Geen coins voor Parolo.quote:
Dan zullen ze jouw verwachtingen niet waar kunnen makenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:58 schreef Freire het volgende:
[..]
Veel spellen die pas uit zijn gekomen hebben het grootste deel van de tijd besteed aan hun next gen versie, mijn verwachtingen zijn hoog
Jij snapt sws niet veel. Alleen de oven snap jequote:Op donderdag 14 november 2013 14:55 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind mijn 360 nog prima hoor
Snap de toegevoegde waarde van die xbox one nog niet zo
Ik ook maar dan omgekeerd natuurlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 14:56 schreef Fuszy het volgende:
Ik koop gewoon de ps4. #yolo
Als de One ook nog een beetje leuke titels heeft koop ik die later misschien ook nog wel.
Nee FC porto b, speelt in tweede league in portugalquote:Op donderdag 14 november 2013 14:57 schreef BDIL het volgende:
Thad hoe hete die Rus in u-19 team bij Porto ?
BF4 op huidige consoles is zwaar gedowngrade zodat hij nog kan draaien op de oude beestjes die game wil ik gewoon chill op de bank spelen zoals het hoort op next genquote:Op donderdag 14 november 2013 14:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan zullen ze jouw verwachtingen niet waar kunnen maken.
Zal ik op GTA een ferrari of een bugatti halen?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij snapt sws niet veel. Alleen de oven snap je
wie is die LM ? dat staat echt lelijkquote:
Herhanes als CAMquote:Op donderdag 14 november 2013 15:05 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je alleen de CF ff linken met Casemiro.
Inbe4 dildo's.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb even inspiratie nodig jongens. Wat geef je een meisje van 21 jaar voor +- 20 euro? Voor der verjaardag.
Daar kan je wel wat leuks voor verzinnen tochquote:Op donderdag 14 november 2013 15:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb even inspiratie nodig jongens. Wat geef je een meisje van 21 jaar voor +- 20 euro? Voor der verjaardag.
inb4 vunzige ''grappige'' suggestiesquote:Op donderdag 14 november 2013 15:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Das ook wel een toffe, de beste optie tot nu toequote:Op donderdag 14 november 2013 15:05 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je alleen de CF ff linken met Casemiro.
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:56 schreef Maver24 het volgende:
Is er trouwens een team mogelijk met Chiellini - Ramos - Thiago Silva achterin , denk het niet he ?
edit: kutteam niet aan balo - di natale gedachtquote:Op donderdag 14 november 2013 15:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das ook wel een toffe, de beste optie tot nu toe
Kut WeFut.com. Ik ga gewoon weer futhead gebruiken.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Deze klopt niet, je mist een paar linkjes naar de keeper toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |