Inderdaad. Ik stoor me er totaal niet aan, vind ze prima passen bij de beelden.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:45 schreef k_man het volgende:
De teksten zijn een beetje Haanstra-achtig.
Dan snap je niets van het programma.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef Kowloon het volgende:
Belerend gezwam die teksten. Alleen al van dat wij-toontjes krijg ik enorme jeuk. Gelukkig kan het geluid uit en kan je op de laptop er snel doorheen scrollen.
Een prima toevoegingquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:23 schreef tralalala het volgende:
Mooi ook die interactieve kaart waar je precies kan zien waar er gefilmd is.
Nou ja, je verwacht natuurlijk ook geen gluurders van bovenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:12 schreef golfer het volgende:
Bij de extra beelden op hun site dat filmpje over de mensen die hun al gezien hadden en terugzwaaien vanaf de grond of met een verrekijker terugkijken.
Staat er een vent in z'n blote reet bij een caravan naar boven te koekeloeren.
Ik kijk voor de beelden uit de lucht.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dan snap je niets van het programma.
Hij was zelf een gluurder, want verrekijker in z'n handen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:34 schreef Disana het volgende:
Nou ja, je verwacht natuurlijk ook geen gluurders van boven
dan doet de stem er dus niet toe.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kijk voor de beelden uit de lucht.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar vervelend blijft hij wel. Ik heb medelijden met de mensen die het hele programma kijken.
Ik heb medelijden met mensen die programma's niet helemaal bekijken en toch denken commentaar te moeten leveren. Wat sneu ben je dan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:02 schreef Kowloon het volgende:
Maar vervelend blijft hij wel. Ik heb medelijden met de mensen die het hele programma kijken.
Wel mooi hoe op circa 26 minuten ook heel west-friesland (Noord Holland) onder water verdwijnt, terwijl het over flevoland gaat.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:56 schreef tralalala het volgende:
Ook een aanrader denk ik voor mensen die Nederland van Boven leuk vinden.
Het is ook irritant. Kijk de VPRO eens lekker high-brow meeliften op het oergezellige nieuwe-eeuwse poldernationalisme.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef Kowloon het volgende:
Belerend gezwam die teksten. Alleen al van dat wij-toontjes krijg ik enorme jeuk. Gelukkig kan het geluid uit en kan je op de laptop er snel doorheen scrollen.
Jup.quote:Op zondag 17 november 2013 13:01 schreef BlueJeans het volgende:
Eindelijk een programma met niveau. I like it!
Letterlijk een programma van hoog niveau.quote:Op zondag 17 november 2013 13:01 schreef BlueJeans het volgende:
Eindelijk een programma met niveau. I like it!
Is seizoen 2 inmiddels begonnen? Wanneer wordt het uitgezonden?quote:Op maandag 18 november 2013 01:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Letterlijk een programma van hoog niveau.
joh we zijn één aflevering onderwegquote:[b]Op zondag 17 november 2013 23:44 schreef Iemand91 het volgende
Wel jammer dat het inderdaad veel op de Veluwe en de Randstad focust.![]()
Persoonlijk lijkt mij Limburg en Groningen/Friesland e.d. ook erg interessant.
Wekelijks vanaf donderdag 14/11. Eén aflevering geweest dus.quote:Op maandag 18 november 2013 02:10 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Is seizoen 2 inmiddels begonnen? Wanneer wordt het uitgezonden?
Mwah met het eerste seizoen nog in het achterhoofd en de synopsissen van de komende 9 afleveringen lijkt mij het vrij duidelijk. Hooguit korte stukken tussendoor en waarschijnlijk aflevering 10.quote:
Bedankt, dan ga ik die vanavond eens op uitzending gemist zoeken.quote:Op maandag 18 november 2013 12:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wekelijks vanaf donderdag 14/11. Eén aflevering geweest dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |