Alles wat naar hiphop neigt haat hij intens, komt hij speciaal even langs om een kotssmiley te plaatsen.quote:
Oh ok, dat kan.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Alles wat naar hiphop neigt haat hij intens, komt hij speciaal even langs om een kotssmiley te plaatsen.
We hebben Gijp en Mulder ookquote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef marcodej het volgende:
Een voetballer met tekst. Dat is inderdaad nieuws.
Froger is al dood, wat je ziet is het gezwel wat ze van zijn balzak hebben gesneden....quote:Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef tralalala het volgende:
Humberto pakt het slim aan, nodigt René Froger uit en dat zorgt al voor 16 miljard kijkers alleen in Nederland.
Ik kijk vanwege Johnny Rep, jeugdheldquote:Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef tralalala het volgende:
Humberto pakt het slim aan, nodigt René Froger uit en dat zorgt al voor 16 miljard kijkers alleen in Nederland.
Rep kwam over als een totaalidioot.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk vanwege Johnny Rep, jeugdheld
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef tralalala het volgende:
Jullie moeten lekker samen gaan keuvelen in het niet lopende humbertoooo topic...quote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk vanwege Johnny Rep, jeugdheld
Ja dat wist ik ook niet van tevoren he?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rep kwam over als een totaalidioot.
Ik ga al waxquote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten lekker samen gaan keuvelen in het niet lopende humbertoooo topic...![]()
Froger kan ook gelijk het kabinetsbeleid uitleggen want dat heeft hij ook gewoon bepaald.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef tralalala het volgende:
Dan wordt roken weer overal toegestaan.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef arjan1112 het volgende:
Heb dat hele economie verhaal allang opgegeven..
we blijven kwakkelen tot 2070
Japan-scenario.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef arjan1112 het volgende:
Heb dat hele economie verhaal allang opgegeven..
we blijven kwakkelen tot 2070
Daar schijnt zelfdoding ook vrij populair te zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
in japan mag je roken in de TGV
wheeh
daar hebben ze ook geen seks meerquote:Op donderdag 14 november 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar schijnt zelfdoding ook vrij populair te zijn.
Wieeeeeeeeeehhhhh
En gelukkig nog redelijk serieus.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wat ze zeiden was raak...maar ze zijn gedoseerd...
Die vergrijzing is toch een tijdelijk probleem. Die lui zijn binnen twintig jaar toch wel dood?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Door vergrijzing moet je met minder mensen voor steeds meer de aow betalen.
Geldt toch ook voor het bbp, dat moet je met minder voor elkaar zien te krijgen en zelfs groeien. Of zeg ik iets heel doms nu?
Maar hun item is al geweest?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wat ze zeiden was raak...maar ze zijn gedoseerd...
20 jaar nauwelijks economische groei lijkt mij vrij lang.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die vergrijzing is toch een tijdelijk probleem. Die lui zijn binnen twintig jaar toch wel dood?
Zeker, maar het is dus geen blijvend probleem, die vergrijzing.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
20 jaar nauwelijks economische groei lijkt mij vrij lang.
Hij is tof. Die Vieze Fur daarentegen.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef alors het volgende:
Willie Wartaal deed gewoon de lerarenopleiding Nederlands, je zal maar zo'n bazige leraar hebben
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Dit is toch die ajaxstotteraar?
Vjezze is een diepzinnige kunstenaar.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is tof. Die Vieze Fur daarentegen.
Het zijn ook geen domme gasten. Al heb ik bij Freddy wel mijn twijfelsquote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef alors het volgende:
Willie Wartaal deed gewoon de lerarenopleiding Nederlands, je zal maar zo'n bazige leraar hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |