Van dijk gisteren 100k, nu 150quote:Op donderdag 14 november 2013 22:23 schreef Tim86 het volgende:
Teringdure silver IF's deze week zeg..Gaat niet meevallen om Van Dijk en El Arabi te halen zo
Hoeveel moet je er hebben?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:27 schreef Ajacied7 het volgende:
En weer een seizoen in divisie 1 afgesloten met de troostprijs van 10,500 coins. 18 punten is het record tot nu toe.
Dat is niks nieuws toch?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:28 schreef DuTank het volgende:
Dat Colombia heeft best een aardig team hoor.
Ik moest lachen toen ik Mondragon zag. Die gast is al in de 40 joh.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is niks nieuws toch?![]()
En dan hebben ze nu nog wat afwezigen waaronder Zuniga (RB) en Ospina (eerste keeper). En zelfs nu geven ze vrij weinig weg.
Paar keer. Jammer dat de arbitrage niet meewerkt voor de Belgen alleen..2x dikke handsbal en voor rust die dikke foul op Benteke, 3x pingel niet gegevenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Ibarbo wat een eindbaas
Tim al klaargekomen door de wedstrijd?
Nee ja, ik wist het wel al door FIFA, maar ik zie ze nu voor het eerst een wedstrijd spelenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is niks nieuws toch?![]()
En dan hebben ze nu nog wat afwezigen waaronder Zuniga (RB) en Ospina (eerste keeper). En zelfs nu geven ze vrij weinig weg.
Ja I know. Ik had niet verwacht dat Colombia met 0-2 voor zou komen. Dat het 50/50 zou zijn is geen verrassing, maar ik had wat meer van de Belgische aanval verwacht.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paar keer. Jammer dat de arbitrage niet meewerkt voor de Belgen alleen..2x dikke handsbal en voor rust die dikke foul op Benteke, 3x pingel niet gegeven
Commentator zei voor de wedstrijd volgens mij dat hij zijn eerste interland speelde toen Benteke nog niet eens geboren was, maar dat heb ik opgezocht en dat klopte niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik Mondragon zag. Die gast is al in de 40 joh.
Verdediging en keeper zijn alleen heel slechtquote:Op donderdag 14 november 2013 22:28 schreef DuTank het volgende:
Dat Colombia heeft best een aardig team hoor.
Ospina vind ik niet eens een hele slechte keeper.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verdediging en keeper zijn alleen heel slecht
Normaliter niet. Armero en Zuniga op de back, Ospina op doel. Krijgen ook amper tegengoals in Zuid-Amerika (7 vd laatste 9 interlands clean sheet)quote:Op donderdag 14 november 2013 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verdediging en keeper zijn alleen heel slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |