Tentamen? Gelukkig woon ik waar ik studeer, maar anders had ik menig tentamen gemistquote:Op donderdag 14 november 2013 10:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Een wisselstoringdit kost me punten
Practicum punten dus het is nog niet zo erg.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tentamen? Gelukkig woon ik waar ik studeer, maar anders had ik menig tentamen gemist
nu hier nogquote:Op donderdag 14 november 2013 11:27 schreef RavioliPunch het volgende:
Geband van de EA forums omdat ik het woordje paki gebruikte
quote:
Is Vrsaljko goed ? van Genoa nuquote:Op donderdag 14 november 2013 12:07 schreef ThadCastle het volgende:
Godver ik wil FM doen. Enige wat nog steeds kut is, is het feit dat er relatief zo weinig goeie backs zijn. Die rb van Barca wilde 60k per weekzelfs da djedje wilde 20k, mongols
Hij was vorige jaar wel een goede back na een paar jaarquote:
Die Benaglio bij mij houdt de moeilijkste ballen tegen van Falcao en Rodriguezquote:Op donderdag 14 november 2013 12:07 schreef ThadCastle het volgende:
Godver ik wil FM doen. Enige wat nog steeds kut is, is het feit dat er relatief zo weinig goeie backs zijn. Die rb van Barca wilde 60k per weekzelfs da djedje wilde 20k, mongols
Ik ben net begonnen, speel met porto dus ben nog niet zo bekend met alle spelers. Misschien yacob, mulumbu of schneiderlin? Ik speel 4231 met lucho en fernando. Defour, reyes en herrera ook nog dus heb nog niet echt naar cm/cdms gekeken.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die Benaglio bij mij houdt de moeilijkste ballen tegen van Falcao en RodriguezHeb je een idee voor iemand naast Luiz Gustavo ? 4-2-3-1
hmmm oke, weet jij hoe je die trainers bij Algemeen op bepaalde eigenschappen 4 sterren of hoger kan krijgen ?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen, speel met porto dus ben nog niet zo bekend met alle spelers. Misschien yacob, mulumbu of schneiderlin? Ik speel 4231 met lucho en fernando. Defour, reyes en herrera ook nog dus heb nog niet echt naar cm/cdms gekeken.
Ja gewoob zoeken op coaching attributes die hoog zijn maar dat telt niet alleen, ook discipline, motivatie etc. Meulensteen halen en er zijn nog paar andere transfervrije, zal vanavond even zeggen wie ik bij porto heb. Btw cdms, gonalons, badelj, krychowiak, ekdal misschien? Trouwens een nieuw talent bij malaga dat ik niet kende maar vandaag bij vz in wandelgangen staat. Bij mijn game kocht chelsea hem, Darder.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
hmmm oke, weet jij hoe je die trainers bij Algemeen op bepaalde eigenschappen 4 sterren of hoger kan krijgen ?
Hadden ze beter achter zn huis kunnen plaatsen.quote:
Of dat ie daar naar keek en dat ie zich dan omdraait en dan staat iedereen daar ineens want ze stonden toch achter hemquote:Op donderdag 14 november 2013 13:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hadden ze beter achter zn huis kunnen plaatsen.
Badelj is binnen, die wou weg bij HSVquote:Op donderdag 14 november 2013 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja gewoob zoeken op coaching attributes die hoog zijn maar dat telt niet alleen, ook discipline, motivatie etc. Meulensteen halen en er zijn nog paar andere transfervrije, zal vanavond even zeggen wie ik bij porto heb. Btw cdms, gonalons, badelj, krychowiak, ekdal misschien? Trouwens een nieuw talent bij malaga dat ik niet kende maar vandaag bij vz in wandelgangen staat. Bij mijn game kocht chelsea hem, Darder.
spotnetquote:Op donderdag 14 november 2013 13:35 schreef Zhano het volgende:
FM downloaden op school![]()
[ afbeelding ]
dat haal ik thuis ook hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 13:35 schreef Zhano het volgende:
FM downloaden op school![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook, maar daar ben ik nu nietquote:
En dan zeggen ze altijd dat ik in een achterstandsgebied woonquote:Op donderdag 14 november 2013 13:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik mag blij zijn als ik 1 mb/sec haal
amsterdam centrum en dan geen glasvezel kunnen krijgenquote:Op donderdag 14 november 2013 13:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dan zeggen ze altijd dat ik in een achterstandsgebied woon
ik heb ook geen glasvezel hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 13:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
amsterdam centrum en dan geen glasvezel kunnen krijgen
FC Porto B heeft een of andere rus die ze huren. Cdm 18 jaar ong, scout die eens volgens mij is dat wel een talent en goedkoop.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:53 schreef BDIL het volgende:
Younes,Kara,Badelj zijn binnenMcmanaman was de bedoeling maar die scheurde zijn kruisbanden
quote:
Classicquote:
Volgens mij heb jij ook neppe spelers aangevinkt staan.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, is dat de reden? Dan begin ik ff opnieuw.
Vidal en De Rossi vullen elkaar perfect aan.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:29 schreef BDIL het volgende:
Welke 2 middenvelders zou ik nemen uit de Serie A op CDM ? ( 4-4-2 (2) ) Sterk,goede workrates, verdedigen/passing van belang
zie editquote:Op donderdag 14 november 2013 14:30 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Vidal en De Rossi vullen elkaar perfect aan.
Pedro Obiang vind ik erg goed, maar misschien minder voor dat systeem omdat hij totaal niet kan schieten.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:29 schreef BDIL het volgende:
Welke 2 middenvelders zou ik nemen uit de Serie A op CDM ? ( 4-4-2 (2) ) Sterk,goede workrates, verdedigen/passing van belang
Silver BTW
Oh das wel mooi kut ja. Beter halen ze die gast zn PS4 op en kijken ze wat het probleem is. Is het er misschien uit voor de échte release.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)laystation-4-systems
Oh Oh
Ik heb mijn xbox die ik had bij release 4 jaar gehad zonder problemen toen heb ik de upgrade gedaan naar een Elitequote:Op donderdag 14 november 2013 14:44 schreef DutchSL het volgende:
Mede daarom koop ik nooit consoles op release, gewoon even wachten tot de kinderziektes er uit zijn. Welke console het nu is doet er niet toe, zullen allemaal zo hun problemen hebben.
Xbox 360 had bij uitstek veel problemen in het beginquote:Op donderdag 14 november 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb mijn xbox die ik had bij release 4 jaar gehad zonder problemen toen heb ik de upgrade gedaan naar een Elite
Als ik het geld niet makkelijk kon missen had ik nu ook niet direct geupgrade maar ik ben de PS3 en 360 gewoon zat. De nieuwe consoles hadden eigenlijk vorig jaar al uit moeten komenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Xbox 360 had bij uitstek veel problemen in het begin
Alleen de legendarische RROD.
Ik blijf daarom op de pc/360 tot maart/aprilquote:Op donderdag 14 november 2013 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik het geld niet makkelijk kon missen had ik nu ook niet direct geupgrade maar ik ben de PS3 en 360 gewoon zat. De nieuwe consoles hadden eigenlijk vorig jaar al uit moeten komen
Moet wel lukken. 3-5-2 ofzoquote:Op donderdag 14 november 2013 14:56 schreef Maver24 het volgende:
Is er trouwens een team mogelijk met Chiellini - Ramos - Thiago Silva achterin , denk het niet he ?
Veel spellen die pas uit zijn gekomen hebben het grootste deel van de tijd besteed aan hun next gen versie, mijn verwachtingen zijn hoogquote:Op donderdag 14 november 2013 14:55 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind mijn 360 nog prima hoor
Snap de toegevoegde waarde van die xbox one nog niet zo
Geen coins voor Parolo.quote:
Dan zullen ze jouw verwachtingen niet waar kunnen makenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:58 schreef Freire het volgende:
[..]
Veel spellen die pas uit zijn gekomen hebben het grootste deel van de tijd besteed aan hun next gen versie, mijn verwachtingen zijn hoog
Jij snapt sws niet veel. Alleen de oven snap jequote:Op donderdag 14 november 2013 14:55 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind mijn 360 nog prima hoor
Snap de toegevoegde waarde van die xbox one nog niet zo
Ik ook maar dan omgekeerd natuurlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 14:56 schreef Fuszy het volgende:
Ik koop gewoon de ps4. #yolo
Als de One ook nog een beetje leuke titels heeft koop ik die later misschien ook nog wel.
Nee FC porto b, speelt in tweede league in portugalquote:Op donderdag 14 november 2013 14:57 schreef BDIL het volgende:
Thad hoe hete die Rus in u-19 team bij Porto ?
BF4 op huidige consoles is zwaar gedowngrade zodat hij nog kan draaien op de oude beestjes die game wil ik gewoon chill op de bank spelen zoals het hoort op next genquote:Op donderdag 14 november 2013 14:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan zullen ze jouw verwachtingen niet waar kunnen maken.
Zal ik op GTA een ferrari of een bugatti halen?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij snapt sws niet veel. Alleen de oven snap je
wie is die LM ? dat staat echt lelijkquote:
Herhanes als CAMquote:Op donderdag 14 november 2013 15:05 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je alleen de CF ff linken met Casemiro.
Inbe4 dildo's.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb even inspiratie nodig jongens. Wat geef je een meisje van 21 jaar voor +- 20 euro? Voor der verjaardag.
Daar kan je wel wat leuks voor verzinnen tochquote:Op donderdag 14 november 2013 15:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb even inspiratie nodig jongens. Wat geef je een meisje van 21 jaar voor +- 20 euro? Voor der verjaardag.
inb4 vunzige ''grappige'' suggestiesquote:Op donderdag 14 november 2013 15:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |