Of dat ie daar naar keek en dat ie zich dan omdraait en dan staat iedereen daar ineens want ze stonden toch achter hemquote:Op donderdag 14 november 2013 13:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hadden ze beter achter zn huis kunnen plaatsen.
Badelj is binnen, die wou weg bij HSVquote:Op donderdag 14 november 2013 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja gewoob zoeken op coaching attributes die hoog zijn maar dat telt niet alleen, ook discipline, motivatie etc. Meulensteen halen en er zijn nog paar andere transfervrije, zal vanavond even zeggen wie ik bij porto heb. Btw cdms, gonalons, badelj, krychowiak, ekdal misschien? Trouwens een nieuw talent bij malaga dat ik niet kende maar vandaag bij vz in wandelgangen staat. Bij mijn game kocht chelsea hem, Darder.
spotnetquote:Op donderdag 14 november 2013 13:35 schreef Zhano het volgende:
FM downloaden op school![]()
[ afbeelding ]
dat haal ik thuis ook hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 13:35 schreef Zhano het volgende:
FM downloaden op school![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook, maar daar ben ik nu nietquote:
En dan zeggen ze altijd dat ik in een achterstandsgebied woonquote:Op donderdag 14 november 2013 13:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik mag blij zijn als ik 1 mb/sec haal
amsterdam centrum en dan geen glasvezel kunnen krijgenquote:Op donderdag 14 november 2013 13:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dan zeggen ze altijd dat ik in een achterstandsgebied woon
ik heb ook geen glasvezel hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 13:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
amsterdam centrum en dan geen glasvezel kunnen krijgen
FC Porto B heeft een of andere rus die ze huren. Cdm 18 jaar ong, scout die eens volgens mij is dat wel een talent en goedkoop.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:53 schreef BDIL het volgende:
Younes,Kara,Badelj zijn binnenMcmanaman was de bedoeling maar die scheurde zijn kruisbanden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |