Paar dingen die niet kloppen op Wefut,quote:
5-2-2-1 hahahah BUSTEDquote:Op donderdag 14 november 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Paar dingen die niet kloppen op Wefut,
eerste is Di Natale 84 rated op wefut terwijl hij 85 moet zijn en de links bij 5-2-2-1 kloppen niet, de linker cb en rechter cb linken niet met de keeper
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
kkFM teringkutspel is het toch ook
Het gaat om het principe. Ik heb vorig jaar en dit jaar geen Torres Nilo in een pack gehad en jij hebt hem nu in een pack.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja wauw 400 coins poepoe hehe dat is lekker verdienen.
Alle Torres Nilo's op de markt hebben in een pack gezeten.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Ik heb vorig jaar en dit jaar geen Torres Nilo in een pack gehad en jij hebt hem nu in een pack.
Zijn ze niet, komen rechtstreeks uit de files van EA. Daar stond dus blijkbaar een fout inquote:Op donderdag 14 november 2013 18:20 schreef wonton het volgende:
Zo zie je ook maar dat de stats zijn overgenomen van futhead
[ afbeelding ]
Maar ik had hem zelf niet in een pack en dat vind ik wel jammer.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alle Torres Nilo's op de markt hebben in een pack gezeten.
http://cdn.content.easpor(...)tems/web/120274.jsonquote:Op donderdag 14 november 2013 18:20 schreef wonton het volgende:
Zo zie je ook maar dat de stats zijn overgenomen van futhead
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk nooit meer op WeFut ingelogdquote:Op donderdag 14 november 2013 18:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://cdn.content.easpor(...)tems/web/120274.json
"Rating":"84"
Met name dat je je squads kunt bewerken.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit meer op WeFut ingelogdWat is uberhaupt het voordeel van ingelogd zijn?
Die "remember me" functie werkt toch niet, dus ik moet elke keer weer inloggen andersquote:Op donderdag 14 november 2013 18:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit meer op WeFut ingelogdWat is uberhaupt het voordeel van ingelogd zijn?
Nog steeds niet? Leugenaar die pazzl.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die "remember me" functie werkt toch niet, dus ik moet elke keer weer inloggen anders
Ik ben mijn wachtwoord zelfs vergetenquote:Op donderdag 14 november 2013 18:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die "remember me" functie werkt toch niet, dus ik moet elke keer weer inloggen anders
Volgens mij moet je een harde refresh doen en daarna werkt het wel, maar niet voor altijd iigquote:Op donderdag 14 november 2013 18:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |