Duur?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godver, die prijs van Pogba
Ik vind 150k aan de dure kant ja. Gehypte speler natuurlijk, dat dan weer wel...en het is pas donderdagquote:
Oh dat is een beetje duurder dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind 150k aan de dure kant ja. Gehypte speler natuurlijk, dat dan weer wel...en het is pas donderdag
Sowieso geen 30 dagen. Vaak ben ik het na een paar dagen al kwijt, maar ik heb het ook vaak niet eens door dat ik niet ingelogd ben.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:07 schreef Reemi het volgende:
Als het systeem werkt zou het 30 dagen onthouden moeten worden. Hoe lang onthoudt hij het bij jou Fuszy?
Ik heb Hernanes op CM, en die bevalt heel goed. Wilde Pogba misschien eens proberen, maar dat idee gaat nu voorlopig even de ijskast inquote:Op donderdag 14 november 2013 19:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh dat is een beetje duurder dan ik had verwacht.
Wil hem wel graag hebben
hij heeft een PA van -10 dus ik snap het welquote:Op donderdag 14 november 2013 19:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godver, die prijs van Pogba
Wat dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als ik zo die FM topics een beetje doorscan dan is het een grote buggy bende nog zoals ieder jaar
Hoe weet je zijn PA?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij heeft een PA van -10 dus ik snap het wel
Kom je weer interessant doen?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:35 schreef Confetti het volgende:
Chill, je kan nu op naam zoeken op de webapp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Potential ability volgens mijquote:Op donderdag 14 november 2013 19:40 schreef Maver24 het volgende:
Wat is PA ?
en Confetti, kan je nu zoeken op naam op de webapp?
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:40 schreef Maver24 het volgende:
Wat is PA ?
en Confetti, kan je nu zoeken op naam op de webapp?
Welk woord snap je niet?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:35 schreef Confetti het volgende:
Chill, je kan nu op naam zoeken op de webapp
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb net schoenen besteld voor met kerst. Wat vinden jullie er van?swagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zullen we hem samen in elkaar slaan? Dat hij jou zo aanspreekt.... wat een downie zeg.
In FM zal hij een PA van -10 hebben? Dat betekent dat hij een super groot talent is en extreem goed kan worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wat heeft dat met Pogba te maken dan ?
ooow FM, ja daar heb ik geen kaas van gegeten, maar ik wilde pogba ook graag hebben in UT maar hij is best duur , veels te duurquote:Op donderdag 14 november 2013 19:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In FM zal hij een PA van -10 hebben? Dat betekent dat hij een super groot talent is en extreem goed kan worden.
Je moet ook niet teveel kaas eten. Dat zijn de verborgen dik makertjes.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ooow FM, ja daar heb ik geen kaas van gegeten, maar ik wilde pogba ook graag hebben in UT maar hij is best duur , veels te duur
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:49 schreef DuTank het volgende:
Wat een verademing dat op naam zoeken zeg
Best fraai ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:49 schreef DuTank het volgende:
Nooit meer tussen de Barzagli's en de Ogbonna's die ene Chiellini hoeven te zoekenquote:Op donderdag 14 november 2013 19:49 schreef DuTank het volgende:
Ok. Geza gaat er uitquote:Op donderdag 14 november 2013 19:52 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik ga eten maken en daarna ER kijken
waar lees ik dat? Probeer zelf maar eens. Het werkt gewoonquote:Op donderdag 14 november 2013 19:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Huh?? nee joh
Waar lees je dat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |