vanaf dat moment was het een stille wens om ooit een keer voor Feijenoord te spelen. Als ras-amsterdammer kon hij dit natuurlijk niet hardop zeggen dus hebben ze later dat wraakverhaal verzonnen.
Nee hoor. Jij houdt van hardwerkende middelmaat en ik van technisch verzorgd voetbal met bluf. Ik zie niet in waarom ik er niks over mag zeggenquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat probeer je nou knul?![]()
Jij bent wel de allerlaatste die daar iets over mag zeggen![]()
![]()
Die hele sfeer daar wordt overdreven. Ze willen ergens de beste in zijn ofzoquote:Op vrijdag 15 november 2013 07:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Feyenoord is ook een grote club. Qua supportersschare echt respect, en de ambiance is altijd om te benijden. Echter, de rest van de club is![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel een leuk verhaal, klopt alleen weinig van, je hoeft alleen maar te kijken naar de toeschouwersgemiddelden van die tijd in de Kuip.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:35 schreef eight het volgende:
[..]
Nee. Tegen AZ was het weerquote:Op vrijdag 15 november 2013 07:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hele sfeer daar wordt overdreven.
Het mooiste aan Feijenoorders vind ik altijd dat ze hun eigen motto niet begrijpen. Altijd een grote bek maar vrijwel niks presteren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:54 schreef HeatWave het volgende:
het klopt ook wel ten delen hoor. Maar dat is wel te verklaren door een verschil in karakter tussen Amsterdammers en Rotterdammers.
Voor rotterdammers is voetbal gewoon het enige lichtpuntje in hun leven, voor Amsterdammers is het een aanvulling op het rijke, vol entertainment zittende leven..
idd, geen woorden maar daden en vervolgens nooit kampioen worden, beetje apart is het wel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het mooiste aan Feijenoorders vind ik altijd dat ze hun eigen motto niet begrijpen. Altijd een grote bek maar vrijwel niks presteren.
Ik blijf het ook echt een hele rare aankoop vinden.quote:
Dat zal hij ook niet doen, zie hem nog wel met Bergkamp naar Arsenal gaan in 2015 of zo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:05 schreef Haikantje het volgende:
Ach de sfeer in de kuip.. De hele tijd stil en dan een keer schreeuwen of 1 keer hand in hand zingen.. ze staan en dat is dan leuk maargoed.
OT dan maar weer?
Zolang frankie ajax maar niet verlaat voor die 2 ploegen vind ik het prima. Wat hij over 10 jaar wil doen is zijn zaak:)
Ik vind het altijd zo mooi dat als ze het niet met voetbal kunnen winnen ze gelijk over de sfeer en supporters beginnen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hele sfeer daar wordt overdreven. Ze willen ergens de beste in zijn ofzo
Arsenal of Barcelona.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal hij ook niet doen, zie hem nog wel met Bergkamp naar Arsenal gaan in 2015 of zo.
Ik heb goeie herinneringen aan de Kuip, we gingen en gaan daar toch meestal als winnaar weg, niets mooiers dan die haat en teleurstelling tegelijkertijd te zien, jammer zonder uitpubliek is de klassieker niet meer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo mooi dat als ze het niet met voetbal kunnen winnen ze gelijk over de sfeer en supporters beginnen.
Mijn hele schoonfamilie is voor Feyenoord.
2 weken geleden vonden ze het fantastisch dat ze boven Ajax stonden en dat zouden ze blijven, gerechtigheid, blablabla.
Een week later staan ze weer onder Ajax, dus ik hun een beetje sarren.
Gelijk lopen roepen dat de sfeer bij hun zo fantastisch is en als je in de Kuip bent geweest je niets anders meer wil.
Ik moet daar altijd wel om lachen
twitter:
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 14:31:16Kinsbergen formuleert doelstellingen #ajax: kampioen en Europees overwinteren, elk jaar. Beste opleiding en talentpool van Europa reageer retweet
Nog eens duidelijk voor Smoofie.twitter:
Waarom heb je die tweet aangepast? Ze bedoelen 19 miljoen in 2011-2012, 11 miljoen in 2012-2013 en dat daalt verder.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Aha, nee ik zag op twitter dat mensen 9*. Bedanktquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom heb je die tweet aangepast? Ze bedoelen 19 miljoen in 2011-2012, 11 miljoen in 2012-2013 en dat daalt verder.
Ik ook. Maargoed; voor t zelfde geld waren veltman en denswil niet doorgebroken, zonder aankoop had je dan dikke problemen gehad. Daarbij zijn 4CV's ook geen overdreven luxe.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik blijf het ook echt een hele rare aankoop vinden.
4 zijn er gewoon nodig, anders heb je bij een blessure geen centrale verdediger meer op de bank. Vraag is alleen of van der Hoorn a 4 miljoen daarvoor nodig was.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ook. Maargoed; voor t zelfde geld waren veltman en denswil niet doorgebroken, zonder aankoop had je dan dikke problemen gehad. Daarbij zijn 4CV's ook geen overdreven luxe.
Ja. En het is ook al eens gebleken dat je 3 fatsoenlijke verdedigers moet hebben. En dat vd Hoorn nu zo slecht speelt is net zo'n tegenvaller als het een meevaller is Veltman en Denswil het zo goed doen. En wat had je dan moeten doen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
4 zijn er gewoon nodig, anders heb je bij een blessure geen centrale verdediger meer op de bank. Vraag is alleen of van der Hoorn a 4 miljoen daarvoor nodig was.
Ze hebben al eerder zoiets gedaan met Cillessen, koste ook miljoenen en zat 2 jaar op de bank.
Uh, nee. Dat zijn backs.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:57 schreef wieisboos het volgende:
Alsof van Rhijn, Boilesen en Blind niet centraal kunnen spelen
Ze kúnnen het wel, dat was zijn punt denk ik. In de jeugd speelden ze wel eens op die positie dacht ik.quote:
Je punt is? Siem is middenvelder en kan in de spits spelen. Die jongens hebben in de jeugd centraal gespeeld.quote:
alledrie inderdaad.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze kúnnen het wel, dat was zijn punt denk ik. In de jeugd speelden ze wel eens op die positie dacht ik.
dat denk ik ook ja. Vandaar m'n reactie.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze kúnnen het wel, dat was zijn punt denk ik.
Een spits die niet op het middenveld kan spelen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:11 schreef wieisboos het volgende:
Siem is middenvelder en kan in de spits spelen.
Omdat hij oorspronkelijk CV was.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja. Vandaar m'n reactie.
Zo'n Van Rhijn kan niet eens fatsoenlijk op de back spelen.
Misschien is Van Rhijn wel een centrale verdediger die geen rechtsback kan spelen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja. Vandaar m'n reactie.
Zo'n Van Rhijn kan niet eens fatsoenlijk op de back spelen.
[..]
Een spits die niet op het middenveld kan spelen.
Als dat zo was had hij daar wel eens gestaan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Misschien is Van Rhijn wel een centrale verdediger die geen rechtsback kan spelen.
Hij werd doorgeschoven naar het eerste als rechtsback. Toen deed hij het niet verkeerd en werd hij gezien als de nieuwe opvolger van Blackcard Crackquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat zo was had hij daar wel eens gestaan.
Weet ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij werd doorgeschoven naar het eerste als rechtsback. Toen deed hij het niet verkeerd en werd hij gezien als de nieuwe opvolger van Blackcard Crack
Wel een jongen waar we nu profeit van hebben en anders misschien nooit hadden kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
4 zijn er gewoon nodig, anders heb je bij een blessure geen centrale verdediger meer op de bank. Vraag is alleen of van der Hoorn a 4 miljoen daarvoor nodig was.
Ze hebben al eerder zoiets gedaan met Cillessen, koste ook miljoenen en zat 2 jaar op de bank.
Blijf jij maar lekker naïef manquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Bojan, Duarte, van der Hoorn....quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker naïef man. Als je spelers kunt kopen, en ze nodig hebt, moet je ze ook gewoon kopen. Klaar. Alles op de jeugd zetten is echt zo kanjer dom, snap niet dat jij, en anderen, dat niet inzien.
Maar Bojan en Van der Hoorn zijn tot nu toe miskopen!!!!111!!!!!!quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bojan, Duarte, van der Hoorn....
Ik heb deze discussie al eerder met je gehad waar je argumenten vrij doorzichtig en slap waren en je niet kwam met argumenten waar 'ge-eist'. Dat jij de koopzieke perioden onder Coronel en co gewend bent, kunnen wij ook niets aan doen. Dat jij het wat meer verbaal gaat spelen, is ook vrij kansloos.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker naïef man. Als je spelers kunt kopen, en ze nodig hebt, moet je ze ook gewoon kopen. Klaar. Alles op de jeugd zetten is echt zo kanjer dom, snap niet dat jij, en anderen, dat niet inzien.
quote:Ajax wil 'generatie die de hele wereld aan kan' klaarstomen
Tijdens een aandeelhoudersvergadering hebben de raad van commissarissen en directie van Ajax nog maar eens de ambitieuze doelstelling van de club uiteengezet. Ook de gezonde financiële cijfers kwamen aan bod, terwijl voetbaldirecteur Marc Overmars liet weten er alles aan te doen de huidige talentvolle spelers te behouden.
Algemeen directeur Michael Kinsbergen stelde dat kampioen worden en Europese overwintering, zoals ieder seizoen in Amsterdam, 'de hoofddoelstelling is'. Daarbij wil Ajax ook de beste opleiding en talentpool van Europa worden. 'Maar onze ambities reiken verder. We willen een generatie klaarstomen die de hele wereld aan kan. Het beste jonge eerste elftal van Europa, dat is waar we naar streven.'
Volgens Kinsbergen wijzen de statistieken uit dat die doelstelling van Ajax niet irreëel is. 'Het elftal dat in 1995 de Champions League won, was maar één jaar jonger dan het elftal dat een half jaar geleden tegen Willem II kampioen van Nederland werd.' Behalve de focus op de spelers, is voor Ajax ook belangrijk dat de randvoorwaarden optimaal zijn. 'We willen de beste trainersstaf voor talentontwikkeling in Europa', zo omschreef Kinsbergen.
Talenten
Overmars (foto) beloofde er alles aan te doen om de huidige talenten van de Ajax-selectie binnenboord te houden. Spelers als Stefano Denswil, Joël Veltman en Viktor Fischer zouden zich in Amsterdam prima kunnen doorontwikkelen. 'Ik ga zelf desnoods voor de deur liggen als het nodig is.'
'De langdurige contracten moeten ons helpen bij het behouden van de grote talenten', ging Overmars verder. 'Stel, Fischer zegt: ik wil nu weg. Dat gebeurt absoluut niet. En neem Veltman, die hebben we onlangs vastgelegd tot 2017. Dat is hoe we het willen.' Bij het behoud van de jongste talenten, die nog geen langdurige contracten voorgeschoteld mogen worden, wil Ajax 'een platform bieden waarin de talenten zich op de beste manier kunnen ontwikkelen', aldus Overmars.
De leiding van Ajax liet tot slot weten 'trots' te zijn op de gezonde financiële situatie. Over het boekjaar 2012/13 werd achttien miljoen euro winst gemaakt. Het streven is om dat balanced budget zo te houden. Financieel directeur Jeroen Slop voegde daaraan toe dat ook over het volgende boekjaar winst gemaakt zal worden. Dan zijn behalve de inkomsten uit de Champions League immers ook de transferopbrengsten van Jan Vertonghen (naar Tottenham Hotspur), Christian Eriksen (naar Tottenham Hotspur) en Derk Boerrigter (naar Celtic) meegenomen.
Ik vind het wel fijn dat niet de duurste, maar de beste speelt. Is ook veel makkelijker met een goede financiënquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wel een jongen waar we nu profeit van hebben en anders misschien nooit hadden kunnen krijgen.
Wie weet is dat met Van der Hoorn ook wel zo, maar het is wel krom dat je een dure verdediger koopt en jeugdspelers laat spelen omdat die beter zijn.
Blijft een dure aankoop voor dubbele bezetting die zo bleek ook anders op te lossen was, vind ik wel een smetje op het huidige beleid.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat niet de duurste, maar de beste speelt. Is ook veel makkelijker met een goede financiën
Siggy is weer kapottwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 20:46:59Sigthórsson wordt met een brancard van het veld gedragen. De Ajax-spits verstapte zich tijdens een sprint. Ziet er niet goed uit. #ijskro reageer retweet
Frank had 100% zeker uiteindelijk weer voor Fischer of Bojan op links gekozen. Gezien zijn historie zal hij er wel weer maanden uitliggen, gun je hem niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:55 schreef Tyron het volgende:
Als Ajacied mag je eigenlijk niet blij zijn met dit nieuws, maar ik ga hem niet echt missen als hij een tijdje geblesseerd is.
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 21:02:25Nicolai Boilesen heeft Denemarken vanavond een goede dienst bewezen. In de slotminuut maakte de linksback van #Ajax de winnende treffer: 2-1 reageer retweet
Die komt langzaam wel weer terug, moet duidelijk wennen aan het niveau. Waar hij tenslotte maar ~ 10 a 15 wedstrijden voor zijn blessure heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 21:02:25Nicolai Boilesen heeft Denemarken vanavond een goede dienst bewezen. In de slotminuut maakte de linksback van #Ajax de winnende treffer: 2-1 reageer retweet
Ola John kan ook op rechts spelen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Ola John is ook overbodig. Nu Siem eindelijk in de spits staat verwacht ik Bojan wel weer een keer op rechts.
Als er een vleugelspeler komt in de winterstop dan moet hij voor rechts zijn.
[..]
Die komt langzaam wel weer terug, moet duidelijk wennen aan het niveau. Waar hij tenslotte maar ~ 10 a 15 wedstrijden voor zijn blessure heeft gespeeld.
Dat hij slecht is sinds de eerste seizoenen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dit moet wel heel frustrerend zijn voor Sigthorsson
Jongens, allemaal even lachenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat hij slecht is sinds de eerste seizoenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |