SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TS gedraagt zich inderdaad kinderachtig.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Belachelijk. Ik had nog zo'n respect voor die man.
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
TS gedraagt zich inderdaad kinderachtig.
Ik denk dat het ook met name Ronald was, aangezien hij geen baan als hoofdrainer heeft. Maar sowieso was het gewoon een antwoord op een vraag.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:22 schreef Pedroso het volgende:
Op zich geen probleem, een trainer moet soms in de kelder van het voetbal werken om alles op waarde te schatten.
Frank had moeten zeggen dat hij dat niet wist en er nu niks over kon zeggen...quote:Op donderdag 14 november 2013 23:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook met name Ronald was, aangezien hij geen baan als hoofdrainer heeft. Maar sowieso was het gewoon een antwoord op een vraag.
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:44 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Frank had moeten zeggen dat hij dat niet wist en er nu niks over kon zeggen...
Waarom?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:44 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Frank had moeten zeggen dat hij dat niet wist en er nu niks over kon zeggen...
*kuch* Teletekst *kuch*quote:Op donderdag 14 november 2013 23:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom?
Een trainer kan toch best zeggen dat hij ook wel een andere club zou willen coachen in de toekomst?
Moeilijke mensen hier allemaal
Ik zie het probleem ook niet zo.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Who cares dat hij dat heeft gezegd
Wat is er precies gebeurd dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:53 schreef Burrito het volgende:
DAT DIT KAN IN AMSTERDAM111!!!!! Slecht presteren en heulen met de vijand!![]()
Weg met Frank
Ja maar jij had dan ook Feyenoord supporter moeten worden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van mijn part slaapt hij in een Feyenoord pyama dan nog kan ik er niet van wakker liggen
Wat probeer je nou knul?quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij had dan ook Feyenoord supporter moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |