Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
verplichte uitrusting compleet...dit moet dus allemaal in mijn race pack (of aan als het weer klote is) en is extra boven het gene wat je normaal al aan hebt
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
verplichte uitrusting compleet...dit moet dus allemaal in mijn race pack (of aan als het weer klote is) en is extra boven het gene wat je normaal al aan hebt
Moet je CD collectie van Wham! nu ook persé in beeld ?
Hopen op koud weer dan maar? :p
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Moet je CD collectie van Wham! nu ook persé in beeld ?
als tiener in jaren 80 ontkom je niet aan Wham! in je collectie!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Waar zijn je Ehbo kit, fluitje, hoofdlamp en reserve hoofdlamp? O, en je stokken, die staan ook nog niet op de foto!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Toen ik snel keek dacht ik even dat er een pakje sigaretten op die rode trui jas lag.
dat is de survival blanket de EHBO kit en een extra paar sokken zijn niet verplicht en een fluitje zit aan mijn race pack vast en we starten om 6 uur, dan is het al licht
dat is de survival blanket de EHBO kit en een extra paar sokken zijn niet verplicht en een fluitje zit aan mijn race pack vast en we starten om 6 uur, dan is het al licht
Stokken, niet sokken Stokken lijken mij toch wel erg fijn op de erg lange afstanden met veel hoogtemeters. Ik zit er zelfs al aan te denken om een setje stokken te halen voor de 25km TdF, kijken of ik daarmee een betere tijd kan lopen dan vorig jaar. Of ze zitten alleen maar in de weg .
Ik heb mezelf hopelijk nog op tijd kunnen aanmelden, zodat de Makrelenloop mijn eerste "wedstrijd" zal worden sinds de Ekiden
Heb je zolang last gehad van je enkel? Of was je druk met andere dingen en heb je wel gewoon lekker kunnen trainen? Dat is een beste tijd zonder wedstrijdjes in ieder geval.
Heb je zolang last gehad van je enkel? Of was je druk met andere dingen en heb je wel gewoon lekker kunnen trainen? Dat is een beste tijd zonder wedstrijdjes in ieder geval.
Ja, die achillespees is toch een zeer behoorlijke overblastingsblessure geweest.Achteraf gezien had ik die Ekiden ook helemaal niet moeten lopen, maar ja, achteraf... Ik ben er overigens ook nog zeker niet van af, maar het gaat de goede kant op!
Ja, die achillespees is toch een zeer behoorlijke overblastingsblessure geweest.Achteraf gezien had ik die Ekiden ook helemaal niet moeten lopen, maar ja, achteraf... Ik ben er overigens ook nog zeker niet van af, maar het gaat de goede kant op!
Zo... daar ben je dan al een beste tijd zoet mee inderdaad. Erg zonde. Nu in ieder geval weer lekker lopen en graag heel blijven enzo! Maar je zal nu vast ook wel iets voorzichtiger geworden zijn denk ik? Ik hoop niet dat ik over een tijdje hetzelfde moet zeggen over de 7^^ trouwens..
Stokken, niet sokken Stokken lijken mij toch wel erg fijn op de erg lange afstanden met veel hoogtemeters. Ik zit er zelfs al aan te denken om een setje stokken te halen voor de 25km TdF, kijken of ik daarmee een betere tijd kan lopen dan vorig jaar. Of ze zitten alleen maar in de weg .
ik hoor goede berichten over stokken maar het is volgens mij "een Europees iets", hier zie je bijna niemand met stokken....geen stokken,gewoon sjokken!! Het schijnt wel zo te zijn dat je er een beetje handigheid in moet krijgen om ze efficient te kunnen gebruiken.