quote:Op donderdag 14 november 2013 19:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zullen we hem samen in elkaar slaan? Dat hij jou zo aanspreekt.... wat een downie zeg.
In FM zal hij een PA van -10 hebben? Dat betekent dat hij een super groot talent is en extreem goed kan worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wat heeft dat met Pogba te maken dan ?
ooow FM, ja daar heb ik geen kaas van gegeten, maar ik wilde pogba ook graag hebben in UT maar hij is best duur , veels te duurquote:Op donderdag 14 november 2013 19:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In FM zal hij een PA van -10 hebben? Dat betekent dat hij een super groot talent is en extreem goed kan worden.
Je moet ook niet teveel kaas eten. Dat zijn de verborgen dik makertjes.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ooow FM, ja daar heb ik geen kaas van gegeten, maar ik wilde pogba ook graag hebben in UT maar hij is best duur , veels te duur
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:49 schreef DuTank het volgende:
Wat een verademing dat op naam zoeken zeg
Best fraai ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:49 schreef DuTank het volgende:
Nooit meer tussen de Barzagli's en de Ogbonna's die ene Chiellini hoeven te zoekenquote:Op donderdag 14 november 2013 19:49 schreef DuTank het volgende:
Ok. Geza gaat er uitquote:Op donderdag 14 november 2013 19:52 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik ga eten maken en daarna ER kijken
waar lees ik dat? Probeer zelf maar eens. Het werkt gewoonquote:Op donderdag 14 november 2013 19:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Huh?? nee joh
Waar lees je dat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |