Vooral dat concert met die band wil ik erg graag winnen.quote:
Je kunt toch maar 1 maal sms'en per telefoonnummer?quote:
quote:
Ik kreeg 2maal een smsje terug dus geen ideequote:Op donderdag 14 november 2013 20:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Je kunt toch maar 1 maal sms'en per telefoonnummer?
Ze zeggen al hele dag dat alleen laatste stem teltquote:Op donderdag 14 november 2013 20:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kreeg 2maal een smsje terug dus geen idee. Anders hebben ze nu 2 maal geld verdient op 1 stem
.
Zo oplettend ben ik nietquote:Op donderdag 14 november 2013 20:21 schreef ddx het volgende:
[..]
Ze zeggen al hele dag dat alleen laatste stem telt
Ik ben ook een CEOquote:Op donderdag 14 november 2013 20:33 schreef Marcoss het volgende:
Iemand CEO noemen bij een uitsluitend Nederlands bedrijf vind ik altijd wat overdreven..
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 november 2013 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al jaren CEO bij MuisFM. Alleen jammer dat het zo weinig verdient.
Nietus, je bent al jaren Ceequote:
Het is in Hilversum, nee dus.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:53 schreef ddx het volgende:
Trouwens is die studio beetje op grote afstand zodat Roos er straks niet om 10u is ?
Terecht, Roos is gewoon echt superkut, en Annemiek vrij kleurloos.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:52 schreef ddx het volgende:
En Claudia wint met 2 uurtjes radio maken ?
waarom altijd DJ's kiezen van de popstations waarom niet een Lara Rense van Radio 1 bijv.?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Terecht, Roos is gewoon echt superkut, en Annemiek vrij kleurloos.
Ja snap ik ook niet, zij is echt een vakvrouw, maarja het is een populariteitsverkiezing en ik gok dat het Radio1 publiek niet massaal gaat stemmen voor de Radioring.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom altijd DJ's kiezen van de popstations waarom niet een Lara Rense van Radio 1 bijv.?
3fm won het minimale: zelfs in de categorie Beste Vrouwelijke DJ won degene met de minste uren.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
Zo te lezen was de Radioring uitreiking een topshow, niet?
Show zelf was matig.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
Zo te lezen was de Radioring uitreiking een topshow, niet?
Ja, dat heb ik toevallig meegepikt. Het was ook op 101TV.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
3fm won het minimale: zelfs in de categorie Beste Vrouwelijke DJ won degene met de minste uren.
quote:
Eeeejj!quote:
Geen Gordon ?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
Morgen weer een freewheel friday bij Ekstra Weekend
Nee. Tjibsma had een tweet ingepland voor morgen, waarin stond dat Gordon verhinderd was. Maar die had hij dus verkeerd ingepland, dus die kwam net voorbij. Nu is ie alweer weggehaald btw.quote:
Nee juist niet. Geen geslijm bij overrated gasten,gewoon freewheel friday houdenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:54 schreef ddx het volgende:
Wel jammer, ze moeten nog wel wat gasten krijgen laatste uitzendingen.
Wie?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:02 schreef ddx het volgende:
Roos poging om naam van Claudio weg te krijgen ?
Stenders?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hartelijke Claudia alvast
Ik weet wat ik morgen niet luister.
Ninja-editquote:Op donderdag 14 november 2013 22:07 schreef ddx het volgende:
[..]
Roos poging om naam van Claudia weg te krijgen ?
Ik begon al aan mezelf te twijfelenquote:
Nee Claudia. Ze gaat natuurlijk 2 uur lang praten over hoe blij ze is met haar prijs.quote:
Over d'r nieuwe fruitschaalquote:Op donderdag 14 november 2013 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee Claudia. Ze gaat natuurlijk 2 uur lang praten over hoe blij ze is met haar prijs.
Dat snap ik ook wel johquote:Op donderdag 14 november 2013 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee Claudia. Ze gaat natuurlijk 2 uur lang praten over hoe blij ze is met haar prijs.
Ik snap vandaag niets.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel joh![]()
Oh wacht, jij begreep grapjes altijd te laat he?
Lange katerquote:
Oeh dan zou ik wel kijkenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
Dione Stax kwam geloof ik ook nog een keer langs.
Kater ging over in moeheid. Ben nu gewoon moe.quote:
Ja da's vaak de ellende jaquote:Op donderdag 14 november 2013 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kater ging over in moeheid. Ben nu gewoon moe.
Neuh. Ik heb wel genoeg op gehad voor de komende tijd.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja da's vaak de ellende ja
Gewoon een biertje nemen
Ik ben meestal overdag zo moe als een hond en zo tegen 22.00/23.00 word ik dan weer actief. Vannacht lag ik om 2 uur nog wakker, en vannacht zal wel niet veel beter zijn denk ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kater ging over in moeheid. Ben nu gewoon moe.
Herkenbaar!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben meestal overdag zo moe als een hond en zo tegen 22.00/23.00 word ik dan weer actief. Vannacht lag ik om 2 uur nog wakker, en vannacht zal wel niet veel beter zijn denk ik.
+1quote:Op donderdag 14 november 2013 22:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben meestal overdag zo moe als een hond en zo tegen 22.00/23.00 word ik dan weer actief. Vannacht lag ik om 2 uur nog wakker, en vannacht zal wel niet veel beter zijn denk ik.
Truste Muis!quote:
Slaap lekker!quote:
Heeft ie weer hooikoorts zeker.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Domien heeft morgen geen stem. WAT EEN AVOND WAT EEN AVOND!!!!
Tof!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar was zeker tof om iedereen die ook maar iets met radio doet te zien en mee te drinken. En Sander nog gefeliciteerd.
In de bouw wordt er veel naar Somertijd geluisterdquote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Somertijd, luistert daar nog iemand naar?
En die kut van vrijdag wint een prijs?Dan moet je als andere genomineerde toch maar een carrièreswitch overwegen... Als je daar al niet van kunt winnen
"Niet Lieke! Niet Lieke!" Geroepen?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Domien heeft morgen geen stem. WAT EEN AVOND WAT EEN AVOND!!!!
Oja en Lieke gezien.
Je moest wel lachen, geef maar toe.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:55 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Vraag ekdom even om de lachband
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
En die kut van vrijdag wint een prijs?Dan moet je als andere genomineerde toch maar een carrièreswitch overwegen... Als je daar al niet van kunt winnen
... maar herkende je ze ook allemaal gelijk? Of moesten ze eerst iets zeggen voordat je dat door had?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar was zeker tof om iedereen die ook maar iets met radio doet te zien en mee te drinken. En Sander nog gefeliciteerd.
Meeste wel herkend, ook van productie e.d.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar herkende je ze ook allemaal gelijk? Of moesten ze eerst iets zeggen voordat je dat door had?
Ja hoor, met grote regelmaat.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
JAAHAAAAAA BINGOOtwitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 00:22:56Maar iedereen die op me gestemd heeft: bedankt en we zullen het nooit, nooit vergeten!
reageer retweet
"Dat RadioRing-geneuzel"quote:Op vrijdag 15 november 2013 06:40 schreef Cee het volgende:
Giel was 't duidelijk niet eens met de award voor Claudia zo te horen net.
Das toch niet verboden?quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:17 schreef Cee het volgende:
Godver, ik moest net stiekem even lachen om een grap van Gordon.
Uh, oke.quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Op zich niet maar het is nog zo vroeg.
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Terecht, Roos is gewoon echt superkut, en Annemiek vrij kleurloos.
Nooit begrepen inderdaad!quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dit soort lieden komt in de jury van een singer/songwriter tv-programma. Konden die andere twee miljoen niet?
uh, okéquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was serieus. Beste radiostation
Alle vrouwen zijn slecht.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
RadioRing is een corrupte teringbende.
Claudia beste vrouw!
Somertijdquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn slecht.
Wie heeft programmaring gewonnen?
Sja.quote:
Ik denk dat er qua luisteraantallen bijna zoveel naar Somertijd als Coen en Sander wordt geluisterd. Misschien wel meer naar Somertijd.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:29 schreef Paul het volgende:
Somertijd heb ik aantal jaar geleden elke dag geluisterd, maar op gegeven moment had ik het wel gehoord en luister nu Coen en Sander. Maar heb me wel altijd erg vermaakt om Robbie van Someren
Net zo kut.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb liever Speelman en Speelman
Slijmpraatje.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Claudia maakt radio zoals het moet. Als je haar programma aan hebt staan ga je er naar luisteren. Je wordt als het ware naar de radio toegetrokken."
Aldus Edwin Evers.
Gin tonic en bacoquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zegt ie dat? Was gisteren wel anders.
Ik vind het wel een prima showquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Claudia maakt radio zoals het moet. Als je haar programma aan hebt staan ga je er naar luisteren. Je wordt als het ware naar de radio toegetrokken."
Aldus Edwin Evers.
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik heb 20 seconden op de webcam gekeken, die heeft zeker een kater.
Dolle boel, twietjes voorlezen, kanjergrappige Maximaquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:11 schreef Rickario het volgende:
[..]
Geef toe. Haar show is origineler dan de show van Ekdom.
Alleen Maxima is een kutitem.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dolle boel, twietjes voorlezen, kanjergrappige MaximaWauw wauw.
Ik hang nog liever in de vangrails.
Dit is wel al de 2e keer dat hij niet de hooikoorts de schuld geeftquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:14 schreef Pino112 het volgende:
"Het raspje zit er weer lekker op"
Godverdomme.
Ja omdat dat argument nu niet meer werkt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is wel al de 2e keer dat hij niet de hooikoorts de schuld geeft
Ho, ho. Vergeet de bloeiende paddestoelen niet!111quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja omdat dat argument nu niet meer werkt.
Twee browsers of log je steeds uit en in?quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ho, ho. Vergeet de bloeiende paddestoelen niet!111
Wants to roel the worldquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAT EEN RASPJE WAT EEN RASPJE!!!111!
Nog een maandje, straks gaan we het nog missen ookquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Dat verhaal van hem ook weer
![]()
Ik voorzie bij SR nog veel:quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:34 schreef alors het volgende:
[..]
Nog een maandje, straks gaan we het nog missen ook
Radioactive was kut.quote:
Hoe is't met je broek?quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:34 schreef alors het volgende:
[..]
Nog een maandje, straks gaan we het nog missen ook
Heb je al een nieuwe?quote:
Dan je stage al voorbij?quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie gaan mijn Skyklachten ook missen.
Nog 8 dagen.
Ja.quote:
Dat weet ik toch helegaar nog niet?quote:
Nee je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat weet ik toch helegaar nog niet?
Beoordeling komt pas over 2 weken.quote:
Ja maar je hebt toch wel een beetje idee of je op de goede weg bent?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beoordeling komt pas over 2 weken.
Ja het komt wel goed hoor. Heb er vertrouwen in.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch wel een beetje idee of je op de goede weg bent?
Mooi. Was was de opdracht eigenlijk? Vast een een of ander plan schrijven?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het komt wel goed hoor. Heb er vertrouwen in.
Beleidsmatige planning schrijven ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi. Was was de opdracht eigenlijk? Vast een een of ander plan schrijven?
Dolle boel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beleidsmatige planning schrijven ja.
Heel juridisch allemaal.
Gewoon nee.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:50 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind het origineel van Glee toch beter.
Niet quoten bitte
niet henkde j zijn quote bezoedelenquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:50 schreef Pandaplint het volgende:
Niet quoten bitte
Ik vind het origineel van Glee beter.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:50 schreef Pandaplint het volgende:
Niet quoten bitte
Tevens dit, wtf manquote:
On top of the worldquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:04 schreef alors het volgende:
RequestjesshowHopelijk worden er leuke uitgekozen en geen Roars en Trolling in the deeps.
Volgens mij is het altijd een salade, maar wanneer moet je anders eten?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Claudia zit altijd te eten voor de webcam
-edit-
Vandaag is het een salade.
Voor de show. Of erna.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is het altijd een salade, maar wanneer moet je anders eten?
11.55 dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
half 12 is te vroeg, na tweeën is te laat.
Als je van 12:00 tot 14:00 een programma presenteert, dan kun je toch best ervoor of erna eten? In elk geval niet voor de webcam.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is het altijd een salade, maar wanneer moet je anders eten?
Waarom mag ze niet etenquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je van 12:00 tot 14:00 een programma presenteert, dan kun je toch best ervoor of erna eten? In elk geval niet voor de webcam.
Ze eet overigens ook vaak bruine boterhammen, ik denk dan met kaas.
Etende mensen zijn per definitie niet fijn om te zien, daar kan ze best rekening mee houden. Dat Roos er niet uitziet is lastiger op te lossen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:19 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom mag ze niet eten? Je merkt er op de radio toch niets van? Ik ga toch ook niet klagen dat Roos zo'n vies gezicht heeft op de webcam. Knop.
Jij zit geblinddoekt aan tafel?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Etende mensen zijn per definitie niet fijn om te zien, daar kan ze best rekening mee houden. Dat Roos er niet uitziet is lastiger op te lossen.
Is hij DJ? Nee.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij zit geblinddoekt aan tafel?
Hah ik eet lekker gewoon in het openbaarquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Etende mensen zijn per definitie niet fijn om te zien, daar kan ze best rekening mee houden. Dat Roos er niet uitziet is lastiger op te lossen.
Nee, maar ik kijk bij voorkeur niet naar hoe mensen aan het eten zijn. Op zaterdagen zit ik overigens wel met blinddoek aan tafel, maar dat is weer een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij zit geblinddoekt aan tafel?
Er zijn ook mensen die niet in het openbaar durven etenquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel kinky hoor, etende mensen.
Vertel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook een requestje gedaan op Twitter.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:19 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom mag ze niet eten? Je merkt er op de radio toch niets van? Ik ga toch ook niet klagen dat Roos zo'n vies gezicht heeft op de webcam. Knop.
Katy Perry - Roar.quote:
Eetsequote:Op vrijdag 15 november 2013 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik moet nog lunchen.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Katy Perry - Roar.
Leuk hè, ik hoop dat ie wordt gedraaid.
Ik zou de tissues alvast pakken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:33 schreef Pandaplint het volgende:
Nu nog Raorrr draaien en ik sta huilend onder de douche
Ditquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:33 schreef Pandaplint het volgende:
Nu nog Raorrr draaien en ik sta huilend onder de douche
Ik vind Roos er nog best charmant uitzien hoor. Niet mooi, maar ze verzorgt zich wel goed. Kan ik van andere dj's niet zeggenquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |