Jaguar, uit Engeland, was (donker)groen.quote:
Bron.quote:Belangrijkste Britse automerken actief in 2012
AC · Arash · Ariel · Ascari · Aston Martin · Bentley · Bristol · Caparo · Caterham · Deauville · Farbio · Jaguar · Land Rover · Lotus · Mini · McLaren · Morgan · Noble · Rolls-Royce · Vauxhall · Westfield
twitter:clubforce twitterde op donderdag 28-11-2013 om 10:18:05As all cars and supplies are now back to our HQ, creative parking solutions are sought. http://t.co/LjXf6WLmqJ reageer retweet
Net David Copperfieldquote:
Gebrek aan downforce.quote:
Godverquote:
twitter:suttonimages twitterde op donderdag 28-11-2013 om 13:25:24Mark last fire up! http://t.co/9z87HxbRYx http://t.co/XLMejIjyME reageer retweet
De kans dat ze volgend jaar motoren opblazen is toch wel weer groterquote:
Dat denk ik ook. We zullen volgend jaar meer uitvallers zien door de nieuwe motoren.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
De kans dat ze volgend jaar motoren opblazen is toch wel weer groter
Ik denk dat dat nog best mee kan vallen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. We zullen volgend jaar meer uitvallers zien door de nieuwe motoren.
Zondag grosjean nogquote:Op donderdag 28 november 2013 15:40 schreef Fer het volgende:
Dat mis ik wel van vroeger. Zo'n koploper die dan voorzichtig begint te roken bij het afremmen en dat vervolgens steeds erger wordt en dan plof de hele baan wit.
Ja was de eerste sinds tijden, besefte dat ik wel miste. Was toch altijd wel de spanning, dat er opeens een motor kon ploffen.quote:
Net op Facebook, via RTL GP:quote:Op donderdag 28 november 2013 14:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog best mee kan vallen eerlijk gezegd.
Alhoewel, afgelopen week vloog in engeland wel een turbo in de fik tijdens testen in de fabriek
quote:Op de testbank van Mercedes-Benz in Engeland schijnt de ene na de andere V6 turbo uit elkaar te klappen. Onlangs moest de brandweer ijlings uitrukken. Krijgen we weer dit soort vuurwerk volgend jaar? Beetje onbetrouwbaarheid kan geen kwaad.
Ondertussen brandt naar verluidt de lont van een fusie tussen Marussia en Sauber...
Supermooi/indrukwekkendquote:Op donderdag 28 november 2013 20:27 schreef THEFXR het volgende:
volgende week woe 4 december 00.30 uur Senna
http://www.canvas.be/programmas/senna
Ik kijk 2 seconden en vind Ronald hier al veel beter bij passen dan bij de F1quote:Op donderdag 28 november 2013 22:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ronald van Dam nu als live-commentator van de Thanksgiving NFL game op FOX.
mail het hemquote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk 2 seconden en vind Ronald hier al veel beter bij passen dan bij de F1
Ik kreeg dezelfde indruk.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk 2 seconden en vind Ronald hier al veel beter bij passen dan bij de F1
wat een kut tijd. dan maar opnemen. Of ik moet tegen die tijd al werkeloos zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:27 schreef THEFXR het volgende:
volgende week woe 4 december 00.30 uur Senna
http://www.canvas.be/programmas/senna
Hij doet ook al een aantal jaren het live verslag van de 24h van Le Mans op Eurosport, met wacht wisselingen dat dan weer wel. En daarbij doet hij het niet slecht.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk 2 seconden en vind Ronald hier al veel beter bij passen dan bij de F1
Persoonlijk vind ik heel die nachtraces weinig toevoegen. In de diverse 24 uurs evenementen voegt de nacht zeker wat toe, maar bij de F1 eigenlijk niks imo. Heel de baan is gewoon net zo licht als overdag. Enige toevoeging is een donkere achtergrond.quote:
ja, maar in Abu Dhabi hebben ze er alles aan gedaan om het circuit nog wat te laten lijken, in Bahrein race je letterlijk in de zandbakquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:36 schreef Fer het volgende:
Als je meer kijkers en aandacht vanuit Europa wil werkt het wel hoor. Dat verlichte gebouw in Abu Dahbi en die slomo's waar je de blauwe uitlaatgassen ziet zijn wel eye-candy.
Tractorbanden monteren dan maar?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:38 schreef Peterselieman het volgende:
in Bahrein race je letterlijk in de zandbak
Ach, zo valt die lelijke bruine omgeving tenminste niet meer opquote:
Technisch gezien is het wel een uitdaging als er rond zonsondergang wordt gereden. In Abu Dhabi geeft dat zo'n 10 graden verschil in buitentemperatuur en je setup moet daar ook op aangepast zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:17 schreef Geralt het volgende:
Persoonlijk vind ik heel die nachtraces weinig toevoegen. In de diverse 24 uurs evenementen voegt de nacht zeker wat toe, maar bij de F1 eigenlijk niks imo. Heel de baan is gewoon net zo licht als overdag. Enige toevoeging is een donkere achtergrond.
quote:Formula 1 drivers will be forced to make two pitstops, as well as face a strict limit on how long they can stay out for, if proposals for new 2014 tyre rules are accepted by teams next month.
AUTOSPORT has learned that detailed tweaks to the regulations, which will have a dramatic impact on strategy and spectacle, have been tabled for discussion at next month's F1 Strategy Group meeting.
The rules, if accepted and then agreed by the F1 Commission and FIA's World Motor Sport Council, will demand that each driver must stop twice during the race to fit new tyres.
Furthermore, drivers will not be allowed to use the 'prime' specification of tyres for more than 50 per cent of the race distance, while the 'option' compound will not be allowed to be used for more than 30 per cent of the race distance.
Should the rule changes be accepted, they will almost certainly reduce the importance of tyre strategy in the races as there will no longer be an incentive to eke out a longer life from the tyres.
Getting rid of the focus on tyres next year is something that Pirelli itself has been eager for, after a 2013 season that was dominated by talk about their products.
As well as delamination issues and the British Grand Prix blow-outs, Pirelli faced criticism from several leading drivers about the nature of the high-degrading tyres.
Pirelli motorsport director Paul Hembery said earlier this month that his company simply wanted a clear answer from the sport's bosses about what type or product it wanted.
"We want a clear input and it clearly defined, because the characteristic [of criticism] this year is that people have maybe forgotten what we were asked to do," he said.
"That has got lost somewhere in the passage of time, and that is the important thing that we want to make sure is resolved.
"Somebody needs to tell us what they want to do."
TESTING TWEAKS TO BE DISCUSSED
Proposals to help deliver Pirelli more testing opportunities have also been tabled for discussion at the Strategy Group meeting.
As well as the idea of teams devoting one their eight in-season test days to specific tyre testing for Pirelli, it is also suggested that one of F1's pre-season test days is turned into a wet weather evaluation.
It will be up to Pirelli to nominate the day, as well as pay for the soaking of whichever track is chosen.
Dan moeten ze een standaardauto introduceren. Dat gaan ze niet doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Ach, nog even en we zitten met een 3de klasse a la GP2 en WSbR
Ik begrijp het niet, moeten ze dan zonder banden gaan rijden voor 20% van de race?quote:Furthermore, drivers will not be allowed to use the 'prime' specification of tyres for more than 50 per cent of the race distance, while the 'option' compound will not be allowed to be used for more than 30 per cent of the race distance.
Dat geldt per set banden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:36 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, moeten ze dan zonder banden gaan rijden voor 20% van de race?
Ja, maar ik neem aan dat je beide compounds moet gebruiken zoals nu ook al het geval is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:52 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dan kunnen ze theoretisch twee stints op de harde banden doen, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |