Vooral dat concert met die band wil ik erg graag winnen.quote:
Je kunt toch maar 1 maal sms'en per telefoonnummer?quote:
quote:
Ik kreeg 2maal een smsje terug dus geen ideequote:Op donderdag 14 november 2013 20:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Je kunt toch maar 1 maal sms'en per telefoonnummer?
Ze zeggen al hele dag dat alleen laatste stem teltquote:Op donderdag 14 november 2013 20:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kreeg 2maal een smsje terug dus geen idee. Anders hebben ze nu 2 maal geld verdient op 1 stem
.
Zo oplettend ben ik nietquote:Op donderdag 14 november 2013 20:21 schreef ddx het volgende:
[..]
Ze zeggen al hele dag dat alleen laatste stem telt
Ik ben ook een CEOquote:Op donderdag 14 november 2013 20:33 schreef Marcoss het volgende:
Iemand CEO noemen bij een uitsluitend Nederlands bedrijf vind ik altijd wat overdreven..
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 november 2013 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al jaren CEO bij MuisFM. Alleen jammer dat het zo weinig verdient.
Nietus, je bent al jaren Ceequote:
Het is in Hilversum, nee dus.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:53 schreef ddx het volgende:
Trouwens is die studio beetje op grote afstand zodat Roos er straks niet om 10u is ?
Terecht, Roos is gewoon echt superkut, en Annemiek vrij kleurloos.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:52 schreef ddx het volgende:
En Claudia wint met 2 uurtjes radio maken ?
waarom altijd DJ's kiezen van de popstations waarom niet een Lara Rense van Radio 1 bijv.?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Terecht, Roos is gewoon echt superkut, en Annemiek vrij kleurloos.
Ja snap ik ook niet, zij is echt een vakvrouw, maarja het is een populariteitsverkiezing en ik gok dat het Radio1 publiek niet massaal gaat stemmen voor de Radioring.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom altijd DJ's kiezen van de popstations waarom niet een Lara Rense van Radio 1 bijv.?
3fm won het minimale: zelfs in de categorie Beste Vrouwelijke DJ won degene met de minste uren.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
Zo te lezen was de Radioring uitreiking een topshow, niet?
Show zelf was matig.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
Zo te lezen was de Radioring uitreiking een topshow, niet?
Ja, dat heb ik toevallig meegepikt. Het was ook op 101TV.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
3fm won het minimale: zelfs in de categorie Beste Vrouwelijke DJ won degene met de minste uren.
quote:
Eeeejj!quote:
Geen Gordon ?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
Morgen weer een freewheel friday bij Ekstra Weekend
Nee. Tjibsma had een tweet ingepland voor morgen, waarin stond dat Gordon verhinderd was. Maar die had hij dus verkeerd ingepland, dus die kwam net voorbij. Nu is ie alweer weggehaald btw.quote:
Nee juist niet. Geen geslijm bij overrated gasten,gewoon freewheel friday houdenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:54 schreef ddx het volgende:
Wel jammer, ze moeten nog wel wat gasten krijgen laatste uitzendingen.
Wie?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:02 schreef ddx het volgende:
Roos poging om naam van Claudio weg te krijgen ?
Stenders?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hartelijke Claudia alvast
Ik weet wat ik morgen niet luister.
Ninja-editquote:Op donderdag 14 november 2013 22:07 schreef ddx het volgende:
[..]
Roos poging om naam van Claudia weg te krijgen ?
Ik begon al aan mezelf te twijfelenquote:
Nee Claudia. Ze gaat natuurlijk 2 uur lang praten over hoe blij ze is met haar prijs.quote:
Over d'r nieuwe fruitschaalquote:Op donderdag 14 november 2013 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee Claudia. Ze gaat natuurlijk 2 uur lang praten over hoe blij ze is met haar prijs.
Dat snap ik ook wel johquote:Op donderdag 14 november 2013 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee Claudia. Ze gaat natuurlijk 2 uur lang praten over hoe blij ze is met haar prijs.
Ik snap vandaag niets.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel joh![]()
Oh wacht, jij begreep grapjes altijd te laat he?
Lange katerquote:
Oeh dan zou ik wel kijkenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
Dione Stax kwam geloof ik ook nog een keer langs.
Kater ging over in moeheid. Ben nu gewoon moe.quote:
Ja da's vaak de ellende jaquote:Op donderdag 14 november 2013 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kater ging over in moeheid. Ben nu gewoon moe.
Neuh. Ik heb wel genoeg op gehad voor de komende tijd.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja da's vaak de ellende ja
Gewoon een biertje nemen
Ik ben meestal overdag zo moe als een hond en zo tegen 22.00/23.00 word ik dan weer actief. Vannacht lag ik om 2 uur nog wakker, en vannacht zal wel niet veel beter zijn denk ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kater ging over in moeheid. Ben nu gewoon moe.
Herkenbaar!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben meestal overdag zo moe als een hond en zo tegen 22.00/23.00 word ik dan weer actief. Vannacht lag ik om 2 uur nog wakker, en vannacht zal wel niet veel beter zijn denk ik.
+1quote:Op donderdag 14 november 2013 22:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben meestal overdag zo moe als een hond en zo tegen 22.00/23.00 word ik dan weer actief. Vannacht lag ik om 2 uur nog wakker, en vannacht zal wel niet veel beter zijn denk ik.
Truste Muis!quote:
Slaap lekker!quote:
Heeft ie weer hooikoorts zeker.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Domien heeft morgen geen stem. WAT EEN AVOND WAT EEN AVOND!!!!
Tof!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar was zeker tof om iedereen die ook maar iets met radio doet te zien en mee te drinken. En Sander nog gefeliciteerd.
In de bouw wordt er veel naar Somertijd geluisterdquote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Somertijd, luistert daar nog iemand naar?
En die kut van vrijdag wint een prijs?Dan moet je als andere genomineerde toch maar een carrièreswitch overwegen... Als je daar al niet van kunt winnen
"Niet Lieke! Niet Lieke!" Geroepen?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Domien heeft morgen geen stem. WAT EEN AVOND WAT EEN AVOND!!!!
Oja en Lieke gezien.
Je moest wel lachen, geef maar toe.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:55 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Vraag ekdom even om de lachband
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Somertijd, luistert daar nog iemand naar?
En die kut van vrijdag wint een prijs?Dan moet je als andere genomineerde toch maar een carrièreswitch overwegen... Als je daar al niet van kunt winnen
... maar herkende je ze ook allemaal gelijk? Of moesten ze eerst iets zeggen voordat je dat door had?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar was zeker tof om iedereen die ook maar iets met radio doet te zien en mee te drinken. En Sander nog gefeliciteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |