quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Hoop dat het aan de kwaliteit van het filmpje ligt, wat dat leek meer op de inzending van Azerbeidzjan.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
Ze hebben al vaker samen gezongen kennelijk, wist ik niet
Lieve schat, begrijm me niet verkeerd.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
Roozjee
Bovenste vind ik een toffe clip, onderste twee zijn live.
Mijn haar kan niet in een bun.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:20 schreef Laysa het volgende:
Ik heb mijn haar in een hair bun![]()
ik verveel me
Ik heb serieus geen flauw benul hoe hij gaat klinken met een DJ, ben wel benieuwd juist.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lieve schat, begrijm me niet verkeerd.
Ik heb helemaal niks tegen Waylon als zanger, zelfs niet als mogelijke inzending (al vind ik hem echt niet zo lekker als de rest van de mensen hier blijkbaar), maar door dit soort nummers raak ik er wel steeds meer van overtuigd dat hij koste wat kost niet met een dj moet worden gestoken.![]()
Verder mag hij zijn gang gaan, als hij dat wil.
Ik heb het laatst geprobeerd met een afgeknipte sokquote:Op donderdag 14 november 2013 21:20 schreef Laysa het volgende:
Ik heb mijn haar in een hair bun![]()
ik verveel me
Ik had voor mezelf en schoonzus zunne kant en klare gekocht bij de Actionquote:Op donderdag 14 november 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het laatst geprobeerd met een afgeknipte sok
Ben het met je eens, maar ik zou het jammer vinden nu te gaan experimenteren en er dan achter te komen dat het niks is. Liever gaan voor wat we weten dat werkt.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen flauw benul hoe hij gaat klinken met een DJ, ben wel benieuwd juist.
En ik zal de eerste zijn die toegeeft dat het niks is
Maar ik wilde ook eigenlijk alleen maar laten horen dat we iig niet zo snel bang hoeven zijn voor vals gekraai en zenuwen, als hij live dat podium op moet.
kan je dus met een kindersokje ook doenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:34 schreef senesta het volgende:
Samara had er ook één gekocht van haar zakgeld maar dat was geen gezicht. Klein meisje met zo'n groot ding op haar hoofdje
Zal eens kijkenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
kan je dus met een kindersokje ook doen
Ja, dat was ook een beetje het idee achter you tube, geloof ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Op you tube staan echt heel veel filmpjes
Phehequote:Op donderdag 14 november 2013 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een beetje het idee achter you tube, geloof ik.
quote:
Vreselijke dingen zijn datquote:Op donderdag 14 november 2013 21:44 schreef Laysa het volgende:
Ik zit Zembla te kijken en nu gaat het over een dodelijk ongeval en waar dat is gebeurd kom ik regelmatig langs...daar hangt dus een foto van dat meisje....
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:14 schreef Laysa het volgende:
Ben even op een luchtiger programma gezapt
Moet je haar daar om heen, als een knot ofzo?quote:
quote:
Ik heb ze ook zie liggen bij de Action, ik geloof dat dat ding groter is dan heel mijn haar in een knotjequote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet je haar daar om heen, als een knot ofzo?
Dat gaat dus niet werken met mijn dunne haar, bij mij blijf je stukken donut/sok zienquote:
Zoiets heb ik ook al eens gemaakt, maar dan met curry, sambal en mosterd voor erover, heerlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 22:42 schreef Greys het volgende:
Oeh, ik vond net in een oud Kniertentopic op FOK! het gehaktbrood terug
Ing, is dat ook niets voor jou?
Gehaktbrood
Prima kniertengerecht is het gehaktbrood: ideaal om restjes in te verwerken en je hebt dan 8 porties, dus je kunt nog wat bewaren (of koud eten de volgende dag)
Kopen:
- 675 gr gehakt
Wat je meestal wel in huis hebt, en anders ook kopen:
- 1 ei
- 1 grote fijngehakte ui
- je groentenrestjes
- 250 ml melk
- 2x verkruimelde beschuit (oud brood kan ook)
- knoflook/zout/peper
- 2 eetlepels bruine suiker
- 2 eetlepels mosterd
- 5 eetlepels ketchup
Verwarm de oven voor op 180 graden Celsius (Gasoven stand 4).
Meng in een grote schaal het gehakt, ei, ui, melk en brood (of paneermeel) door elkaar. Breng op smaak met zout en peper en leg het in een licht ingevette cakevorm (van 23x13 cm), of rol het gehaktmengsel op tot een dikke brede rol en leg het op en licht ingevette bakplaat (van ongeveerd 23x33 centimeter).
Meng in een apart kommetje de bruine suiker, mosterd en ketchup goed door elkaar en giet het over het gehaktbrood.
Bak het gehaktbrood gedurende 1 uur op 180 graden Celsius.
Beetje sla en aardappeltje er bij
In CUL? Het grote knierten en krenten topic, ofzo?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:42 schreef Greys het volgende:
Oeh, ik vond net in een oud Kniertentopic op FOK! het gehaktbrood terug
Ing, is dat ook niets voor jou?
Gehaktbrood
Prima kniertengerecht is het gehaktbrood: ideaal om restjes in te verwerken en je hebt dan 8 porties, dus je kunt nog wat bewaren (of koud eten de volgende dag)
Kopen:
- 675 gr gehakt
Wat je meestal wel in huis hebt, en anders ook kopen:
- 1 ei
- 1 grote fijngehakte ui
- je groentenrestjes
- 250 ml melk
- 2x verkruimelde beschuit (oud brood kan ook)
- knoflook/zout/peper
- 2 eetlepels bruine suiker
- 2 eetlepels mosterd
- 5 eetlepels ketchup
Verwarm de oven voor op 180 graden Celsius (Gasoven stand 4).
Meng in een grote schaal het gehakt, ei, ui, melk en brood (of paneermeel) door elkaar. Breng op smaak met zout en peper en leg het in een licht ingevette cakevorm (van 23x13 cm), of rol het gehaktmengsel op tot een dikke brede rol en leg het op en licht ingevette bakplaat (van ongeveerd 23x33 centimeter).
Meng in een apart kommetje de bruine suiker, mosterd en ketchup goed door elkaar en giet het over het gehaktbrood.
Bak het gehaktbrood gedurende 1 uur op 180 graden Celsius.
Beetje sla en aardappeltje er bij
Neeeeee, een gehaktbal heeft geen zoet glazig laagje er overquote:Op donderdag 14 november 2013 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In CUL? Het grote knierten en krenten topic, ofzo?![]()
Ziet er trouwens uit als gewoon een grote gehaktbal met groenterestjes erin.
Mooi, pluspunt voor de gehaktbal, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeee, een gehaktbal heeft geen zoet glazig laagje er over![]()
En ja, dat topic!
Een combi van die twee.quote:
Nou, dat heb ik even gemist. Maar daarvoor was het net BOODquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik even gemist. Maar daarvoor was het net BOOD
Bij mij wordt het overigens S&R, WHNWTR dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik niet, dan heb ik nog maar een half uurtje.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
Trust Queller
Ik ga vandaag ook voor twaalf denk ik
Teveel Oostblok, Engels, te toeristisch en te veel muggen.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
Ing, waarom is je vakantieplan afgekeurd?
Wat was er niet goed aan?
Dan neem je toch vervolgens een boot naar het juiste eiland? Avontuurlijkquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Teveel Oostblok, Engels, te toeristisch en te veel muggen.![]()
Nou ja, niet afgekeurd....hij heeft dit jaar maar mee te gaan.![]()
Maar ik wilde zo graag es vanaf Eelde vliegen (lekker dichtbij) en dan ben je gebonden aan slechts een paar eilanden.
Dus die "wens" heb ik maar laten varen en inmiddels alweer genoeg leuks gezien
En we zijn weer bij het ESF.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Teveel Oostblok, Engels, te toeristisch en te veel muggen.![]()
Dank je!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:27 schreef Bamba het volgende:
[..]Ik moest hier zo hard om lachen
![]()
![]()
Oognip gefeliciteerd![]()
Goed gedaan!!
Serieus? En wat doe je met dat andere dan, kan je dat zelf gebruiken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Goedemorgen sunshines
Ben al naar de stad geweest, daar was ik gisteren en zag daar voor mijn Secret Santa lootje een véél leuker kadootje dan ik al had dus ben dat vanmorgen toch maar gaan halen![]()
op naar de toekomstquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Nou het hele verhaal van mijn werk is nu afgesloten. Het is opgelost nu, heb nog wat geld meegekregen, daar ben ik tevreden mee en nu dit boek snel sluiten en op naar wat anders.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Nou het hele verhaal van mijn werk is nu afgesloten. Het is opgelost nu, heb nog wat geld meegekregen, daar ben ik tevreden mee en nu dit boek snel sluiten en op naar wat anders.
knap dat je je hierbij neer kunt leggenquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Er zijn voorlopig een heel stel jarigen in mijn omgevingquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? En wat doe je met dat andere dan, kan je dat zelf gebruiken?
Goed dat je toch nog actie hebt ondernomen en het voor jouw gevoel nu echt goed kunt afsluiten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Belangrijkste is dat het voor jou nu klaar is. Vooruit met frisse moed dan toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Precies. Wil ook niet meer achterom kijken zeg maar.
Ja, ik merk wel dat ik heel gemotiveerd ben om iets nieuws te vinden, helaas heb ik inmiddels ook weer wat afwijzingen binnen, zo gaat dat nu eenmaal, maar ik kan mij nu in ieder geval daar volledig op richten, en geen gezeik en gedoe en stress meer van het vorige. Dat geeft mij wel rust. En dat voelt goed.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat het voor jou nu klaar is. Vooruit met frisse moed dan toch?
Goed nieuws om te horen, dan kan je dit eindelijk achter je laten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
En jij misschien wel net zo hard. Hoe is het in je ziekenboegje?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:28 schreef ferrari_rood het volgende:
hier is het maarf grauw weer en ean weigert te gaan slapenen ze heeft het eigenlijk wel nodig.
heb er nog 1 dus naar bed gaat niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En jij misschien net zo hard. Hoe is het in je ziekenboegje?
Ik heb het meeste ervaring met magazijnwerk, dus beetje in die richting.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:42 schreef Candaasje het volgende:
Middag!
@ Kper_Norci ! Wat voor soort werk deed je en/of ben je naar op zoek?
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Dank je wel allemaal!
[..]
Ik heb het meeste ervaring met magazijnwerk, dus beetje in die richting.
Maaaaaaarrrrrrr, nieuwe ontwikkelingen, ben net gebeld n.a.v. mijn cv op werk.nl, wordt zometeen nog teruggebeld, maar dikke kans dat ik maandag op gesprek kan komen bij een bedrijf!Man die ik aan de lijn had zei dat ze met spoed mensen zochten, en dat ik eventueel volgende week al zou kunnen beginnen!
Ik duim alvastquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Dank je wel allemaal!
[..]
Maaaaaaarrrrrrr, nieuwe ontwikkelingen, ben net gebeld n.a.v. mijn cv op werk.nl, wordt zometeen nog teruggebeld, maar dikke kans dat ik maandag op gesprek kan komen bij een bedrijf!Man die ik aan de lijn had zei dat ze met spoed mensen zochten, en dat ik eventueel volgende week al zou kunnen beginnen!
Yw! Ik heb bijna hetzelfde meegemaakt en met arbeidsongeschiktheid als gevolg maar doe nu vrijwilligerswerk en dat gaat goed.quote:
Je deed het best leukquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:21 schreef Rewimo het volgende:
Pfffffff even pauze. Ben het niet gewend, werken op vrijdag.
Vrijwilligerswerk heb ik altijd wel respect voor, ongeacht wat voor werk het dan ook is. Zat er zelf ook aan te denken om wanneer ik lang werkloos zou zijn dat misschien ook te gaan doen. Maar zoals het er nu naar uitziet mag ik maandag op gesprek komen, nog even afwachten op de bevestiging, die misschien vanmiddag komt en anders maandagochtend.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
Yw! Ik heb bijna hetzelfde meegemaakt en met arbeidsongeschiktheid als gevolg maar doe nu vrijwilligerswerk en dat gaat goed.
Ik leef van een uitkering en tegemoetkoming aan personen met een handicap
Succes alvast!
Recept! Ik hou van kniertenquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga knierten gehaktbrood maken![]()
Binnenkort
In elk geval een heel goed begin! Leuk om te zien dat je zo veerkrachtig lijkt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Wel tof om zo het weekend in te gaan, van een down naar een up zeg maar
Wij deden dat uiterst professioneel samenquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:19 schreef Queller het volgende:
Je deed het best leuk
Hoe vond je dat ik het deed?
Supergoed nieuws! Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 15 november 2013 14:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Dank je wel allemaal!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |