Alles wat naar hiphop neigt haat hij intens, komt hij speciaal even langs om een kotssmiley te plaatsen.quote:
Oh ok, dat kan.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Alles wat naar hiphop neigt haat hij intens, komt hij speciaal even langs om een kotssmiley te plaatsen.
We hebben Gijp en Mulder ookquote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef marcodej het volgende:
Een voetballer met tekst. Dat is inderdaad nieuws.
Froger is al dood, wat je ziet is het gezwel wat ze van zijn balzak hebben gesneden....quote:Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef tralalala het volgende:
Humberto pakt het slim aan, nodigt René Froger uit en dat zorgt al voor 16 miljard kijkers alleen in Nederland.
Ik kijk vanwege Johnny Rep, jeugdheldquote:Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef tralalala het volgende:
Humberto pakt het slim aan, nodigt René Froger uit en dat zorgt al voor 16 miljard kijkers alleen in Nederland.
Rep kwam over als een totaalidioot.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk vanwege Johnny Rep, jeugdheld
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef tralalala het volgende:
Jullie moeten lekker samen gaan keuvelen in het niet lopende humbertoooo topic...quote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk vanwege Johnny Rep, jeugdheld
Ja dat wist ik ook niet van tevoren he?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rep kwam over als een totaalidioot.
Ik ga al waxquote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten lekker samen gaan keuvelen in het niet lopende humbertoooo topic...![]()
Froger kan ook gelijk het kabinetsbeleid uitleggen want dat heeft hij ook gewoon bepaald.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef tralalala het volgende:
Dan wordt roken weer overal toegestaan.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef arjan1112 het volgende:
Heb dat hele economie verhaal allang opgegeven..
we blijven kwakkelen tot 2070
Japan-scenario.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef arjan1112 het volgende:
Heb dat hele economie verhaal allang opgegeven..
we blijven kwakkelen tot 2070
Daar schijnt zelfdoding ook vrij populair te zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
in japan mag je roken in de TGV
wheeh
daar hebben ze ook geen seks meerquote:Op donderdag 14 november 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar schijnt zelfdoding ook vrij populair te zijn.
Wieeeeeeeeeehhhhh
En gelukkig nog redelijk serieus.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wat ze zeiden was raak...maar ze zijn gedoseerd...
Die vergrijzing is toch een tijdelijk probleem. Die lui zijn binnen twintig jaar toch wel dood?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Door vergrijzing moet je met minder mensen voor steeds meer de aow betalen.
Geldt toch ook voor het bbp, dat moet je met minder voor elkaar zien te krijgen en zelfs groeien. Of zeg ik iets heel doms nu?
Maar hun item is al geweest?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wat ze zeiden was raak...maar ze zijn gedoseerd...
20 jaar nauwelijks economische groei lijkt mij vrij lang.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die vergrijzing is toch een tijdelijk probleem. Die lui zijn binnen twintig jaar toch wel dood?
Zeker, maar het is dus geen blijvend probleem, die vergrijzing.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
20 jaar nauwelijks economische groei lijkt mij vrij lang.
Hij is tof. Die Vieze Fur daarentegen.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef alors het volgende:
Willie Wartaal deed gewoon de lerarenopleiding Nederlands, je zal maar zo'n bazige leraar hebben
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Dit is toch die ajaxstotteraar?
Vjezze is een diepzinnige kunstenaar.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is tof. Die Vieze Fur daarentegen.
Het zijn ook geen domme gasten. Al heb ik bij Freddy wel mijn twijfelsquote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef alors het volgende:
Willie Wartaal deed gewoon de lerarenopleiding Nederlands, je zal maar zo'n bazige leraar hebben
Niks is een blijvend probleem.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zeker, maar het is dus geen blijvend probleem, die vergrijzing.
Er is maar 1 sportjournalist die ik serieus neem en dat is Johan Derksen.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:21 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, wat is dit voor nobody?
Lijkt op een maat van me die ook hele droge rapjes kan maken...quote:Op donderdag 14 november 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is tof. Die Vieze Fur daarentegen.
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is maar 1 sportjournalist die ik serieus neem en dat is Johan Derksen.
iddquote:Op donderdag 14 november 2013 23:22 schreef marcodej het volgende:
Wartaal lijkt ook oprecht geinteresseerd.
Zeg maar Wiwa.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:25 schreef KingRoland het volgende:
Moeten we nou Willie, Wartaal of Willie Wartaal zeggen?
ik weet ook niet zeker of het een god is
Noem hem bij zijn eigen naam.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:25 schreef KingRoland het volgende:
Moeten we nou Willie, Wartaal of Willie Wartaal zeggen?
ik weet ook niet zeker of het een god is
Pattrck Kluitert ?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Uit hun kluiten gegroeide jeugd van tegenwoordig....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Mwah een beetje. Maar cruijff ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:25 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee, die hebben vaak nog wel wat te vertellen. Kramer of Ritsema bijv.
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef alors het volgende:
Heerenveen supporters hebben wel vaker wat met Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al zo'n brilquote:Op donderdag 14 november 2013 23:26 schreef KingRoland het volgende:
ik weet het, het is al vaker gezegd maar die bril van Witteman![]()
misschien iets voor Tong
Kom op hee, die nekbaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Hij is een soort van guilty pleasure voor mij.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heerenveen supporters hebben wel vaker wat met Ajax.
Geefbaar dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Helmond Sporters gek genoeg ook....denk eerder als provocatie naar de PSVers in de naburige stad....quote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heerenveen supporters hebben wel vaker wat met Ajax.
Dat nummertje zou je wel willen doen bij DWDD.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is een soort van guilty pleasure voor mij.
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat nummertje zou je wel willen doen bij DWDD.
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat nummertje zou je wel willen doen bij DWDD.
Netjes opgevoed.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:30 schreef tong80 het volgende:
Waarom kuchte Blind met de hand voor z'n mond voor zijn winnende strafschop bij de wereldbeker finale ?
Is dan ook een kuthoer. Met dedain voor voetballen en sportquote:
Versveldquote:Op donderdag 14 november 2013 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Helmond Sporters gek genoeg ook....denk eerder als provocatie naar de PSVers in de naburige stad....
Je had hem liever voor jezelf, niet?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dan ook een kuthoer. Met dedain voor voetballen en sport
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:31 schreef Silenus het volgende:
Heb het boek al hier, leest lekker weg.
Als hij zou schrijven zoals hij spreekt zou je denken dat z'n toetsenbord kapot isquote:Op donderdag 14 november 2013 23:35 schreef opperkleurder het volgende:
Hij kan beter schrijven dan praten.
Omdat ie stotterdquote:Op donderdag 14 november 2013 23:34 schreef tralalala het volgende:
Waarom krijgt deze man zoveel zendtijd?
Duurt lang ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:34 schreef tralalala het volgende:
Waarom krijgt deze man zoveel zendtijd?
Marco, goed EO nieuws!quote:Op donderdag 14 november 2013 23:35 schreef marcodej het volgende:
Auke is een goed projectje voor Boomsma.
Je zou er zo een liedje van kunnen makenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marco, goed EO nieuws!
Bij de EO blijft Klaas van Kruistum
Dat is tof.
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is helaas niet alleen maar
[ afbeelding ]
Yup, ken er een paar die in hetzelfde schuitje zitten door dat kutspul.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:39 schreef opperkleurder het volgende:
Zembla is de moeite waard om terug te kijken trouwens.
Zembla mag echt wegbezuinigd worden. Die hebben een slotconclusie vast staan en daar werken ze consequent naar toe in hun reportages. Tendentieuze journalistiek.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:39 schreef opperkleurder het volgende:
Zembla is de moeite waard om terug te kijken trouwens.
Minder drugs dan voorheen.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:43 schreef Rickario het volgende:
Verademing om ze eens een keer redelijk serieus in een interview te zien
Zwarte Pietquote:
Eensquote:Op donderdag 14 november 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit programma heeft een tweede scherm met stellingen nodig.
Dat luchtalarm loopen en knalhard...quote:Op donderdag 14 november 2013 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga zo gelijk even de formule op repeat zetten.
Zie je wel vaker. Kun je op een kortere ruimte toch redelijk diepe treden gebruiken. Zo kan een trap een keer zo kort.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:51 schreef waxmask het volgende:
WTF een vage trap....wie verzint dat!
Ik heb laatst een heel huis moeten ontworpen met alleen trappen.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:51 schreef waxmask het volgende:
WTF een vage trap....wie verzint dat!
Dat is niet van DJVT.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
De diepste tekst van Willie blijft
"Ik ben dom lomp en famous. Bitches zitten aan mijn penis."![]()
Klassiek staaltje klankrijm.
pics graag iemandquote:Op donderdag 14 november 2013 23:54 schreef Trebo het volgende:
Heeft iemand een screenshot van die meid uit het publiek? Wat een memmen
mag ik je glompenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:53 schreef Onnoman het volgende:
ik heb bij peppie in de klas gezeten vroegah
Dat interesseert niemand geen ene kkmoer.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:54 schreef tong80 het volgende:
Dat vierde album gaat ik ook niet kope.
Opposites feat. Willie Wartaal.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
De diepste tekst van Willie blijft
"Ik ben dom lomp en famous. Bitches zitten aan mijn penis."![]()
Klassiek staaltje klankrijm.
Quote snel even die tekst uit mijn oude sig.quote:
Jou anders welquote:Op donderdag 14 november 2013 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat interesseert niemand geen ene kkmoer.
Dat klopt, maar het is echt leuke muziek hoor.quote:
Lichtjes doen van knipper, knipperquote:Op donderdag 14 november 2013 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Quote snel even die tekst uit mijn oude sig.
Ik luister.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is echt leuke muziek hoor.
Pure kunstquote:Op donderdag 14 november 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lichtjes doen van knipper, knipper
Dolfijn, Flipper, Flipper
Lekker likken, sippen, sippen
Doe m’n lippen, likken, likken
Lichtjes doen van knipper, knipper
Dolfijn, Flipper, Flipper
Lekker likken, sippen, sippen
Doe m’n lippen, likken, likken
Geil
quote:
Kutband. Overgewaardeerd.quote:
quote:Blue Demon
Dr. Marla en Nathan Collins zijn experts op het gebied van haaien. Ze werken aan een project om de kust te beschermen met deze dieren. Wanneer hun project wordt gesaboteerd, ontsnapt een reusachtige witte haai in de Amerikaanse wateren. Deze draagt een bom bij zich en is op weg naar de Golden Gate Bridge om deze op te blazen.
Altijd al geweten dat die haaien een tyfus hekel aan die lelijke kut brug hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:04 schreef Specularium het volgende:
Er is een prima film op RTL7.
[..]
quote:
The Voice of Europequote:
Dat is ook mijn held. Wow! Heb dan ook het Wally soundboard op mijn telefoon als ik intelligent over wil komen.quote:
quote:
Van Grof Geschut ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook zo.
(ik zocht eigenlijk het origineel, maar hee)
Vast een joodse haai dat ie uitrekend de golden gate bridge kiestquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:04 schreef Specularium het volgende:
Er is een prima film op RTL7.
[..]
kusjesquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:15 schreef KingRoland het volgende:
Nu is het genoeg. Ik ga slapen, ik ben het helemaal zat.
tot morgen en truste.
Hoe heette die band nou, ook Nederlandstalig, ook een beetje rond die tijd en met die kale, kleine dikke zanger?quote:
Ik hou van Holland bandquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe heette die band nou, ook Nederlandstalig, ook een beetje rond die tijd en met die kale, kleine dikke zanger?
dit is echt goudquote:
Ze hadden een hitje met koning of keizer in de titel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hou van Holland band
Blof.
Nee ik ben nu de kale zangers aan het noemen, heb je meer hints?
Is het deze?quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze hadden een hitje met koning of keizer in de titel.
Ja! Nu kan ik slapen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het deze?
Die voldoet wel aan de omschrijving kaal en klein en dik en zanger.
quote:Sander Dekker
Gaat zich inzetten voor getalenteerde leerlingen
Michael Schaap
Over ‘Achter de Dijk’ een documentaire over een omvangrijke zedenzaak in Zeeland
Ronald Snijders
Over zijn nieuwe voorstelling ‘One Man Show’ en boek ‘De Alfabetweter’.
Frits Barend
Over de WK-kwalificatiewedstrijd Portugal - Zweden
Barbara Barend
Over de WK-kwalificatiewedstrijd Portugal - Zweden
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voor een vvd'er is Dekker best goed.
Familie Barend kan ik wel missen, slecht onderwerp.
Die horen eerder bij de buren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp ook niet helemaal wat dat bij P&W doet.
Een boek pluggen naast een cabaretstuk pluggen ging zelfs hun te ver.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp ook niet helemaal wat dat bij P&W doet.
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, bij Humberto. Daarom zitten ze bij P&W om kijkers bij daar weg te halen.
Mmm volgens mij niet hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:39 schreef Specularium het volgende:
Humberto begint vandaag ook om 23:00.
Of deden ze dat altijd al op vrijdag?
Af en toe is het wel aardig. Maar het is meestal een beetje teveel boulevard. En dat boeit me niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:40 schreef Webschip het volgende:
Maar ik vind de grote Humbertoshow helemaal niks.
Precies.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Af en toe is het wel aardig. Maar het is meestal een beetje teveel boulevard. En dat boeit me niet.
Vergeleken tineke huizinga of maria 'intelligent design' van der hoeven is hij nog niet zo slecht.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:50 schreef alors het volgende:
Ik dacht altijd dat Dekker een PvdA'er was, maar dit verklaart zijn belachelijke beleid wel ja
Ja, komt omdat ze allebei zijn besneden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:54 schreef DrDentz het volgende:
De Barendjes hebben een keurige werkinstelling, hoorde ik.
Onderwijs lijkt wel altijd de kneusjes te krijgen ja, treurig.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vergeleken tineke huizinga of maria 'intelligent design' van der hoeven is hij nog niet zo slecht.
Van Bijsterveldt was ook om te janken. Dat deed ze dan ook zelf regelmatig op de gang
Van Bijsterveldt stond bijna wekelijks te janken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Onderwijs lijkt wel altijd de kneusjes te krijgen ja, treurig.
Ik kijk uit gewoontequote:Op vrijdag 15 november 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
Zowel bij Humberto als P&W matige gasten, alweer...
Barbara B.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
Wie is die vrouw? Ziet er van achter best leuk uit
O nee weet al wie. Brr rillingen. Nog erger dan Chiel en die andere engerd met dat baardje van 3fmquote:
Die man weet nog niet of en lucht of zand in een bal zit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Deze man moet nu ook de Barendjes steeds onderbreken tijdens hun voetbalitempje.
föhn kapot.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Barbara heeft de wind van voren gehad.
Alleen Sonja heeft gelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:20 schreef waxmask het volgende:
Wel vreemd dat alle Barends die ik ken zichzelf het best vinden van allemaal...
En er staan heel veel bevoegden langs de kant. Maar er is zogenaamd een lerarentekort...quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Er staan veel te veel onbevoegden voor de klas.
Dat is ook pas sinds 1985.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
Jeroen weet niet dat het tegenwoordig basisschool heet.
Oh, op mijn oude school kreeg alleen TL of hoger Fransquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Kun je gewoon eindexamen in doen hoor.
TL is geen vmbo?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, op mijn oude school kreeg alleen TL of hoger Frans
Frits Barend.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:24 schreef andre77 het volgende:
Wie is die vervelende vent die er zit? Met nietszeggende, inhoudsloze oneliners denkt hij het betoog van Dekker te kunnen tegenwerpen.
Wij hadden niet eens ABC, gewoon mavo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vroeger had je dit.
Vakken die je op vbo niveau kon doen, anderen op mavo. Niveau A,B,C etc.
Werkte goed.
Waarom wat er dan wel zo ontzettend veel geld besteed aan kinderen die niet goed kunnen meekomen. Er zijn allerlei soorten therapeuten die zulke kinderen ondersteunen. Terwijl het voor een samenleving zo veel efficiënter is om dat geld te besteden aan goede leerlingen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:23 schreef Kenju het volgende:
Ben het eigenlijk het wel eens met de documentaire baard. Je kan al naar een goede school gaan. Daarnaast kunnen kinderen zich tijdens hun vervolgopleiding pas echt ontwikkelen.
Allemaal verschillen in de klas aanspreken kost te veel geld. En organisatorisch is het veel te lastig in een sector waar we nu al lopen te prutsen. Laat die kinderen gewoon extra vakken volgen, of een voorsprong nemen met vakken van de vervolgopleiding door een samenwerkingsverband aan te gaan.
Rel TV met Prem.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:26 schreef DrDentz het volgende:
De Barendjes hadden hun eigen zender, laat ze daarop uitzenden.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
En er staan heel veel bevoegden langs de kant. Maar er is zogenaamd een lerarentekort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |