Wat dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als ik zo die FM topics een beetje doorscan dan is het een grote buggy bende nog zoals ieder jaar
Hoe weet je zijn PA?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij heeft een PA van -10 dus ik snap het wel
Kom je weer interessant doen?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:35 schreef Confetti het volgende:
Chill, je kan nu op naam zoeken op de webapp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Potential ability volgens mijquote:Op donderdag 14 november 2013 19:40 schreef Maver24 het volgende:
Wat is PA ?
en Confetti, kan je nu zoeken op naam op de webapp?
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:40 schreef Maver24 het volgende:
Wat is PA ?
en Confetti, kan je nu zoeken op naam op de webapp?
Welk woord snap je niet?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:35 schreef Confetti het volgende:
Chill, je kan nu op naam zoeken op de webapp
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb net schoenen besteld voor met kerst. Wat vinden jullie er van?swagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zullen we hem samen in elkaar slaan? Dat hij jou zo aanspreekt.... wat een downie zeg.
In FM zal hij een PA van -10 hebben? Dat betekent dat hij een super groot talent is en extreem goed kan worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wat heeft dat met Pogba te maken dan ?
ooow FM, ja daar heb ik geen kaas van gegeten, maar ik wilde pogba ook graag hebben in UT maar hij is best duur , veels te duurquote:Op donderdag 14 november 2013 19:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In FM zal hij een PA van -10 hebben? Dat betekent dat hij een super groot talent is en extreem goed kan worden.
Je moet ook niet teveel kaas eten. Dat zijn de verborgen dik makertjes.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ooow FM, ja daar heb ik geen kaas van gegeten, maar ik wilde pogba ook graag hebben in UT maar hij is best duur , veels te duur
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:49 schreef DuTank het volgende:
Wat een verademing dat op naam zoeken zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |