Classicquote:
Volgens mij heb jij ook neppe spelers aangevinkt staan.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, is dat de reden? Dan begin ik ff opnieuw.
Vidal en De Rossi vullen elkaar perfect aan.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:29 schreef BDIL het volgende:
Welke 2 middenvelders zou ik nemen uit de Serie A op CDM ? ( 4-4-2 (2) ) Sterk,goede workrates, verdedigen/passing van belang
zie editquote:Op donderdag 14 november 2013 14:30 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Vidal en De Rossi vullen elkaar perfect aan.
Pedro Obiang vind ik erg goed, maar misschien minder voor dat systeem omdat hij totaal niet kan schieten.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:29 schreef BDIL het volgende:
Welke 2 middenvelders zou ik nemen uit de Serie A op CDM ? ( 4-4-2 (2) ) Sterk,goede workrates, verdedigen/passing van belang
Silver BTW
Oh das wel mooi kut ja. Beter halen ze die gast zn PS4 op en kijken ze wat het probleem is. Is het er misschien uit voor de échte release.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)laystation-4-systems
Oh Oh
Ik heb mijn xbox die ik had bij release 4 jaar gehad zonder problemen toen heb ik de upgrade gedaan naar een Elitequote:Op donderdag 14 november 2013 14:44 schreef DutchSL het volgende:
Mede daarom koop ik nooit consoles op release, gewoon even wachten tot de kinderziektes er uit zijn. Welke console het nu is doet er niet toe, zullen allemaal zo hun problemen hebben.
Xbox 360 had bij uitstek veel problemen in het beginquote:Op donderdag 14 november 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb mijn xbox die ik had bij release 4 jaar gehad zonder problemen toen heb ik de upgrade gedaan naar een Elite
Als ik het geld niet makkelijk kon missen had ik nu ook niet direct geupgrade maar ik ben de PS3 en 360 gewoon zat. De nieuwe consoles hadden eigenlijk vorig jaar al uit moeten komenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Xbox 360 had bij uitstek veel problemen in het begin
Alleen de legendarische RROD.
Ik blijf daarom op de pc/360 tot maart/aprilquote:Op donderdag 14 november 2013 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik het geld niet makkelijk kon missen had ik nu ook niet direct geupgrade maar ik ben de PS3 en 360 gewoon zat. De nieuwe consoles hadden eigenlijk vorig jaar al uit moeten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |