SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke heb al, bedankt voor het meezoeken.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:07 schreef Cake-Man het volgende:
doe normaal zo doe ikook ja tog
Hey seto poepchinees hahah
Dat is 1 van ons jaquote:Op donderdag 14 november 2013 09:30 schreef JaqenHghar het volgende:
Die mascotte. Daar loop je dan met het logo van Lionhead Studios op je lijf.
Haters overal doe normaal doe aardig, ja tochquote:Op donderdag 14 november 2013 09:30 schreef JaqenHghar het volgende:
hij had ook een ster kunnen zetten hequote:Op donderdag 14 november 2013 09:32 schreef JaqenHghar het volgende:
Als je iets laat prikken dan check je van te voren toch even of het al bestaat?
Naja ieder z'n ding hoor.
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
hij had ook een ster kunnen zetten he
Das de grootste mofo van dit topic.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:30 schreef JaqenHghar het volgende:
Dat hoop ik dan maar ja. Dat ie dan niet genaaid is voor x aantal 100 euro's.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Das de grootste mofo van dit topic.
Misschien issie wel een game-fanaat. Geen idee.
uitkijken vriend je heb het wel over dreamerbulk, hij deadlift meer dan jouw hele familie bij elkaarquote:Op donderdag 14 november 2013 09:30 schreef JaqenHghar het volgende:
je kan ze gezicht niet eens vinden met die spleetoge van jequote:Op donderdag 14 november 2013 10:05 schreef seto het volgende:
ik spuug in de gezicht van die dreamerbulk homotje
lolquote:Op donderdag 14 november 2013 10:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
je kan ze gezicht niet eens vinden met die spleetoge van je
ja dat idee heb ik ook altijd. Maar dat was toch een behoorlijke gozer lol.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
Chinezen die vechten, de eerste hier in NL moet ik nog tegen komen.
Inderdaad!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |