Ik heb medelijden met mensen die programma's niet helemaal bekijken en toch denken commentaar te moeten leveren. Wat sneu ben je dan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:02 schreef Kowloon het volgende:
Maar vervelend blijft hij wel. Ik heb medelijden met de mensen die het hele programma kijken.
Wel mooi hoe op circa 26 minuten ook heel west-friesland (Noord Holland) onder water verdwijnt, terwijl het over flevoland gaat.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:56 schreef tralalala het volgende:
Ook een aanrader denk ik voor mensen die Nederland van Boven leuk vinden.
Het is ook irritant. Kijk de VPRO eens lekker high-brow meeliften op het oergezellige nieuwe-eeuwse poldernationalisme.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef Kowloon het volgende:
Belerend gezwam die teksten. Alleen al van dat wij-toontjes krijg ik enorme jeuk. Gelukkig kan het geluid uit en kan je op de laptop er snel doorheen scrollen.
Jup.quote:Op zondag 17 november 2013 13:01 schreef BlueJeans het volgende:
Eindelijk een programma met niveau. I like it!
Letterlijk een programma van hoog niveau.quote:Op zondag 17 november 2013 13:01 schreef BlueJeans het volgende:
Eindelijk een programma met niveau. I like it!
Is seizoen 2 inmiddels begonnen? Wanneer wordt het uitgezonden?quote:Op maandag 18 november 2013 01:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Letterlijk een programma van hoog niveau.
joh we zijn één aflevering onderwegquote:[b]Op zondag 17 november 2013 23:44 schreef Iemand91 het volgende
Wel jammer dat het inderdaad veel op de Veluwe en de Randstad focust.![]()
Persoonlijk lijkt mij Limburg en Groningen/Friesland e.d. ook erg interessant.
Wekelijks vanaf donderdag 14/11. Eén aflevering geweest dus.quote:Op maandag 18 november 2013 02:10 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Is seizoen 2 inmiddels begonnen? Wanneer wordt het uitgezonden?
Mwah met het eerste seizoen nog in het achterhoofd en de synopsissen van de komende 9 afleveringen lijkt mij het vrij duidelijk. Hooguit korte stukken tussendoor en waarschijnlijk aflevering 10.quote:
Bedankt, dan ga ik die vanavond eens op uitzending gemist zoeken.quote:Op maandag 18 november 2013 12:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wekelijks vanaf donderdag 14/11. Eén aflevering geweest dus.
Echt wat sommige mensen schoonmakenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:41 schreef Cassius het volgende:
Als je balustradespijlen maar schoon zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |