Ik speel nooit spelletjes, kan niet tegen mijn verlies.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Namen enzo raden in 30 seconden.
Maar wel een soort triviant. Vind ik ook leuk.
Type Boomsma denk ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
Die Dirk is ook van de mannen? Of niet?
Nee toch?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
Ik houd wel van een spelletje, en ook ik word fanatiek. Vooral iets als Macciavelli ofzo of Kolonisten. Of Triviant.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n spelletjesman, maar als ik eenmaal bezig ben word ik bloedjefanatiek. Had ik met dit spel ook.
Eén keer, met neefjes en nichtjes.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
Van een duikplank springen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:26 schreef Susi het volgende:
Wat een vreselijke gladjakker, die Dirk. Kan 'ie iets, behalve in de camera kijken en z'n haar doen?
Welke was dat? Fajah?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
Die ex-vriendin van Gordon is nog steeds een van zijn beste vriendinnen trouwens.
Dat kan ik ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Van een duikplank springen.
Maar dat is het wel zo'n beetje.
Die dikke in het koortje van Ik Hou van Holland.quote:
Ja en moet ik nu weten wie dat is?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die dikke in het koortje van Ik Hou van Holland.
Die ene. Dikke.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en moet ik nu weten wie dat is?
Sorry pik, ik ken haar verder ook niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en moet ik nu weten wie dat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |