Die zag ik niet aankomen....jij wel trouwens...quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn echte naam is:
Capuch Van der Capuchonne
Wil je het echt weten?quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:09 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen....jij wel trouwens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dit inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een te unieke naam dus nee
ik zit nog steeds bij biefstuk met mijn gedachten, k heb honger van dat topic gekregenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:59 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
leuke naam doet me denken aan een bloem
zo vroeg al?quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zit nog steeds bij biefstuk met mijn gedachten, k heb honger van dat topic gekregen
hahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 07:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik moet nog ontbijten. Maar wees gerust het wordt gewoon een broodje :p
Hihi, ben jij vroeger zeker vaak gepest? Want al die kinderen uit je klas die vonden broccoli hartstikke smerig! En dan gingen ze jou met vingerverf groen verven met z'n allen om daarna hete gesmolten kaas over je heen te gooien in de vorm van een kaassaus?quote:
Mijn god. Heel je leven je naam moeten spellen aan mensen die de naam niet kennen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |