Ik niet, dan heb ik nog maar een half uurtje.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
Trust Queller
Ik ga vandaag ook voor twaalf denk ik
Teveel Oostblok, Engels, te toeristisch en te veel muggen.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
Ing, waarom is je vakantieplan afgekeurd?
Wat was er niet goed aan?
Dan neem je toch vervolgens een boot naar het juiste eiland? Avontuurlijkquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Teveel Oostblok, Engels, te toeristisch en te veel muggen.![]()
Nou ja, niet afgekeurd....hij heeft dit jaar maar mee te gaan.![]()
Maar ik wilde zo graag es vanaf Eelde vliegen (lekker dichtbij) en dan ben je gebonden aan slechts een paar eilanden.
Dus die "wens" heb ik maar laten varen en inmiddels alweer genoeg leuks gezien
En we zijn weer bij het ESF.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Teveel Oostblok, Engels, te toeristisch en te veel muggen.![]()
Dank je!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:27 schreef Bamba het volgende:
[..]Ik moest hier zo hard om lachen
![]()
![]()
Oognip gefeliciteerd![]()
Goed gedaan!!
Serieus? En wat doe je met dat andere dan, kan je dat zelf gebruiken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Goedemorgen sunshines
Ben al naar de stad geweest, daar was ik gisteren en zag daar voor mijn Secret Santa lootje een véél leuker kadootje dan ik al had dus ben dat vanmorgen toch maar gaan halen![]()
op naar de toekomstquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Nou het hele verhaal van mijn werk is nu afgesloten. Het is opgelost nu, heb nog wat geld meegekregen, daar ben ik tevreden mee en nu dit boek snel sluiten en op naar wat anders.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Nou het hele verhaal van mijn werk is nu afgesloten. Het is opgelost nu, heb nog wat geld meegekregen, daar ben ik tevreden mee en nu dit boek snel sluiten en op naar wat anders.
knap dat je je hierbij neer kunt leggenquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Er zijn voorlopig een heel stel jarigen in mijn omgevingquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? En wat doe je met dat andere dan, kan je dat zelf gebruiken?
Goed dat je toch nog actie hebt ondernomen en het voor jouw gevoel nu echt goed kunt afsluiten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Belangrijkste is dat het voor jou nu klaar is. Vooruit met frisse moed dan toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Precies. Wil ook niet meer achterom kijken zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |