Wat is het nut van de menselijkheid ?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Daniel
wat is het doel van dit topic?
ik kan een paar antwoorden geven of je reageert is aan jou.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is het nut van de menselijkheid ?
Nee je bent 41 jaar oudquote:Op donderdag 14 november 2013 21:32 schreef BlueJeans het volgende:
Liesbeth
En nee, ik ben niet 40 jaar oud!
Al lang geweest natuurlijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:32 schreef BlueJeans het volgende:
Liesbeth
15 jaar geleden wel.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:32 schreef BlueJeans het volgende:
Liesbeth
Haha nee. Het duurt nog zelfs meer dan 20 jaar voordat ik 40 wordquote:
Mooie naam!quote:
Damn, nu voel ik me zo'n oude viespeuk die op Hyves of op TMF-chat ofzo zit...quote:Op donderdag 14 november 2013 21:40 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Haha nee. Het duurt nog zelfs meer dan 20 jaar voordat ik 40 word
Kort voor Christopher toch?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:57 schreef beware_reageerd het volgende:
John.... Kan er weinig anders van maken.
Als jij het zegt... Diegene die ik het kon vragen zijn niet meer onder ons. Zou zo kunnen...quote:Op donderdag 14 november 2013 21:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kort voor Christopher toch?
Neem maar aan van Donnie dat het zo is.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Als jij het zegt... Diegene die ik het kon vragen zijn niet meer onder ons. Zou zo kunnen...
Will do.... Veel andere opties heb ik niet... Dank, weet ik die ook weer... (nooit geweten trouwens)quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Neem maar aan van Donnie dat het zo is.
Denk het niet. MISSCHIEN short voor Jonathan, maar waarschijnlijk gewoon puur en alleen John.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kort voor Christopher toch?
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:51 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Willem-Jan-Frederick-Lodewijk-Lucienne
Lolquote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
ik kan een paar antwoorden geven of je reageert is aan jou.
1# om zicht voort te planten.
2# strikvraag.. de mens is onnuttig
3# waarom heeft kempi zoveel stress?
Die zag ik niet aankomen....jij wel trouwens...quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn echte naam is:
Capuch Van der Capuchonne
Wil je het echt weten?quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:09 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen....jij wel trouwens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dit inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een te unieke naam dus nee
ik zit nog steeds bij biefstuk met mijn gedachten, k heb honger van dat topic gekregenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:59 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
leuke naam doet me denken aan een bloem
zo vroeg al?quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zit nog steeds bij biefstuk met mijn gedachten, k heb honger van dat topic gekregen
hahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 07:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik moet nog ontbijten. Maar wees gerust het wordt gewoon een broodje :p
Hihi, ben jij vroeger zeker vaak gepest? Want al die kinderen uit je klas die vonden broccoli hartstikke smerig! En dan gingen ze jou met vingerverf groen verven met z'n allen om daarna hete gesmolten kaas over je heen te gooien in de vorm van een kaassaus?quote:
Mijn god. Heel je leven je naam moeten spellen aan mensen die de naam niet kennen.quote:
Hola Johannes me llama Karin.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi Pino, Johannes hier. Aangenaam kennis te maken!
En broodjes bakken dan, doe je dat wel?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:01 schreef JaqenHghar het volgende:
Bart
Ja nee ik ruim m'n speelgoed al op en ik bid niet voor bruine bonen.
Ik voorzie een potentiële samenwerking. Ik het brood, jij het vlees.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En broodjes bakken dan, doe je dat wel?
Goede. Nu alleen nog een stad vinden waar niet al 5 kebabzaken zitten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik voorzie een potentiële samenwerking. Ik het brood, jij het vlees.
We noemen het gewoon anders met het label gezond en biologisch er op.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede. Nu alleen nog een stad vinden waar niet al 5 kebabzaken zitten.
Hoeveelste planeet vanaf de zon?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:26 schreef MissSpain het volgende:
[..]
ik ben vernoemd naar een planeet.
venus ?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:26 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Junoquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:26 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Van achteren Heuvel.quote:
Of de Romeinse god Saturnusquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:47 schreef MissSpain het volgende:
[..]
nee dat is mijn naam niet, ik ben vernoemd naar de planeet saturnus
Ik gok Saturno.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is Saturnus in het Spaans?
satorno, denk ik. Weet t niet zekerquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is Saturnus in het Spaans?
quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:37 schreef ntm het volgende:
[..]Ik zie het al voor me dat je in Engeland of VS bent ofzo en mensen vragen hoe je heet en jij zegt 'ur anus'
![]()
Über.quote:
Dubbele woordspeling.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een te unieke naam dus nee
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Daniel
wat is het doel van dit topic?
En waarom is je gebruikersnaam dan Mandy?quote:
Omdat Nathalie al bezet was?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
En waarom is je gebruikersnaam dan Mandy?
Daarom :pquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
En waarom is je gebruikersnaam dan Mandy?
owja ik heet trouwens abdul....quote:
Niks mis mee.quote:
leuk spelletje hoor, ik doe ook weleens aan bukakequote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Je zal maar bammetjekwak heten.
Ik ben half Italiaans.quote:Op zondag 22 december 2013 21:22 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
owja ik heet trouwens abdul....
en nu veel dames weten dat ik exotisch ben krijg ik vast honderden PM's van vrouwen die een grote piemel willen
over je ''kutje''?quote:Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben half Italiaans.
Hier kan alleen zelfs geen neger overheen.
Uw.quote:
vooruit dan maarquote:
quote:
Ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is het nut van de menselijkheid ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |