Van dijk gisteren 100k, nu 150quote:Op donderdag 14 november 2013 22:23 schreef Tim86 het volgende:
Teringdure silver IF's deze week zeg..Gaat niet meevallen om Van Dijk en El Arabi te halen zo
Hoeveel moet je er hebben?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:27 schreef Ajacied7 het volgende:
En weer een seizoen in divisie 1 afgesloten met de troostprijs van 10,500 coins. 18 punten is het record tot nu toe.
Dat is niks nieuws toch?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:28 schreef DuTank het volgende:
Dat Colombia heeft best een aardig team hoor.
Ik moest lachen toen ik Mondragon zag. Die gast is al in de 40 joh.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is niks nieuws toch?![]()
En dan hebben ze nu nog wat afwezigen waaronder Zuniga (RB) en Ospina (eerste keeper). En zelfs nu geven ze vrij weinig weg.
Paar keer. Jammer dat de arbitrage niet meewerkt voor de Belgen alleen..2x dikke handsbal en voor rust die dikke foul op Benteke, 3x pingel niet gegevenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Ibarbo wat een eindbaas
Tim al klaargekomen door de wedstrijd?
Nee ja, ik wist het wel al door FIFA, maar ik zie ze nu voor het eerst een wedstrijd spelenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is niks nieuws toch?![]()
En dan hebben ze nu nog wat afwezigen waaronder Zuniga (RB) en Ospina (eerste keeper). En zelfs nu geven ze vrij weinig weg.
Ja I know. Ik had niet verwacht dat Colombia met 0-2 voor zou komen. Dat het 50/50 zou zijn is geen verrassing, maar ik had wat meer van de Belgische aanval verwacht.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paar keer. Jammer dat de arbitrage niet meewerkt voor de Belgen alleen..2x dikke handsbal en voor rust die dikke foul op Benteke, 3x pingel niet gegeven
Commentator zei voor de wedstrijd volgens mij dat hij zijn eerste interland speelde toen Benteke nog niet eens geboren was, maar dat heb ik opgezocht en dat klopte niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik Mondragon zag. Die gast is al in de 40 joh.
Verdediging en keeper zijn alleen heel slechtquote:Op donderdag 14 november 2013 22:28 schreef DuTank het volgende:
Dat Colombia heeft best een aardig team hoor.
Ospina vind ik niet eens een hele slechte keeper.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verdediging en keeper zijn alleen heel slecht
Normaliter niet. Armero en Zuniga op de back, Ospina op doel. Krijgen ook amper tegengoals in Zuid-Amerika (7 vd laatste 9 interlands clean sheet)quote:Op donderdag 14 november 2013 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verdediging en keeper zijn alleen heel slecht
Lang niet goed genoeg. Uruguay heeft hetzelfde probleem als Colombia maar die hebben ook nog een goede keeperquote:Op donderdag 14 november 2013 22:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ospina vind ik niet eens een hele slechte keeper.
Ze hebben het echt achterlijk gemaakt. Geen idee of het al teruggezet is.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dit bij al die youtube filmpjes
Vind hem niet slechter dan de keepers van Argentinië.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lang niet goed genoeg. Uruguay heeft hetzelfde probleem als Colombia maar die hebben ook nog een goede keeper
''gekocht''quote:Op donderdag 14 november 2013 22:36 schreef Fuszy het volgende:
Hebben jullie FM 14 gekocht of gedownload?
Tackle op de keeper, maar hij was gewoon eerder bij de bal. Was echt onzin.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb helemaal niets meegekregen qua voetbal. Waarom kreeg Locadia rood?
Zo neemt hij ze bij Napoli ook altijd..snap niet dat ze nog naar voren gaan die verdedigersquote:Op donderdag 14 november 2013 22:39 schreef DuTank het volgende:
Mertens denkt dat ie van Hooijdonk is.
op tv. Sporzaquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:39 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
deze bundel
2 dual shock + al die games. Kost je dan wel 770e
Killzone en Knack vallen tegen, rest lijken mij prima games.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:39 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
deze bundel
2 dual shock + al die games. Kost je dan wel 770e
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_neukt_dode_vis.html![]()
Killzonequote:Op donderdag 14 november 2013 22:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Killzone en Knack vallen tegen, rest lijken mij prima games.
Alleen Knack zou ik niet kopen. Leuke PS+ game. Ja en Fifa 14 dan. Dat spel is dit jaar echt aidsquote:Op donderdag 14 november 2013 22:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Killzone en Knack vallen tegen, rest lijken mij prima games.
I know that feel bro. Een bet met dit aantal kansen en pingelmomenten win je 999 van de 1000 keer.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Op zo'n manier bets verliezen (over 2,5) zijn altijd de kutste![]()
Hoe was het sporten?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef ThadCastle het volgende:
Kut BelgenIk neuk jullie de moeder
En zo kom ik dus aan mijn coins. Mijn Aubameyang vandaag ook nog voor 19K verkocht terwijl precies dezelfde chemstyle met meer contracten voor 12,5K op te pikken was.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef DuTank het volgende:
MY BRAAAAIIIIIIIIN!!!!
ik heb vandaag al zo vaak gezien dat mensen meer bieden dan de laagste BIN
Doen we zo nog wat gta/fifa?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nog kutter want te weinig man. Dus alleen de 'derde' helft gedaan
Nja, ik heb het dan over 2200 bieden, terwijl de laagste BIN 2k is. Dat is wat anders dan de duurste speler op de markt kopenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En zo kom ik dus aan mijn coins. Mijn Aubameyang vandaag ook nog voor 19K verkocht terwijl precies dezelfde chemstyle met meer contracten voor 12,5K op te pikken was.
nee ER kijk ik. Dan nog snel even FM of pitten, morgen genoeg te doenquote:
Werkloos is op zich wel grappig, laatste keer dat ik dat deed was bij FM12. Toen ging je reputatie alleen niet omhoog, was ik met Southend United gepromoveerd..quote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef Zhano het volgende:
Echt zo weinig budget bij VestjaellandMag blij zijn als ik 11 zwervers kan vinden die hiervoor willen spelen
hans gaat eruitquote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nee ER kijk ik. Dan nog snel even FM of pitten, morgen genoeg te doen
Ik denk ook niet dat ik zoveel 'flauwheid' aan kan op 1 dag
I know, ik was ook blij dat mn analyse klopte. Maar wel altijd heel zuurquote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
I know that feel bro. Een bet met dit aantal kansen en pingelmomenten win je 999 van de 1000 keer.
Vandaag stream lopen kijken en graphics waren goed, alleen singleplayer saai.quote:
De stream die ik heb gezien was niet zo'n geweldige kwaliteit, de stream zelf dan he. 360p ofzo. Ik heb niet gekeken of het ook in HD kan, maar hoe kan je dan de graphics beoordelen? he? nou? leugenaar!quote:Op donderdag 14 november 2013 23:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vandaag stream lopen kijken en graphics waren goed, alleen singleplayer saai.
wat kost het? ArenA?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Nu bezig een maat te overtuigen om dinsdag mee te gaan naar Nederland - Colombia. Al die bazen in het echt zien voetballen lijkt me wel vet en zo duur is t niet.
twee tientjes toch?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Nu bezig een maat te overtuigen om dinsdag mee te gaan naar Nederland - Colombia. Al die bazen in het echt zien voetballen lijkt me wel vet en zo duur is t niet.
Dan is het 3 tientjes.quote:
dan is het al snel 40 tientjesquote:Op donderdag 14 november 2013 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan is het 3 tientjes.
Want je drinkt daar natuurlijk ook nog een goudgele pretcilinder en eet een hamburgertje.
Neuzen xDquote:Op donderdag 14 november 2013 23:26 schreef DuTank het volgende:
Bij Pauw en Witteman zit nu een of andere mongool te praten over die interviews van voetballers (neuzen in dit geval). Maar wat zit ik mezelf op te vreten door dat zenuwachtige gestotter van hem
Southampton wilde 45 miljoen voor Shawquote:Op donderdag 14 november 2013 23:55 schreef Zhano het volgende:
In 3 maanden 4 spelers kunnen halen ofzo
Ik kon een speler niet halen omdat hij 3k moest kosten...quote:Op donderdag 14 november 2013 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Southampton wilde 45 miljoen voor Shaw
Is niet gek hoor. Heeft een contract to 2078 en is echt zieke baasquote:Op donderdag 14 november 2013 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Southampton wilde 45 miljoen voor Shaw
Het was zo'n slechte troll daar moest ik wel op reageren. Valt me wel vaker op dat je moeite hebt met het woord Ajacied of Ajax.quote:
Hahah valt best mee hoor, maar het is gewoon leuk om te doen, want het leidt altijd tot reactiesquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het was zo'n slechte troll daar moest ik wel op reageren. Valt me wel vaker op dat je moeite hebt met het woord Ajacied of Ajax.
Doe gewoon normaal danquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah valt best mee hoor, maar het is gewoon leuk om te doen, want het leidt altijd tot reacties
Ok sorry.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal danAls je wil trollen maak er dan tenminste wat van ipv dit slappe gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |