Killzone en Knack vallen tegen, rest lijken mij prima games.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:39 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
deze bundel
2 dual shock + al die games. Kost je dan wel 770e
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_neukt_dode_vis.html![]()
Killzonequote:Op donderdag 14 november 2013 22:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Killzone en Knack vallen tegen, rest lijken mij prima games.
Alleen Knack zou ik niet kopen. Leuke PS+ game. Ja en Fifa 14 dan. Dat spel is dit jaar echt aidsquote:Op donderdag 14 november 2013 22:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Killzone en Knack vallen tegen, rest lijken mij prima games.
I know that feel bro. Een bet met dit aantal kansen en pingelmomenten win je 999 van de 1000 keer.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Op zo'n manier bets verliezen (over 2,5) zijn altijd de kutste![]()
Hoe was het sporten?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef ThadCastle het volgende:
Kut BelgenIk neuk jullie de moeder
En zo kom ik dus aan mijn coins. Mijn Aubameyang vandaag ook nog voor 19K verkocht terwijl precies dezelfde chemstyle met meer contracten voor 12,5K op te pikken was.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef DuTank het volgende:
MY BRAAAAIIIIIIIIN!!!!
ik heb vandaag al zo vaak gezien dat mensen meer bieden dan de laagste BIN
Doen we zo nog wat gta/fifa?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nog kutter want te weinig man. Dus alleen de 'derde' helft gedaan
Nja, ik heb het dan over 2200 bieden, terwijl de laagste BIN 2k is. Dat is wat anders dan de duurste speler op de markt kopenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En zo kom ik dus aan mijn coins. Mijn Aubameyang vandaag ook nog voor 19K verkocht terwijl precies dezelfde chemstyle met meer contracten voor 12,5K op te pikken was.
nee ER kijk ik. Dan nog snel even FM of pitten, morgen genoeg te doenquote:
Werkloos is op zich wel grappig, laatste keer dat ik dat deed was bij FM12. Toen ging je reputatie alleen niet omhoog, was ik met Southend United gepromoveerd..quote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef Zhano het volgende:
Echt zo weinig budget bij VestjaellandMag blij zijn als ik 11 zwervers kan vinden die hiervoor willen spelen
hans gaat eruitquote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nee ER kijk ik. Dan nog snel even FM of pitten, morgen genoeg te doen
Ik denk ook niet dat ik zoveel 'flauwheid' aan kan op 1 dag
I know, ik was ook blij dat mn analyse klopte. Maar wel altijd heel zuurquote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
I know that feel bro. Een bet met dit aantal kansen en pingelmomenten win je 999 van de 1000 keer.
Vandaag stream lopen kijken en graphics waren goed, alleen singleplayer saai.quote:
De stream die ik heb gezien was niet zo'n geweldige kwaliteit, de stream zelf dan he. 360p ofzo. Ik heb niet gekeken of het ook in HD kan, maar hoe kan je dan de graphics beoordelen? he? nou? leugenaar!quote:Op donderdag 14 november 2013 23:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vandaag stream lopen kijken en graphics waren goed, alleen singleplayer saai.
wat kost het? ArenA?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Nu bezig een maat te overtuigen om dinsdag mee te gaan naar Nederland - Colombia. Al die bazen in het echt zien voetballen lijkt me wel vet en zo duur is t niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |