Vooral dat concert met die band wil ik erg graag winnen.quote:
Je kunt toch maar 1 maal sms'en per telefoonnummer?quote:
quote:
Ik kreeg 2maal een smsje terug dus geen ideequote:Op donderdag 14 november 2013 20:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Je kunt toch maar 1 maal sms'en per telefoonnummer?
Ze zeggen al hele dag dat alleen laatste stem teltquote:Op donderdag 14 november 2013 20:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kreeg 2maal een smsje terug dus geen idee. Anders hebben ze nu 2 maal geld verdient op 1 stem
.
Zo oplettend ben ik nietquote:Op donderdag 14 november 2013 20:21 schreef ddx het volgende:
[..]
Ze zeggen al hele dag dat alleen laatste stem telt
Ik ben ook een CEOquote:Op donderdag 14 november 2013 20:33 schreef Marcoss het volgende:
Iemand CEO noemen bij een uitsluitend Nederlands bedrijf vind ik altijd wat overdreven..
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 november 2013 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al jaren CEO bij MuisFM. Alleen jammer dat het zo weinig verdient.
Nietus, je bent al jaren Ceequote:
Het is in Hilversum, nee dus.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:53 schreef ddx het volgende:
Trouwens is die studio beetje op grote afstand zodat Roos er straks niet om 10u is ?
Terecht, Roos is gewoon echt superkut, en Annemiek vrij kleurloos.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:52 schreef ddx het volgende:
En Claudia wint met 2 uurtjes radio maken ?
waarom altijd DJ's kiezen van de popstations waarom niet een Lara Rense van Radio 1 bijv.?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Terecht, Roos is gewoon echt superkut, en Annemiek vrij kleurloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |