Idd, we worden tenslotte ook allemaal naakt geboren, dus ja...quote:Op donderdag 14 november 2013 23:22 schreef Stickertje het volgende:
Ik stel voor om de kleding helemaal af te schaffen![]()
heb je gelijk geen problemen meer met ontwerpen
Ohohohoh, vind je dat?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:25 schreef borbit het volgende:
Best wel gay om je zorgen te maken over wat voor broekjes voetballers dragen
Geen dagen kunnen praten over niks anders dan voetbal en de vele aspecten die er mee te maken hebbenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef Azorius het volgende:
Al die analisten en columnisten die over voetbal praten/schrijven zijn nog een gradatie erger dan voetbal zelf. Dat je over een oninteressant iets als voetbal en de bijbehorende randzaken zo kunt doorzeuren en zulke kromme lappen tekst met onzin kunt produceren.
Dit dus.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geen dagen kunnen praten over niks anders dan voetbal en de vele aspecten die er mee te maken hebben![]()
Voetbal
Ik zie liever dat voetbal in het geheel wordt afgeschaft. En dat we dan curling als nationale sport nemen.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ohohohoh, vind je dat?
Ik vind jou nogal gay, zie onze jongens liever zonder broekkie?
Vieze flikker.
voetbalquote:Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hallo lieve Fok!kers,
Vandaag heb ik voor jullie een klacht in petto die geen uitleg nodig heeft. Jullie hoeven alleen maar onderstaande aids te lezen:
[..]
http://www.nusport.nl/column/3628351/stop-broekjesmoord.html
Klacht: Menno Pot die het aanpassen van broekjes ernstig overdrijft en zelfs vergelijkingen maakt met de holocaust.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
voetbal... Altijd terechte klacht
Je druk maken om voetbaltenuesquote:
quote:
Haten op voetbalquote:Op vrijdag 15 november 2013 08:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
voetbal... Altijd terechte klacht
Paupers die voetbal leuk vinden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Haten op voetbal
Geen emoties hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |