De stream die ik heb gezien was niet zo'n geweldige kwaliteit, de stream zelf dan he. 360p ofzo. Ik heb niet gekeken of het ook in HD kan, maar hoe kan je dan de graphics beoordelen? he? nou? leugenaar!quote:Op donderdag 14 november 2013 23:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vandaag stream lopen kijken en graphics waren goed, alleen singleplayer saai.
wat kost het? ArenA?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Nu bezig een maat te overtuigen om dinsdag mee te gaan naar Nederland - Colombia. Al die bazen in het echt zien voetballen lijkt me wel vet en zo duur is t niet.
twee tientjes toch?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Nu bezig een maat te overtuigen om dinsdag mee te gaan naar Nederland - Colombia. Al die bazen in het echt zien voetballen lijkt me wel vet en zo duur is t niet.
Dan is het 3 tientjes.quote:
dan is het al snel 40 tientjesquote:Op donderdag 14 november 2013 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan is het 3 tientjes.
Want je drinkt daar natuurlijk ook nog een goudgele pretcilinder en eet een hamburgertje.
Neuzen xDquote:Op donderdag 14 november 2013 23:26 schreef DuTank het volgende:
Bij Pauw en Witteman zit nu een of andere mongool te praten over die interviews van voetballers (neuzen in dit geval). Maar wat zit ik mezelf op te vreten door dat zenuwachtige gestotter van hem
Southampton wilde 45 miljoen voor Shawquote:Op donderdag 14 november 2013 23:55 schreef Zhano het volgende:
In 3 maanden 4 spelers kunnen halen ofzo
Ik kon een speler niet halen omdat hij 3k moest kosten...quote:Op donderdag 14 november 2013 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Southampton wilde 45 miljoen voor Shaw
Is niet gek hoor. Heeft een contract to 2078 en is echt zieke baasquote:Op donderdag 14 november 2013 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Southampton wilde 45 miljoen voor Shaw
Het was zo'n slechte troll daar moest ik wel op reageren. Valt me wel vaker op dat je moeite hebt met het woord Ajacied of Ajax.quote:
Hahah valt best mee hoor, maar het is gewoon leuk om te doen, want het leidt altijd tot reactiesquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het was zo'n slechte troll daar moest ik wel op reageren. Valt me wel vaker op dat je moeite hebt met het woord Ajacied of Ajax.
Doe gewoon normaal danquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah valt best mee hoor, maar het is gewoon leuk om te doen, want het leidt altijd tot reacties
Ok sorry.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal danAls je wil trollen maak er dan tenminste wat van ipv dit slappe gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |